smasher Objavljeno December 25, 2019 Opozori Objavljeno December 25, 2019 Glede na to kolko soveliki ti motorji bi lahko našli plac za en 40Ah aku, pol tudi 400A zagonskega toka nebi bil problem DAMI34 in Mavti 2
Zok Objavljeno December 25, 2019 Opozori Objavljeno December 25, 2019 (popravljeno) 4 hours ago, Kugelschreiber said: Kako mnenje? https://pro-bat.si/moto-akumulator-intact-bike-power-gel-ytx14-bs-12v-12ah.html ali https://pro-bat.si/moto-akumulator-yuasa-ytx14-bs-12v-12ah.html prva ima deklerirano zagonsko 250A. Jaz bi prvega. Razen ce je pri katerem izmed teh tok hladnega preizkusa merjen po CCA, ne po EN standardu kot pise na spletni strani (bi pogledal se iz katerega drugega vira), dva standarda medsebojno nista direktno primerljiva. Edit: ejejej, Yuasa ima 200 CCA, ne 200 A (EN). https://www.yuasabatteries.com/battery/ytx14-bs/ IntAct pa 250 A (EN): https://batterie24.de/YTX14-BS-Motorradbatterie-GEL-12V-12Ah-intact-Bike-Power-51214-Gel12-14-BS.html Popravljeno December 25, 2019. Popravil Zok
Kugelschreiber Objavljeno December 25, 2019 Opozori Objavljeno December 25, 2019 (popravljeno) 9 minutes ago, Zok said: Jaz bi prvega. Razen ce je pri katerem izmed teh tok hladnega preizkusa merjen po CCA, ne po EN standardu kot pise na spletni strani (bi pogledal se iz katerega drugega vira), dva standarda medsebojno nista direktno primerljiva. Edit: ejejej, Yuasa ima 200 CCA, ne 200 A (EN). https://www.yuasabatteries.com/battery/ytx14-bs/ IntAct pa 250 A (EN): https://batterie24.de/YTX14-BS-Motorradbatterie-GEL-12V-12Ah-intact-Bike-Power-51214-Gel12-14-BS.html Torej? Bi se vedno prvega? Popravljeno December 25, 2019. Popravil Kugelschreiber
Zok Objavljeno December 25, 2019 Opozori Objavljeno December 25, 2019 (popravljeno) https://attachments.priuschat.com/attachment-files/2015/09/94760_EN_CCA.pdf Nisem ziher. Zadnji akku ki sem ga kupil, je tale litij za Falcona. Na veliko gor pise 300 CCA. Zunaj 5 stopinj, Falco ne vzge. ? Sem potem studiral - CCA se meri pri -18 stopinj, al kak ze... ...al je tisto EN, pa je CCA pri 0 stopinjah... ...kakorkoli takle litij akku nikoli in nikdar pri 0 stopinjah ne zmore 300 A, se manj pri -18 stopinjah. Na kratko - papir prenese vse. Yuasa je priznana firma, in si taksnega nategovanja ne more privosciti. Oni drugi pa... ...kaj vem, prvic slisim zanj. Z Exidom AGM sem bil zelo zadovoljen. In nikad-cuo akumulatorja verjetno ne bom vec kupil. Je pa 250 A (EN) zelo obetavna stevilka. Popravljeno December 25, 2019. Popravil Zok Mavti, Bostjan L, MiNa in 1 other 4
smasher Objavljeno December 25, 2019 Opozori Objavljeno December 25, 2019 Ja pol bi vam pa vsaj svetoval da greste v nabavo 500F kondenzatorjev če ni placa za avto akumulator če vam moto krave pijejo tolk štroma.
Zok Objavljeno December 25, 2019 Opozori Objavljeno December 25, 2019 Kondenzatorji s spodobno kapaciteto so se vecji.
DAMI34 Objavljeno December 26, 2019 Opozori Objavljeno December 26, 2019 pred 13 urami, twom pravi: Kako pa veš da je bil akumulator 80-90% dobr in po katerem kriteriju? na servisu mi je povedal. Sicer sem sam sumil, da je nekoliko izgubil. Po treh-4 letih začne malo pešat. (55.000km prevoženih) Pa podobno so pisali tudi drugi lastniki GTjev. Večina jih potem gre na varianto LiIon, ki ima skozi celo življensko dobo enak zagonski tok.
smasher Objavljeno December 26, 2019 Opozori Objavljeno December 26, 2019 11 hours ago, Zok said: Kondenzatorji s spodobno kapaciteto so se vecji. Res je, ma glede na to da 300F pomagajo GS 1200 in ducatiju in baje tudi avto uspejo užgat, bi 500F moralo zadostovat da kresne 1x motor. Sej tle bo kdo spet mel kaj več elektro izkušenj, ker mi bo verjetno spet aku crknu celo leto 500km sicer dam vsak mesec na vzdrževalec aku, samo po 30min piše vsakič da je napolnjen, samo skoraj nič akcije v celem letu bo pomojem ob prvi zahtevi po štromu počepnu. Torej mkslim da bi se za tako rabo obnesel ciklični aku + kondenzatorji, tiste ciklične manj moti neaktivnost samo zagonskega toka nimajo.
