Spider™ Objavljeno Oktober 19, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2016 je na 04 tudi problem? sem mislil da so rešili to smotano tačko pri novejši...
ProdriveR Objavljeno Oktober 20, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2016 Še zmeri zadeva zgleda zelo nestabilna
ProdriveR Objavljeno Oktober 23, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2016 (popravljeno) Katero modelno leto ima to barvno shemo? Nekje paše pod 2005, nekje pod 2006?? Samo po tem, kar berem je 2006 že nekoliko spremenjen model?? http://images.mcn.bauercdn.com/upload/630/images/98aprilia-rsv-1000.jpg Tukaj piše,da je ta barva bila v obeh letih 2005 in 2006.http://www.autoevolution.com/moto/aprilia/rsv/ Med tem, ko tule jo pa omenjajo samo za 2005 model?http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_rsv_1000_mille_r_factory 05.htm Popravljeno Oktober 23, 2016. Popravil ProdriveR Pozabu dat sliko :)
NoGe Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Ob 19. 10. 2016 at 18:57, ProdriveR pravi: Je kdo menjal stransko tačko na RSVjki (letnik 2004 dalje). Kaj ste dali gor? Neki berem,da dajejo od CBR 1000RR 04-07, pa od GSXRja... Ma kdo od tule kake iskušnje nasvete? Ni potrebno zamenjat. Na spodnji del dovariš železno ploščico 8mm ali manj, se ne spomnim več dobro. 100% rešen problem. Če si daš malo več časa, da oblikuješ lepo in pobarvaš ne pade v oči.
Spider™ Objavljeno Oktober 25, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2016 Ob 10/23/2016 at 10:57, ProdriveR pravi: Katero modelno leto ima to barvno shemo? Nekje paše pod 2005, nekje pod 2006?? Samo po tem, kar berem je 2006 že nekoliko spremenjen model?? http://images.mcn.bauercdn.com/upload/630/images/98aprilia-rsv-1000.jpg Tukaj piše,da je ta barva bila v obeh letih 2005 in 2006.http://www.autoevolution.com/moto/aprilia/rsv/ Med tem, ko tule jo pa omenjajo samo za 2005 model?http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_rsv_1000_mille_r_factory 05.htm pomoje 05, 06 je spremenjena oblika...
ProdriveR Objavljeno Oktober 29, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2016 No,da se še tule pohvalim,da sem postal lastnik RSVR Factory Je tkole, kot je zgoraj napisano, prva registracija je 4/2006, modelno leto 2005. Prevoženih ima malce pod 18 000km Pripeljal sem jo iz Italije s pomočjo prijateljev. Ima komplet akrapoviče, ter še par dodatkov. Na žalost bo mogla počakat v garaži do pomladi, preden jo bom lahk na kak izlet pelju Ampak zaenkrat sem čist navdušen SF, gretzky, igc1 in 3 others 6
hy650 Objavljeno Oktober 29, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2016 pred 1 uro, ProdriveR pravi: No,da se še tule pohvalim,da sem postal lastnik RSVR Factory Je tkole, kot je zgoraj napisano, prva registracija je 4/2006, modelno leto 2005. Prevoženih ima malce pod 18 000km Pripeljal sem jo iz Italije s pomočjo prijateljev. Ima komplet akrapoviče, ter še par dodatkov. Na žalost bo mogla počakat v garaži do pomladi, preden jo bom lahk na kak izlet pelju Ampak zaenkrat sem čist navdušen Kje so pa fotke?...Ajd, da se še ostali apriliaši malo naslajamo....
Miha1985 Objavljeno Oktober 29, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2016 pred 7 urami, ProdriveR pravi: No,da se še tule pohvalim,da sem postal lastnik RSVR Factory Je tkole, kot je zgoraj napisano, prva registracija je 4/2006, modelno leto 2005. Prevoženih ima malce pod 18 000km Pripeljal sem jo iz Italije s pomočjo prijateljev. Ima komplet akrapoviče, ter še par dodatkov. Na žalost bo mogla počakat v garaži do pomladi, preden jo bom lahk na kak izlet pelju Ampak zaenkrat sem čist navdušen Fotke fotke nalepi da vidmo zadevco.kako je bilo z uvozom malo povej.brez tezav ali pac.pa naj ti dobro sluzi.lp
ProdriveR Objavljeno Oktober 30, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2016 S samim uvozom niti ni bilo težav Motor se je nahajal v Gorici (5min od slovenske meje). K sreči mi je en priporočal enega zamejskega slovenca, da je skrbel za komunikacijo (italjan še po angleško ne zna nič ). No, ta isti mi je pomagal tudi urejat papirje na italjanski strani, kar me je prišlo cca 60€ . Na naši strani sem plačal za homologacijo se mi zdi 115€, sedaj pa še čakam s FURS-a na izračun DMV-ja,da dobim papirje od homologacije domov. Najprej morš plačat DMV, potem pa dobiš homologacijo,da lahko motor registriraš. Na homologaciji ni bilo težav, za akrapoviče mam homologacijo, za povišano balanco, sem pa naknadno poslal TUV certifikat, tko da zaenkrat je to to. Mi je pa fajn,da imam vse original dele od motorja zraven (original balanca, original avspuhe...). In ravno učer, ko sem še mal pospravlju sem gledal originalne avspuje, če so kje obtolčeni al pa zdrsani, pa so kot novi. Tko,da mogoče pa res motor ni bil nikol na tleh No,pa še ena slikica s transporta cikadina, gretzky, hajoktejn in 3 others 6
Jure Objavljeno Oktober 30, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2016 In koliko si odštel zanjo čez mejo (brez homologacije, dmv, itd..)?
