Ausc Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Koliko je razlike med CTEK XS 800 in XS 3600? V motorju imam (oz sem imel, sedaj jo imam na mizi ) "maintance free" accu, 7Ah. Rabil bi nekaj za ohranit baterijo cez zimo v cimboljsem stanju, ne rabim nobenih posebnih funkcij. lp Bremzer 1
Be wild Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 CTEK MULTI XS 3600 ma zraven še COLD opcijo- polnjenje v hladnih dneh, zakaj je pa to vredno +25 EUR bo bolj verjetno vedel kakšen expert za elektroniko. To pa je ena izmed redkih razlik med tema dvema polnicema/ vzdrževalcema akumolatorjev. To pa vem zato ker sem se tudi sam zanimal za nakup tega polnilca. Sicer še nisem kupil ampak bom verjetno vzel model 800, ker se mi zdi brezveze doplačati 25 eur, ker imam tako ali tako akumulator v sobi in tukaj bi se tudi polnil. Tako, da mislim da se tudi tebi ne splača vzeti modela 3600. Mnenje pač... LP
MiNa Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Koliko je razlike med CTEK XS 800 in XS 3600? V motorju imam (oz sem imel, sedaj jo imam na mizi ) "maintance free" accu, 7Ah. Rabil bi nekaj za ohranit baterijo cez zimo v cimboljsem stanju, ne rabim nobenih posebnih funkcij. lp Car batteryLead acid batteries designed for starting automotive engines are notdesigned for deep discharge. They have a large number of thin platesdesigned for maximum surface area, and therefore maximum currentoutput, but which can easily be damaged by deep discharge. Repeateddeep discharges will result in capacity loss and ultimately inpremature failure. A common misconception is that starting batteries should always be kepton float charge. In reality, this practice will encourage corrosion inthe electrodes and result in premature failure. Starting batteriesshould be kept open-circuit but charged regularly (at least once every two weeks) to prevent sulfation. Če se boš držal tega kar je napisano, boš rabil polnilec brez kakršne koli avtomatike. Namesto nje pač na predlagan interval akumulator napolniš, še bolje pa je, da ga pred tem tudi malenkost sprazniš (12V/21w žarnica). Saito za katerega nekateri pišejo , da je poceni "dračje" pri opisanem načinu vzdrževanja (poleti in pozimi - poleti se vozim pozimi ga vzdržujem cca3-4 mesece) zdrži kot vsak drugi akumulator višjega cenovnega razreda (moj prejšnji post). Večina avtomatskih polnilcev akumulator samo polni, le tisti iz najvišjega cenovnega razreda pa ga tudi praznijo (cikel) to je za (Lead-acid battery) ali navaden avtomobilski akumulator, kar v principu je tudi moto akumulator najbolje. Oba od predlaganih polnilcev funkcije praznjenja nimata. Iz zapisanih tehničnih podatkov tega nisem razbral. Ja res je edina funkcija ki, jo boš uporabljal pri obeh polnilcih je polnjenje, občasno praznjenje pa bo ročno delo ....
Ausc Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Be wild, nekaj takega sem tudi sam pricakoval. In glede na to, da tako kot ti te funkcije ne rabim, bi se potem odlocil med tema dvema za cenejsega (pa mi ostane se za en tank bencina MiNa, ti potem v bistvu ne priporocas nic od tega, ampak raje opisani nacin s cisto navadnim polnilcem? Najbrz je tudi pri tem polnenju dobro, da se polni s cim manjsim tokom (~0,5A)?
