Jerry_exc Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 čudn mi je da se na zvoku tko pozna...
KuC Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 sem ravno sprobal kontakt pa ventil dela edino zdi se da ga nekaj matra. kot bi bil slab akomulator morda pa se je na vrhu rezervoarja nabrala kaka svinjarija ki jo je zdaj požrlo ko sem se z lučko vozu? vglavnem bom še pogledal če mi kje kaj slučajno prebija
_ales_ Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 KuC, maš mogoče kkšne slike od sedanjega stanja DT-jke? me zanima kakšna je zdej...
KuC Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 lahko poslikam drugače je bolj ali manj ista, le blatnik je opraskan pa guma na teleskopu precvikana od vsega hudega pa umazana je, bo treba enkrat mal oprat
KuC Objavljeno September 22, 2008 Opozori Objavljeno September 22, 2008 aja, glede tistega mukanja prejle sem se šel peljat, pa sem mal bolj tiščal in je stvar laufala normalno, pa tudi tisti zvok ob kontaktu se zdi bolj zdrav. Morda pa se pri nizkih tts nabira na loputo? peshy, slike bodo enkat drug teden, ga bom še mal opral, pa ni mi jasno kako je lahko imela samo toliko kilometrov... V tistih 3 letih sta ti in prejšnji lastnik naštepala precej manj kot pa jaz v dobrem letu
Jerry_exc Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 zgleda je blo poj samo zapacan kej...
KuC Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 v bistvu mrzel še zmer nekaj jamra pa dolho odpira, ko se segreje pa ni problema
_ales_ Objavljeno September 23, 2008 Opozori Objavljeno September 23, 2008 aja, glede tistega mukanjaprejle sem se šel peljat, pa sem mal bolj tiščal in je stvar laufala normalno, pa tudi tisti zvok ob kontaktu se zdi bolj zdrav. Morda pa se pri nizkih tts nabira na loputo? peshy, slike bodo enkat drug teden, ga bom še mal opral, pa ni mi jasno kako je lahko imela samo toliko kilometrov... V tistih 3 letih sta ti in prejšnji lastnik naštepala precej manj kot pa jaz v dobrem letu prejšni se je zlo mal vozu js sm ga meu pa tut sam eno sezono, tut z zdejšnmu sm naredu letos slabih 5000km :krneki:
KuC Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 okej, nov teden, nov problem V nedeljo zvečer sem zgazil (če bi ciljal je nebi tako lepo zadel) srno v velikosti kakega zlatega prinašalca pri hitrosti cca 40 do 50 km/h. Sledil je seveda padec. Takrat ni bilo nobenih hujših poškodb (zvita tablica, kosmati ščitniki in žmigavci ter podrajsan blatnik) danes pa sem ugotovil da imam zamaknjeno prednje kolo (če je bila balanca naravnost sem zavijal v levo. Zamaknjeno pa je za kar nekaj stopinj, vglavnem med vožnjo se da lepo opaziti da moraš zavijati če hočeš iti naravnost. Vilice od daleč zgledajo normalne, tudi posedejo se lepo in brez zatikanja. Možno da je pretegnilo krake ali pa jih samo napelo in če bi se to dalo zrihtat doma z običajnim orodjem?
Evil Penguin Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 Odtegneš šraufe na vsaki strani, naravnaš, zategneš...
Jerry_exc Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 tko kot na beciklu.... zrahlej vse šravbe na vilcah, dej gumo med noge in zagrab balanco pa obrn naravnost poj pa zategn nazaj...
Cere Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Lp. Kakor sem opazu ma tale motor zamašek za tank na kluč pa me zanima če bi ta pokrovček šov na mojga tomosa sm 125 in bi nekoga ki ma ta motor lepo prosiu če bi mi lahko zmeril premer pokrovčka se pravi tm kjer pridejo navoji. Zdej nvm če so tut drugačni navoji sam pač za probat bi blo. Tko da lepo prosim če mi kdo izmeri ter pove HVALA :worship:
Jerry_exc Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 Lp. Kakor sem opazu ma tale motor zamašek za tank na kluč pa me zanima če bi ta pokrovček šov na mojga tomosa sm 125 in bi nekoga ki ma ta motor lepo prosiu če bi mi lahko zmeril premer pokrovčka se pravi tm kjer pridejo navoji. Zdej nvm če so tut drugačni navoji sam pač za probat bi blo. Tko da lepo prosim če mi kdo izmeri ter pove HVALA :worship: to je zlo težko da bo pasal ker ma še neke reže v tanku da tist mehanizm za zaklent zagrab...