Kugelschreiber Objavljeno December 26, 2019 Opozori Objavljeno December 26, 2019 ce ne probas, ne ves. Yuasa po dveh sezonah(ne vem pa kolk je stara) ni nic kaj suverena. Intact pride. Zok 1
jvalant Objavljeno December 26, 2019 Opozori Objavljeno December 26, 2019 2 hours ago, Kugelschreiber said: ce ne probas, ne ves. Yuasa po dveh sezonah(ne vem pa kolk je stara) ni nic kaj suverena. Intact pride. Na Duku ven vrgel Yuaso po 11 letih. Se ni bila zanic, je pa zacela zgubljati sapo, ce se motor ni hitro zagnal. V Futuri je pa notri AGM Fiamm od leta 2014. Po marcu je mesec in pol nazaj zalaufala po 5 sekundah verglanja. Motorji v garazi, akumulatori pa v motorjih. Garaza neogrevana. Sem bil mal upornik pa preslisal samo ne Fiamm, ne Italijana... Duke ma zdaj tudi Fiamm-a Bostjan L, Zok, Mavti in 1 other 4
Kugelschreiber Objavljeno Januar 31, 2020 Opozori Objavljeno Januar 31, 2020 Prijetno presenecen. Dvakrat. Prvo, ko sem uzel baterijo z motorja, sem videl nalepko Velog in za hec pisal. Kako stara je? Odgovorijo da je bila prodana marca 2015. Si ne bi mislil, da dejansko tako sledijo svoje prodane stvari. Profi! In drugo, oddelala je pet sezon. Prve tri je delala bol malo, 18 in 19 pa po 10 jurjev. Ok. Nc ne zamerim de je crknila.
motofil Objavljeno Februar 18, 2020 Opozori Objavljeno Februar 18, 2020 Kaj pa tale kitajc? Tovarniško aktiviran? Torej, če stoji že kakšno leto od aktivacije...? https://www.saplex.si/akumulator-ytz10s-fulbat
Bostjan L Objavljeno Februar 18, 2020 Opozori Objavljeno Februar 18, 2020 52 minutes ago, motofil said: Kaj pa tale kitajc? Tovarniško aktiviran? Torej, če stoji že kakšno leto od aktivacije...? https://www.saplex.si/akumulator-ytz10s-fulbat 34e za 8ah je čist poceni, če dela. Če nedela je vrednost 0. Vse je narejeo na Kitajskem. Splošna garancija je 1 leto. Vzami. MiNa 1
motofil Objavljeno Februar 18, 2020 Opozori Objavljeno Februar 18, 2020 Najbrž imaš prav. Piše,da ga je fajn napolnit pred prvo uporabo. Je polnilec iz hofera primeren za ta tip akumulatora?
smasher Objavljeno Februar 18, 2020 Opozori Objavljeno Februar 18, 2020 Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja, odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
motofil Objavljeno Februar 19, 2020 Opozori Objavljeno Februar 19, 2020 Nimam ekrančka, samo ledice nad simboli.
smasher Objavljeno Februar 19, 2020 Opozori Objavljeno Februar 19, 2020 Mislim da bo OK, sej tudi zadaj ti pišejo specifikacije, max tok in napetost.
