Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
suzuki

MOTO rokavice - izbor, čiščenje, vzdrževanje..

Recommended Posts

mslapn11

mene, bi pa zanimalo, kako se kaj rokavice čisti :?: :!: , če se jih sploh čisti. (to mislim, predvsem z notranje strani. Ki počasi postane črna, kljub temu, da se roke redno umivam.....no vsaj vem zakaj se umažejo, sam ne bom filozofiral, zanima, me samo na kak način se uperejo-učistijo,...???????

:roll:

Aja imam pa usnjene - goveje rokavice- z kevlerjom. 8)

Moramo pa tudi priznati, da je napr. karbon tudi za dušo, ne samo za varnost. :lol: :P 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
CAPIROMZY
mene, bi pa zanimalo, kako se kaj rokavice čisti  :?:  :!:  , če se jih sploh čisti. (to mislim, predvsem z notranje strani. Ki počasi postane črna, kljub temu, da se roke redno umivam.....

Ja če si boš pa roke umival :black: pol ti pa rokavic ni treba čistit :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mslapn11

:lol: :lol: po dvet letih, mi ¨počasi črnijo¨ .

Saj take panike tudi ni sam tko ne, da bi imel spet čiste, sej štekate ane..

mendaja - pri cestakih, ma da je vse u nulo spucano,sčiščeno,... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

hmmmmmm.......dobro vprasanje.zal ti ne morem pomagati,ker mi se nobene rokavice niso zdrzale dlje,kot 2 leti. :roll: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
manjak

Preprosto, še preden se ti to začni delat jih stran vrž Pa ne boš mel problemov pa skrbi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
manjak

Zdej pa pomisel de sem se jst do zdej skoz brez rokavic furu. K sem dam pršu z eno roko nisem mogu garaže odklent. Sploh nisem mel moči.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grilzz

A če se razsušijo postanejo trde?

Meni se je to namreč že zgodilo in ali bo nivea še pomagala ali je že prepozno?

Mam tut problem ker mi roka v rokavici rada zašvica in potem vse skupi neprijetno smrdi. Zanima ali obstaja kaj s čemer bi lahko opral notranjost rokavice,da bi švic vn spravu.

BTW rokavice so IXS Racing (take s karbon vlakni po členkih in zunanjem delu zapestja)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

vse zadeve,s katerimi lahko normalno peres usnje pomagajo.pazi samo,da ne bos rokavic (usnje na splosno) susil na soncu in da jih ko so suhe veckrat tanko namazes.nivea kremo bi odsvetoval.

Share this post


Link to post
Share on other sites
moped

Za dolgo življensko dobo rokavic je potrebno upoštevati predvsem sledeče :

- čim mankrat naj se zmočijo

- mokre ne sušiti na soncu

- po vsakem "prisilnem "pranju jih namažemo s kremo

- večkrat jih očistimo ter namažemo skremo

Sam uporabljam kremo za roke, pa tudi sredstvo za čiščenje usnaj od Ilirije. Navedeni ukrepi resnično pripomorejo k dalši življenski dobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
nivea kremo bi odsvetoval.

Ja, tudi jaz... sploh pa se dobijo krasne "maže" za usnje, jaz sem nabavil eno velko pakungo ki jo imam dovolj za prihodnjih 5 let sigurno in je stala se mi zdi da okrog jurja... Nabavil sem v Hein Gericke/Graz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

Zadnjič pridem u trgovino kjer prodajajo dainese opremo(če kogazanima kera PM), ker sem kupoval rokavice so me zanimale izključno te.

Torej prodajalec mi kaže modele, a noben nima karbonskih ščitnikov čez prste (tiste male "flikce"), ga prašam kako to. Rekel mi je, da trenutno nima takega modela in da so take rokavice v primeru padca še bolj nevarne od teh, ki mi jih je predlagal (karbonski ščitnik na členku prstanca in mezinca ostalo pa odebeljeno in prešito usnje). :blink: zdej gruntam a me je hotu(tak filing mam)....al je res tko??? Izkušnje?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak
Zadnjič pridem u trgovino kjer prodajajo dainese opremo(če kogazanima kera PM), ker sem kupoval rokavice so me zanimale izključno te.

