NoGe Objavljeno Januar 27, 2020 Opozori Objavljeno Januar 27, 2020 Jaz pa na žalost imam slabe novice. Lani ob menjavi olja sem dobil zlate ostružke na dnu kante. Popraševal sem okrog, vsi so rekli da ni možno, da je bila kanta umazana itd... Jaz sem olje nalil, se vozil, naredil 5000km, letos se je zgodba ponovila. Spet zlati osteužki na dnu kante. Motor deluje popolnoma normalno, brez kakršnih koli čudnih zvokov ali karkoli. Lastnik sem 13 let, redno servisiran vsakih 3500 do max 5000km. Praktično 1x na leto. Ima pa 59.000km. Kljub temu da deluje normalno nimam jajc se vozit. Če se karkoli zgodi med vožnjo ni lepa. Najbolj se mi splača agregat zamenjat, tako da če kdo pozna koga ki ima kaj takega se priporočam. Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.
zundapp Objavljeno Januar 28, 2020 Opozori Objavljeno Januar 28, 2020 Vozi dokler dela..zakaj rabiš jajca? Če bo imel namen ribnit se to ne zgodi hipoma, boš imel čas stisnit sklopko oz. boš prej slišal, če imaš vsaj malo posluha za tehniko.
zundapp Objavljeno Januar 28, 2020 Opozori Objavljeno Januar 28, 2020 Zgleda, da tudi preveč servisa ni OK
dlicen Objavljeno Januar 28, 2020 Opozori Objavljeno Januar 28, 2020 Poskusi se obrnit na @marincspeedshop za nasvet.
jvalant Objavljeno Januar 28, 2020 Opozori Objavljeno Januar 28, 2020 18 hours ago, NoGe said: Jaz pa na žalost imam slabe novice. Lani ob menjavi olja sem dobil zlate ostružke na dnu kante. Popraševal sem okrog, vsi so rekli da ni možno, da je bila kanta umazana itd... Jaz sem olje nalil, se vozil, naredil 5000km, letos se je zgodba ponovila. Spet zlati osteužki na dnu kante. Motor deluje popolnoma normalno, brez kakršnih koli čudnih zvokov ali karkoli. Lastnik sem 13 let, redno servisiran vsakih 3500 do max 5000km. Praktično 1x na leto. Ima pa 59.000km. Kljub temu da deluje normalno nimam jajc se vozit. Če se karkoli zgodi med vožnjo ni lepa. Najbolj se mi splača agregat zamenjat, tako da če kdo pozna koga ki ima kaj takega se priporočam. Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka. Obrni se na serviserja, cimprej. Bo manj skode, kot ce orenk zagrabi. Naj mehanik odpre, pogleda, potem se pa lahko odlocis ali menajt agregat ali popravljat. Aja, pa ne na servoiserja ki diagnosticira umazane kante... Kugelschreiber 1
ukica Objavljeno Januar 28, 2020 Opozori Objavljeno Januar 28, 2020 Za pametn dnar bi lah od Jurkota dobil mašino, ki ima zariban drug cilinder.. mislim da ima dve ce ne celo tri na zalogi. Mogoče ima celo kaksno celo. pa smotan vorasanje.. sej ob menjavi olja si spustil olje tudi iz “vijaka”? Mas original stator? Zgleda nisi edini.. je kar nekaj napisan na to temo. Nikjer pa ni napisan kaj bi lah blo. To dej v google , pa bos dobil rezultate gold dust in engine oil site:www.apriliaforum.com
NoGe Objavljeno Januar 28, 2020 Opozori Objavljeno Januar 28, 2020 Ja pogooglou sem že vse živo. Je pojav ja, tako na starih kot na magnesium. Nekaj tem je, nobena pa zaključena z rešitvijo oziroma vzrokom. Tudi pri agregatih z zelo malo kilometri se pojavi. Vijak popolnoma čist. Oziroma reees malo finega prahu ampak zanemarljivo. Lani sem tudi razmontoral in opral hladilnik olja, cevi, tlačni senzor in zunanji karter. Pogledal se tudi sklopko če bo kaj videt pa je vse na mestu. Stator originalen, 8 let nazaj sem zamenjal to 'sklopko' zaganjač takoj ko je začela preskakovat. Zagoni brezhibni vedno. Kakršno koli kopanje po agregatu pri mehaniku se ne splača. Po italiji se dobijo agregati za.500€ z okrog 30.000km. Res ni 100% sigurno kaj kupiš ampak ok... Malo tveganja. Zdej pa da bom dajal 1500€ za rihtanje tega agregata... Za 2000€ dobim pa cel motor drugi. Z motorjem sem zadovoljen, ampak je staro... Sicer od Tuono je malo agregatou, po večini so od RSV, ampak je itak isti. Edino Caponord mislim da ima drugačne odmične če se ne motim
Kugelschreiber Objavljeno Januar 29, 2020 Opozori Objavljeno Januar 29, 2020 7 hours ago, NoGe said: Zdej pa da bom dajal 1500€ za rihtanje tega agregata... Za 2000€ dobim pa cel motor drugi. Z motorjem sem zadovoljen, ampak je staro... Sicer od Tuono je malo agregatou, po večini so od RSV, ampak je itak isti. Edino Caponord mislim da ima drugačne odmične če se ne motim Zajebana situacija. Ce kupis drug motor, a bos sam naredu transplantacijo? Na tvojem mestu bi jo dal odpret, ce je hud problem, se uzame drug motor, ce je majhna tezava, se ustima in sestavi. Pa ves kaj imas. Capo je bistveno bol svoh. Tud kompresijo ma precej nizjo.