Cola400 Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Živjo, zanima me kako se odstrani sedeš oz. kako pridem do Air Box-a pri yamahi 125 DT, letnik 2004? Hvala, Luka
Jerry_exc Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Živjo,zanima me kako se odstrani sedeš oz. kako pridem do Air Box-a pri yamahi 125 DT, letnik 2004? Hvala, Luka :slap: mal pošravbej mal probej se boš kej nauču... če odšravfaš napačno stvar jo zmer lahko daš nazaj... (vzem dol stranske plastike zadej naprej je pa očitno)
robivitez Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 no prov se še zmenvadrgač pa za zvok bo itak spomlad gianneli padu, pa tud kksnih posegov v motor tud nebi glih rad zaenkrat (dusilc iz wd40 :D ) Ej kje boš pa kupo giannelli-ja?
Cola400 Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 :slap: mal pošravbej mal probej se boš kej nauču... če odšravfaš napačno stvar jo zmer lahko daš nazaj... (vzem dol stranske plastike zadej naprej je pa očitno) nič ni očitno :D...hvala
special749 Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 mene zanima kolk kej pijejo dt-ejke
KuC Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 moj rekord je 4 litre (s tem da sem umiral od dolgačasa), poprečje tam 7litrov s tem da sem kar težek in ne šparam ravno veliko, največ pa 11 do 12 (po gmajni, prve tri prestave pa vsaj 8k obratov)
KuC Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 nov mesec nov problem... danes mi je začela hudo puščati hladilna tekočina (po moji logiki). Tekočina ni mastna, seprav je lahko le voda, pa še ekspanzijska na zadku je prazna očitno pa pušča prav pod cilindrom. Vglavnem kak je postopek zamenjave dihtunge in ali se je tega bolje lotevati doma ali peljem na servis?
KuC Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 zdajle sem zadevo spucal in ugotovil da pušča tik pod izpuhom na stičišču blokov. pušča le če je vžgan
Jerry_exc Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 zdajle sem zadevo spucal in ugotovil da pušča tik pod izpuhom na stičišču blokov. pušča le če je vžgan normalno... le če je vžgan voda kroži... sam težko iz opisa razumet kje točno ti pušča
KuC Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 kolikor sem lahko določil tam, ko pride pod cilidnrom diagonalno ena cevka pa spoj med bloki
seat Objavljeno Januar 4, 2009 Opozori Objavljeno Januar 4, 2009 Ok fantje rabu bi en nasvet In moj poblem je sledeč. Namreč danes sem pri vožnji z motorjem motorju zadal smrtonosen udarec in sicer ob prečkanju sneženega kupa sem naletel na korenino,ki mi je dodobra preluknjala hladilnik oz.kiler in sem pač bil primoran vožnjo prekinit.In zdaj me zanima kje za vraga naj bi dobil tak hladilnik in sicer 270x150 na uradnem servisu je mnogo predrag in pa ker imam prostor(nosilce bom sam naredu) bi lahko dal na motor večjega in učinkovitejšega.Doma imam enega iz LADA Samara,ki je bil namenjen za gretje kabine a je žal nekaj zabit in deluje le polovično in nebi nič kaj velik naredu,če bi ga dal na motor.Ali kdo ve kateri avtomobili imajo podobne hladilnike (lahko je tudi debelejši).Ali ima kdo tako zadevo mogoče doma za prodat/podarit.Na servis ga negrem kupit,ker je predrag in se mi ne splača,ker imam motor samo za po gozdu in gmajni in bi verjetno bil hladilnik vreden polovico motorja Aja gre se za Yamaho DT125,če bi katerega zanimalo. In ja ne rabim zj pridig kako nesmotrno se je zj pozimi vozit po hosti ) In ja ali ima kdo nasvet kako naj starega odmašim z sodo bikarbono vem,da obstaja rešitev a to mora zadeva laufat pa še to ni rečeno,da bo projekt uspel.najraje bi drugega
dejko39 Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 evo js se odločam za eno 125 enduro in kolikor sem prebral razne teste in komentarje sem se odloču za dtja. najbolj me zaenkrat zanimajo blokade.odprta verzija naj bi imela 25KM,ampak kaj pomeni odprta.je to enako kot običn brez blokad....ampak katerih?z odstranitvijo katerih blokad dobimo 25KM?večkrat sem zasledil tudi nastavitve rave ventila.kaj naredimo z izpušnem ventilu?verjetno to naredijo na servisu. lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se