SEOI-NAGE Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Zanimivo, za kozlat! Sam imam tudi druge bremze, vilce, amortizerje. Vse kar je menjano je sigurno bolj varno kot original roba. In kaj mi tip reče na tehničnem, ja ne bo šlo skozi, ker je to pa to menjano.
k0ci Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Zanimivo, za kozlat! Sam imam tudi druge bremze, vilce, amortizerje. Vse kar je menjano je sigurno bolj varno kot original roba. In kaj mi tip reče na tehničnem, ja ne bo šlo skozi, ker je to pa to menjano. vilice pa zavorne čeljusti ni šans da bi pogruntal, pomoje se je zahakljal na kakih wave diskih a ne :whistle:
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 O pogrunta pogrunta, vsepovsod je WP okovano not ali pa vsaj nalepka. To je problem !
triler Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 O pogrunta pogrunta, vsepovsod je WP okovano not ali pa vsaj nalepka. To je problem ! Ce mas probleme s tem pelji drugam, ni hudic da ne najdes nekje enga k se mu ne da delat pa bo na dalec uc vrgu pa reku sj ql :) Al pa das kaksn EUR na mizo pa bo hitr dioptrijo dobil :D
ProdriveR Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Jaz imam TELE iz TC Motoshopa. So precej manjši od originalnih ampak ne premajhni, meni zgledajo odlično, svetijo pa enakovredno originalnim. Sem bil res presenečen nad svetilnostjo. Notri so drugače 21W halogenske žarnice. Priporočam. Evo super,lih neki tazga imam v mislih B)
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 Ce mas probleme s tem pelji drugam, ni hudic da ne najdes nekje enga k se mu ne da delat pa bo na dalec uc vrgu pa reku sj ql :) Al pa das kaksn EUR na mizo pa bo hitr dioptrijo dobil :D he he, še vedno smo tako naredili !
Ice Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 So, ampak v Slo ne velja.. To pa itak pri nobenih ne, tako da je vseeno :) eh slovenija......... ce je e stevilka vtisnjena na smerniku MORA veljati tudi v sloveniji (EU zakonodaja in te fore). samo so slovenceljni ocitno se preleni, da bi se drzali zakonov. cakam samo, da bo nekomu prekipelo in bo stozil vse skupaj. homologacija na EU-homologirano vozilo. pa kaj si ti nor ! :unsure: slovenija je pa kaj .........clanica NAFTA-e ?!
Vucko Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Ma kdo kaksn link za manual, za gsxr 600 l. 2003. :whistle:
RHonda Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Jaz ti svetujem da vprašaš Dexa če ti ga posodi, ima za vse motorje :D
Jure Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Ma kdo kaksn link za manual, za gsxr 600 l. 2003. :whistle: Na tem forumu lahko brezplačno downloadaš: http://www.gixxer-worldwide.com/ Samo registirat se moraš. Nekje bolj spodaj boš videl kategorijo za download users in service manualov. Drugače je pa za kakršnakoli vprašanja v zvezi z gsxrji super http://www.gixxer.com/. Še vse kar sem rabil sem našel tu gor. Tu je na enem mestu več kot 90.000 uporabnikov z gsxrji. Je pa forum zato seveda ogromen in malo manj urejen kakor smo vajeni tu na Motosvetu, teme se ponavljajo, ampak z malo truda se vseeno vse najde :)
Vucko Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 Hvala vsem za pomoc.Zdaj pa ne vem a lahko tu napisem, al moram pod drugo temo,sam js bom kr tu in sicer me zanima ce ma kdo pokrov za sedez.Pa ce ve kdo kolk to kaj kosta?
Sanda7 Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 sej res mene pa zanima če se uporablja enake gumice pod sedežem in pokrovom al pridejo na vsako stvar svoje ker sm ugotovila da mi falijo na pokrovu in zato čez luknje vibrira oz ropota potem se hotela uzet gumjaste čepke od sedeža sam pride zadni del pokrova previsoko sploh v dežju bi znalo kej pod pokrov pritečt??? btw:sm ruknla quallifer RR gor lušo k norc kr sam gre u ovink me pa še zanima kolk tlaka mate u pnevmatihah oz kolk priporočate glede na tod a se 80%furam sama
biker77 Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 sej res mene pa zanima če se uporablja enake gumice pod sedežem in pokrovom al pridejo na vsako stvar svoje ker sm ugotovila da mi falijo na pokrovu in zato čez luknje vibrira oz ropota potem se hotela uzet gumjaste čepke od sedeža sam pride zadni del pokrova previsoko sploh v dežju bi znalo kej pod pokrov pritečt??? btw:sm ruknla quallifer RR gor lušo k norc kr sam gre u ovink me pa še zanima kolk tlaka mate u pnevmatihah oz kolk priporočate glede na tod a se 80%furam sama glede gumic ti ne znam svetovat.. glede pritiska v gumah pa: 2.3 spredaj in 2.6 zadaj
Jure Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 Tovarniško je za mojega gixxerja (in verjetno tudi za tvojega) priporočeno 2.5 spredaj, 2.9 zadaj, jaz pa vozim 2.3 spredaj in 2.5 zadaj in sem zelo zadovoljen. Sicer bi verjetno bilo ok tudi pri 2.5 in 2.9 ampak imam slabe izkušnje z 2.9 iz Hyosunga kjer je zadnja guma že rahlo zdrsalavala pri tem tlaku in je bilo veliko bolje pri 2.5.
