Lipek Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 al pa je uni tip loj in me je ****** ima 30 000+ km pa še vedno gre, samo pri 105 se ustavi, obrati v 6. pri 8500 ... samo če je na batu potem ima cilinder že sigurno rise, potem treba vse menjat, kar pa je drago... potem raje pustim dokler gre, ko bo pa ribnil potem pa tako ali tako treba menjat... omejitev je 90, na AC ne grem, bi pa blo fajn enkrat peljat 140 Be wild 1
Be wild Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 (popravljeno) NE DELAJ TEGA MOTORJU. NE KUPUJ TAKŠNEGA MOTORJA ČE GA NE MISLIŠ VZDRŽEVAT!!!!! Fantje, kaj vam gre po glavi?! Pelji na servis, ali pa takoj prodaj pa tistem ko bo kupil povej da se ti ni dal servisa nrdit in mu bo ribnil motor v kratkem. Popravljeno Avgust 6, 2011. Popravil Be wild
Lipek Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 motor je bil redno servisiran glede na servisno knjigo vsaki 2 leti oziroma 6x v 11 letih, kaj je blo menjano ne piše nikjer , nazadnje bil servisiran 1.7.2008, naslednji servis pa je pri 360000... tako je napisano torej bo kmalu spet servis potem bojo pa povedali kaj in kako
matolife10 Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 (popravljeno) kakšnga sorodnika/frenda al pa k ma kdo kake veze če je mehankar ga mal upraš da ti usaj proba pogledat kaj naj bi blo narobe... da neboš še ob več denarja pol. je pa res zelo čudno da se točno pr 105km/h ustav.. bi blo bl logicno 100-110 da ti skače bi se bl vedl kaj je narobe.. sam če ti gre po klancu navzdol tut 105km/h pol sm 90% prepričan da maš forgazor narobe naštiman... Popravljeno Avgust 6, 2011. Popravil matolife10
Lipek Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 ja bo treba... potem še rabim večjo dizo?
matolife10 Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 ja bo treba... potem še rabim večjo dizo? tudi ja
Lipek Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 mogoče veš kolko je original? samo tolko da vem če je že menjana
matolife10 Objavljeno Avgust 7, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2011 mogoče veš kolko je original? samo tolko da vem če je že menjana ou napamet nebi vedu drgač pa vem da so se na tm forumu nek pogovarjal o dizah če maš cajt mal pogooglaj pa boš najdu
minime Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 Pozdravljeni, danes mi je počila zajla od sklopke, pa me zanima če je možno da je sklopka pretrda ali pa da se je zataknila? Sicer je pred tem normalno delala.
KuC Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 original diza je 210, če je motor starejši od letnika '99, če je novejši pa 240. Za novejši model mašine pa se mi tudi približno ne sanja. kar se sklopke tiče, po vsej verjetnosti ti je zajla zaribala/zarustala/se scufala če maš občutek pretrd (pa da nisi zajebal ko si novo gor dajal seveda). Sicer mi ni čist jasno kako ti lahko zajla poči (jaz sem jo še zmerej do zdaj utrgal). Sicer pa lahko probaš tole- bovden snemi na obeh koncih in probi kako se zajla giblje (trdo ali lažje). Če se premika z lahkoto maš problem v mašini, če se ne pa poskusi namazati zajlo pa preveri še naredi bovden kje kak oster ovinek (da zajlo mečka). Če to dvoje ne koristi boš moral najbrž kupiti novo.
minime Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 zaenkrat še čakam na novo, samo ni mi bilo jasno kako lahko kar odtrgaš zajlo od sklopke. se pa vidi da je bila nekoliko natrgana pa tuditežje se je premikala, torej zan biti to razlog.
