_Roba_ Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 BTW, menjava filtra potegne za seboj nove nastavitve uplinjaca, v vecini primerov se druge dize, tista boljsa odzivnost velja le pri pravilno nastelanem agregatu!! .) Tako je
_Roba_ Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 Ve kdo mogoce kje pri nas bi se dalo dobit Twin Air filter? :)
PRJATU Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 Ve kdo mogoce kje pri nas bi se dalo dobit Twin Air filter? :) a z navadnmu sportnmu ne dobis dost zraka? jst ma zdj ene pol al pa se mal več filtra zaprtga pa mi dela normal morm pa se svečko pogledat kakšne barve je! se pa mogoče na odzivnosti glih mal čut. a rečmo če bi kupu dizo večjo pa filtr dokonca odpru bi se še kj več poznal?
Zok Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 (popravljeno) jst ma zdj ene pol al pa se mal več filtra zaprtga pa mi dela normal morm pa se svečko pogledat kakšne barve je! pol brezveze da mas sportnga. menjaj dize in nastelaj uplinjac, pa bo laufalo tk k mora! kak uplinjac pa mas?? upam da ne 14ko z originalnem setupom + sp. filter?? :D Popravljeno Maj 24, 2004. Popravil Zok
_Roba_ Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 a z navadnmu sportnmu ne dobis dost zraka? Taki fancy mi je :)
PRJATU Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 pol brezveze da mas sportnga. menjaj dize in nastelaj uplinjac, pa bo laufalo tk k mora! kak uplinjac pa mas?? upam da ne 14ko z originalnem setupom + sp. filter?? :D jst mam 19mm fergi sj morm zdele svečko dol vzet k bo cas da vidm kaksna je p.s. a ma kdo tiste slike kaksna je ce je preveč zraka pa kaksna če je preveč bencina da nam vseh tem gledov. sj morm dobit enga k ma velik diz da mal sprobam kaj bo motorju najbl pasal pa d tisto nabavm! je pa se preden sm zapru filtr delal ok sam k sm prletu u ovink pa bremzov pol k sm ze spet gas naviv včasih mal zamoril!
mjemec Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 Kva pa red sponge v ditecha (ni predelan, sam brez blokade v variatorju)? A se splača a ne? :?
Kosho Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 :D Kaj je pa s športnimi filtri in di techi?
Zok Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 je pa se preden sm zapru filtr delal ok sam k sm prletu u ovink pa bremzov pol k sm ze spet gas naviv včasih mal zamoril! ja, tipicno - preredka zmes goriva & zraka. .) glede ditecha - vsaj ena dobra stran - ni treba stelat, ker senzorji zaznavajo razmerje, in pol elektronika sama da primerno kolicino vsega. .) je pa hudic ce ti kak senzor crkne, ce je bil kdo na lampijonckih je mogoc opazu rdecga megana, k se je po mariboru vozu skoz s full gasom k mu je senzor za obrate crknu, pol je pa elektronika skoz drzala obrate da je skoz ob blokado sekal... :lol1: :lol1: :lol1:
PRJATU Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 ja, tipicno - preredka zmes goriva & zraka. .) recmo ce dam večjo PRIMERNO dizo notr pol bo kj bolsa odzivnost?? kaj pa pol na frgazrju se lahko stelas? a sam tist vijak k vpliva na dotok zraka( un k ma fedro gor)
Zok Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 (popravljeno) pol bo prblizn tk k z originalnim setupom, le da bosta zarad vecje velikosti uplinjaca in vecje propustnosti filtra moc in navor vecja. ko bos dal gas, bo skocu takoj, ne bo ga zamoril, niti ga ne bo zalival - normalno delovanje vglavnem. .) za stelat mas pa dize, in pa igle (vsaj eno). ne vem ktir uplinjac mas, tk da ti ne morm povedat ktira igla je za kaj. .) ma pa 95% uplinjacev iglo na batku, ki se pomika gor in dol z gasom, iglo, ki stela kolicino bencina v nizkem in srednjem gasu - ta igla se pomika za 3, 4 ali 5 stopenj po visini - visje ko je, vec bencina dobi motor ob nizkem gasu. .) za poln gas je odgovorna glavna diza. .) Popravljeno Maj 24, 2004. Popravil Zok
zazy Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 :D Kaj je pa s športnimi filtri in di techi? Ne menjavaj filtrov pri Di-Techu, ker je potem preveliko zraka in ti bo zaribo. Mojmu kolegu je ko se je s športnim filtrom furo, pa sam kake 3 tedne pa je šlo vse u k****! Ker pol bi mogo dat nov software gor kar pa negre kr tak! Di-Tech najbolš dela če ga čist namir pustiš, niti avspuha ni fain zamenjat!
