Skoči na vsebino

Dizelski ali bencinar?


Priporočene objave

Objavljeno
potem imas pa sparovcek doma, kenede?

hint: xantia hdi 81 kw KM, letnik ´99 je povprecno porabil na 123k km 5,9 l/100 km.

Povlečem vse besede nazaj. Od petka sem lastnik Passata TDI, naredil 1040 km, računalnik pa kaže, da je še zmeraj za 140 km goriva.

ne bi verjel, če ne bi doživel.

Proti Golfu, ki je bil do sedaj moj edini dizel, sploh pa proti bencinarjem..... :OK:

Objavljeno

:P bi lahko rekel "sem ti rekel" pa ne bom. :whistle:

.) :yea1:

Objavljeno

Sta ugotovila, da dizli malenkost manj kurijo :eek:

Kako drugo pozitivno lastnost pa še iščemo :grrr

Objavljeno
navor. B)

Sem vozil že nekaj dizlov pa še noben ni imel kaj dosti le tega na kolesih (kjer pač šteje) :P

Objavljeno

in kaj je zate "dosti" ?

Objavljeno
Sta ugotovila, da dizli malenkost manj kurijo  :eek:

Kako drugo pozitivno lastnost pa še iščemo  :grrr

Ne vem, če je to ravno malenkost. AUDI z 70 l bencina 550-700 km, Passat z 70 l nafte 1189 km. :hmm: :hmm: :hmm:

Audija (1,8 T ) sem pripeljal trgovcu,odpeljal passata in kar sem najprej "opazil" je bil navor. Bolj uglajena vožnja z manj prestavljanj.

pa sem bil do sedaj v glavnem kar zaprisežen bencinar...

LP Damjan

Objavljeno

sem pisal toyoti za testno s priusom in niso odgovorili. tako da ne, nisem se vozil hibrida.

Objavljeno (popravljeno)

:oops:

Popravljeno . Popravil SHARKi
Objavljeno
Ne vem, če je to ravno malenkost. AUDI z 70 l bencina 550-700 km, Passat z 70 l nafte 1189 km.  :hmm:  :hmm:  :hmm:

Audija (1,8 T ) sem pripeljal trgovcu,odpeljal passata in kar sem najprej "opazil" je bil navor. Bolj uglajena vožnja z manj prestavljanj.

pa sem bil do sedaj v glavnem kar zaprisežen bencinar...

LP Damjan

Jap, in prav verjamem ti, da si našteta avta vozil enako :grrr

Manj prestavljanja pri TDI-ju :), pa po možnosti še 6 prestav :)

Ah ja.

Je Passat vsaj 2.5TDI, da se lahko primerja z 1.8T ?

Objavljeno
Ne vem, če je to ravno malenkost. AUDI z 70 l bencina 550-700 km, Passat z 70 l nafte 1189 km.  :hmm:  :hmm:  :hmm:

Audija (1,8 T ) sem pripeljal trgovcu,odpeljal passata in kar sem najprej "opazil" je bil navor. Bolj uglajena vožnja z manj prestavljanj.

pa sem bil do sedaj v glavnem kar zaprisežen bencinar...

LP Damjan

ne vem kako si vozil bencinarja, kako traktorja. definitivno traktor manj pokuri, je pa dost glasnejsi. stroski vse skup pa se poravnajo ob prvi menjavi merilca pretoka zraka. ce ne takrat pa ob menjavi turbine, sob..kaksnih malenkostih, ki atmosferskim bencincem ne crkujejo.

ps

zanc je prjatlu ugasni megan dci. sla neka pumpa, pritiska 200 necesa, namest 3000 al kako je reku, enostavno ni blo dovoda nafte. strosek. 300k. prvi lastnik, lepo vozen, redno servisiran. ce bi hotu, da je vse ok in 100% bi moral menjati se napeljavo za nafto in mislim, da je sobe omenjal. komentar delavca iz delavnice ac mercedes: nic takega. pri nas imamo vsak mesec enega takega na servisu. se zgodi samo od sebe. komplet menjava na vitu, ki trenutno rihtamo je 4000 evrov.