Torej prodajalec mi kaže modele, a noben nima karbonskih ščitnikov čez prste (tiste male "flikce"), ga prašam kako to. Rekel mi je, da trenutno nima takega modela in da so take rokavice v primeru padca še bolj nevarne od teh, ki mi jih je predlagal (karbonski ščitnik na členku prstanca in mezinca ostalo pa odebeljeno in prešito usnje). :blink: zdej gruntam a me je hotu(tak filing mam)....al je res tko??? Izkušnje?!

Jst mam tudi rokavice Dainese (sm jih kupu u italiji, bol poceni itak) in so ojačane s kevlarjom, karbona pa ne hvala!

Frendu je ob padcu karbon (nad vrhnjimi členki-pesti) poču, nevem kako je to možno in mu je strgalo podlogo in ga porezalo :blink: pojma nimam kako je to možno, ma če ne bi vidu na lastne oči ne bi verjel...Pomojem je zato bolši kevlar :?

Pa sej nesmeš frlet po tleh, pol si lahko tudi brez rokavic B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Najpomembneje je, da so zaščitene predvsem DLANI. Še nikogar nisem videl, ki bi po tleh drsal s hrbtno stranjo dlani ali prstov, tako, da si upam trditi, da tudi sopotnice pri tem niso izjema. Preveri torej predvsem, da je usnje na predelu dlani ustrezno ojačano... tako kot so npr. te na fotki.

Aja, pa še nekaj o rokavicah: super je, če imajo v predelu zapestja zategovalnik (kot te na fotki). Le če je ta zadeva zategnjena nam jih namreč ne bo takoj strgalo iz rok!

post-22-1064919251.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.
Aja, pa še nekaj o rokavicah: super je, če imajo v predelu zapestja zategovalnik (kot te na fotki). Le če je ta zadeva zategnjena nam jih namreč ne bo takoj strgalo iz rok!

Rokavice MORAJO imeti zetegovalnik, ker ti jih v nasprotnem primeru zelo hitro slece z roke. Smo na "Policijski izkusnji kot nasvet" gledali fotke prometnih nesrec in smo videli razliko med rokavico z in brez zategovalnika.

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Rokavic je vec vrst. Npr. Dainese dela vec modelov: najbolj sportni model je zelo tanek, notri je kevlar. Ampak te tanke rokavice se zelo hitro znucajo na notranji strani, ker je usnje zelo tanko, da ima dirkac dober filing. Sam sem enkrat kupit take rokavice ampak po 15.000 km (sezoni in pot) so bile vse luknjaste na notranji strani, na zunanji, kjer je usnej debelejse, so pa se zdaj kot nove.

Tak model rokavic npr. uporablja Rossi & Co, ki si lahko za vsako dirko privoscijo nove rokavice.

Mi navadni smrtniki z dosti manj $$$$$$$$, pa iscemo kompromise med debelino usnja, sportnim izgledom in trajanjem. Tiste rokavice, ki trajajo dlje so debelejse, imajo manjo karbona na zunanjih straneh, predvsem pa zgledajo manj sportne.

Vazno pri rokavicah je, da imajo na notranji strani kevlarjevo membrano (ta pomaga, ko drsas z dlanjo po tleh), da so sivi iz karbona (ne iz navadnega sukanca), da so sivi dvojni in skriti, da se ti pri padcu ne pregulijo, ker nam bo drugace rokavice z roke olupilo kot banano.

Dvojni sivi, skriti sivi, kavalitetna kevlar membrana, kevlarjevi sukanci, vse to krepko podrazi zadevo. Zato lahko ene rokavice stanejo 8.000 sit, druge po izgledu skoraj identicne (vendar narejena kot je zgoraj opisano) pa 30.000 SIT.

Pa tudi voznja po dezju in potenje rok uspesno skrajsujeta zivljenje usnjene rokavice.