Zok Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 kolk js vem majo vsi ajnspric sistemi senzor temperature in tlaka v sesalnem delu, ne vem kok mu je lahk zaribal... :blink: ...aprilia pa je ja ko BMW med vecjimi motocikli... :P
zazy Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 Ja zaribal mu je blajerca mu je šla, pa vsa elektronika! Ko je meu športn filter mu ni prave zmesi delal, poleg tega mu je vlaga not pršla med elektroniko in je šlo vse! :BUA:
Zok Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 ce mu je sla blajerca, mu je odpovedal sistem mazanja, ditechi pa majo mazanje na loceno pumpo, ki olje brizga v sesan zrak tik pred cilindrom, torej prakticno popolnoma loceno od sesalnega dela, in neodvisno od kolicine vsesanega zraka.
PRJATU Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 pol bo prblizn tk k z originalnim setupom, le da bosta zarad vecje velikosti uplinjaca in vecje propustnosti filtra moc in navor vecja. ko bos dal gas, bo skocu takoj, ne bo ga zamoril, niti ga ne bo zalival - normalno delovanje vglavnem. .) za stelat mas pa dize, in pa igle (vsaj eno). ne vem ktir uplinjac mas, tk da ti ne morm povedat ktira igla je za kaj. .) ma pa 95% uplinjacev iglo na batku, ki se pomika gor in dol z gasom, iglo, ki stela kolicino bencina v nizkem in srednjem gasu - ta igla se pomika za 3, 4 ali 5 stopenj po visini - visje ko je, vec bencina dobi motor ob nizkem gasu. .) za poln gas je odgovorna glavna diza. .) sj drugač tud zdj ga ni zamoril zmeri se je pa nardil pri pospeševanju iz ovinka.ampak zdj ko sm ga mal zapru se to ne dogaja več! mam dellorto 19mm sam ne vem točn ker model! je pa igla na enmu batku ja sm opazu k sm filtr dol dav zarad pucanja pa če das gas gre btek+igla gor... sj morem dat primerno dizo pa ma d mal bl skoč k zdj pospeške ma s kr dobre ampak z nule mi pa ne skoč tko kt pred zadnjo predelavo ampak to pomojem zarad mal pretrdih fedrčkov na sklopki.
Kosho Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 Pol moraš met taprau software, da maš lahko športni filter? :? Pa mogoče gdo ve, kater software ma di tech spider letnik 2003?
_Roba_ Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 :D Kaj je pa s športnimi filtri in di techi? 3 tedne sem se zajebaval z ditechom ki je imel gor sportni filter in ni potem vec vzgal.Sesalno koleno je blo polno umazanije,glava itaq,ansprit z drekom dol zakrit in vse te pizdarije ki jih ima ditech.....lahko vprasate okija kako dolgo smo se zajebavali da je spet vzgal...
_OKI_ Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 3 tedne sem se zajebaval z ditechom ki je imel gor sportni filter in ni potem vec vzgal.Sesalno koleno je blo polno umazanije,glava itaq,ansprit z drekom dol zakrit in vse te pizdarije ki jih ima ditech.....lahko vprasate okija kako dolgo smo se zajebavali da je spet vzgal... Enkrat naj še kdo reče da bo ditecha "frizral" s športnim filtrom :fight2: Ker se spomnim na zajebavanjem s omenjenim ditechom. V glavnem za :SS Ditecha je pol elektonike, zato že enkrat nehajte s "keri izpuh bi dal gor da bi bolj vlekel v hrib" Tako kot je tovarniško je vse preračunano in ni pametno menajvat filtrov&stuff
dj_runner Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 kaj zdaj bote v ?isto vsaki temi o ditechu govorili že al kaj :D :D
Tomozuki Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 (popravljeno) Če bi obstajal takšen, da bi bil 100% odporen na dež bi si ga tut sam dal noter, ker ne jebem vremenskih razmer trenutno. Tale kufer na strani je sicer malo neugleden, ampak, če nebom dobo enega konkretnega lepega zračnega filtra bom se pač pretvarjal, da je airbox stranski kovček :lol1: Popravljeno Maj 24, 2004. Popravil Tomozuki
Jebediah Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 glede unih senzorjev gor k je nekdo omenjal aprilia ditech le tega nima....zato je drug filter tako ubijajoč, ker motor v bistvu ne more pogruntat da dobi preveč zraka..požre ga pa vseen, pa cilinder zariba, logično psihoman: najbrž maš tio..2.8.....spomn me enkrat da pogledava v šoli kolk cajta ti una pumpica brzlja na začetku..jz recimo mam na 2002 se mi zdi 2.5 verzijo se pa sprašujem...čemu 2.8..kaj potemtakem je 1.0? :hmm:
Zok Objavljeno Maj 25, 2004 Opozori Objavljeno Maj 25, 2004 alfa in beta verzija sta kao testni, in navadno nista v prodaji - ne v racunalnistvu, ne v avtomobilizmu/motociklizmu. .) _Roba_, kok je lahk prsla svinjarija not, ce je bil pa gor FILTER?!? :blink:
_Roba_ Objavljeno Maj 25, 2004 Opozori Objavljeno Maj 25, 2004 _Roba_, kok je lahk prsla svinjarija not, ce je bil pa gor FILTER?!? :blink: Filter ni bil ne naoljan ne posprejan ciscenje mu je bilo tabu :wacko: Prah,makedam in ostale stvari pa so se dodale piko na i
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se