pinch Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Ne, ravno to je hec. Pri tem stikalu, ce so kontakti zanic (kar skorajda ziher so, glede na letnik), potem crkuje kadarkoli in kjerkoli. TUT KO JE V LERU?!?!??! aja??? v čem fora ?
pinch Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 grem kr šravfat.... dr. jakob upam da se tvoje predvidevanje uresniči.. kr se mi že lušta mal furat.. če maš prav, dobiš kr za pijačo.. vidim d si tak iz celja.. tak da nebi blo teško izvedljivo
Dr_Jakob Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 TUT KO JE V LERU?!?!??! aja??? v čem fora ? Za stikalo ni vazno v kakem stanju je, ce prekine, potem prekine. Je pa res, da je bolj verjetno, da bi to naredil v prestavi... vseeno preveri, te zadeve so precej nedoumljive... oks 1
pinch Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 razmastil, spucal.. našprical z wd-40 nč ne pomaga
Spider™ Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Ma kdo crash pade na mille? Me če se jih kje v slo da dobit.
Bremzer Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 razmastil, spucal.. našprical z wd-40 nč ne pomaga To je ponavadi mikro stikalo in nemoreš pošpricat v notranjost probaj z brikanjem in če je res stikalo ti nepreostane drugega kot zamenjat z novin nikakor pa ne vozi z brikanim stikalom, ker prej ali slej pozabiš tačko in padec je 100%-ten !!
Dr_Jakob Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 To je ponavadi mikro stikalo in nemoreš pošpricat v notranjost probaj z brikanjem in če je res stikalo ti nepreostane drugega kot zamenjat z novin nikakor pa ne vozi z brikanim stikalom, ker prej ali slej pozabiš tačko in padec je 100%-ten !! Mah, jst furam z bypass stikala ze kake 2 leti pa se nikol ni blo panike. Aprilija je vsaj tolk pametna, da je naredila take tacke, da se takoj poklopijo, ce se slucajno peljes pa jo pozabis. oks in thumper 1 1
shark357 Objavljeno Junij 12, 2011 Opozori Objavljeno Junij 12, 2011 (popravljeno) Sem lastnik Aprlilie RSV Mille R L.2001 imam par vprašanj, če bi slučajno kdo vedel pomagati. 1. Strašno me moti luft na gas ročki(ga je za dober centimeter, kar me strašno moti), bivši suzuki je imel na gas zajli eno reducirko s katero si lahko izničil ta luft, ampak je tu ni... 2. Sklopka je čudna, kot da ne bi dovolj odmikala, olja je dovolj, zraka ni opaziti, lufta pa je tudi približno 1 cm(v ler ga je nemogoče spraviti ko je motor hladen, se sicer stanje izboljša ko je motor na delovni temperaturi) Je še kaka malenkost, katere niso pomembn, ampak tele dve me pa zelo motita in mi še dodatno otežujeta prehod iz bivšega 4 valjnika na V2... Servis na motorju je bil opravljen (olje Motul 5100, filter, svečke pa po servisni knjigi pred cca. 5K km)) Popravljeno Junij 12, 2011. Popravil shark357
Dr_Jakob Objavljeno Junij 12, 2011 Opozori Objavljeno Junij 12, 2011 2. Sklopka je čudna, kot da ne bi dovolj odmikala, olja je dovolj, zraka ni opaziti, lufta pa je tudi približno 1 cm(v ler ga je nemogoče spraviti ko je motor hladen, se sicer stanje izboljša ko je motor na delovni temperaturi) Probaj se enkrat prezracit celoten sistem sklopke, tukaj pogosto pride do majhnih mehurckov. Ce to ne deluje, potem pa naprej. Aja, v ler pa gredo vedno rahlo tezje, ko so hladni, to je normalno. Zigc in oks 2
shark357 Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Bom probal zamenjati še tekočino v sklopki in prezračiti sistem, če ne bo nič bolje je potem pač tako kot je (malce berem po tujih forumih je šri vseh dokaj podobno, od L.2002 naj bi bila izboljšana tudi sklopka in ta napaka ni več tako očitna) Moti me tudi luft v gasu, nekateri imajo nastavljivo pri gas ročki (izgleda da tudfi novejši od l.2002 naprej??), vendar moj motor nima te opcij (kolegov tuono 2003 tudi nima te možnosti).
Kawl Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Bom probal zamenjati še tekočino v sklopki in prezračiti sistem, če ne bo nič bolje je potem pač tako kot je (malce berem po tujih forumih je šri vseh dokaj podobno, od L.2002 naj bi bila izboljšana tudi sklopka in ta napaka ni več tako očitna) Moti me tudi luft v gasu, nekateri imajo nastavljivo pri gas ročki (izgleda da tudfi novejši od l.2002 naprej??), vendar moj motor nima te opcij (kolegov tuono 2003 tudi nima te možnosti). Drugač je servis v Ljubljani se mi zdi ---- koliko lufta imaš na ročki se štela spodaj pri ajnšpricu, kjer odpira lopute za zrak...
shark357 Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Ma take zadeve porihtam sam, samo če vem kje in kaj iskati, potem načeloma ni problema. Sem pa rešil težavo z gasom... pod gumo na gas zajli je bil skrit adjuster...
