Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
suzuki

MOTO rokavice - izbor, čiščenje, vzdrževanje..

Recommended Posts

Aleron

v first rokavicah boš mel res mal prepiha skoz tiste zračnike. Ampak je pa zato polet tolk boljš. Zdej ne vem, pri katerih temperaturah se nameravaš vozit, take sile spet ni s temi zračniki.

Najbolje, da počakaš do jeseni (oz. pomladi, sej bo takrat tut mrzlo), pa boš pol vidu kako in kaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

pojdi v lekarno (ja prav sem napisal - lekarno) in kupi bombazne rokavice, ki so zelo poceni in so cisto oprijete, jaz cez njih potegnem se debelejse usnjene motoristicne rokavice in stvar deluje tja nekje do 80-90 km/h (saj v mrzlih trenutkih-dneh se ne vozis zaradi uzitka ampak za to da kam prides in takrat gres pac malo bolj pocasi, lahko pa si reces da upostevas CPP in vozis po omejitvah :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

No pa se moj dodatek k debati kaksno stran nazaj o kevlarju:

Sam sem med drugim tudi jadralni padalec in padalo ima vrvice iz kevlarja. Le-te so debele morda 2-3mm in so pravzaprav pletenice iz kevlar vlaken (kot zajla na gondoli-sam da je kevlar), ena taka vrvica pa naj bi zdrzala maso 70kg (verjemite da proizvajalci jadralnih padal vse materiale stestirajo saj gre tu za zivljenja in zato je to sigurno pravi kevlar, saj so obremenitve na pilota med izvajanjem nekaterih manevrov lahko tudi vec G-jev, torej vrvice morajo zdrzati hudica in pol, ne smejo pa biti raztegljive kot je plezalna vrv, sj bi drugace podrle letalne lastnosti kupole), in naj se dodam da se vrvice le steska strgajo, so pa hudo obcutljive na "lomljenje" in tudi skarij ne marajo videti (ja tudi rezali smo jih ze - tiste "rezervne", saj vcasih prav pridejo za privezat fotoaparat in podobne instrumente).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Imej dvoje rokavice ena za v mrzlo vreme druge za poleti.

Jaz imam za mrzle dni ene hudo tople, za poleti pa od UFO-ta rokavice za motokros (zračne)

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
curi

Živjo,Leteči in katere so ful tople,prosim navedi firmo in model rokavic,sem pa poklical v TCja,pa mi je prodajalec rekel,da imajo ene ful tople,tako da grem jutri pogledat LP Curi :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

HE he ta bo težka kupu sem jih pred dvemi leti v Nemčiji znamka Buse.Kr nekaj, pejd v TC pa boš zihr kej pametnega dobil sam ne gledat modelov za 5 jurjev vrzi za rokavice mal več.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
curi

Živjo,rekel je da imajo ene za 12000sit,in ene za 20000,probal bom oboje in se odločil LP Curi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ganges

Katere touring rokavice mi lahko priporočate?

Bilo je že veliko napisanega in so precej različna mnenja. Vem, da je vprašanje malce butasto, ampak za nas začetnike potrebno. Cena ni toliko pomembna (vendar ne 200 evrov) kot kvaliteta.

hvala

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

plačaj za rokavice toliko, kot so ti vredni prsti, členki, dlani, roke, če se sesuješ... Podobno pač, kot pri čeladi.

jaz sicer nisem pianist, a v primeru crasha bi si vsekakor želel še služiti denar s tipkovnico in seveda tudi viset na forumu. Zato mi ni bilo žal plačat za letne usnjene racing rokavice 35 jurjev.

Za 200 evrov pa jih boš že težko našel. 100-150 je pa kr pravšnja cena za res dobro robo.

PS: ko boš imel prve, boš ugotovil, kaj ti pri njih manjka in kaj ti je všeč ... tako boš drugič bolje kupil :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ganges

Saj sem pripravljen dat 100 ali 150 evrov, vendar me zanima katere so dobre za ta denar. Da me ne bo ravno vsakdo nat.....! Zato bi bilo lepo, če mi poveš kater imaš ti in ali si zadovoljen z njimi!

200 sem napisal samo zaradi tega, ker sem rekel da toliko pa ne dam za njih. Sem pa računal nekje na takšno ceno kot si jo ti napisal.

To sem se naučil na forumu: če je le možno ne šparati pri opremi, ker rešuje življenje in zdravje (do katerega mi je vedno bolj) :D

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

za zadje rokavice sem dal 15k sit brez davkov....so od cornerja in so mi kar všeč.....koliko bi dal za rokavice je pa drugo vprašanje....nekih bajnih vsot ne...ker če bi hotu imet na motorju vso vrhunsko drago opremo bi potreboval veliko več denarja ....denar še ne zagotovi varnosti...plača se tudi firmo...šparal pa na opremi ne bom....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

racer goretex z kevlarjem, € 125.- (inkl. DDV v AUT). poleti malce vroce, drugace ravno prav. vecinoma ne potrebujem podrokavic v hladnejsih ali mrzlih dneh jeseni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Jaz že skoraj tri leta gulim rokavice Racer. Navadne usnjene nič posebnega, nič zguljene bile so pa 12k sit. Polet zna bit vroče, pozimi pa z bombažnimi podrokavicami sploh ni mraza do ene -5 in 40+ km(prevoženih)

Share this post


Link to post
Share on other sites
curi

Živjo,bil v TC,videl oboje,se mi zdijo vseno mal cenene,tut prodajalec rekel,da niso 100% za v hladno,tako da ne bom metal denarja stran,šel še v Habata in mel model od Cloverja-turning so mi delovale bolj tople,mislim,da bom vseno najprej probal nasvete motosvetovcev,če ne bo boljš,bom pa kupil ene,kompliciram pa zato,vožnja bo zjutraj 5ih-služba-40KM,in me je do sedaj vedno prezeblo LP Curi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vojč

Kakšne so kaj rokavice znamke FIRST :?