Tadej

Edited by Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1

kevlar je zakon

pred leti je (še v YU) neko podjetje hotelo delati čelade za policijo in vojsko iz kevlarja in umetnih smol

ker sem imel takrat obrt med drugim tudi "razrez tekstila" so se pojavili pri meni in hoteli, da jim obrežem balo kevlarja na straneh, tako, da bi bala imela približno 70cm širine

hoteli so narezati kose, katere bi zlepili z različnimi umetnimi smolami v nekaj plasti debele tarče,

na katerih bi potem testirali probojnost glede na direkten strel iz vojaške puške M48

balo smo dali na stroj za rezanje bal (sistem podoben kot za rezanje salame - samo veliiiko večji - pa še bala se vrti)

nož - najboljše jeklo z dodatki kajtijazvem kakih titanov ipd - izredno drag, made by specialna firma za te sorte orodij iz Italije

pognali smo stroj

nož je dobesedno vidno pobiralo

ustavili smo stroj in na bali se sploh ni poznalo, da je bil kak nož kje v bližini, kaj šele, da bi kdo poizkusil kaj rezati

:cry:

preizkusili smo 4 različne sisteme rezanja in uničili 4 različne nože - z istim (d)efektom

:cry:

problem je bil stranki reči - mi pa tega ne moremo

sploh ys, ko mi rdeča megla pade na oči, zagrabi maxitrma in mi v glavi zvoni le:

"P***a - en kevlar bo mene j***u.. halo!!"

:angry:

in seveda smo na koncu izpolnili naročilo

kako?

s "fleksarco".. kako se že temu reče po slovensko? rezalka za kovino ali nekaj podobnega

uničili smo deset (!!) "šajb" (pšlošč za rezanje) - specialna izvedba posuta s prahom umetnih diamantov (ni tako grozno drago - ni pa poceni)

izpolnili smo naročilo

:)

torej kjer koli je v zaščitno obleko vdelan kevlar - ni nobene šanse, da to predrsate ob padcu na asfaltu

ne pomaga pa proti vetru

(kot mislijo nekateri - ne, ne vi, ki to čitate - eni drugi)

:)

in direktnim udarcem

šibke točke: na spojih z drugimi materiali

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

A se samo meni zdi, ali dosti ljudi tukaj ne ve, kaj je to kevlar in kaj karbon.

Potem pa bereš, da so v rokavicah karbonski šivi, ter da so kevlar z fleksarco rezali in podobne neumnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1
A se samo meni zdi, ali dosti ljudi tukaj ne ve, kaj je to kevlar in kaj karbon.

Potem pa bereš, da so v rokavicah karbonski šivi, ter da so kevlar z fleksarco rezali in podobne neumnosti.

hja

ys ti ne morem pomagat, če ne veš da se kevlar,

halooo KEVLAR,

A ZDEJ ŠTEKAŠ KAJ MISLIM - ys mislim in vem kaj je to - nč druzga kt

K E V L A R

ne morem pomagat, če

SI TI TISTI ki ne ve da se da to tut tako delat - s flexarco

ys na žalost pred 17 leti ko smo to delal nisem imel na razpolago (nihče v YU ni tega imel, ker je bil kevlar še tako nov, da ga je imela strogo le vojska & policija na razpolago V POIZKUSNE NAMENE) torej nobene druge tehnologije za rezanje

s fleksarco je pa šlo - verjel ti ali ne (jasno da so ga prej zalili z umetno smolo, da je imel trdoto)

samo nisem mislil, da je treba še to napisat, ker sem govoril o odpornosti materiala, ne pa o tehnologiji rezanja ¸

***** pisanje v ultra žaljivem tonu izbrisano

Edited by Noise Data

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1
ahm.. vprašanje..

a obstaja več vrst kevlarja?  :unsure:  :huh:  :?

ne

kevlar je pred cca 20 leti patentiral DuPont - kemični kocern s sedežem v CH, ki ima tudi veliko drugih patentov na kemično textilnem področju - eden najbolj znanih je "leicra" brez katere si danes sploh ne moremo predstavljati ženskih nogavic in elastičnega perila ali celo oblek (elastomer), ki dodan v manjših količinah (5%) skrbi, da se obleka ne zmečka čeprav sedi človek v njej 10 ur v avtu, pa razna termična ponila za recimo motorne jopiče in smučarske bunde, ki nekajkrat bolje drže toploto kot naravni materiali (microfazer), termično in vpojne ter protialergične tkanine, katere nosi danes že vsak smučar, bordar, motorist.. itd itd

različni so le načini tkanja in končne obdelave kevlarja z recimo umetnimi smolami

veliko so ga recimo uporabljali v kombinaciji z umetnimi smolami za izdelavo policijskih in vojaških čolnov za posebne namene

pri motoristični zaščitni opremi, pa zelo izkoriščajo to, da se kevlar v principu obnaša kot vsaka druga tkanina, čeprav je neelastičen oz ga v elastiko lahko dodajajo le kot votek - vzdolžne niti