Kawl Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Kva pa maš to zaeno aprilio? Kakšne je barve... Jaz sem imel rumeno pa jo nisem nikoli več videl na avtonet odkar sem jo prodal... Od tega je že 4 leta...
shark357 Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Tole je moja ropotarnica. LRR, P182, Gasperr in 1 other 4
Spider™ Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Kva pa maš to zaeno aprilio? Kakšne je barve... Jaz sem imel rumeno pa jo nisem nikoli več videl na avtonet odkar sem jo prodal... Od tega je že 4 leta... Ena rumena mille se je prodajala 2 let nazaj, bla je brez cene, pa se mi zdi da je bil tip iz kočevja, nism pa zihr. Sm mislu it gledat, pa pol ni zneslo.
Dolenc™ Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Jao Shark, kaj si ti to eno sranje nabavil krava 1
Kawl Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Jao Shark, kaj si ti to eno sranje nabavil Čudn mi je zakaj so šli baravat gaštel...
shark357 Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 (popravljeno) Jao Shark, kaj si ti to eno sranje nabavil Pa ne vem kaj mi je bilo tega treba (pa sem rekel nikol špagetarja) hehe, saj veš, zarečenega kruha se največ poje. :closedeyes: Dugače lušten motor (moj prvi V2 ni glih gixxer, ampak ima svoje trenutke) Leovince je gor, airbox derestriktan, čip/ eprom na poti potem pa da vidimo kje smo, gas sem zrihtal, sklopka pa so zgleda šle gumice na batu v maloro (je cca. dober cm lufta in pol ni dovolj ročke in ne odmakne do konca... tko da iščem rešitev, ker novo se mi ne kupuje), nastaviti je potrebno še vzmetenje, ker ni neki ok... še iščem nastavitve ker zdele je kr neki. Čudn mi je zakaj so šli baravat gaštel... Okvir zgleda vse legit in original (sem že celega podrl, ne zgleda da je bil štrihan... ja vem da so bili črni šele L.03) Popravljeno Junij 16, 2011. Popravil shark357
Dolenc™ Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Ja tale motor, sem skor siguren da je ta, je bil na oglasniku že v čisto bogem stanju. Očitno so mu bile menjane plastike. Pa še zadnji amortizer je od letnika 2000, upam da je bivši lasnik menjal tudi tisto os na katero je nakačen.
mitjakokot Objavljeno Junij 19, 2011 Opozori Objavljeno Junij 19, 2011 Da vam povem kaj se je zgodlo z mojo sklopko. Na pomični gredi se je odšraufala matica, ki deluje kot distančnik. Zato je sklopko tiščalo preveč ven in je udarjalo po pokrovu. Posledično se je raztrgala tudi diafragma pod pokrovom sklopke in je kadil ko zmešan (ker ima iz pokrova sklopke speljano cevko mislim da do fergazarja?). Tako sem razdrl sklopko, menjal diafragmo, olje... Sedaj vse laufa kot mora. Najboljše kar pa sem naredil pa je nakup MPL cilindra sklopke. Dobil sem ga na avkciji ebay za 110 eur novega. Vsi ki imate probleme s sklopko, vam toplo priporočam. Sklopka sedaj deluje kot bi morala že serijsko. Vedno glih fajn trda, odzivna, sklopka ne drsi niti pri mrzlem motorju. Res zakon! Pa lep pozdrav!
hp2 Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Tudi jaz sem si kupil eno rsv,letnik 2000,pa me zanima,če je normalno da sklopka še kr glasno ropota,ko stisneš ročico,pa zadeva utihne. drsi mi sklopka nič ne,razn u nulo gre zlo težko,če dam malo gasu,pa gre malo lažje. Zanima me zato d nebi nekaj brezveze podiral,ker se mi ne da,če je pa potrebno,se mi bo pač moglo dat lp Boštjan
Dolenc™ Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Tle je zdej teško rečt kaj je to "še kr glasno". Glasnejša je koker pri stisjeni ročici. U nulo bi pa morala lepo it, sam spet odvisen kolk si motorja navajen. Če se ti da hecat jo prezrači, mogoče pa ji tudi olje ne ustreza. Najbol je da peleš motor še kašenmu aprilijašu pa pokomentira situacijo, da se ne matraš brez veze.
shark357 Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 (popravljeno) Pravkar sem zamenjal eprom čip (Gabro), razlika je več kot očitna, lepše gre iz nule in iz srednjih obratov se lepše in bolj "gladko" zavrti (prej je bila mešanica zgleda prebogata --> odprt airbox in menjan izpuh). Navadil pa sem je pa tudi že kar ok (kolenčkamo že ) Popravljeno Junij 27, 2011. Popravil shark357
rockson Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 Lep pozdrav vsem. Imam namen menjat bandita 1200 za RSV, pa me zanima če kdo pozna tolo: Hvala in lp, Rok
biker77 Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 jest bi fajn premislu..res fajn premislu.. P182, LRR in Cartman 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se