V TC-ju majo za 21.800,00 SIT, ene so bolj za poleti druge pa za vse tudi hladnejše dni :?

:hmm: So te rokavice vredne tega denarja :? ima kdo kakšne izkušnje z znamko

FIRST :?

Edited by Ventil

Share this post


Link to post
Share on other sites
curi

Jaz in lady imava rokavice First,izgledajo kar uredu, ko jih daš gor pa vidiš pomanjklivosti,od odznotri te tiščijo šivi pa še zaščita-kelvar te moti,mene je cena prepričala,sam druge rokavice bojo ziher Clover-so dražje a veliko boljše,LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vojč
Jaz in lady imava rokavice First,izgledajo kar uredu, ko jih daš gor pa vidiš pomanjklivosti,od odznotri te tiščijo šivi pa še zaščita-kelvar te moti,mene je cena prepričala,sam druge rokavice bojo ziher Clover-so dražje a veliko boljše,LP

:hmm: Pa vidva imata ta letošnji model ( kenguruja ) :?

:hmm: kako pa je kaj z vzdržljivostjo rokavic FIRST :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron

:hmm: kako pa je kaj z vzdržljivostjo rokavic FIRST :?

tko tko , hitr se ti bojo začel kakšni šivi cefrat pa podobno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

Sam imam ene Wintex-ove rokavice za 7kSIT ze 5 let, taka zelo letna varijanta pa brez raznih scitnikov (majo pa baje kevlar vlakna/cviren) in so se vedno OK (res pa je da sem se zelo malo vozil z njimi-12.000km), sedaj pa iscem ene malo bolj zascitene, se vedno letne, in po ogledanem so mi najbolj izgledale clover rs3, ce pa se ceno zraven upostevam se mi pa best buy zdijo zopet wintex (mislim da model track), ............no ampak je pa res da se kaj prevec nisem razgledoval in tudi nek ekspert nisem

Share this post


Link to post
Share on other sites
curi

Clover RS3,so letne rokavice,narejene so tko kakovostno,da ti zgledajo tople,občutek te vara,ko narediš 100KM,ni glih dobr da te prepiha,boš na stara leta mel krive prste :lol1: ,LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
izgledale clover rs3, ce pa se ceno zraven upostevam se mi pa best buy zdijo zopet wintex (mislim da model track), ............no ampak je pa res da se kaj prevec nisem razgledoval in tudi nek ekspert nisem

Clover RS3 lahko samo pohvalim ... Edino za poleti so mal vroče ... bi blo fajn imet kak zračnik gor naluknan za krajše furce, po drugi strani pa - revma pa to ... :( :BUA: ... :( Idealne za pozno pomlad in zgodnjo jesen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bLuZoNdEr

Po vsaj ducat probanih rokavicah (med drugim tudi Clover rs3, Aures, Yamaha, Spyke,... ) sem zopet pristal pri starem dobrem Wintexu model Sport CR. Ne bom trdil da so najboljse od sprobanih, so pa definitivno najbolj udobne in najlepse se prilegajo mojim prstom. Od znotraj so prav lepo mehke, nobenih sivov ni cutiti, so iz delno preforiranega usnja (mislim da goveje), imajo 2 zracnika (na prstancu in sredincu), na hrbtni strani karbonski scitnik, ojacane s keprotecom, zapirajo se z dvema jezkoma (zapestje + "mansete"), segajo kar visoko nad zapestje pa se cena je bila ZELO ugodna. Aja pa kupljene so pri nas :D

Priporocam

post-22-1080234199.jpg

Edited by soddplah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Schultz

Jst imam SPX-ove usnjene z kevlar ojačitvami na členkih in z ojačitvo za zapestje. Kupil sem jih v motomaniji v Kopru in sem dal 7600sit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • IZTOK
      By IZTOK
      Pozdravljeni,
      nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen.
      Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij.
      I. Faza
      Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige
      KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija.
      Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika.
      V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen.
      Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja.
      Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad
      Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka.
       



    • mat
      By mat
      Kako naj očistim jakno in hlače iz Cordure?

      mat
      http://vara_mat.tripod.com/
    • classic
      By classic
      Na sejmu v Nemčiji so imeli polno čistil za usnje iz čebeljega voska. Pri nas pa ga po trgovinah nimajo, vsi trgovci pa pravijo, da imajo to samo nekateri čebelarji. Sam čisto navadni čebelji vosek ne velja, ker ga ne moreš enakomerno razporediti po površini!

      A ima kdo kakšno telefonsko od koga, ki ima kaj podobnega za prodat.
    • MARJA
      By MARJA
      Vzeli smo že čiščenje oblačil in rokavic. Mene pa zanima, če kdo očisti notranjo oblogo čelade in kako. Moram priznat, da jaz to še nisem naredil, bi pa letos saj poleti švicam.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!