Sanda7 Objavljeno Junij 2, 2008 Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 zanima me cena servisa pri pooblascenem serviserju pri 12.000km?
snoopy Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 zanima me cena servisa pri pooblascenem serviserju pri 12.000km? pokliči in vprašaj ;) pa ko boš dobila nazaj napiš tle kam si to pelala pa kako so nardil...(filter olja rahlo označi-sm slišu da ga dostikrat ne menjajo ampak samo spucajo :blink: )
_N3jC_ Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 Mene pa zanima če je že komu na modelu K7 gorela una rdeča indikatorska lučka, pa na displeyu utripal F1 in če je kej narobe če se tkrt vozš k to svet...sm meu učer sam ta problem
suzuki Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 Mene pa zanima če je že komu na modelu K7 gorela una rdeča indikatorska lučka, pa na displeyu utripal F1 in če je kej narobe če se tkrt vozš k to svet...sm meu učer sam ta problem Hola, IMHO bo veliko večji efekt če boš tole vprašanje zastavil svojemu serviserju :whistle: če ga slučajno (še) nimaš, pokliči enega od pohvaljenih servisov tu na forumu, npr tegale
Jure Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 Mene pa zanima če je že komu na modelu K7 gorela una rdeča indikatorska lučka, pa na displeyu utripal F1 in če je kej narobe če se tkrt vozš k to svet...sm meu učer sam ta problem Zadaj pod zicom imaš en bel konektor, ki ni nikamor priklopljen, ampak je pokrit z gumasto kapco. Konektor ima 6 lukenj (za 6 žic), ampak so žice samo štiri, dve lukenci sta slepi. Vzameš sponko za papir, tisto ki se jo da raztegnit, in povežeš dve stranski žici skupaj oziroma narediš mostiček, tako da je stik. Lahko uporabiš tudi žico, ali karkoli kovinskega, samo da bo dovolj tanko, da boš lahko zapičil v konektor, pa da bo stik. Na tak način boš spravil motor v service mode in displej ti ne bo več izpisoval kode FI (ni F1 tisto), ampak ti bo izpisal kodo C pa številko zraven. Potem pa pogledaš v serice manual pod diagnostiko, kaj pomeni tista koda, ki jo bo izpisalo. Imaš seznam vseh C kod, kaj pomenijo, ter kako se napako odpravi. Po tem lahko natančno ugotoviš kje in v čem je problem, kako je napaka resna, ter kako jo odpravit. Lahko, da se je enostavno zrahljal kakšen konektor in ti zato javlja FI, lahko imaš premalo vode, lahko je kakšen senzor šel.. Boš videl, če je kaj bolj resnega pa pelješ na servis, da ne boš sam rihtal ker je še garancija.
Jure Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 (popravljeno) Aja, še to sem pozabil omenit, če se prav spomnim je potrebno povezat tiste žice pri konektorju pri ugasnjenem motorju in potem, daš samo kontakt in ti izpiše kodo za napako, ki jo je računalnik ugotovil zadnjič ko je motor laufal. Popravljeno Junij 23, 2008. Popravil DeX
Jure Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 Takole pa zgleda ta konektor.. Sem šel preverit na gixxer.com in pravijo fantje, da mora biti motor že na on (ampak ugasnjen), ko narediš stik. To je "ghetto dealer mode switch". Na sevisu imajo prav stikalo, ki ga priklopijo na ta konektor in spravijo motor v service mode, ampak efekt je isti s sponko. Pa še seznam kod za napake: GSXR Fuel Injection (FI) Code List: C14 - THROTTLE POSITION SENSOR C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR C23 - TIPOVER SENSOR C24 - IGNITION SIGNAL #1 C25 - IGNITION SIGNAL #2 C26 - IGNITION SIGNAL #3 C27 - IGNITION SIGNAL #4 C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT C31 - GEAR POSITION SENSOR C32 - INJECTOR SIGNAL #1 C33 - INJECTOR SIGNAL #2 C34 - INJECTOR SIGNAL #3 C35 - INJECTOR SIGNAL #4 C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY) Lahko, da je pri k7 600 še kakšna dodatna koda, najbolje pogledat v service manual. LP
Jure Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 pa še malo čtiva na to temo: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=15091 Če slučajno ne odpre, se je verjetno treba registrirat na forum, je brezplačno.
sboy Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Pozdravljeni.Mi lahko kdo pove kje bi dobiu slovenska navodila za uporabo za SUZUKI GSX R 600 Model 2003. Motor sem kupu v italiji in sem na navodila pozabu, itak pa bi jih slabo razumeu :trance_33_sleep: Tako da če ve kdo če se jih da dobit kje na netu in kje bi mu bil zelo hvaležen. Hvala in lep pozdrav.
sboy Objavljeno Junij 27, 2008 Opozori Objavljeno Junij 27, 2008 Kaj nima noben suze da bi pomagu navodila dobit? :(
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se