Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

al pa je uni tip loj in me je ******

ima 30 000+ km :) pa še vedno gre, samo pri 105 se ustavi, obrati v 6. pri 8500 ... samo če je na batu potem ima cilinder že sigurno rise, potem treba vse menjat, kar pa je drago... potem raje pustim dokler gre, ko bo pa ribnil potem pa tako ali tako treba menjat... omejitev je 90, na AC ne grem, bi pa blo fajn enkrat peljat 140 :D

Objavljeno (popravljeno)

NE DELAJ TEGA MOTORJU. NE KUPUJ TAKŠNEGA MOTORJA ČE GA NE MISLIŠ VZDRŽEVAT!!!!!

Fantje, kaj vam gre po glavi?!

Pelji na servis, ali pa takoj prodaj pa tistem ko bo kupil povej da se ti ni dal servisa nrdit in mu bo ribnil motor v kratkem.

Popravljeno . Popravil Be wild
Objavljeno

motor je bil redno servisiran glede na servisno knjigo vsaki 2 leti oziroma 6x v 11 letih, kaj je blo menjano ne piše nikjer , nazadnje bil servisiran 1.7.2008, naslednji servis pa je pri 360000... tako je napisano torej bo kmalu spet servis :) potem bojo pa povedali kaj in kako

Objavljeno (popravljeno)

kakšnga sorodnika/frenda al pa k ma kdo kake veze če je mehankar ga mal upraš da ti usaj proba pogledat kaj naj bi blo narobe... da neboš še ob več denarja pol. je pa res zelo čudno da se točno pr 105km/h ustav.. bi blo bl logicno 100-110 da ti skače bi se bl vedl kaj je narobe.. sam če ti gre po klancu navzdol tut 105km/h pol sm 90% prepričan da maš forgazor narobe naštiman...

Popravljeno . Popravil matolife10
Objavljeno

ja bo treba... potem še rabim večjo dizo?

Objavljeno

ja bo treba... potem še rabim večjo dizo?

tudi ja :)

Objavljeno

mogoče veš kolko je original? samo tolko da vem če je že menjana

Objavljeno

mogoče veš kolko je original? samo tolko da vem če je že menjana

ou napamet nebi vedu drgač pa vem da so se na tm forumu nek pogovarjal o dizah če maš cajt mal pogooglaj pa boš najdu

Objavljeno

Pozdravljeni,

danes mi je počila zajla od sklopke, pa me zanima če je možno da je sklopka pretrda ali pa da se je zataknila? Sicer je pred tem normalno delala.

Objavljeno

original diza je 210, če je motor starejši od letnika '99, če je novejši pa 240. Za novejši model mašine pa se mi tudi približno ne sanja.

kar se sklopke tiče, po vsej verjetnosti ti je zajla zaribala/zarustala/se scufala če maš občutek pretrd (pa da nisi zajebal ko si novo gor dajal seveda). Sicer mi ni čist jasno kako ti lahko zajla poči (jaz sem jo še zmerej do zdaj utrgal).

Sicer pa lahko probaš tole- bovden snemi na obeh koncih in probi kako se zajla giblje (trdo ali lažje). Če se premika z lahkoto maš problem v mašini, če se ne pa poskusi namazati zajlo pa preveri še naredi bovden kje kak oster ovinek (da zajlo mečka). Če to dvoje ne koristi boš moral najbrž kupiti novo.

Objavljeno

zaenkrat še čakam na novo, samo ni mi bilo jasno kako lahko kar odtrgaš zajlo od sklopke. se pa vidi da je bila nekoliko natrgana pa tuditežje se je premikala, torej zan biti to razlog.

Objavljeno

Gre za vrtilni moment, v resnici so sile na zajli veliko večje kot pa sila s katero ti stisneš ročko. Kar probaj na roko potegnit zajlo pa boš videl da nimaš šans. In s šasoma se zajla malo nacufa in se strga (poči lahko guma). Tudi meni se je, nedolgo nazaj. Sklopka pa ne sme biti pretrda, lahko da si mel zajlo preveč zategnjeno.

Kolko boš pa dal za novo zajlo?

Jst sem svojo nesel k enmu privatniku in mi je za 10€ dal 2 novi zajli (samo zajli, brez une plastike okoli). Nova te bo verjetno pršla okoli 40-50€?

