Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

Katero modelno leto ima to barvno shemo? Nekje paše pod 2005, nekje pod 2006?? Samo po tem, kar berem je 2006 že nekoliko spremenjen model??

http://images.mcn.bauercdn.com/upload/630/images/98aprilia-rsv-1000.jpg

Tukaj piše,da je ta barva bila v obeh letih 2005 in 2006.
http://www.autoevolution.com/moto/aprilia/rsv/

 

Med tem, ko tule jo pa omenjajo samo za 2005 model?
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_rsv_1000_mille_r_factory 05.htm

Popravljeno . Popravil ProdriveR
Pozabu dat sliko :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 10. 2016 at 18:57, ProdriveR pravi:

Je kdo menjal stransko tačko na RSVjki (letnik 2004 dalje). Kaj ste dali gor? Neki berem,da dajejo od CBR 1000RR 04-07, pa od GSXRja...

Ma kdo od tule kake iskušnje nasvete?

Ni potrebno zamenjat.

Na spodnji del dovariš železno ploščico 8mm ali manj, se ne spomnim več dobro. 100% rešen problem. Če si daš malo več časa, da oblikuješ lepo in pobarvaš ne pade v oči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10/23/2016 at 10:57, ProdriveR pravi:

Katero modelno leto ima to barvno shemo? Nekje paše pod 2005, nekje pod 2006?? Samo po tem, kar berem je 2006 že nekoliko spremenjen model??

http://images.mcn.bauercdn.com/upload/630/images/98aprilia-rsv-1000.jpg

Tukaj piše,da je ta barva bila v obeh letih 2005 in 2006.
http://www.autoevolution.com/moto/aprilia/rsv/

 

Med tem, ko tule jo pa omenjajo samo za 2005 model?
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_rsv_1000_mille_r_factory 05.htm

pomoje 05, 06 je spremenjena oblika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,da se še tule pohvalim,da sem postal lastnik RSVR Factory :cool: Je tkole, kot je zgoraj napisano, prva registracija je 4/2006, modelno leto 2005. Prevoženih ima malce pod 18 000km  Pripeljal sem jo iz Italije s pomočjo prijateljev. Ima komplet akrapoviče, ter še par dodatkov. Na žalost bo mogla počakat v garaži do pomladi, preden jo bom lahk na kak izlet pelju :) Ampak zaenkrat sem čist navdušen :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ProdriveR pravi:

No,da se še tule pohvalim,da sem postal lastnik RSVR Factory :cool: Je tkole, kot je zgoraj napisano, prva registracija je 4/2006, modelno leto 2005. Prevoženih ima malce pod 18 000km  Pripeljal sem jo iz Italije s pomočjo prijateljev. Ima komplet akrapoviče, ter še par dodatkov. Na žalost bo mogla počakat v garaži do pomladi, preden jo bom lahk na kak izlet pelju :) Ampak zaenkrat sem čist navdušen :cool:

Kje so pa fotke?...:kva2:Ajd, da se še ostali apriliaši malo naslajamo....:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, ProdriveR pravi:

No,da se še tule pohvalim,da sem postal lastnik RSVR Factory :cool: Je tkole, kot je zgoraj napisano, prva registracija je 4/2006, modelno leto 2005. Prevoženih ima malce pod 18 000km  Pripeljal sem jo iz Italije s pomočjo prijateljev. Ima komplet akrapoviče, ter še par dodatkov. Na žalost bo mogla počakat v garaži do pomladi, preden jo bom lahk na kak izlet pelju :) Ampak zaenkrat sem čist navdušen :cool:

Fotke fotke nalepi da vidmo zadevco.kako je bilo z uvozom malo povej.brez tezav ali pac.pa naj ti dobro sluzi.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S samim uvozom niti ni bilo težav Motor se je nahajal v Gorici (5min od slovenske meje). K sreči mi je en priporočal enega zamejskega slovenca, da je skrbel za komunikacijo (italjan še po angleško ne zna nič :) ). No, ta isti mi je pomagal tudi urejat papirje na italjanski strani, kar me je prišlo cca 60€ . Na naši strani sem plačal za homologacijo se mi zdi 115€, sedaj pa še čakam s FURS-a na izračun DMV-ja,da dobim papirje od homologacije domov. Najprej morš plačat DMV, potem pa dobiš homologacijo,da lahko motor registriraš. Na homologaciji ni bilo težav, za akrapoviče mam homologacijo, za povišano balanco, sem pa naknadno poslal TUV certifikat, tko da zaenkrat je to to.

