Damian Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 potem imas pa sparovcek doma, kenede? hint: xantia hdi 81 kw KM, letnik ´99 je povprecno porabil na 123k km 5,9 l/100 km. ← Povlečem vse besede nazaj. Od petka sem lastnik Passata TDI, naredil 1040 km, računalnik pa kaže, da je še zmeraj za 140 km goriva. ne bi verjel, če ne bi doživel. Proti Golfu, ki je bil do sedaj moj edini dizel, sploh pa proti bencinarjem..... :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 :P bi lahko rekel "sem ti rekel" pa ne bom. :whistle: .) :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klemens Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 Sta ugotovila, da dizli malenkost manj kurijo :eek: Kako drugo pozitivno lastnost pa še iščemo :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 navor. B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klemens Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 navor. B) ← Sem vozil že nekaj dizlov pa še noben ni imel kaj dosti le tega na kolesih (kjer pač šteje) :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 in kaj je zate "dosti" ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Damian Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 Sta ugotovila, da dizli malenkost manj kurijo :eek: Kako drugo pozitivno lastnost pa še iščemo :grrr ← Ne vem, če je to ravno malenkost. AUDI z 70 l bencina 550-700 km, Passat z 70 l nafte 1189 km. :hmm: :hmm: :hmm: Audija (1,8 T ) sem pripeljal trgovcu,odpeljal passata in kar sem najprej "opazil" je bil navor. Bolj uglajena vožnja z manj prestavljanj. pa sem bil do sedaj v glavnem kar zaprisežen bencinar... LP Damjan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno April 20, 2005 Deli Objavljeno April 20, 2005 Kaj pa kej hibrid?! Je kdo že kej pelu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 20, 2005 Deli Objavljeno April 20, 2005 sem pisal toyoti za testno s priusom in niso odgovorili. tako da ne, nisem se vozil hibrida. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SHARKi Objavljeno April 20, 2005 Deli Objavljeno April 20, 2005 (popravljeno) :oops: Popravljeno April 20, 2005. Popravil SHARKi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klemens Objavljeno April 20, 2005 Deli Objavljeno April 20, 2005 Ne vem, če je to ravno malenkost. AUDI z 70 l bencina 550-700 km, Passat z 70 l nafte 1189 km. :hmm: :hmm: :hmm: Audija (1,8 T ) sem pripeljal trgovcu,odpeljal passata in kar sem najprej "opazil" je bil navor. Bolj uglajena vožnja z manj prestavljanj. pa sem bil do sedaj v glavnem kar zaprisežen bencinar... LP Damjan ← Jap, in prav verjamem ti, da si našteta avta vozil enako :grrr Manj prestavljanja pri TDI-ju :), pa po možnosti še 6 prestav :) Ah ja. Je Passat vsaj 2.5TDI, da se lahko primerja z 1.8T ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
softi Objavljeno April 20, 2005 Deli Objavljeno April 20, 2005 Ne vem, če je to ravno malenkost. AUDI z 70 l bencina 550-700 km, Passat z 70 l nafte 1189 km. :hmm: :hmm: :hmm: Audija (1,8 T ) sem pripeljal trgovcu,odpeljal passata in kar sem najprej "opazil" je bil navor. Bolj uglajena vožnja z manj prestavljanj. pa sem bil do sedaj v glavnem kar zaprisežen bencinar... LP Damjan ← ne vem kako si vozil bencinarja, kako traktorja. definitivno traktor manj pokuri, je pa dost glasnejsi. stroski vse skup pa se poravnajo ob prvi menjavi merilca pretoka zraka. ce ne takrat pa ob menjavi turbine, sob..kaksnih malenkostih, ki atmosferskim bencincem ne crkujejo. ps zanc je prjatlu ugasni megan dci. sla neka pumpa, pritiska 200 necesa, namest 3000 al kako je reku, enostavno ni blo dovoda nafte. strosek. 