Be wild Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 (popravljeno) Kakšen pa je tisti za 19,90 v primerjavi s tem CTEK XS 800? Kej več informacij... Če je dober ali podoben temu bi ostalo za dva tanka bencina... LP Be wild Popravljeno November 18, 2009. Popravil Be wild
GT4turb0 Objavljeno November 25, 2009 Opozori Objavljeno November 25, 2009 Eno vprašanje: prijatelj (mehanik) mi v trgovini dvigne akumulator (exide) in ga napolni. Ko ga dobim v roke pa opazim da ni 12v 10aH, kot bi moral biti, ampak 12v 8aH. GSxr dela normalno, mogoče potrebuje malenkost več časa za zagon (mogoče se mi le zdi, saj se vžge kar hitro). Zanima me ali naj pustim tako kot je ali bom imel kakšne težave s tem? hvala
elektronik Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Eno vprašanje: prijatelj (mehanik) mi v trgovini dvigne akumulator (exide) in ga napolni. Ko ga dobim v roke pa opazim da ni 12v 10aH, kot bi moral biti, ampak 12v 8aH. GSxr dela normalno, mogoče potrebuje malenkost več časa za zagon (mogoče se mi le zdi, saj se vžge kar hitro). Zanima me ali naj pustim tako kot je ali bom imel kakšne težave s tem? hvala 8Ah se obnaša tako, kot 10Ah ko je 20% izpraznjen. Če ti sedaj normalno vžiga verjetno ne bo težav. Na življensko dobo akumulatorja to lahko vpliva, če se veliko voziš na kratke relacije in z manjšimi obrati in se zato akumulator ne napolni do konca, potem sulfatizira, posledično kapaciteta (Ah) pade, motor vžiga vse bolj težko... Vzdrževalni polnilec prepreči take težave. simonsi, DESIM, klimbra in 2 others 3 2
Guest Brumer Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Vsak akumulator PREDNO naliješ elektrolit preveriš kapaciteto(oznako) zdaj kar je pač je vozi stem dokler bo zdržal, če motor dobro vžiga NEBO problema!!! Še odgovor na prejšnji post: akumulator z manjšo močjo(manjAh) se prej napolni kot z več Ah in zato nikakor NEMORE sulfatizirat, akumulator sulfatizira SAMO kadar stoji PRAZEN.Sepravi ta akumulator z 8 Ah ima manjšo zagonsko moč za 20%. Ps:po toči zvoniti je prepozno ! vozi dokler necrkne ni pa rečeno, mogoče celo preživi 10 A-mperskega! Toncek, halls, tomkruz in 11 others 8 6
Guest Brumer Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Kakšen pa je tisti za 19,90 v primerjavi s tem CTEK XS 800? Kej več informacij... Če je dober ali podoben temu bi ostalo za dva tanka bencina... LP Be wild Če nimaš denarja sploh nekupuj polnilca(vzdrževalca)pa boš imel za 3 (TRI) tanke benzina.Akumulator samo odklopi ga daj na toplo in spomladi ti bo motor vžgal.Ko se odločiš in našparaš za ca 4 tanke benzina si kupi novejši PULZNI polnilec(vzdrževalec), ki se lahko uporablja za vse vrste akumulatorjev in instalacij.Pa tudi akumulatorja NIPOTREBNO odključevat pri CAN-BUS instalaciji kot jo imajo npr.vsi BMW-eji počasi tudi Japonci in polniš direkt v vtičnico. Ps: prej ali slej boš tak motor imel in treba bo kupit novejš pulzni polnilec ali pa za vsako polnenje demontirat akumulator kar pa pri nekaterih motorjih sploh ni enostavno. Vtičnice pa imajo danes skoraj vsi motorji sicer pa sama vgradja vtičnice je zelo hitra in enostavna!!! Toncek, tomkruz, klimbra in 11 others 8 6
elektronik Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 (popravljeno) akumulator z manjšo močjo(manjAh) se prej napolni kot z več Ah in zato nikakor NEMORE sulfatizirat, akumulator sulfatizira SAMO kadar stoji PRAZEN.Sepravi ta akumulator z 8 Ah ima manjšo zagonsko moč za 20%. Ni čisto tako. Akumulator z manj Ah običajno omogoča tudi manjši max zagonski tok za zaganjač. Posledično se zaganjač vrti počasneje in verjetno dlje časa traja, da motor vžge. Zmnožek (manjšega) toka in (večjega) časa je lahko isti kot pri večjem akumulatorju, kjer teče večji tok krajši čas, verjetno pa bo zmnožek pri manjšem akumulatorju zaradi podaljšanega časa večji. Poleg tega predstavlja ista količina porabljenih Ah pri manjšem večji procent celotne kapacitete, kislina bo manj koncentrirana, sulfatizacija počasi napreduje tudi delno v izpraznjenem akumulatorju. Čas polnjenja ni odvisen od nazivne kapacitete akumulatorja, ampak od trenutno izpraznjene kapacitete. Popravljeno November 27, 2009. Popravil elektronik motofrik, simonsi, Motorist_ in 5 others 5 3