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Jaz vem samo to, da sem stare razpadajoče rokavice (z kevlarjem) brez problema razrezal z kuhinjskimi škarjami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1
Jaz vem samo to, da sem stare razpadajoče rokavice (z kevlarjem) brez problema razrezal z kuhinjskimi škarjami.

torej

1 moja razlaga je imela namen opozoriti motoriste na to, da če že kupijo novo opremo (rokavice)

naj le dajo tistih nekaj jurjev več za kevlarske, saj se v kritični situaciji veliko bolje obnesejo kot navadno usnje brez teh všitkov

2 trmasto poizkušaš z neargumenti "sesuti" moj dober namen (zato si me prej tako zjezil)

3 govoriš o materialu, o katerem pojma nimaš - verjetno si videl nekaj, za kar si mislil, da je kevlar, le enkrat v življenju

na internetu imaš obilo info (google, kevlar) - pa izkoristi možnosti, kateret ti ponuja internet

lahko pa pokukaš malo tudi v motorevije, kjer je skoraj pri vsakem testu motorne obleke napisano neklaj malega o kevlarju

seveda pa je res, da se dajo manjše količine (par cm) kevlarja prerezati tudi s škarjami, ki bi bile pa po 1/2 metra rezanja poplnoma neuoprabne - kaj je bilo s tvojimi škarjami, bi mogoče videl pod mikroskopom, kar pa zelo dvomim, da si preveril

definitivno pa pri drsanju z rokavicami po tleh ne govorimo o "strižnih" silah in to niti primerjati ne moreš s škarjami

kakor koli - ta tema definitivno ni namenjena najinemu debatiranju - lahko na PM, in potem ko bo vse jasno napišeš na forum (javno):

1 = nakladač

ker trdi da je kevlar fino met v rokavicah, jakni etc, saj je pisal sledeče bedarije po PMju (našteješ)

motoristi vsega sveta združite se in bojkotirajte kevlar

:kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • bzk
      Barva v spreju. Prej naredim luknjo na koncu gripa, toliko da piha zrak ven. Motor naslonim na steno in z druge strani porinem grip gor. Ampak to morš naredit v enem "šusu", drugače začne zajebavat....
    • Nja
      Kaj pa Clover Savana-2 WP ali pa Clover GTS-4 Airbag?
    • Kugelschreiber
      Dihaj dihaj. Lorenza Savadorija   https://www.gpone.com/it/2020/02/23/motogp/lorenzo-savadori-ha-deciso-tester-aprilia-per-la-nuova-rs-gp.html   Upam de mas prav. Lanski wild cardi niso bli nek briljantni, tud letos, je po defaultu bogato zadnji.... Mozno tud de je zakljucil kariero?
    • thumper
      kaj ???
    • KennyJR
      Jah no... Podpisal kej dosti takrat ni... Kaj pa vem, kaj se smatra pod zares uradno... Kakorkoli Apriliji podpisala Lorenza za testnega voznika, tako da predvidevam, da Bradley ne bo več v penziji... 
  • Similar Content

    • IZTOK
      By IZTOK
      Pozdravljeni,
      nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen.
      Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij.
      I. Faza
      Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige
      KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija.
      Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika.
      V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen.
      Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja.
      Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad
      Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka.
       



    • mat
      By mat
      Kako naj očistim jakno in hlače iz Cordure?

      mat
      http://vara_mat.tripod.com/
    • classic
      By classic
      Na sejmu v Nemčiji so imeli polno čistil za usnje iz čebeljega voska. Pri nas pa ga po trgovinah nimajo, vsi trgovci pa pravijo, da imajo to samo nekateri čebelarji. Sam čisto navadni čebelji vosek ne velja, ker ga ne moreš enakomerno razporediti po površini!

      A ima kdo kakšno telefonsko od koga, ki ima kaj podobnega za prodat.
    • MARJA
      By MARJA
      Vzeli smo že čiščenje oblačil in rokavic. Mene pa zanima, če kdo očisti notranjo oblogo čelade in kako. Moram priznat, da jaz to še nisem naredil, bi pa letos saj poleti švicam.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!