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

pogledal, izpuh je cel gianellijev, original je celo priložil celega (sem pozabil rahlo)... tak da... kaj zdaj naredit? pri 105km/h se ustavi, zdaj pa če sem sam gor ali sva 2 gor, po ravnem ali dol po grabi... pri 105 se ustavi... obrati pa tudi ne gredo v 6. do konca...

oja pred par dnevi sem dal gas in je šel 120km/h pri 10000 obratih... je bilo zelo vroče torej sumim da je bilo boljše izgorevanje... samo vseeno, tega prej ni nikoli naredila ta zadevca, pa najverjetneje bom res moral YPVS naštimat, kot so rekli dečki na dt125.de (ja vem nemško ^^) vse so lepo povedali, tudi slikovno, torej če koga zanima kak mora biti YPVS, tukaj je link: http://www.dt125.de/Forum/thread.php?threadid=95441

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo

pred kratkim sem kupil Yamaho DT 125 r 2004 letnik in me zelo moti majhna moč na nizkih obratih, ko se zvrti lepo vleče vendar z mesta je pa katastrofa, kaj mi priporočate.

prebral sem že nekaj o izpušnem ventilu vendar pa ko ga na stavljam mi pa že po nižjih obratih zapira tako da zažne trokirat!

hvala za nasvet

jure

Objavljeno

majhna moč na nizkih obratih je dokaj normalna, ni praktično ni možnosti da bi lahko z ene 3-4k obrati kopal po makedamu, ne sme pa trokirat! Zdaj ko daš kontakt in če se motorček lepo zbudi in odpira/zapira kakor treba je to to. Mogoče je edino krivo da imaš slabo baterijo, potem ventil dela bolj čudno (meni včasih ja, včasih ne, včasih normalno)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

jaz se mojega YPVS niti nisem spravljal nastavljat ker se enostavno bojim stvar zaj*** ... gre tistih 105, včasih 110... čeprav bi lahko šla več... ampak je čisto dovolj... omejitev je tak 90 izven naselja, nad to hitrostjo nimam kaj iskat če mene prašate... po avtocestah pa ga itak ne furam tak da je v bistvu vseeno... dovolj za po gozdnih potkah in makedamu ^^

  • Všeč mi je 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali mi lahko kdo pove zakaj moja yamaha dt 50 r (letnik 09) po triurni uporabi težko vžge včasih pa tudi ne. Za odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem! :):):)

Objavljeno

Zdravo,

imam problem motor(yamaha DT 125 R) mi ne vžge več, ko dam na on slišim motorček za ventil in dela pravilno, vendar pa ko začnem vžigati se mi motorček spet premakne. enostavno mi motor ne vžge, nevem kaj bi lahko bilo!

Objavljeno

A zavrti zaganjalnik, baterija je polna?

Objavljeno

Ja zavrti ja (vergla) ampak ni učinka. ali mogoče veš ali se mora ko zaganjam motor tudi YPVS vklopit (vem da se mora zavrteti ko dam kontakt, ko pa zaganjam motor pa mislim da se YPVS nemi smel vklopit). Fora je to da sem se vozu pa mi je crknu pa ga nisem več vžgal!

Objavljeno

Tega pa nevem.. Ja ko daš kontakt na ON se sliši ventil. Ampak mislim, da bi moral vžgat ne glede na ventil, saj ventil spreminja kot odprtja. To vpliva na moč motorja na različnih obratih, vendar bi po mojem mnenju moral vžgat tudi brez ventila...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

NEda se mi usega prebirat. Povejte kje ima yamaha dt 125x blokade. Imam celoten izpuh arrow in to je to motor gre 115km/h...kako ga spravit na 140-150 kot grejo starejši letniki in tudi te. Nej se en potrud pa napiše use kakšne dize dotok olja filtri itd....

hvala.

Objavljeno (popravljeno)

to še pa mene zanima ker mam čist isti problem...

verjetno imaš isti problem kot jas in sicer YPVS... kako ga narihtaš pa sem že postal nekje ene 2 strani nazaj al eno?

Popravljeno . Popravil Lipek
Objavljeno

Če koga zanima prodajam Dt-ko 2005 letnik 27400 prevoženga, mam račune od servisov itd, sm jo komplet porihtov, ker sm jo mislu met zase, samo zdej mam mal probleme z denarjem in mora it od bajte... :/

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5649040

Cena je zgolj za firbce, če je kdo resen se bomo za eno pravo ceno zmenil ob ogledu :)

Objavljeno

zdaj sem pa že frustriran... Že prej sem pisal kaj in kako, danes sem iz dolgčasa pogledal YPVS in se premika čisto v redu na točno tisto pozicijo na kateri mora biti (gledal posnetke na yt) ... kaj je narobe da ne gre več kot 105 na uro? Vem da je čez omejitve, vendar me bega zakaj...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!