Objavljeno
Jap, in prav verjamem ti, da si našteta avta vozil enako  :grrr

Manj prestavljanja pri TDI-ju :), pa po možnosti še 6 prestav :)

Ah ja.

Je Passat vsaj 2.5TDI, da se lahko primerja z 1.8T ?

Mi je prav vseeno,če verjameš, ali ne.

Dizla običajno ne voziš enako, kot bencinarja, saj ima drugačne lastnosti.

Vozil sem ga malo bolj nežno, saj je nov, vendar tudi z Audijem nisem nikoli pretiraval.

Kot kaže, nisi vozil niti enega niti drugega, sicer ne bi primerjal 2,5 TDI in 1,8 T.

1,8 T sicer super motor, poraba od 8-12 l, ko dobiš obrate potegne, do takrat pa je bolj boga, saj pri nizkih obratih nima ravnom veliko navora.

2,5 TDI pa bi primerjal bolj z 2,4 ali 2,8 V6. (tudi 2,8 sem imel pred leti)

LPD

Objavljeno
ne vem kako si vozil bencinarja, kako traktorja. definitivno traktor manj pokuri, je pa dost glasnejsi. stroski vse skup pa se poravnajo ob prvi menjavi merilca pretoka zraka. ce ne takrat pa ob menjavi turbine, sob..kaksnih malenkostih, ki atmosferskim bencincem ne crkujejo.

.

Meni se ne zdi glasnejši, saj so, kot kaže, dobro rešili izolacijo. Stroški vzdrževanja TDI se pri VW in Audiju ne razlikujejo bistveno od bencinarjev. mala razlika je, zato se ti naj bi dizel izplačal pri več km. Jaz jih delam letno cca 40-50.000, tako, da sem po moje naredil OK.

Sicer pa ima tudi 1,8 T turbino, saj T pomeni turbo....

LPD

Objavljeno
Meni se ne zdi glasnejši, saj so, kot kaže, dobro rešili izolacijo.  Stroški vzdrževanja TDI se pri VW in Audiju ne razlikujejo bistveno od bencinarjev. mala razlika je, zato se ti naj bi dizel izplačal pri več km. Jaz jih delam letno cca 40-50.000, tako, da sem po moje naredil OK.

Sicer pa ima tudi 1,8 T turbino, saj T pomeni turbo....

LPD

Pocaki 3 leta ko bo dizel 50 sit vec k bencin, pol se ti tut pr 50 k km vec ne bo splacal dizla vozit.

Objavljeno (popravljeno)
Pocaki 3 leta ko bo dizel 50 sit vec k bencin, pol se ti tut pr 50 k km vec ne bo splacal dizla vozit.

Si upaš stavit ?

Popravljeno . Popravil Damian
Objavljeno
Pocaki 3 leta ko bo dizel 50 sit vec k bencin, pol se ti tut pr 50 k km vec ne bo splacal dizla vozit.

Bo že počakal, ampak s TDI-jem. Pol pa na hibrida. :naughty:

Objavljeno
Mi je prav vseeno,če verjameš, ali ne.

Dizla običajno ne voziš enako, kot bencinarja, saj ima drugačne lastnosti.

Vozil sem ga malo bolj nežno, saj je nov, vendar tudi z Audijem nisem nikoli pretiraval.

Kot kaže, nisi vozil niti enega niti drugega, sicer ne bi primerjal 2,5 TDI in 1,8 T.

1,8 T sicer super motor, poraba od 8-12 l, ko dobiš obrate potegne, do takrat pa je bolj boga, saj pri nizkih obratih nima  ravnom veliko navora.

2,5 TDI pa bi primerjal bolj z 2,4 ali 2,8 V6. (tudi 2,8 sem imel pred leti)

LPD

Točno tko, z dizlom se vozi drugače, in sicer tako da upravičiš vse ostale slabosti in se cijaziš tako, da je vsaj malo razlike v porabi.

