Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno
Živ!

Evo zavora zrihtana - semeringi v cilindru so bili fuč... Tako da sem pri majstru dobil drug cilinder - da vas mal podražm - je v zlati barvi :naughty:

Zavora sedaj deluje - zanima me če kdo ve kje bi dobil zavorno olje Castrol SRF?

LP Rok

sej ne da bi te hotel dražit..vendar ne vem če bo prov zlo dolg delala zadnja bremza..sam tolk..da ne boš preveč se po glavi tolkel če bo spet zrak noter..

Objavljeno

Prav zarad tega iščem castrol SRF - ker ima zadeva pač veliko višje vrelišče in najverjetneje bi potem zadeva morala delovati normalno. Bom pa motor spet začel prodajati. Imam vrh glave ležanja na motorju - grem nazaj na enduro.

LP Rok

Objavljeno

Ne vem, če bo drugo olje pomagalo - serijska Brembo hidravlika na Apriliah ima stalno ta problem (razen prednje zavore).

Jaz sem poskusil že vse mogoče, vendar moram občasno tudi sklopko prezračevati, čeprav je taka kot pri drugih motorjih (za razliko od zadnje zavorne pumpe, ki je spodaj pri karterju).

Tudi nove Aprilie imajo ta problem. Ne vem, kdo je kriv, Brembo ali Aprilia.

Objavljeno (popravljeno)

Vse se da lepo rešit z drugimi "rear sets-i" KLIK kateri imajo malo drugače postavljeno hidravliko :) je pa res da to ni poceni :( Kolikor sem prebral od uporabnikov, ki to imajo, problemov z zadnjo zavoro ni več :) Drugače pa drugi cilindri, olja in podobno baje nič kaj preveč ne pomagajo.

Lp Burnout

Popravljeno . Popravil Burnout
Objavljeno

To sem imel sicer v planu, vendar sedaj ne vem če bom motor sploh imel do konca sezone... Da bi pa sedaj dajal 300€ za stopalke + nov cilinder 130€ se mi pa res ne splača. Zadeva zaenkrat funkcionira, odzračevat pa sedaj tud vem kako moram :)

LP Rok

Objavljeno

Kako sploh odzračujete, orodja pa to, kake posodice, cevke? Zaenkrat mi še ni blo treba, sam videm da me čaka :)

Objavljeno (popravljeno)

Okej tole sem rešu.. Lahko zbrišete tega

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Še eno na hiter :)

Kolk pride komplet ketna z zobniki za mille? K sem mislu zdej sam spredni zobnik menat(manjši), sem prčakoval tam ene 20eur, pol pa zvem da pride cca 60eur, komplet bi pršu pa preko 300eur, jao me je kr mal stisenlo :)

Za cagivo (okej vem da ni primerjave) sem dal za did komplet 20k bivših, sem mislu ajde mal nad 100eur bo.

Objavljeno

RK z zobniki je okoli 180€ pri HG ju.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Veriga pa zobniki za rsv pridejo 150€ DC veriga pa AFAM zobniki,

verjetno vsem poznane firme pa še domov ti pošljejo.

Objavljeno

PS, ker ste tisto temo zaklenil, predvidevam da premikate, tko da dejte to prosim pod spodnjo objavo :)

Filter sem mel jst gor k&n in ni blo razlike, oziroma jst pravem da je blo še slabš. Edini filter, ki se splača za aprilijo je tista predelava (evolution airbox kit je če ga kupiš), ki odstrani zgornji del pokrova filtra, spodaj se dajo pa tesnila, tako da za zgornji del uporablja tank, kar poveča volumen filtra, vse ostalo je al isto sranje, al pa še slabš kot original. Niso vsi motorji enaki, za aprilijo mille pač to velja.

Čip je dober ja, če meni ne vrjameš, pojdi na aprilia forum pa se tam poinformiraj.

Če bo nekdo želel menjati stvari, jih pač bo. Prav tako so še drugi, ki to počnemo in zato debatiramo o tem, meni osebno se je fajn o tem ment, nasploh se je fajn ment z lastniki istih motorjev. Komentarji v smislu "to se ne splača ali peli raj babo na večerjo" pa nikomur ne pripomorejo in bi blo lepo če jih sploh ne bi blo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No sem dobil čip od Gabrota.

Neke hude opazne razlike ni, ker motor je že prej vleku dost. Tkoj na začetku opazeš da je v prostem teku malenkost bol mirna mašina, lepše teče, pa mogoče malo bol poči tam okoli 8k. Hude spremembe glih ni, tud če da tiste 3 konje jih ni za opazit, ker jih je blo že prej dost da butne :)

Objavljeno
No sem dobil čip od Gabrota.

Neke hude opazne razlike ni, ker motor je že prej vleku dost. Tkoj na začetku opazeš da je v prostem teku malenkost bol mirna mašina, lepše teče, pa mogoče malo bol poči tam okoli 8k. Hude spremembe glih ni, tud če da tiste 3 konje jih ni za opazit, ker jih je blo že prej dost da butne :)

No jst sem mu takoj pisal tisti dan pa še ni nič odgovoru upam da bo kej.

Tle en znanc pa mi rihta od "R" čip da vidim če mu uspe.

Objavljeno

R verzija ma isto zaprt avspuh, tko da to se ti pomojem ne splača. Raj počaki tegale, mu bom jst reku k ga mam na msnju, ker rabiš čip, ki je za odprt avspuh.