Guest Brumer Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 Ni čisto tako. Akumulator z manj Ah običajno omogoča tudi manjši max zagonski tok za zaganjač. Posledično se zaganjač vrti počasneje in verjetno dlje časa traja, da motor vžge. Zmnožek (manjšega) toka in (večjega) časa je lahko isti kot pri večjem akumulatorju, kjer teče večji tok krajši čas, verjetno pa bo zmnožek pri manjšem akumulatorju zaradi podaljšanega časa večji. Poleg tega predstavlja ista količina porabljenih Ah pri manjšem večji procent celotne kapacitete, kislina bo manj koncentrirana, sulfatizacija počasi napreduje tudi delno v izpraznjenem akumulatorju. Čas polnjenja ni odvisen od nazivne kapacitete akumulatorja, ampak od trenutno izpraznjene kapacitete. Ti samo filozofiraj, verjetno pridobiš mal mankajočega toka v možganih, samo mirkaj,da ti nesulfatizirajo! Ps:panepozabi kak minus pritisnit!!! carmagedon, klimbra, Bremzer in 16 others 10 9
Pips Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 Pozdravljeni Rad bi kupil dober avtomobilski akumulator.Ker je ponudbe kar nekaj,jaz pa brez izkušenj vas prosim,da mi svetujete za katero znamko akum. se naj odločim.Hvala vsem ,ki ste mi pripravljeni svetovati.Srečno v novem letu.
Guest Brumer Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 Pozdravljeni Rad bi kupil dober avtomobilski akumulator.Ker je ponudbe kar nekaj,jaz pa brez izkušenj vas prosim,da mi svetujete za katero znamko akum. se naj odločim.Hvala vsem ,ki ste mi pripravljeni svetovati.Srečno v novem letu. Ni važno katerega kupiš glej samo, da je enako močan (Ah),da paše notri in da so klemi na izti strani.Sicer pa z akumulatorjem moraš imeti malo sreče ni pa bistvene razlike.Je pa vedno bolje, da kupiš akumulator v kakšni akumulatorski delavnici,kjer boš lahko v slučaju reklamacije tudi to uveljavljal.Npr.na Vesno imaš 2 leti garancije samo problem je če jo kupiš v trgovini te v slučaju reklamacije pošiljajo okoli raznih akumulatorskih delavnic!!!! Ps;kupi čim cenejšega saj so notri svinčene plošče skoraj da pri vseh akumulatorjih TREPČINE !!!! gandi, Majesty, maco47 in 8 others 8 3
motofrik Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 Če pa kupiš v Mežici (tovarna akomulatorjev Topla), pa dobiš zeeeelo ugoden popust. Skoraj pol ceneje... dotem in halls 2
Pips Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 Če pa kupiš v Mežici (tovarna akomulatorjev Topla), pa dobiš zeeeelo ugoden popust. Skoraj pol ceneje... Hvala obema za nasvet,sem ga že kupil.
njofra Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 in nazadnje si ga kupil kar na pumpi :naughty:
Pips Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 (popravljeno) Ne, kupil sem Boschevega v naši trgovini z avtomaterialom,45AH/320A za 72€ Popravljeno December 6, 2009. Popravil Pips sesir 1
XTR Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 Spet jaz pa tej moji akumulatorji, ...... po osmih mesecih je MiGM spet fuč. Sedaj me pa zanima kakšne imate izkušnje z Yuasa akumulatorji? So res toliko boljši, kot so dražji od ostalega kitajskega sranja ki se prodaja pri nas? Ker vsako leto pa res ne mislim več kupovat novega. Gre se pa za akumulator YTX7L-BS 12V 6Ah. Kot alternativa pa mogoče YTZ7S 12V 6Ah Gel
sesir Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 A nima 12mesecev garancije?Nesi tja in menjaj...
