moodo Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Kaksna je razlika med dizelasem in bencincem ? Prvi dviguje v krvi ogljikov monoksid, drugi pa adrenalin :lol:
BaTeMaN Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Pravkar se vračam iz Kolna... službeni Audi 2.5 TDI un z 180 konji... Povprečje hitrosti 110km/h. Povprečna poraba 9,1L. Najvišja hitrost 235km/h. Kar se pospeškov tiče... zakon. Lani ista pot Laguna 1.8 16V... Povprečna poraba 11L. Odvisno pač... ...kaj bi rad povedal.. najverjetneje nič.. Sam vozim Golf 3 D in se tolažim, da imam motor. Po drugi strani pa je avto super.. s svojimi 6.5 - 7 povprečne porabe pri vožnji brez avtoceste. Jaz navijam za D vozila.
moodo Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 ti ze ves. Ce ne bi vedel ne bi napisal, a ne ? O:-)
directory Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Lahko mi recete da sem staro modn ampak dizla nikoli, prisegam na bencince!!! Ker z 1.6L 90KM fordom escordom karavan ki ima 260.000Km ( :o ) smo nesli najvec 2 leti staro octavio kombi 1.9L tdi 110KM. To je dejsto ki govori samo zase! nikdar in nikoli!!!! :grrr maš lahko novga forda pa boš Octavio sam še v auspuhek videl za kratek čas dok ti ne uide spred oči!!!preverjeno neštetokrat :lol1:
kađiva Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 Pozdravljeni! Da spet malo obudim to temo. Zanima kakšen mišljenje imate zdej glede dizelnov? Namreč nafta je samo za malenkost še cenejša od bencina, cene novih dizelnov pa so skoz višje in večje od bencinarjev, dokazano je da povprečen Slovenec šele po 4 letih dobi nazaj povrnjen denar ,ki ga je ob nakupu novega dal več, kot bi ga dal za bencinarja .) Za servise je pa tko in tko vsem jasno da so skoraj še enkrat dražji kot za bencinarje .) zanimajo me vaša mnenja lp cagiva
CrashOver Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 moje mnenje: -cena je res da skoraj še ista.. ampak z dizlom profitiraš na kilometrih... torej narediš več kilometrov za isti dnar... -pri dizlu (za servise nevem če so manj pogosti kot pri bencinu), ampak sem pa skoraj prepričan da se manj stvari kvari, čisto sem pa prepričan da so dizli bol vzdržljivi... -pol pa še je tukaj alternativa-ko je pri bencinaru ni... dosti se govori o biodizlu.. z malo truda se da tudi vozit na staro olje za cvrtje.. ipd... tak da.. jaz sem ZA dizla :) - MOJE MNENJE - LP -matej
hotschko Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 2000 ccm bencinar kuri 12 litrov ... 2000 ccm dizelaš kuri 6 litrov ... še kaj ni jasno ?
lojzi Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 2000 ccm bencinar kuri 12 litrov ... 2000 ccm dizelaš kuri 6 litrov ... še kaj ni jasno ? ← Še....prodajna vrednost avtomobila ob prodaji...kerga boš v današnjih časih lažje prodal in za večjo vrednost, bencinarja ali dizla? Tistih 300 do 500 jurčkov, ki jih boš dač več za novega, boš dobil nazaj, ko boš avto prdajal... Govorim seveda o avtih višjega srednjega in visokega razlreda, razred clio je itaq brezpredmeten...ker je razlika med 1.2 16V in 1.5 Dci motorjem v porabi res premajhna (enako velja tudi za ostale avte v tem razredu)....