Objavljeno
R verzija ma isto zaprt avspuh, tko da to se ti pomojem ne splača. Raj počaki tegale, mu bom jst reku k ga mam na msnju, ker rabiš čip, ki je za odprt avspuh.

No en kolega ma to "R" in ma 10 konjev več pomoje neki bi moglo bit razlike

par let nazaj se je govorilo da je full razlika da če daš od "R".

Pomoje bi blo najbolše prodat pa vzet novejšo pa bo ;)

Objavljeno

Ma ta tvoj kolega bluzi :)

R model ima isto konjev kot navadna, s čipom ali brez :D

Objavljeno

No mal sem še debatiru s temle gabrotom, sem pač omenu da neke hude spremembe ne opazem. Pa pravi da bi mogu, mogoče je z mojo drago kej narobe (italija pa to, dela sam k se ji zlub :D)

In mi je poslal tole slikco, tale krivulja nej bi bla predstavljala "ignition times". Bela krivulja je serijski eprom, zelena pa njegov. Jst se sicer na to ne spoznam tko da men nč ne pomen, ampak nej bi bla razlika kar velka, če kdo to razume :). Juter menam še svečke, ki so še od prejšnega lastnika, pa še jst sem 9k naklepu gor tko da vprašanje kdaj so ble nazadne menane, če bo kej razlike (čeprov prčakujem je ne).

post-4351-1220553037_thumb.jpg

Objavljeno

Pol pa v prometnem je narobe napisano jst mam 118 konjev on pa 128 konjev pred to

se kupaval "R" in so mele vse 128 konjev še tle doma v garaži sem najdel stare italjanske revije

iz 2000 leta in isto piše za "R".

Ma glej jst sem menjal na 14.000 tisoč svečke res da je motor stal skori štiri leta sam je bla razlika očitna.

Tle sem z sosedom govoru je bil inžinjir na tomosu takrat so so še dirkali s specjalkami,

pravi da če daš čip da si gurno nekaj zgubiš isto ko avspuh al ti da kak konj pa ti vzame navor al obratno.

Jst to vidim že tle pr akrapotu na niskih sploh ne dela prav,če dam original pa lepo sam pri 7 jo kr malo zadiši.

Če tle doma pogledam na graf od akrapota takrat ko so jo meli na mizi je res na niskih mal izgube pol

pa od 6 gor pa dvigne.

Objavljeno (popravljeno)

V prometni imajo vse navadne mille 118KM - mislim da do modelnega leta 2000. Mille R je imel 128KM .Tako mille kot mille R imata popolnoma identičen agregat, prav tako elektroniko, ki pa je bila ob nakupu novega navadnega milleta zablokirana na 118KM. Že ob prvem rednem servisu so ti precvikal eno žičko ki pelje na CDI, in tako je motor napolno zadihal tako kot mille R. To je vsa štorija! Modelno leto 2001 so bili tako mille kot mille R že vse odprte!

Enkrat sem govoril s SamDaPihlja in mi je rekel da ga skoraj ni zaprtega milleta. Tudi falco ima popolnoma isti agregat in CDI, in ima v prometni prav tako 118KM - in so tudi več ali manj vsi odprti. Ima pa falco malenkost spremenjene primarne prenose. Ta čip ki ga je kupil dolenc pa je samo izboljšana in izpiljena verzija aftermarket čip. To je recimo tako kot igrica... dobro napisana igrica pobere malo procesorske moči in se s temo ne zatika med igranjem, slabo napisana igrica pobere veliko moči na koncu pa še vseeno vse šteka :) Tako je tudi s tem čipom - manjša poraba, lepša krivulja moči in navora, itd..

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Ja pol ni kaj treba dobit enga mačka da to odcvika stran,ta kabelj!

Objavljeno

Jst sem vse italjanske forume preiskal in nikjer ne omenjajo tega kabla za odcvikat.

Res nevem kaj naredit da ne kaj skurimo pa potem.

Sam pa bi bla super varjanta če se to da in dobit 10 konjev z enim cvikom :)

Objavljeno

Sem prepričan da imaš vse to že odstranjeno in odcvikano. Pod zicom imaš CDI, snemi gumjasto zaščito in boš takoj videl ali je precvikano ali ne.

Dvigni še kestl in poglej če so destriktorji odstranjeni, odstranjevali so tudi stranske destriktorje, tam kjer zajema zrak.

LP

Objavljeno

Aje tle gor kak človek ki je to že naredu?

a misliste da je dovol če sam odcvikaš kabel,tam

piše da če ne narediš vse tri korake da so možne okvare,.

Objavljeno (popravljeno)

Ko odcvikaš tist kabl, se naloži druga (odprta) mapa na čipu, ki da 128hp. Sam vrjem da je blo pr teb to že narejeno. Dej sedež doli, pa boš vidu dva sklopa kablov prikloplena na računalnik in en kabel bo siguren precvikan :).

Aja dans sem šu svečke menat, jao kero mučenje, tisti pr sprednem cilindru... Bo treba bolše orodje dobit, kot tisto, ki pride zraven, k ne gre kar tko. Kawl si kdaj menu svečke, k men se več ne da, pa raj dam komu za pivo :D

Popravljeno . Popravil Dolenc™

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!