300k. prvi lastnik, lepo vozen, redno servisiran. ce bi hotu, da je vse ok in 100% bi moral menjati se napeljavo za nafto in mislim, da je sobe omenjal. komentar delavca iz delavnice ac mercedes: nic takega. pri nas imamo vsak mesec enega takega na servisu. se zgodi samo od sebe. komplet menjava na vitu, ki trenutno rihtamo je 4000 evrov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Damian Objavljeno April 21, 2005 Deli Objavljeno April 21, 2005 Jap, in prav verjamem ti, da si našteta avta vozil enako :grrr Manj prestavljanja pri TDI-ju :), pa po možnosti še 6 prestav :) Ah ja. Je Passat vsaj 2.5TDI, da se lahko primerja z 1.8T ? ← Mi je prav vseeno,če verjameš, ali ne. Dizla običajno ne voziš enako, kot bencinarja, saj ima drugačne lastnosti. Vozil sem ga malo bolj nežno, saj je nov, vendar tudi z Audijem nisem nikoli pretiraval. Kot kaže, nisi vozil niti enega niti drugega, sicer ne bi primerjal 2,5 TDI in 1,8 T. 1,8 T sicer super motor, poraba od 8-12 l, ko dobiš obrate potegne, do takrat pa je bolj boga, saj pri nizkih obratih nima ravnom veliko navora. 2,5 TDI pa bi primerjal bolj z 2,4 ali 2,8 V6. (tudi 2,8 sem imel pred leti) LPD Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Damian Objavljeno April 21, 2005 Deli Objavljeno April 21, 2005 ne vem kako si vozil bencinarja, kako traktorja. definitivno traktor manj pokuri, je pa dost glasnejsi. stroski vse skup pa se poravnajo ob prvi menjavi merilca pretoka zraka. ce ne takrat pa ob menjavi turbine, sob..kaksnih malenkostih, ki atmosferskim bencincem ne crkujejo. . ← Meni se ne zdi glasnejši, saj so, kot kaže, dobro rešili izolacijo. Stroški vzdrževanja TDI se pri VW in Audiju ne razlikujejo bistveno od bencinarjev. mala razlika je, zato se ti naj bi dizel izplačal pri več km. Jaz jih delam letno cca 40-50.000, tako, da sem po moje naredil OK. Sicer pa ima tudi 1,8 T turbino, saj T pomeni turbo.... LPD Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brihta Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 Meni se ne zdi glasnejši, saj so, kot kaže, dobro rešili izolacijo. Stroški vzdrževanja TDI se pri VW in Audiju ne razlikujejo bistveno od bencinarjev. mala razlika je, zato se ti naj bi dizel izplačal pri več km. Jaz jih delam letno cca 40-50.000, tako, da sem po moje naredil OK. Sicer pa ima tudi 1,8 T turbino, saj T pomeni turbo.... LPD ← Pocaki 3 leta ko bo dizel 50 sit vec k bencin, pol se ti tut pr 50 k km vec ne bo splacal dizla vozit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Damian Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 (popravljeno) Pocaki 3 leta ko bo dizel 50 sit vec k bencin, pol se ti tut pr 50 k km vec ne bo splacal dizla vozit. ← Si upaš stavit ? Popravljeno April 22, 2005. Popravil Damian Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kp-kp Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 Pocaki 3 leta ko bo dizel 50 sit vec k bencin, pol se ti tut pr 50 k km vec ne bo splacal dizla vozit. ← Bo že počakal, ampak s TDI-jem. Pol pa na hibrida. :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klemens Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 Mi je prav vseeno,če verjameš, ali ne. Dizla običajno ne voziš enako, kot bencinarja, saj ima drugačne lastnosti. Vozil sem ga malo bolj nežno, saj je nov, vendar tudi z Audijem nisem nikoli pretiraval. Kot kaže, nisi vozil niti enega niti drugega, sicer ne bi primerjal 2,5 TDI in 1,8 T. 1,8 T sicer super motor, poraba od 8-12 l, ko dobiš obrate potegne, do takrat pa je bolj boga, saj pri nizkih obratih nima ravnom veliko navora. 