cyc Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 (popravljeno) -pri dizlu (za servise nevem če so manj pogosti kot pri bencinu), ampak sem pa skoraj prepričan da se manj stvari kvari, čisto sem pa prepričan da so dizli bol vzdržljivi... Tale stvar se meni zdi vprašljiva? Vsaj mislim ... gre za to, da so današnji dizli "zelo" oz. relativno zelo naviti, so bistveno bolj komplicirani kot pa enako močan bencinski motor, ki je razmeroma preprost. Ve se, da dizli kurijo manj, ve se da imajo fin navor, ampak z vsemi temi plusi ki so jih dobili v zadnjih letih, so dobili veliko tehnike. To niso več zaradi preprostosti takorekoč neuničjivi agregati, imajo turbine, tlak v njih je visok ... Znano je, da z dizli "ni priporočljivo" voziti samo na kratke razdalje (vsaj govori se tako), prav tako se govori, da je avto z dizelskim motorjem veliko bolj vprašljivo kupiti rabljenega - od osebe ki je ne poznaš in ne veš kako ga je vozila. Tile zadnji dve reči sem slišal iz večih koncev, tako da ... kaj pa vem, morda pa je kaj na tem. To, da so ti motorji veliko bolj zapleteni od primerljivih bencinskih motorjev, je pa dejstvo. Zelo me zanima, kaj se bo zgodilo z vsemi temi avtomobili v recimo dveh-treh letih, v tem času bo precejšen del turbodizlov na trgu, rabljenih, stari pa bodo okoli pet let ... takrat se bo dejansko izkazalo, kako je s to vzrdžljivostjo. Do takrat sem pa skeptičen. <_< Že res da so materiali tudi v tem času napredovali, ampak se bojim, da so konstruktorji to izkoriščali samo za pridobivanje moči, ne vzdržljivosti ... oz. da je vse skupaj precej na meji, zelo obremenjeno in nič kaj dosti predimenzionirano. Popravljeno November 25, 2004. Popravil Brrrm
CrashOver Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 (popravljeno) @cyc .. pa vedno se najde nekdo ko ti komentira mnenje... pa to blo samo moje mnenje, nerabiš vsega komentirat.. ampak... glede vzdržlivosti.. poglej: delavni obradi pri dizlu so 2-3 tisoč... pri bencinu so večji... torej.. logiga nam pove da, če se neka stvar manj vrti, se tudi manj obrabi.. to je tudi dejstvo.. kjerkoli boš našo kako literaturo... iz dega sem trdil da se dizl manj kvari kod benz... to sem seveda mislil nasploh.. postimo izjeme zaradi napak - turbina ipd... še pr bencinu se najdejo kake napake.. ampak to vse so izjeme.. jaz sem kovoril nasploh.... glede razdalij... ti povem na mojem primeru.... vozim Clio 15 disel.. zaj se morma dogovorit če je 13km kratka razdalija.. mislim da je.. no, to je razdalija lenart - MB ... to se vozim v šolo, po opravkih.. ipd.. avto ma prek 50k KM in še nič narobe... tak da.. mislim da kratke razdalije ne škodijo kaj preveč... vzdržlivost.. doma imamo passata 2000 letnik.. torej laufa že 4 leta.. prevoženih 120.000km.. pa še ni blo problemof z turbino... edino z elektroniko na turbini....tolko o vzdržljivosti glede konstrukcij, pa je vedno tako, da se najprej poskrbi za vzdržljivost, in varnost, šele po tem za moč... ker so vsi izdelovalci tako omejeni.. oz. varnost je dan danes vse... tak da.... sicer pa to ni preverjeno, če ma kdo kako vezo iz avto-industrije, me bo popravil... :) drugač pa: za temo: še vedno sem ZA dizla ;) hehehe LP -matej Popravljeno November 24, 2004. Popravil CrashOver