Mi je pa fajn,da imam vse original dele od motorja zraven (original balanca, original avspuhe...). In ravno učer, ko  sem še mal pospravlju sem gledal originalne avspuje, če so kje obtolčeni al pa zdrsani, pa so kot novi. Tko,da mogoče pa res motor ni bil nikol na tleh :)

No,pa še ena slikica s transporta :)

IMG_0614 (Edited).JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Zanima me, koliko lastnikov RSV-jk (2004-2009) je sploh tukaj prisotnih?

Skratka, zanima me par zadev. Danes sem si vzel čas, odstranil oklep in preveril, kako je s temi "rjavimi konektorji". Enega se vidi brez problema, drugega pa nisem našel. Zdej sta dve opciji, ali je bil že odstranjen (istočasno z menjavo statorja), al pa se ga ne da vidit drugače, kot če odstraniš tank?

 

Sem pa še neki zanimivega našu, za kar nimam pojma, kaj naj bi to bilo???

2iGoUdQDosJn5VpaYHEim4v7PBBEMNo9ZO0CQVRc

 

 

Tale črna škatlica se nahaja na desni strani, za posodico hladilne in za enim šopom žic. Pa lučka utripa zeleno, ko motor lavfa??

w6tS3ZOAtqXFcFZRor0JAc2rlRSdxAhVElQ_Z1TB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim,da ne pokaže slik :( Uglavnem, smo ugotovili ,da je to O2 optimizer od power commanderja :) 

Skratka komi čakam začetek sezone,da se končno malce zapeljem. Na motor sem vložil še par € (Honda CBR stranska tačka, namontiral sem sper-ov regulator napetosti, tako da more zdej stator zdržat, naročene so nove link plate od T-12 tech, ker so bili primeri,da so se odlomili), tako da zdej more bit pa celo sezono mir :)

Edino ne vem, a bi servis naredil, ker je bil narejen (oz naj bi bil) tik pred mojim nakupom, pa tud na cevki se vidi,da je svetle barve, tko da more bit dost nov?

 

Kar me še moti je to,da stranska tačka zadane ob akrapovičev izpuh. To je bilo tako prej pri original tački, kot sedaj pri novi. Tako,da ima od prej kr lepo udrtino :( A se da še kej štelat tačko??
Pa še to, kje bi dobil "tadolg oljni" filter 564? Vsi mi ponujajo takratkega 71mm, jaz imam pa tadolgega (itak :) ) 91mm??

Popravljeno . Popravil ProdriveR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo, prvih nekaj deset kilometrov je za mano. Kaj naj rečem drugega kot milina :) Všeč mi je zaviranje motorja, konc koncev tudi udobje je boljše od pričakovanega. Kritiki pa zaenkrat dve. Koji ku*ac je dal hupo in žmigovce tolk blizu :blush: hočeš dat žmigovc, pa pohupaš. Okej sej mrbit je kul,da opozoriš na spremembo smeri, sam mislim da je motor že sam po seb zadost glasen :) Druga kritika gre pa na vzratna ogledala. Očitno so sam zato,da prideš čez tehničnega.
Okej, mrbit se malce težje dobi v prosti tek, ampak z malo občutka gre tud to :)

 

Sej, a se stekla v ogledalih sploh da kaj premikat, al so fiks? Neki sem probaval, sam nisem upal bit preveč korajžen,da nebi kej polomu :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam mille, ampak sem opazil isti zadevi.. vzratno ogledalo je skoraj neuporabno. Kar se pa tice iskanja prostega teka, probaj iz 2 v N, ga hitrej najdes.. vsaj dokler ne dobis obcutka, potem gre! 

Sem pa bral tudi na AF1 forumu da je zelo odvisno katero olje uporabljas..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je. Po servisu nimam vec nikakrsnjih tezav z iskanjem lera (10w-50) - pa tudi prej ni bilo nekih ocitnejsih tezav...

