Jump to content

MOTO rokavice - izbor, čiščenje, vzdrževanje..


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paris2

    34

  • Frips

    33

  • StaraFeltna

    33

  • simonsi

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Te, z dvojnimi prsti uporablja nekdo, ki je o njih pisal dve strani nazaj. Jaz sem po kar nekaj parih različnih zimskih rokavic, pristala na teh, na sliki. Probala sem tudi neke kombinacije

Hola! Glavni problem je desna rokavica, ki je od moje nesrece na Bledu (znotraj) krvava... A ima kdo kaksno dobro idejo, kako bi to spravil stran? Hvala. LP suzuki

Hola! Hja, tako sem tudi sam razmisljal... Nekaj bo zagotovo slo stran, nerodno bo le, ce bom poleti, ko bo vroce, potegnil rdeco roko iz rokavice... Ce ne bo uspelo, mi se vedno ostane naku

Posted Images

Jaz nimam goretexa (vem da je fajn) imam pa  Revit Seesoft s Hydratex z liner membrano, cena mal čez 100€ (v času božička tut manj) in gladko odpravijo tudi temperature pod 0C (vožnja cel dan med -3 in +6) Fajn so ker so nepremočljive (uporaba tudi pri višjih temperaturah) in pa predvsem ker se ne zalimajo na roko. Jih imam že tretjo sezono. Na sezono odklepam od 20-25 kkm.

Kupil sem jih če se ne motim v TCju.

ps. velik faktor pri zimski vožnji so tudi ogrevane ročke...res velik!!! Mam tudi podrokavice, ampak so mi premoteče in sem jih opustil že pred leti.

Moj nasvet: povprečne zimske rokavice in ogrevane ročke, reši vse. In DA, se vozim veliko pozimi, tudi do Pakle.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Danes sem se preganjal s smučarskimi rokavicami in je bilo super. Res pa je, da sem se vozil po gozdu (nizke hitrosti in veliko telovadbe). Za po cesti ne bi dolgo zdržale. Sem že naročil ogrevane ročke. Sedaj pa moram še najti primerne motoristične rokavice, ki jih ne prepiha.

Link to post
Share on other sites
Ob 24. 12. 2019 ob 19:27, mato295 pravi:

Danes sem se preganjal s smučarskimi rokavicami in je bilo super. Res pa je, da sem se vozil po gozdu (nizke hitrosti in veliko telovadbe). Za po cesti ne bi dolgo zdržale. Sem že naročil ogrevane ročke. Sedaj pa moram še najti primerne motoristične rokavice, ki jih ne prepiha.

Mogoče te kaj zanima https://www.bolha.com/ostala-oprema-za-motoriste/rokavice-held-zimske-oglas-1525819

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
pred 18 urami, GucciSLO pravi:

Svoj oglas iz bolhe lahko objavim tukaj?

Ne me preveč kregat, če ne. Samo pobrišite.

https://www.bolha.com/oblacila-za-motoriste/moto-rokavice-revit-livengood-gore-tex-oglas-2793860

lahko ga tudi tule:

https://motosvet.com/marketplace

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Kahko malo pomoči: menjati moram rokavice in iščem čimtanjše, čimbolj zračne adventure rokavice.

Do sedaj sem vozil z kolesarskimi DH rokavicami:

spacer.png

 sam me ja mal strah, ker je ful mal materiala na dlani, če bi že zaružil po asfaltu.

Rokavice morajo biti RES tanke, ker drugače zgorim v njih.

Hvala za ideje.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • IZTOK
      By IZTOK
      Pozdravljeni,
      nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen.
      Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij.
      I. Faza
      Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige
      KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija.
      Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika.
      V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen.
      Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja.
      Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad
      Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka.
       



    • mat
      By mat
      Kako naj očistim jakno in hlače iz Cordure?

      mat
      http://vara_mat.tripod.com/
    • classic
      By classic
      Na sejmu v Nemčiji so imeli polno čistil za usnje iz čebeljega voska. Pri nas pa ga po trgovinah nimajo, vsi trgovci pa pravijo, da imajo to samo nekateri čebelarji. Sam čisto navadni čebelji vosek ne velja, ker ga ne moreš enakomerno razporediti po površini!

      A ima kdo kakšno telefonsko od koga, ki ima kaj podobnega za prodat.
    • MARJA
      By MARJA
      Vzeli smo že čiščenje oblačil in rokavic. Mene pa zanima, če kdo očisti notranjo oblogo čelade in kako. Moram priznat, da jaz to še nisem naredil, bi pa letos saj poleti švicam.
    • ninahp
      By ninahp
      Pozdravljeni, sem ženskega spola, to pomeni totalen amater, nepoznavalec (se opravičujem, če sem s tem užalila pripadnike nežnejšega spola, ki se v te stvari dobro razumejo), kar se tiče področja jeklenih konjičkov in ostalih prevoznih sredstev (na kolo se še kar razumem ). Ker za nakup avtomobila trenutno še nimam denarja, sem se odločila, da si v naslednjih nekaj mesecih privoščim kolo z motorjem, saj sem s pridobitvijo izpita B kategorije pridobila tudi AM. Se pravi, nekaj takega: http://www.tomos.si/slo/modeli/moped/racing-25
       
      Zanima me, kaj vse je potrebno vedeti pred nakupom (vzdrževanje vozila - na koliko časa, koliko stane...; zavarovanje - ali je to potrebno in koliko stane; registracija - spet, ali je potrebna in koliko stane .......), v glavnem vsi stroški, ki so povezani z vozilom. Hvaležna bi bila tudi za vse predloge. V mislih imam bolj poceni (do 1000€) in bolj "ženstvenega" izgleda. Taki: http://www.tomos.si/slo/modeli/moped/flexer-25-sm mi niso preveč všeč.
       
      Hvala že vnaprej in lep pozdrav vsem
       
      Nina
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!