Zok Objavljeno Januar 29, 2020 Opozori Objavljeno Januar 29, 2020 13 hours ago, ukica said: Za pametn dnar bi lah od Jurkota dobil mašino, ki ima zariban drug cilinder.. mislim da ima dve ce ne celo tri na zalogi. Mogoče ima celo kaksno celo. Zal nima vec, je prodal vse v kompletu. 4 hours ago, Kugelschreiber said: Capo je bistveno bol svoh. Tud kompresijo ma precej nizjo. Kompletno glavo ima drugacno - ventili, sesalni in izpusni kanali,... Ob servisiranju si spuscal olje na obeh izpustih? Jaz bi na tvojem mestu dal tole pregledati Marincu. Jeba tole.
NoGe Objavljeno Januar 29, 2020 Opozori Objavljeno Januar 29, 2020 Vedno spustim olje na obeh vijakih. Tudi zato da pogledam magnet kaj se je nabralo. Karkoli začnem s tem agregatom bo časovno dolga stvar. Razmišljam nabavit drug agregat da se lahko vozim. Med tem pa pogledam kaj se je s tem zgodilo. Drugače zgubim sezono... Ko zrihtam pa enega prodam. Pa še to uganko bom rešu s kje hodijo tej opilki. Zok 1
Dr_Jakob Objavljeno Januar 29, 2020 Opozori Objavljeno Januar 29, 2020 Ob 27. 1. 2020 ob 22:16, NoGe pravi: Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka. Umazana kanta, perhaps? Kugelschreiber 1
NoGe Objavljeno Januar 29, 2020 Opozori Objavljeno Januar 29, 2020 pred eno uro, Dr_Jakob pravi: Umazana kanta, perhaps? Lani sem vzel to v obzir in se vozu. Letos.pa sem kanto očistil da bi lahko jedel iz nje preden sem stoču olje.
Dr_Jakob Objavljeno Januar 29, 2020 Opozori Objavljeno Januar 29, 2020 pred 56 minutami, NoGe pravi: Lani sem vzel to v obzir in se vozu. Letos.pa sem kanto očistil da bi lahko jedel iz nje preden sem stoču olje. Kakorkoli: Se spomniš starega zlatega pravila: "Don't fix it, it it ain't broken."? No, to. ukica 1
marincspeedshop Objavljeno Januar 30, 2020 Opozori Objavljeno Januar 30, 2020 "zlati opilki" ali "golden flakes" so ponavadi od obrabljenih drsnih lezajev ojnice, glavne gredi ali balanserja. Zok 1
NoGe Objavljeno Januar 31, 2020 Opozori Objavljeno Januar 31, 2020 Jajca se pravi... No ben, drug agregat in potem mogoče rešim tega.
NoGe Objavljeno Januar 31, 2020 Opozori Objavljeno Januar 31, 2020 (popravljeno) Malo sem jezen ker sem praktično 1. lastnik, servisirano res več kot redno, nikoli na dirkališču in vedno ogret agregat pred resno vožnjo. Res ne vem zakaj se je to zgodilo. Ja sej lahko da ga bom zrihtal, časovni pa je prej kar transplantacija... Popravljeno Januar 31, 2020. Popravil NoGe
Kugelschreiber Objavljeno Januar 31, 2020 Opozori Objavljeno Januar 31, 2020 11 hours ago, marincspeedshop said: Je pri takih lezajih tud gred fuč? Se to kaj brusi, rihta, al je edina resitev menjava?
