Lobo Objavljeno Julij 13, 2006 Objavljeno Julij 13, 2006 In to kr tak prosto ven štrli pod plastiko? :) Ponavadi je ena cevka tudi za odvečno tekočino in pline iz akumulatorja. Ja, kar prosto visijo pod motor med mašino in zadnjim kolesom.
simonsi Objavljeno Julij 13, 2006 Objavljeno Julij 13, 2006 In to kr tak prosto ven štrli pod plastiko? :) Če padeš, začne iz fergazerja bencin ven tečt, ker plovc ne more zapirat in če pride na auspuh, se motor lahko vžge in je bolš, da nekam stran teče.
moto_freak Objavljeno Julij 24, 2006 Objavljeno Julij 24, 2006 (popravljeno) Spet eno vprašanje. Med vožnjo mi se mi pri določenih obratih (3-5k) zdi kot da v motorju nekaj "škloca" (kot da bi recimo obesek od ključa vibriral po bilanci). Pri višjih obratih tega ni oziroma mogoče ne slišim zaradi zvoka motorja. Sem poizkušal preverit vse stvari, ki bi bile lahko slabo pritrjene na samo ogrodje vendar ni nič razrahljano, oz. vsaj nisem ugotovil Ima kdo kakšno idejo? Lp, Andrej Popravljeno Julij 24, 2006. Popravil moto_freak
motofrik Objavljeno Julij 24, 2006 Objavljeno Julij 24, 2006 Tisto cevko za oljne pare in ostale viške je dobro speljat na stran, ne da prosto visi pred zadnjo gumo. Le zakaj, le zakaj...? :naughty:
moto_freak Objavljeno Julij 24, 2006 Objavljeno Julij 24, 2006 Cevke so že urejene....za to šklocanje sprašujem zdaj :D :hmm: Ta cevka mora imeti čepek gor. Katera in zakaj?
simonsi Objavljeno Julij 24, 2006 Objavljeno Julij 24, 2006 Una, ki gre iz zračnega filtra, da morebitno olje ne kaplja po zadnji gumi in motorju in da se jo lahko po potrebi odpre in očisti.
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 22, 2006 Objavljeno Avgust 22, 2006 Lep pozdrav ! Imam en veliko težavo zato sem to temo tudi na novo odprl. Imam motor Suzuki Gsx-r 600 letnik 2004 kupljen v italiji in če hočeš dobiti slovenske dokumente moraš narediti v sloveniji homologacijo. Zaradi tega ker je motor bil narejen za pisto imam težavo z zgornjo sprednjo kareno saj mi na homologaciji v Autoplus koper na izdajo. Ker motor nujno potrebujem saj sem veliko denarcev odštel za njega bi prosil, če bi lahko mi kdo povedal kje bi dobil zgornjo platisko z lučmi od karene namesto okrognih luči ko jih imam sedaj. Mogoče pozimi lastniki Gsx-r 2004-2005 letnika ne potrebujete motorja pa bi lahko si pri vas sposodil za en dan samo da dobim slovensko homologacijo, seveda bi bilo primerno plačilo. Prosim vas da mi pomagate saj sem v zagati kot še nikoli doslej... Hvala.. Administratorje bi prosil naj te teme ne zaklenejo vsaj za kaki teden ali dva da se ta zadeva reši, potem pa gremo vsi skupaj na eno gajbo pive... Hvala, Kristjan
MK-R1 Objavljeno Avgust 22, 2006 Objavljeno Avgust 22, 2006 Pokliči izdelovalce oklepov(imaš jih pri nas kar nekaj, glede na to, da imaš suzukija, pojdi do Samota Ovna) in kupi sprednji del.Najceneje in najhitreje!