2,5 TDI pa bi primerjal bolj z 2,4 ali 2,8 V6. (tudi 2,8 sem imel pred leti) LPD ← Točno tko, z dizlom se vozi drugače, in sicer tako da upravičiš vse ostale slabosti in se cijaziš tako, da je vsaj malo razlike v porabi. 1.8T motorjev sem vozil pa v nekaj različnih avtomobilih in se npr 1.9TDI 130 skrije pri vseh lastnostih, no ja razne neki malega pri porabi. Poskusi enako voziti dizla kot si 1.8T in poročaj o porabi. Meni je pri normalni vožnji 1.9TDI 130 na relacijo kuril krepko čez 7, ca 1 liter več bi se peljal že mnogo bolje z 1.8T. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 23, 2005 Deli Objavljeno April 23, 2005 klemens nakladas. xantio hdi vozim s porabo minimalno pod 6,0 l/100 km tako, da ni veliko prometa pred menoj. :devil: ce bi ga sparal bi bila poraba minimalno cez 5,0 l. ce sploh. :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 ena primerjava d-jev: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 BMW 320d zelo všečen avto. Dokaz, da zna biti dizel zanimiv tudi za skeptike :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Damian Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 (popravljeno) Točno tko, z dizlom se vozi drugače, in sicer tako da upravičiš vse ostale slabosti in se cijaziš tako, da je vsaj malo razlike v porabi. 1.8T motorjev sem vozil pa v nekaj različnih avtomobilih in se npr 1.9TDI 130 skrije pri vseh lastnostih, no ja razne neki malega pri porabi. Poskusi enako voziti dizla kot si 1.8T in poročaj o porabi. Meni je pri normalni vožnji 1.9TDI 130 na relacijo kuril krepko čez 7, ca 1 liter več bi se peljal že mnogo bolje z 1.8T. ← Nekaterih ljudi res ne razumem. :cry: :? Vse, kar sem rekel v svojem prispevku, je to, da mi je Passat TDI, ki ga na novo imam (po Audiju A6 2,8, nazadnje pa 1,8T)zelo všeč, ter , da sem, kot bivši zapriseženi bencinar, nad dizlom navdušen. In sedaj naj bi se zaradi tega mojega mnenja (ki je samo moje, ter nikogar ne silim, da bi mislil enako) moral opravičevati in prepričevati z raznoraznimi kvazi poznavalci, z mehaniki, ter z "poznavalci", katerih prijatelji so vse to že izkusili in poznajo te stvari najbolje.......... E, ne bom !!!! Tema govori o tem, kaj je komu bolj všeč , jaz sem svoje povedal in za svojim mnenjem stojim. Izpit (in svoj avto) imam od leta 1979, naredil sem cca 1.450.000 k, in na podlagi tega bom menda vedel, kaj mi (MENI) bolj odgovarja!!! Ali pa nekateri drugi to bolje veste od mene?? p.s. Meni ni 1,8T nikoli rabil 8 l/100 km. Verjetno bi, če bi vozil , kot po jajcih.... Običajna poraba je bila cca 9 l, z vključeno klimo pa cca liter več....... Pri 160 cca 12 l,pri 190-220 (npr do Beograda) pa 15 l/100 km. Sicer pa sta bili tudi 1,8T, predvsem pa 2.8 , zelo dobri mašini. Popravljeno April 24, 2005. Popravil Damian Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cyc Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 To da bi 1.8T porabil samo 8l se tudi meni zdi bolj znanstvena fantastika ... glede na to da meni ubogi clio 1.4 porabi toliko, za mešanico relacije in mestne vožnje (pretežno obvoznica + kar ostane ...). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 Močnejši avto ima lahko še manjšo porabo kot švohnejši, ker ga je za isto hitrost treba manj terat. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 Vsak bo vozil kar mu paše. Men pač paše vozit avto, ki mi dosedaj povprečno pri tanku še nikoli ni nad 6l/100 km porabil, ki Po MOJIH TESTIH pri 80 KM v 4 prestavi od 60 do 100 km/h doseže enak čas kot 2.0 litrski bencinski motor (o tem se ne nameravam kregat, saj sem zadevo sprobal osebno)... V glavnem zame je dober. lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se