XTR Objavljeno December 14, 2009 Opozori Objavljeno December 14, 2009 A nima 12mesecev garancije?Nesi tja in menjaj... Ni računa,... pa enakega ne maram več.
Leteči Objavljeno December 15, 2009 Opozori Objavljeno December 15, 2009 Spet jaz pa tej moji akumulatorji, ...... po osmih mesecih je MiGM spet fuč. Sedaj me pa zanima kakšne imate izkušnje z Yuasa akumulatorji? So res toliko boljši, kot so dražji od ostalega kitajskega sranja ki se prodaja pri nas? Ker vsako leto pa res ne mislim več kupovat novega. Gre se pa za akumulator YTX7L-BS 12V 6Ah. Kot alternativa pa mogoče YTZ7S 12V 6Ah Gel Ne kupim več drugega kot Yuasa. Drži vsaj pet let brez kakšnih izpadov.
Lowrenc Objavljeno December 15, 2009 Opozori Objavljeno December 15, 2009 Za neko jedkanje bi rabil akumulatorsko kislino. Zanima me, če to kislino lahko hranim v navadni plastični kanglici(kot za bencin) ali jo moram nujno hraniti v steklenici?
Guest Brumer Objavljeno December 15, 2009 Opozori Objavljeno December 15, 2009 Za neko jedkanje bi rabil akumulatorsko kislino. Zanima me, če to kislino lahko hranim v navadni plastični kanglici(kot za bencin) ali jo moram nujno hraniti v steklenici? Praviloma se hrani v svinčeni posodi sicer pa brez problema v stekleni flaši in tudi v plastični.Samo flašo obeleži npr.z flumastrom in napiši akumulit ali 10%-na žveplena kislina vse to zaradi SIGURNOSTI!!!! Ps.šebolje je če nabaviš pravo nalepko za KISLINO! Motorist_, maco47, dore in 6 others 7 2
Guest Brumer Objavljeno December 15, 2009 Opozori Objavljeno December 15, 2009 Ni računa,... pa enakega ne maram več. V tvojem primeru bi jaz najprej izmeril polnenje, po vsej verjetnosti ti premsalo polni in ti tudi najdražji akumulator nebo zdržal.Namreč kot sem že večkrat rekel med akumulatorji NI bistvene razlike (razen v ceni), malo moraš imeti sreče sicer pa je življenska doba akumulatorja 2-4 leti in od tega je 2-leti garancije zato bi ti priporočal,da VSAJ 2 leti hraniš račun!!!! tomkruz, dzekNiklson, dore in 7 others 7 3
XTR Objavljeno December 15, 2009 Opozori Objavljeno December 15, 2009 V tvojem primeru bi jaz najprej izmeril polnenje, po vsej verjetnosti ti premsalo polni in ti tudi najdražji akumulator nebo zdržal.Namreč kot sem že večkrat rekel med akumulatorji NI bistvene razlike (razen v ceni), malo moraš imeti sreče sicer pa je življenska doba akumulatorja 2-4 leti in od tega je 2-leti garancije zato bi ti priporočal,da VSAJ 2 leti hraniš račun!!!! Zadnjič sem že meril napetost, ko sem opazil da malo težje vžge. Pokazalo je preko 14V pri 4000 obratih. Po prevoženih ~150 km se je akumulator napolnil in je potem motor normalno vžigal. Danes pa sem nameril sledeče prosti tek 12.3V 2000 o/min 14.2 V 4000 o/min 13.2 v (tole se mi zdi čudno, pred nekaj dnevi je bilo še več kot 14V). Akumulator je pa sigurno zanič, napetost pade pod 12V takoj ko priklopim eno navadno 55W žarnico. Vzdržrvalec takoj javi napako na akumulatorju, običajen polnilec pa tudi ne napolni. Ob menjavi akumulatorja sem vedno preveril tudi napetost pa je bila ok. Bom zamenjal akumulator pa še enkrat izmeril. Račun sem pa našel... sesir 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se