kađiva Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 no ne vem, jaz se veliko bolj strinjam s CYC-om , ker dejstvo je da te novi dizelni niso več tisti dizelni kot so bili včasih npr. Golf, Mercedes, Volvo,... vsi brez turbin .) To so zares bile mašine za kilometre delat. Tem ta novim pa jaz ne bi preveč zaupal, še posebej VW in Audi (se pravi sem padejo tud Škode in Seati) agregati se niso pokazali za kakšne bisere (veliko okvar, predvsem na turbinah, ). @CrashOver: Jaz nisem reku da so servisi pogostejši kot pr bencinarju, so pa sigurno dražji .) Pa tud današnji TDI-ji se vrtijo do 4000-4500 obr./min kar pa tud ni tko malo če pogledaš in sigurno ima TDI s 150 konji krajšo življenjsko dobo kot bencinar 2.0 z istimi konji. Je pa sigurno res da dizelna z lahkoto prodaš, da na dolgi rok prišparaš nekaj denarja,da tud fajn letijo,in še in še.... Ne vem moje mišljenje je,da se dizel res splača tistim,ki se vsak dan z njim vozijo na šiht ali v šolo vsaj 20-30 km daleč, drugače ne pofitiraš prav veliko. no to je moje mišljenje, pa še preberite si moj podpis,če ga slučajno še niste :D Bencinar je in bo še naprej pr men imel prednost pred "traktorji" ,pa četudi ima za 2 L večjo porabo. :D lp cagiva B)
directory Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 ni problem v vzdržljivost :grrr problem je nastal edino ker je vse skupaj NA veliko podprto z elektroniko če te ta začne J....t poj pa je sranje :grim sicer pa je res nekaj na temu da dizelaša ne smeš mrzlega terat še manj turbaklna poj pa ko je segret pa brez milosti po gasu mu ne bo nič..zelo priporočljivo pa je da po priganjanju motorja le tega ko se zaustaviš ne ugasneš takoj temveč pustiš par minutk da se malo umirimoje izkušnje so dobre tako da na benza nebi šel :grrr pred par meseci sem še vozil A4 je imel 155konj iluzija od avta ter minimalna poraba,ker pa je vozilo napolnilo dve leti sem menjal za golfa V 2.0 75 konj :SS matr sej je uredu sam kot da bi se usedu u mrtvašnico glede pospeškov ter hitrost :lol1: poraba pa skoraj liter večja kot pri A4(ma sem striktno šel na švohnej stroj zaradi novih kazni :grim )tako da prisegam na dizelaše kdor pa kupuje rabljenega sploh pa iz uvoza pa naj bo sila previden ker vozila so zelo ohranjena samo kilometri pa so prevrteni za 100 ali celo 200K nazaj in ne gledati na servisno knjigo ker so tudi ponarejene za par Eur ti napišejo novo z minimalnimi km,tako da previdnost in dejanski servisni pregled pred nakupom ne škoduje pa čeprav recimo stane cc15000sit jih je bolje požalvat kot pa potem draga popravila
CrashOver Objavljeno November 24, 2004 Opozori Objavljeno November 24, 2004 @čagiva.. če bi rad mnenje reči da bi rad mnenje, če bi pa rad debato pa povej da hočeš debatirat.. pa to se pa čisto motiš, če misliš da se "današnji" dizli na tolko vrtijo.. to je drugo, če ti "ne znaš" oziroma ne izkoristiš dizla optimalno.. al nevem od kod si ti vido da se dizli na tolko vrtijo... pelji se s kerim.. pa nad 4k nebo več vleko... že prej nehajo... so pa seveda izjeme.. kake sport varjante, z visoko-turažno mašino... pa še vedno je teh tak malo da nemoreš rečt da se novi dizli vrtijo tak fisoko.. pa sej, če tolko sam veš o dizlih, pol pa tak nerabiš mnenja drugih, nevem zakaj pol sprašuješ po mnenju... brezveze... LP -matej
simonsi Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Delovni tlak v cilindru dizlna je okol 5x višji kot pri benzincu in ti majhni obrati prav nič ne pomagajo. Je pa res, da nafta deluje kot mazivo in manjša obrabo. Pa dizlaši so tut zato tolk dražji od bencincev, ker majo motorje iz trpežnejših/močnejših materialov, da sploh zdržijo vse te obremenitve. Je pa filing se z dizlašom pelat, pohodiš gas v bilokeri prestavi, pa potegne :D za kilometre delat so važni ccm, recimo une ameriške kante 3.0 motor z 200km, to laufa na večno.
Brrrm Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 šele po 4 letih dobi nazaj povrnjen denar Investicija, ki se povrne v 4 letih, je zelo dobra investicija.