marincspeedshop Objavljeno Februar 1, 2020 Opozori Objavljeno Februar 1, 2020 Odvisno koliko casa se vrti po tako obrabljenem lezaju. Ce je vse skupaj se v zacetni fazi je ponavadi gred ok. Mogoce je brusenje in vgradnja "debelejsih" lezajev ce obstajajo (za nekatere japonce ja, za Aprilie mislim da neobstaja) ali pa nanos "hardkroma". Je pa brusenje in hardkromanje zahteven postopek in se ponavadi nesplaca. Cenejse je dobiti rabljeno dobro gred. Obnavlja se ponavadi pri oldtimer specijalkah kjer so deli redki kot diamanti in moras popravit kar imas. NX650, Kugelschreiber in Zok 3
ProdriveR Objavljeno Maj 14, 2020 Opozori Objavljeno Maj 14, 2020 Sicer najbrž ni kaj dosti lastnikov RSV-jk od letnika 2004-2008 tukaj. Ampak če je slučajno kje kdo, ki bi si zaželel "povišati balanco", prodajm ABM RS1C kit. Na žalost paše samo na aprilije, ima pa TUV certifikat, tako da s homologacijo ni težav. Prodajam pa brez balance (oz lahko jo dam zraven, samo na žalost ne paše na ta motor, zato so mi tud zakompliciral na homologaciji). Balanca je tudi ABM oznaka je pa 0229 (zlate barve) Pride pa taka... https://www.amazon.de/ABM-Superbikelenker-Alu-0229-gold/dp/B00FVBDZWS Če koga zanima, na kateri motor paše balanca, si lahko pa malce pogleda tukaj: https://www.polo-motorrad.de/media/productattachment/0/318079/DE000787970.pdf https://drive.google.com/open?id=16bE7tUOrKNinyJN1zKgnvYtexqRGtQLP Pa slike kit-a. https://drive.google.com/open?id=16RAMvCnaqDFcu8xdRCBpxDduxSF5wWy- https://drive.google.com/open?id=16MbIe-AMqQftlIbzieV5hvm4mApCz0yK https://drive.google.com/open?id=16XK3bfQDZ78mtWr5lOSfIMEDHgsOQFRV Še TUV https://docplayer.org/44762048-Teilegutachten-montageanleitung.html Tukaj en optimist prodaja na ebay-u ? https://www.ebay.com/itm/Abm-Superbike-Handlebars-Conversion-Kit-Aprilia-RSV-Mille-R-Factory-04-ff-/264533839065 lp
sabiland Objavljeno December 12, 2020 Opozori Objavljeno December 12, 2020 (popravljeno) Pripravil sem tutorial za vgradnjo Healtech GIpro X-type digitalnega indikatorja prestav. Sistem deluje brezhibno. Mogoče bo komu koristilo. Povezava na tutorial: Healtech GIpro digital gear indicator installation Popravljeno December 12, 2020. Popravil sabiland T, Zok, DAMI34 in 1 other 4
fixy Objavljeno Maj 1, 2022 Opozori Objavljeno Maj 1, 2022 Zdravo. Mogoče se najde kakšen prisoten aprilijaš. Omislu sem si eno rabljeno aprilio RSV 1000 R 2005. Nekaj sprotnih vprašanj. Se je komu zgodilu, da je polomilo stebla, kjer je pritrjen zadnji zobnik...na sliki. Prejšnji lastnik je nekaj improviziral je vrezal navoje pa dal vijake...nema veze. Je v sloveniji kak prodajalec aprilia delov, da je dober, ugoden, in odziven. Drugo vprašanje, moti me razmerje zobnikov, ker se v naselju moram voziti v drugi prestavi, 60kmh mogoče v tretji, zobniki so pa 16/40. Ima mogoče kakšno drugo dobro razmerje, da se da v četrti komot voziti po naselju ali pa kaj takega. Hvala lp Mitja bajkr88 1
DAMI34 Objavljeno Maj 1, 2022 Opozori Objavljeno Maj 1, 2022 pred eno uro, fixy pravi: Zdravo. Mogoče se najde kakšen prisoten aprilijaš. Omislu sem si eno rabljeno aprilio RSV 1000 R 2005. Nekaj sprotnih vprašanj. Se je komu zgodilu, da je polomilo stebla, kjer je pritrjen zadnji zobnik...na sliki. Prejšnji lastnik je nekaj improviziral je vrezal navoje pa dal vijake...nema veze. Je v sloveniji kak prodajalec aprilia delov, da je dober, ugoden, in odziven. Drugo vprašanje, moti me razmerje zobnikov, ker se v naselju moram voziti v drugi prestavi, 60kmh mogoče v tretji, zobniki so pa 16/40. Ima mogoče kakšno drugo dobro razmerje, da se da v četrti komot voziti po naselju ali pa kaj takega. Hvala lp Mitja o Apriliah ve veliko @marincspeedshop pa @Lipstick, pa še koga sem pozabil.
ukica Objavljeno Maj 1, 2022 Opozori Objavljeno Maj 1, 2022 12 hours ago, fixy said: Zdravo. Mogoče se najde kakšen prisoten aprilijaš. Omislu sem si eno rabljeno aprilio RSV 1000 R 2005. Nekaj sprotnih vprašanj. Se je komu zgodilu, da je polomilo stebla, kjer je pritrjen zadnji zobnik...na sliki. Prejšnji lastnik je nekaj improviziral je vrezal navoje pa dal vijake...nema veze. Je v sloveniji kak prodajalec aprilia delov, da je dober, ugoden, in odziven. Drugo vprašanje, moti me razmerje zobnikov, ker se v naselju moram voziti v drugi prestavi, 60kmh mogoče v tretji, zobniki so pa 16/40. Ima mogoče kakšno drugo dobro razmerje, da se da v četrti komot voziti po naselju ali pa kaj takega. Hvala lp Mitja Marinc. Gkede zobnikov, ni resitve. V2 motor.. ce ti ni vsec, prodaj motor, ni zate.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se