Je pa imel Kawasaki ze na ZZ-R 600 '91 to zelo elegantno reseno - centrifugalno blokado. Ko si stal na mestu, je bil preklop v 2. prestavo blokiran, torej iz prve prestave ni bilo tezav z iskanjem lera. Ko si speljal, pa si lahko prestavil visje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10. 3. 2017 at 7:10 PM, ProdriveR said:

Evo, prvih nekaj deset kilometrov je za mano. Kaj naj rečem drugega kot milina :) Všeč mi je zaviranje motorja, konc koncev tudi udobje je boljše od pričakovanega. Kritiki pa zaenkrat dve. Koji ku*ac je dal hupo in žmigovce tolk blizu :blush: hočeš dat žmigovc, pa pohupaš. Okej sej mrbit je kul,da opozoriš na spremembo smeri, sam mislim da je motor že sam po seb zadost glasen :) Druga kritika gre pa na vzratna ogledala. Očitno so sam zato,da prideš čez tehničnega.
Okej, mrbit se malce težje dobi v prosti tek, ampak z malo občutka gre tud to :)

 

Sej, a se stekla v ogledalih sploh da kaj premikat, al so fiks? Neki sem probaval, sam nisem upal bit preveč korajžen,da nebi kej polomu :)

 

ja vzratna ogledala so namenjena gledanju svojih komolcev :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3/10/2017 ob 19:10, ProdriveR pravi:

Evo, prvih nekaj deset kilometrov je za mano. Kaj naj rečem drugega kot milina :) Všeč mi je zaviranje motorja, konc koncev tudi udobje je boljše od pričakovanega. Kritiki pa zaenkrat dve. Koji ku*ac je dal hupo in žmigovce tolk blizu :blush: hočeš dat žmigovc, pa pohupaš. Okej sej mrbit je kul,da opozoriš na spremembo smeri, sam mislim da je motor že sam po seb zadost glasen :) Druga kritika gre pa na vzratna ogledala. Očitno so sam zato,da prideš čez tehničnega.
Okej, mrbit se malce težje dobi v prosti tek, ampak z malo občutka gre tud to :)

 

Sej, a se stekla v ogledalih sploh da kaj premikat, al so fiks? Neki sem probaval, sam nisem upal bit preveč korajžen,da nebi kej polomu :)

 

Če maš taka ogledala 58c77df76d903_20170312_1542401.thumb.jpg.d964b15f98e94b93ef7b6070a44ac8a2.jpg

se jih da "razgibat"Odstraniš steklo smernika in notranje ohišje smernika58c77eac8041f_20170312_1550231.thumb.jpg.23016837057b5bcfa5e015dee2b22d23.jpg

Nato malo odviješ vijak  v ozadju, da malo popustiš vzmet in malo nasprejaš krogelni zgib ogledala in se že premika. Lahko 58c77fa3eda2d_20170312_1550281.thumb.jpg.7befb37fdd4c0388cab1e679dc5f2610.jpgpa tudi vse skup razdreš in oćistiš.Sestaviš in to je to. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Počasi se bom pripravil naredit servis oz menjavo olja. Motul 5100 15w-50, bom uzel na mimovrste, edino za filter še ne vem čist točno, kje naj ga vzamem. Imam pa dalšo verzijo HF564 ( http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=7770). Še to me zanima, a vi preverjate tudi tisto mrežico, ki pride s cevke?

Na tej sliki je pod št. 2  http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-rsv-1000-2004-2008-oil-tank-3168.php

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, ProdriveR said:

Počasi se bom pripravil naredit servis oz menjavo olja. Motul 5100 15w-50, bom uzel na mimovrste, edino za filter še ne vem čist točno, kje naj ga vzamem. Imam pa dalšo verzijo HF564 ( http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=7770). Še to me zanima, a vi preverjate tudi tisto mrežico, ki pride s cevke?

Na tej sliki je pod št. 2  http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-rsv-1000-2004-2008-oil-tank-3168.php

Ko bos menjal olje, glej da bos spustil ven celotno kolicino! Ter pazi koliko bos nalil notri.. predlagam ti da nalijes notri cca 3l, motor prizges pustis laufat ugasnes in nalijes notri se cca 0,8l. 

Ali je cevka za olje isto smotano namontirana kot pri mille? Ce imas cevko ti priporocam da jo spucas..tako bos lazje videl razliko med polno/prazno. 

Olje bo pa ok :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja isto ima tisto cevko ob strani za kontrolirat nivo. Drgač pa hvala za nasvet, se bom prej mal zapelju,da bo olje segreto,da bo čimlažje steklo ven. Potem pa po tvojmu postopku dolival olje.

Hvala za info :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!