XTR Objavljeno Februar 28, 2020 Opozori Objavljeno Februar 28, 2020 (popravljeno) On 2/18/2020 at 8:17 PM, motofil said: Kaj pa tale kitajc? Tovarniško aktiviran? Torej, če stoji že kakšno leto od aktivacije...? https://www.saplex.si/akumulator-ytz10s-fulbat Na mojem je datum proizvodnje (vsaj sklepam po oznaki 9126) maj 2019. Prišel je napolnjen na 12.96V, kar je ok. Proizvajalec priporoča polnjenje na vsakih 12 tednov ali pri napetosti nižji od 12.4V.... Tri leta naj zdrži pa bo oddelal svoje za to ceno. Prejšnji ( nek x proizvajalec) je zdržal 5 let. Popravljeno Februar 28, 2020. Popravil XTR
Zok Objavljeno Februar 28, 2020 Opozori Objavljeno Februar 28, 2020 (popravljeno) Kupil se drug akku za Futuro, prejsnji je pokazal samo se dobrih 80 A(EN) zagonskega toka, ti motorji pa so pasji za startat ce ni kompleten sistem zagona (akku, rele, kabli, starter, sistem polnjenja) v dobrem stanju. Aktiviral, pustil pocivati dve uri in priklopil za en dan na pocasno polnjenje s pametnim polnilcem. Kaj naj recem - deluje, to je pa tud to. Neke divje revolucije ni. Falco z DIY litijevim akumulatorjem in DIY kablovjem je protipehotna mina proti futuri kar se verglanja tice - pa to ze zdaj, ko so temperature se dokaj nizke. Aja, se napacen tip baterije sem kupil. Tisti predpisani modeli imajo samo po 150 A(EN) zagonskega toka, zato sem izmeril zadeve in kupil vecjega z 200 A(EN). Sem pa malo zaJ postavitev klem, zato sta plus in minus zdaj obrnjena. K sreci so kabli dovolj dolgi, itak pa imam namen narediti kompletno novo, mocnejse ozicenje. Popravljeno Februar 28, 2020. Popravil Zok Kugelschreiber in maxxa 2
motofil Objavljeno Februar 29, 2020 Opozori Objavljeno Februar 29, 2020 Kupil sem tega Kitajca in za zdaj vse BP. Pustil sem ga na motorju, čeprav je v tem času ponavadi v hiši.
JoeFZ Objavljeno Marec 8, 2020 Opozori Objavljeno Marec 8, 2020 (popravljeno) Pozdravljeni! 10 let in preko 100000 kilometrov je zdržal originalni akumulator ( na sliki ) v mojem Banditu 1250,zdaj pa počasi popušča. Iščem z čim bi menjal in gledam tega Banner . Prosim za kakšno mnenje. Predrag,neustrezen,...? Drugi predlogi? LP Popravljeno Marec 8, 2020. Popravil JoeFZ Quest in Kugelschreiber 2
maus Objavljeno Marec 8, 2020 Opozori Objavljeno Marec 8, 2020 pred 3 urami, JoeFZ pravi: Pozdravljeni! 10 let in preko 100000 kilometrov je zdržal originalni akumulator ( na sliki ) v mojem Banditu 1250,zdaj pa počasi popušča. Iščem z čim bi menjal in gledam tega Banner . Prosim za kakšno mnenje. Predrag,neustrezen,...? Drugi predlogi? LP Banner je odličen akumulator. Imam ga v avtu
zacetnik01 Objavljeno April 16, 2020 Opozori Objavljeno April 16, 2020 zivjo! dans sm hotu nafilat akumulator od skuterja.. dal sm ga vn, vse lepo in prav, ko sm ga prklucu na klesce so se pa zacele delat iskrice ki so se pol nehale, zato sm pustu klesce gor dobre pol ure... ko sm jih vzel dol je blo pa pozitivno polje tisti kvadrat ko notr zasraufas je biu cel zamakjen, ni sel tisti dodaten pravokotnik not uspodi... sm probu brez tisga zalaufat motor (nekak sm zasraufu srauf not postrani), se ni pokazala ura, pa sam vergla, tkoda je vrjetno skurjen? ma kdo kake ideje? al pa nasveti kako naprej s tem?
DAMI34 Objavljeno April 16, 2020 Opozori Objavljeno April 16, 2020 pred 19 minutami, zacetnik01 pravi: zivjo! dans sm hotu nafilat akumulator od skuterja.. dal sm ga vn, vse lepo in prav, ko sm ga prklucu na klesce so se pa zacele delat iskrice ki so se pol nehale, zato sm pustu klesce gor dobre pol ure... ko sm jih vzel dol je blo pa pozitivno polje tisti kvadrat ko notr zasraufas je biu cel zamakjen, ni sel tisti dodaten pravokotnik not uspodi... sm probu brez tisga zalaufat motor (nekak sm zasraufu srauf not postrani), se ni pokazala ura, pa sam vergla, tkoda je vrjetno skurjen? ma kdo kake ideje? al pa nasveti kako naprej s tem? prestavljen si v pravo temo o akumulatorjih. Tule boš prej dobil odgovor, sicer pa skuterji in mopedi imajo svoj sklop.
Ursus666 Objavljeno April 28, 2020 Opozori Objavljeno April 28, 2020 Ve kdo za kakšen akumulator ki v višino meri pod 7cm za domač 1300ccm projekt, pa da ni draga racing zadeva? Hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se