1.8T motorjev sem vozil pa v nekaj različnih avtomobilih in se npr 1.9TDI 130 skrije pri vseh lastnostih, no ja razne neki malega pri porabi.

Poskusi enako voziti dizla kot si 1.8T in poročaj o porabi. Meni je pri normalni vožnji 1.9TDI 130 na relacijo kuril krepko čez 7, ca 1 liter več bi se peljal že mnogo bolje z 1.8T.

Objavljeno

klemens nakladas. xantio hdi vozim s porabo minimalno pod 6,0 l/100 km tako, da ni veliko prometa pred menoj. :devil: ce bi ga sparal bi bila poraba minimalno cez 5,0 l. ce sploh. :naughty:

Objavljeno

BMW 320d zelo všečen avto. Dokaz, da zna biti dizel zanimiv tudi za skeptike :OK:

Objavljeno (popravljeno)
Točno tko, z dizlom se vozi drugače, in sicer tako da upravičiš vse ostale slabosti in se cijaziš tako, da je vsaj malo razlike v porabi.

1.8T motorjev sem vozil pa v nekaj različnih avtomobilih in se npr 1.9TDI 130 skrije pri vseh lastnostih, no ja razne neki malega pri porabi.

Poskusi enako voziti dizla kot si 1.8T in poročaj o porabi. Meni je pri normalni vožnji 1.9TDI 130 na relacijo kuril krepko čez 7, ca 1 liter več bi se peljal že mnogo bolje z 1.8T.

Nekaterih ljudi res ne razumem. :cry: :?

Vse, kar sem rekel v svojem prispevku, je to, da mi je Passat TDI, ki ga na novo imam (po Audiju A6 2,8, nazadnje pa 1,8T)zelo všeč, ter , da sem, kot bivši zapriseženi bencinar, nad dizlom navdušen.

In sedaj naj bi se zaradi tega mojega mnenja (ki je samo moje, ter nikogar ne silim, da bi mislil enako) moral opravičevati in prepričevati z raznoraznimi kvazi poznavalci, z mehaniki, ter z "poznavalci", katerih prijatelji so vse to že izkusili in poznajo te stvari najbolje..........

E, ne bom !!!!

Tema govori o tem, kaj je komu bolj všeč , jaz sem svoje povedal in za svojim mnenjem stojim.

Izpit (in svoj avto) imam od leta 1979, naredil sem cca 1.450.000 k, in na podlagi tega bom menda vedel, kaj mi (MENI) bolj odgovarja!!!

Ali pa nekateri drugi to bolje veste od mene??

p.s.

Meni ni 1,8T nikoli rabil 8 l/100 km. Verjetno bi, če bi vozil , kot po jajcih....

Običajna poraba je bila cca 9 l, z vključeno klimo pa cca liter več.......

Pri 160 cca 12 l,pri 190-220 (npr do Beograda) pa 15 l/100 km.

Sicer pa sta bili tudi 1,8T, predvsem pa 2.8 , zelo dobri mašini.

Popravljeno . Popravil Damian
Objavljeno

To da bi 1.8T porabil samo 8l se tudi meni zdi bolj znanstvena fantastika ... glede na to da meni ubogi clio 1.4 porabi toliko, za mešanico relacije in mestne vožnje (pretežno obvoznica + kar ostane ...).

Objavljeno

Močnejši avto ima lahko še manjšo porabo kot švohnejši, ker ga je za isto hitrost treba manj terat. :)

Objavljeno

Vsak bo vozil kar mu paše. Men pač paše vozit avto, ki mi dosedaj povprečno pri tanku še nikoli ni nad 6l/100 km porabil, ki Po MOJIH TESTIH pri 80 KM v 4 prestavi od 60 do 100 km/h doseže enak čas kot 2.0 litrski bencinski motor (o tem se ne nameravam kregat, saj sem zadevo sprobal osebno)...

V glavnem zame je dober.

lp

Rudi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!