motorist1 Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 Gre za vrtilni moment, v resnici so sile na zajli veliko večje kot pa sila s katero ti stisneš ročko. Kar probaj na roko potegnit zajlo pa boš videl da nimaš šans. In s šasoma se zajla malo nacufa in se strga (poči lahko guma). Tudi meni se je, nedolgo nazaj. Sklopka pa ne sme biti pretrda, lahko da si mel zajlo preveč zategnjeno. Kolko boš pa dal za novo zajlo? Jst sem svojo nesel k enmu privatniku in mi je za 10€ dal 2 novi zajli (samo zajli, brez une plastike okoli). Nova te bo verjetno pršla okoli 40-50€? LP
Lipek Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 pogledal, izpuh je cel gianellijev, original je celo priložil celega (sem pozabil rahlo)... tak da... kaj zdaj naredit? pri 105km/h se ustavi, zdaj pa če sem sam gor ali sva 2 gor, po ravnem ali dol po grabi... pri 105 se ustavi... obrati pa tudi ne gredo v 6. do konca... oja pred par dnevi sem dal gas in je šel 120km/h pri 10000 obratih... je bilo zelo vroče torej sumim da je bilo boljše izgorevanje... samo vseeno, tega prej ni nikoli naredila ta zadevca, pa najverjetneje bom res moral YPVS naštimat, kot so rekli dečki na dt125.de (ja vem nemško ^^) vse so lepo povedali, tudi slikovno, torej če koga zanima kak mora biti YPVS, tukaj je link: http://www.dt125.de/Forum/thread.php?threadid=95441
jurovan Objavljeno Oktober 31, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2011 Zdravo pred kratkim sem kupil Yamaho DT 125 r 2004 letnik in me zelo moti majhna moč na nizkih obratih, ko se zvrti lepo vleče vendar z mesta je pa katastrofa, kaj mi priporočate. prebral sem že nekaj o izpušnem ventilu vendar pa ko ga na stavljam mi pa že po nižjih obratih zapira tako da zažne trokirat! hvala za nasvet jure
KuC Objavljeno November 7, 2011 Opozori Objavljeno November 7, 2011 majhna moč na nizkih obratih je dokaj normalna, ni praktično ni možnosti da bi lahko z ene 3-4k obrati kopal po makedamu, ne sme pa trokirat! Zdaj ko daš kontakt in če se motorček lepo zbudi in odpira/zapira kakor treba je to to. Mogoče je edino krivo da imaš slabo baterijo, potem ventil dela bolj čudno (meni včasih ja, včasih ne, včasih normalno)
Lipek Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 jaz se mojega YPVS niti nisem spravljal nastavljat ker se enostavno bojim stvar zaj*** ... gre tistih 105, včasih 110... čeprav bi lahko šla več... ampak je čisto dovolj... omejitev je tak 90 izven naselja, nad to hitrostjo nimam kaj iskat če mene prašate... po avtocestah pa ga itak ne furam tak da je v bistvu vseeno... dovolj za po gozdnih potkah in makedamu ^^ maxbond1995 1
Luki104 Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 Ali mi lahko kdo pove zakaj moja yamaha dt 50 r (letnik 09) po triurni uporabi težko vžge včasih pa tudi ne. Za odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem! :)
jurovan Objavljeno December 24, 2011 Opozori Objavljeno December 24, 2011 Zdravo, imam problem motor(yamaha DT 125 R) mi ne vžge več, ko dam na on slišim motorček za ventil in dela pravilno, vendar pa ko začnem vžigati se mi motorček spet premakne. enostavno mi motor ne vžge, nevem kaj bi lahko bilo!
maxbond1995 Objavljeno December 24, 2011 Opozori Objavljeno December 24, 2011 A zavrti zaganjalnik, baterija je polna?
jurovan Objavljeno December 27, 2011 Opozori Objavljeno December 27, 2011 Ja zavrti ja (vergla) ampak ni učinka. ali mogoče veš ali se mora ko zaganjam motor tudi YPVS vklopit (vem da se mora zavrteti ko dam kontakt, ko pa zaganjam motor pa mislim da se YPVS nemi smel vklopit). Fora je to da sem se vozu pa mi je crknu pa ga nisem več vžgal!
maxbond1995 Objavljeno December 27, 2011 Opozori Objavljeno December 27, 2011 Tega pa nevem.. Ja ko daš kontakt na ON se sliši ventil. Ampak mislim, da bi moral vžgat ne glede na ventil, saj ventil spreminja kot odprtja. To vpliva na moč motorja na različnih obratih, vendar bi po mojem mnenju moral vžgat tudi brez ventila...
Rutar22 Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 NEda se mi usega prebirat. Povejte kje ima yamaha dt 125x blokade. Imam celoten izpuh arrow in to je to motor gre 115km/h...kako ga spravit na 140-150 kot grejo starejši letniki in tudi te. Nej se en potrud pa napiše use kakšne dize dotok olja filtri itd.... hvala.
Lipek Objavljeno Februar 7, 2012 Opozori Objavljeno Februar 7, 2012 (popravljeno) to še pa mene zanima ker mam čist isti problem... verjetno imaš isti problem kot jas in sicer YPVS... kako ga narihtaš pa sem že postal nekje ene 2 strani nazaj al eno? Popravljeno Februar 7, 2012. Popravil Lipek
filius Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 Če koga zanima prodajam Dt-ko 2005 letnik 27400 prevoženga, mam račune od servisov itd, sm jo komplet porihtov, ker sm jo mislu met zase, samo zdej mam mal probleme z denarjem in mora it od bajte... :/ http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5649040 Cena je zgolj za firbce, če je kdo resen se bomo za eno pravo ceno zmenil ob ogledu
Lipek Objavljeno Februar 16, 2012 Opozori Objavljeno Februar 16, 2012 zdaj sem pa že frustriran... Že prej sem pisal kaj in kako, danes sem iz dolgčasa pogledal YPVS in se premika čisto v redu na točno tisto pozicijo na kateri mora biti (gledal posnetke na yt) ... kaj je narobe da ne gre več kot 105 na uro? Vem da je čez omejitve, vendar me bega zakaj...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se