Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

Ricks stator uporablja par mm krajse vijake. Ce jih nimas zraven jih dobis lahko pri meni.

Objavljeno

U bemu, še to. Sej, kako je pa z lepljenjem vijakov. V navodilih piše, da naj bi se jih limalo z loctite 243  , kar sem prejšnjič tudi počel. Sam mislim, da je tisto lepilo že ene dve leti čez rok in ne vem, če je sploh še ok?? Ma, sej najraj bi kr do tebe spravu motor, sam dvomim, da bi se lahko z njim pripelju iz logatca :( 

Objavljeno

Nafili aku, odklopi vse luci oz porabnike ali pa izklopi vse varovalke ki jih nerabis za delovanje motorja. Aku bi moral zdrzat cca 1uro delovanja. Vijake se zalepi vendar ne pretiravat ker so alu navoji+ stator spada pod redni servis ??

Objavljeno

Kul kul, sam me vseen skrbi, če pridem do tebe al ne. Da nam tam kje na celovški na kakmu semaforju naredu zastoj. Pol bojo mel pa še en razlog več za šinfat taljane :) Drgač sem pa itak mislu, da bi te enkrat mal zasekiru, da bi mi mal vzmetenje poštimu/nastavu tko k treba.

Objavljeno

Komot zrihtamo. Mam tudi prikolico za prevoz motorjev sam v Logatec nic ne hodim. V Lj sem pa veckrat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Power bank vzemi s sabo. :P

  • Haha 2
Objavljeno
2 hours ago, ProdriveR said:

Al pa en avto+štrik, pa me vleče po potrebi :) 

Asistenca!? 

Objavljeno

Evo, zrihtal ? v višjih obratih mi je še zmer za silo filal, tko da sem mogu motor skoz v obratih držat do škofje loke :) hvala @marincspeedshop , da si si vzel čas in zrihtu moj moped ? (mi je poleg menjave statorja nastavil še vzmetenje, pa oreng sklopko odzraču), tko da upam, da je za letos to-to :) 

  • Všeč mi je 4
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dones sem še malce pomeril akumulator in sem prišel do spoznanja, da je res v zadnjih vzdihljajih. Me pa za nima, kaj priporočate. Original ima ytx12-bs, nekateri pa dajejo noter ytx14-bs. Pa me zanima, ali ima sploh smisel dajati noter 14-ko?? 

Objavljeno
6 minutes ago, ProdriveR said:

Dones sem še malce pomeril akumulator in sem prišel do spoznanja, da je res v zadnjih vzdihljajih. Me pa za nima, kaj priporočate. Original ima ytx12-bs, nekateri pa dajejo noter ytx14-bs. Pa me zanima, ali ima sploh smisel dajati noter 14-ko?? 

Pri V2 je res pomembna dejanska zagonska moc/tok.. 

Jaz pod 200A nisem niti gledal..

Objavljeno

Okej, sej zdej mam tud 14BS. Sam sem malce gledal naokol, pa nekateri še kar vstrajajo na tovarniško vgradnjo 12bs oz 180A. Sicer je mal na tesnem s prostorom, sam se nekak da :) 

Objavljeno
40 minutes ago, ukica said:

Pri V2 je res pomembna dejanska zagonska moc/tok.. 

Jaz pod 200A nisem niti gledal..

Tako je, ko je komplet vse novo (pa prva vgradnja) se nekako gre, kako desetletje in pol kasneje pa tudi kabli niso vec v enakem stanju, niti prikljucki, rele, starter,... ...200+ obvezno. Tudi meni baterija v Falcu nekaj nakazuje nejevoljo (je ze prejsnji lastnik pred slabimi tremi leti rekel, naj menjam baterijo in olje :P ) - drugega kot litija pa 240+ A sploh ne bom gledal. Neke kapacitete na mopedu ne potrebujem. Pa se nekaj kil se bom zopet znebil. Cenovno pa tudi ni vec tako nedosegljiva, niti tako nezanesljiva kot pred leti ko so te zadeve sele prisle na trg.

On 8/27/2019 at 7:47 PM, marincspeedshop said:

PhotoGrid_1566927984153.jpg

:wub:

 

Ej, pornografija ne spada sem! :jezik::D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Trenutno imam neke prebliske, da bi prodal svojo RSV-jko. Sam, kukr gledam po netu se zgleda noben neki ne zagreva za te motorje :) Smo lastniki teh motorjev res obsojeni na večno lastništvo. Al se ga losaš samo, če ga daš napol zastonj?