ProdriveR Objavljeno Februar 5, 2017 Opozori Objavljeno Februar 5, 2017 Zanima me, koliko lastnikov RSV-jk (2004-2009) je sploh tukaj prisotnih? Skratka, zanima me par zadev. Danes sem si vzel čas, odstranil oklep in preveril, kako je s temi "rjavimi konektorji". Enega se vidi brez problema, drugega pa nisem našel. Zdej sta dve opciji, ali je bil že odstranjen (istočasno z menjavo statorja), al pa se ga ne da vidit drugače, kot če odstraniš tank? Sem pa še neki zanimivega našu, za kar nimam pojma, kaj naj bi to bilo??? Tale črna škatlica se nahaja na desni strani, za posodico hladilne in za enim šopom žic. Pa lučka utripa zeleno, ko motor lavfa??
ProdriveR Objavljeno Februar 10, 2017 Opozori Objavljeno Februar 10, 2017 (popravljeno) Vidim,da ne pokaže slik Uglavnem, smo ugotovili ,da je to O2 optimizer od power commanderja Skratka komi čakam začetek sezone,da se končno malce zapeljem. Na motor sem vložil še par € (Honda CBR stranska tačka, namontiral sem sper-ov regulator napetosti, tako da more zdej stator zdržat, naročene so nove link plate od T-12 tech, ker so bili primeri,da so se odlomili), tako da zdej more bit pa celo sezono mir Edino ne vem, a bi servis naredil, ker je bil narejen (oz naj bi bil) tik pred mojim nakupom, pa tud na cevki se vidi,da je svetle barve, tko da more bit dost nov? Kar me še moti je to,da stranska tačka zadane ob akrapovičev izpuh. To je bilo tako prej pri original tački, kot sedaj pri novi. Tako,da ima od prej kr lepo udrtino A se da še kej štelat tačko?? Pa še to, kje bi dobil "tadolg oljni" filter 564? Vsi mi ponujajo takratkega 71mm, jaz imam pa tadolgega (itak ) 91mm?? Popravljeno Februar 10, 2017. Popravil ProdriveR
hajoktejn Objavljeno Februar 12, 2017 Opozori Objavljeno Februar 12, 2017 @ProdriveR Dej mi poslji na ZS prosim, kakšen je postopek nakupa Sper reglerjev.
ProdriveR Objavljeno Marec 10, 2017 Opozori Objavljeno Marec 10, 2017 Evo, prvih nekaj deset kilometrov je za mano. Kaj naj rečem drugega kot milina Všeč mi je zaviranje motorja, konc koncev tudi udobje je boljše od pričakovanega. Kritiki pa zaenkrat dve. Koji ku*ac je dal hupo in žmigovce tolk blizu hočeš dat žmigovc, pa pohupaš. Okej sej mrbit je kul,da opozoriš na spremembo smeri, sam mislim da je motor že sam po seb zadost glasen Druga kritika gre pa na vzratna ogledala. Očitno so sam zato,da prideš čez tehničnega. Okej, mrbit se malce težje dobi v prosti tek, ampak z malo občutka gre tud to Sej, a se stekla v ogledalih sploh da kaj premikat, al so fiks? Neki sem probaval, sam nisem upal bit preveč korajžen,da nebi kej polomu
ukica Objavljeno Marec 11, 2017 Opozori Objavljeno Marec 11, 2017 Jaz imam mille, ampak sem opazil isti zadevi.. vzratno ogledalo je skoraj neuporabno. Kar se pa tice iskanja prostega teka, probaj iz 2 v N, ga hitrej najdes.. vsaj dokler ne dobis obcutka, potem gre! Sem pa bral tudi na AF1 forumu da je zelo odvisno katero olje uporabljas..
Zok Objavljeno Marec 11, 2017 Opozori Objavljeno Marec 11, 2017 Res je. Po servisu nimam vec nikakrsnjih tezav z iskanjem lera (10w-50) - pa tudi prej ni bilo nekih ocitnejsih tezav... Je pa imel Kawasaki ze na ZZ-R 600 '91 to zelo elegantno reseno - centrifugalno blokado. Ko si stal na mestu, je bil preklop v 2. prestavo blokiran, torej iz prve prestave ni bilo tezav z iskanjem lera. Ko si speljal, pa si lahko prestavil visje.