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 22, 2006 Objavljeno Avgust 22, 2006 Mogoče bi mi lahko povedal kdo je to, pa kako naj ga kontaktiram ? Bi bil zelo hvaležen, sicer se pa administratorjem se enkrat opravičujem
MK-R1 Objavljeno Avgust 22, 2006 Objavljeno Avgust 22, 2006 Mogoče bi mi lahko povedal kdo je to, pa kako naj ga kontaktiram ? Bi bil zelo hvaležen, sicer se pa administratorjem se enkrat opravičujem Samo Oven Celovška 50 Ljubljana
Stric Burek Objavljeno Avgust 22, 2006 Objavljeno Avgust 22, 2006 Kaj pa luč? Luč za SiBiAr600F stane menda 70k sit
SEOI-NAGE Objavljeno September 22, 2006 Objavljeno September 22, 2006 MK imaš pijaco v dobrem ! Rešil sem problem, nabavil masko, luč. Maska je sicer iz poliestra, ampak glavno je bilo da je luč original... Saj veste, če je Mercedes z spojlerjem je še zmeraj Mercedes.. tako je rekel Samo Oven. Možakar je super, zelo dobro se razume na te stvari. Enkrat je opravljal servis motorjev, sedaj pa je reku da nima več časa in se ne ukvarja več s tem.. (Do sedaj 25 let ! ) Sedaj se je preusmeril na izdelavo karbonskih in poliestrskih izdelov za mašine za dirkat, tako da če kdorkoli potrebuje kakšen del je pametno njega poklicat. Maska me je prišla 150 € in luč 150 enako.. Sicer je luč v trgovini 75 tisoč, vsaj tako pravi(jo)! Sedaj moram plastiko prevrtat luknje za nosilce in pobavarvat še enkrat čez z belo barvo.. Kako bo šlo poročam
JohnGo Objavljeno September 22, 2006 Objavljeno September 22, 2006 Proizvajalec v navodilih priporoča 91 oz. višjeoktanskega... Več ku je oktanov bolš je.... moje mnenje.. lp
Zx_R Objavljeno September 23, 2006 Objavljeno September 23, 2006 Gsx600 zdaj če te prav razumem si potemtakem letošnjo sezono vozil na :krneki: ; ali si ga gonu po Grobniku cel čas, ker če iščeš zdaj homologacijo pol ga tud registrirat prej nisi mogel ane. :P :P
SEOI-NAGE Objavljeno September 23, 2006 Objavljeno September 23, 2006 Hooj ! Vozil sem se bolj malo, le zvečer kako turco kakih 20 km .. Sem pa budno gledal :)
SEOI-NAGE Objavljeno September 24, 2006 Objavljeno September 24, 2006 ekola.. Iz popolnoma preurejene oblike za dirko se je pretvoril v homologiran motor za na cesto. Novo, nosilec tablice, zadnji žmigavci, auspuh, sprednji žmigavci, sprednja ogledala, luč in sprednja maska Mislim da bo zadoščalo za žig na prometno. Mašine pa so mi vsi rekli da ne pregledujejo :OK: :D :D :OK:
SEOI-NAGE Objavljeno September 26, 2006 Objavljeno September 26, 2006 Opravil homologacijo, še eden cestno-dirkalni motor uredno na slovenskih in tujih cestah.. :OK: :OK: Sedaj še blokado ugradimo, da ne bo strah očeta .. Pa seveda kako leto jo noter pustit da ne bi kam priliman bil.. Tudi če veš da ne dajaš gas, se lahk kaj zgodi (sprdiš pred kakim dekletom) pa te ni več.. Bo bolj varno ! Lep motomarsovski pozdrav
moto_freak Objavljeno September 26, 2006 Objavljeno September 26, 2006 Mene pa zanima sledeče. Sem lastnik K6 in se mi zdi, da se mi zadnje vzmetenje preveč posede. Za pisto je verjetno serijsko nastavljeno itak premehko, poleg tega pa še zgleda "smešno" napram ostalim 600tkam, ki imajo dost bolj dvignjen rep. Glede trdote vem, da se da nastavit. Zanima me predvsem glede višine zadnjega dela. Se da ta kakorkoli dvigniti?
SEOI-NAGE Objavljeno September 26, 2006 Objavljeno September 26, 2006 Pa saj imaš dva vijaka, eden je za trdoto, drugi pa za višino amortizerja..
suzuki Objavljeno September 26, 2006 Objavljeno September 26, 2006 Hola! Seveda se da zadek dvignit, tako kot pri vsakem motorju :) ampak ti tega nikakor ne bi priporočal v "kozmetične namene", razen če veš kaj delaš, kajti s tem namreč precej spremeniš vozne lastnosti motorčka - priporočam ti da ne spreminjaš NIČ pri podvozju če ne veš kaj delaš!!! sicer pa imaš nastavitve za na pisto za tvojega motota tule :) 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se