Po drugi strani, bi pa kr mel motor, pa tud če bi jo mel samo za gledat v garaži ?

Objavljeno
On 10/24/2019 at 4:58 AM, ProdriveR said:

Trenutno imam neke prebliske, da bi prodal svojo RSV-jko. Sam, kukr gledam po netu se zgleda noben neki ne zagreva za te motorje :) Smo lastniki teh motorjev res obsojeni na večno lastništvo. Al se ga losaš samo, če ga daš napol zastonj?

Po drugi strani, bi pa kr mel motor, pa tud če bi jo mel samo za gledat v garaži ?

Jaz sem mille 2001 prodal za 2k(3 leta nazaj), tuono 2004 za 2400. 
 

nevem sicer kateri letnik imas, ampak ja, tezko se proda. Zadnic je imel R Moto Tuono Gen 2 Factory za 4k gor.. se je prodala v 1-2 dnevih :) 

Objavljeno

Ma ja, sej pomojem bi bil največji problem v ceni. Če gledam na avto.netu je tale najbolj podobna  moji  

 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14637766&display=Aprilia RSV 1000 factory

Oglašuje se kot factory, čeprav tole ni (nima ohlinsov spredi, pa karbonskih dodatkov). Moja je letnik 2005, prva registracija 2006 v italiji. Pa imam še ogromno dodatne opreme, ki sem jo sam dokupil + dodam zraven originale (link plate, stransko tačko, original izpuhe, original prednje diske...). Pa sam bi hotu vsaj kakega jurja več za svojo, od tele na omenjenem oglasu (tukaj bi se pa pomojem najbrž zataknilo :) ).

 

Objavljeno
3 hours ago, ProdriveR said:

Ma ja, sej pomojem bi bil največji problem v ceni. Če gledam na avto.netu je tale najbolj podobna  moji  

 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14637766&display=Aprilia RSV 1000 factory

Oglašuje se kot factory, čeprav tole ni (nima ohlinsov spredi, pa karbonskih dodatkov). Moja je letnik 2005, prva registracija 2006 v italiji. Pa imam še ogromno dodatne opreme, ki sem jo sam dokupil + dodam zraven originale (link plate, stransko tačko, original izpuhe, original prednje diske...). Pa sam bi hotu vsaj kakega jurja več za svojo, od tele na omenjenem oglasu (tukaj bi se pa pomojem najbrž zataknilo :) ).

 

Iskreno ne vidim oglasa, ker sem v avstraliji.. 

Vsak je svoje cene kovač in ce cenijo 13 let stare gsxrje pa yamahe r6 po 5k nevem zakaj nebi tudi ti postavil cene kot zelis :) 

Objavljeno

Pol nabrž ne vidiš oglasa, k si dol na glavo obrnjen :D  

Objavljeno (popravljeno)

Ob menjavi olja sem nasel en odlomlen koscek kovine na magnetnem cepu.  Zaradi tega koscka nisem mogel spat ponoci ? (poklicna deformacija) pa sem sklenu da razkoplem celo masino pa magar ce bo treba generalko narest da najdem od kje se je vzel ta koscek. No nakoncu se je izkazalo da je cisto nepomemben delcek od kosare sklopke. Sedaj ko imam podrto bom zamenjal se olni semering za vodno pumpo ki je malo puscal (zal je treba tudi "semering" vodne pumpe hkrati menjat ker se neda drugace podret), nastavitev ventilov in obnova zadnjega zavornega cilindra.

IMG_20191029_184840.jpg

IMG_20191029_194136.jpg

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Neki sem se ogrel za nakup v2 2gen tuono ali rsv, namesto v4, pa me zanima glede na to, da nisem našel nič glede izpuha-predelave na en izpuh, a je to izvedljivo, se kje lahko kupi krivina taka ,da imaš samo na desni izpuh? Zakaj? :) Bolj mi je všeč na en izpuh, kot triumph speed triple s spodaj montiranim enim izpuhom :)

Objavljeno

Predelava bi bila verjetno izvedljiva z gen1 kolektorjem in gen2 prirobnicami. Mogoce celo pase ker je slip-on. Preveri se ce je bila kaksna razlika med gen1(98-00) in gen1(01-03). Nekaj imam v spominu da je fi cevi drugacen.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!