Spider™ Objavljeno Marec 11, 2017 Opozori Objavljeno Marec 11, 2017 On 10. 3. 2017 at 7:10 PM, ProdriveR said: Evo, prvih nekaj deset kilometrov je za mano. Kaj naj rečem drugega kot milina Všeč mi je zaviranje motorja, konc koncev tudi udobje je boljše od pričakovanega. Kritiki pa zaenkrat dve. Koji ku*ac je dal hupo in žmigovce tolk blizu hočeš dat žmigovc, pa pohupaš. Okej sej mrbit je kul,da opozoriš na spremembo smeri, sam mislim da je motor že sam po seb zadost glasen Druga kritika gre pa na vzratna ogledala. Očitno so sam zato,da prideš čez tehničnega. Okej, mrbit se malce težje dobi v prosti tek, ampak z malo občutka gre tud to Sej, a se stekla v ogledalih sploh da kaj premikat, al so fiks? Neki sem probaval, sam nisem upal bit preveč korajžen,da nebi kej polomu ja vzratna ogledala so namenjena gledanju svojih komolcev smasher 1
hy650 Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Ob 3/10/2017 ob 19:10, ProdriveR pravi: Evo, prvih nekaj deset kilometrov je za mano. Kaj naj rečem drugega kot milina Všeč mi je zaviranje motorja, konc koncev tudi udobje je boljše od pričakovanega. Kritiki pa zaenkrat dve. Koji ku*ac je dal hupo in žmigovce tolk blizu hočeš dat žmigovc, pa pohupaš. Okej sej mrbit je kul,da opozoriš na spremembo smeri, sam mislim da je motor že sam po seb zadost glasen Druga kritika gre pa na vzratna ogledala. Očitno so sam zato,da prideš čez tehničnega. Okej, mrbit se malce težje dobi v prosti tek, ampak z malo občutka gre tud to Sej, a se stekla v ogledalih sploh da kaj premikat, al so fiks? Neki sem probaval, sam nisem upal bit preveč korajžen,da nebi kej polomu Če maš taka ogledala se jih da "razgibat"Odstraniš steklo smernika in notranje ohišje smernika Nato malo odviješ vijak v ozadju, da malo popustiš vzmet in malo nasprejaš krogelni zgib ogledala in se že premika. Lahko pa tudi vse skup razdreš in oćistiš.Sestaviš in to je to. Lp GoBobi 1
ProdriveR Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 O kul, hvala! Se bom enkrat mal poigral
ProdriveR Objavljeno Maj 8, 2017 Opozori Objavljeno Maj 8, 2017 Počasi se bom pripravil naredit servis oz menjavo olja. Motul 5100 15w-50, bom uzel na mimovrste, edino za filter še ne vem čist točno, kje naj ga vzamem. Imam pa dalšo verzijo HF564 ( http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=7770). Še to me zanima, a vi preverjate tudi tisto mrežico, ki pride s cevke? Na tej sliki je pod št. 2 http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-rsv-1000-2004-2008-oil-tank-3168.php
ukica Objavljeno Maj 8, 2017 Opozori Objavljeno Maj 8, 2017 18 minutes ago, ProdriveR said: Počasi se bom pripravil naredit servis oz menjavo olja. Motul 5100 15w-50, bom uzel na mimovrste, edino za filter še ne vem čist točno, kje naj ga vzamem. Imam pa dalšo verzijo HF564 ( http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=7770). Še to me zanima, a vi preverjate tudi tisto mrežico, ki pride s cevke? Na tej sliki je pod št. 2 http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-rsv-1000-2004-2008-oil-tank-3168.php Ko bos menjal olje, glej da bos spustil ven celotno kolicino! Ter pazi koliko bos nalil notri.. predlagam ti da nalijes notri cca 3l, motor prizges pustis laufat ugasnes in nalijes notri se cca 0,8l. Ali je cevka za olje isto smotano namontirana kot pri mille? Ce imas cevko ti priporocam da jo spucas..tako bos lazje videl razliko med polno/prazno. Olje bo pa ok ProdriveR 1
ProdriveR Objavljeno Maj 8, 2017 Opozori Objavljeno Maj 8, 2017 Ja isto ima tisto cevko ob strani za kontrolirat nivo. Drgač pa hvala za nasvet, se bom prej mal zapelju,da bo olje segreto,da bo čimlažje steklo ven. Potem pa po tvojmu postopku dolival olje. Hvala za info
hy650 Objavljeno Maj 9, 2017 Opozori Objavljeno Maj 9, 2017 Upam, da na rotaxih spustite vse olje ven. Na treh mestih! Precej lastnikov greši... Zok 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se