stenere Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 (popravljeno) Še moje mnjenje oz izkušnje. Pri hiši imamo malega bencinarja(C saxo 1.0), ki ima porabo okoli 5.6, s svojo dokaj težko nogo ga nisem spravil na 6. Primerljivi AX dizl je očetu pil dobre 4 l, torej okoli 1.5 litra manj. Na leto naredimo ca 10000 km, torej zapravim 30ksit več kot dizl. Kupit malega dizla se v mojem primeru ne splača. Pozimi ni problemov z zamrznjeno nafto in je mir pri hiši (avto ni v garaži in vozi ga ženska :D ) Slabost je, da mali bencinar nima nobenega navora pod nizkimi obrati in moraš velik šaltat. Drugi avto, ki ga jaz vozim, je terenc, lada niva z mercedesovim 220D motorjem. Tu pa je precej razlike. Porabo imam okoli 9l, na prejšnji bencinar nivi sem imel 12-14l. Na leto naredim 15000 km, 4 litre manj znese okoli 120k na leto. Prej kot v dveh letih bom imel investicijo povrnjeno, kjub 10k večjem cestnem skladu. Slabost je, da je 60 mercedesovih 30 let starih konjev malo prelenih za nivo. Prednost je navor pod nizkimi obrati. V izračunu nisem upošteval, da dobim nafto preko vez ca 30-40sit ceneje, in da star Mercedes motor gre na alternativne vire goriv, ki jih dobim v omejenih količinah zastonj. Popravljeno November 25, 2004. Popravil stenere
Anubis Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 (popravljeno) Mislim, da je malce čudno diskutirat o "nesmotrnosti"...dizle sem sicer že prej preferiral, trenutno pa vozim omego 2,5td karavan, 131 KM in je stvar več kot odlična. Nabavna cena rabljenega je smešno nizka za ta rang avtomobilov. Poraba niha med 8 (normalna vožnja) in 11 (avtocesta), kar je tudi več kot sprejemljivo. Narejenih je 265.000 km in je motor še vedno več kot odličen, res pa je da gre za BMW izdelek. Varianta za zamenjavo je samo 525d ali 530d, drugače pa je za ceno manj kot 1mio sit to več kot zadovoljiv voz. Popravljeno November 25, 2004. Popravil Anubis
hotschko Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 za dizla 500.000 km prevoženih ni nobena posebnost ... za bencinarja je podobno pri 300.000 km. Sploh sp pa kilometrine, ki jih delamo v sloveniji itaq smešne. A ste že vidli eno leto star avto iz Italije s prevoženimi 10.000 km ? po moje ne, razen če je bil previt za 100.000 ;) .
kađiva Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Nočem se kregat z nobenmu, tko da na to temo ne bom več odgovorjal, vi pa kar še mal pište .) @Crash0ver: napiše se cagiva in ne čagiva :) ne vem glede obratov sem pa samo navedel podatke,ki so v avtokatalogu, tam piše v podatkih da imajo vsi dizelni največjo moč pr 4000 obr./min +-500 obratov .) no tolko iz moje strani, zdej bom pa tih :xx: lp cagiva
SiR Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 za dizla 500.000 km prevoženih ni nobena posebnost ... a tut za turbodizla pa te nove našponane bikovske dizlaše?
hotschko Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 (popravljeno) a tut za turbodizla pa te nove našponane bikovske dizlaše? ← seveda. Imam Fiat JTD 1.9 mašino, ki ima po prevoženih 160.000 km na kotroli izpuha meritev 0.2 od dovoljenih 2.5. Se mi zdi, da je to kar dober pokazatelj kaj se z mašino dogaja. a ne ? Sicer pa olja ne kuri, kvari se ne ... skoraj ne vem, da ga imam. B) še tole ... v Italiji je na cestah daaaaleeeč največ dizelašov ... Popravljeno November 25, 2004. Popravil hotschko
Desert Soul Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Cagiva, sicer vem, da ne boš več odgovarjal, a če v katalogu piše, da ima največjo moč pri 4000 rpm +-500, to še ne pomeni, da jih tam tudi vozimo. Če ne potrebujem moči, ga vozim med 1250 in 2000 rpm, če ga hočem izstreliti, ga potegnem na 2700 max. Govorim o HDi 66 kW (90KM). Kar se vzdržljivosti tiče, sem na jugu Španije govoril s taksisti, ki vozijo HDi že 400.000 km in nimajo nobenih težav. Elektronika v sodobnih motorjih pa mislim, da ne bi smela biti predmet razlikovalne debate med bencinarji in dizli.
curi Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 ne vem glede obratov sem pa samo navedel podatke,ki so v avtokatalogu, tam piše v podatkih da imajo vsi dizelni največjo moč pr 4000 obr./min +-500 obratov Pri 4000obr.,imajo dizli rdeče polje,največjo moč-navor, pa imajo med 1700-2500obr,tako ,da si malo zamešal podatke PS:imam 2 dizla z enim 350.000km,z drugim pa 7000km,in sem zelo zadovoljen :OK:
Desert Soul Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Največja moč je sicer resda tam nekje okrog 4000 (rdeče polje pri meni nekje od 5000 naprej), a kot rečeno, se ne vozimo z močjo, temveč z navorom. ˇ @Cagiva: prejšnji post ni hotel zveneti grobo, hotel sem le, rahlo neposrečeno sicer, poudariti razliko med močjo in navorom.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se