Aleron Objavljeno December 30, 2003 Deli Objavljeno December 30, 2003 (popravljeno) pozdrav vsem! rabil bi en nasvet glede akumulatorjev. Ravnokar imam doma polnilc za akumulatorje, pa bi še malo napolnil akum. od motorja, glede na to, da stoji par mesecec, pa še par jih bo. Koliko amperov, za koliko časa? Na akumulatorju piše standard: 1.2A X 5 Hours, high speed: 12A X 30 minutes. Sej bi dal prvo varianto, ampak polnilc podpira samo 24A in 12A (pač en str polnilc, taka velka gajba). Ampak neki sm bral na začetku te teme, da polniti z največ 1A. aja akumulator je pa tisti, ki ne rabi dolivanja vode in tega. Menda se kapic ne sme odstranjevat. Kaj zdej naredit? 12A za pol ure, pol pa mir do spomladi? Popravljeno December 30, 2003. Popravil Aleron Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno December 30, 2003 Deli Objavljeno December 30, 2003 aja akumulator je pa tisti, ki ne rabi dolivanja vode in tega. Menda se kapic ne sme odstranjevat. Se jih tudi ne da odstraniti, to sem izvedel ko sem hotel na vso silo odpret akumulator pa sem kasneje izvedel da ni nobene potrebe po tem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marijan Objavljeno December 31, 2003 Deli Objavljeno December 31, 2003 js ne bi, mam rad akumulator :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aleron Objavljeno December 31, 2003 Deli Objavljeno December 31, 2003 js ne bi, mam rad akumulator :D česa ne bi ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cirkusdirektor Objavljeno December 31, 2003 Deli Objavljeno December 31, 2003 Če piše, da lahko polniš z 12A pol polni. Večina polnilnih celic in akumolatorjev ma možnost polnenja z dvema polnilnima tokovoma. Fora je edino ena - Če polniš z 12A (večkratno) se tvoja življenska doba akumolatorja zmajnša. (pa pazi da boš res izklopil po cca 30 min. iz polnilca! Saj ker maš gel akumolator in če boš pretiraval, je velika šansa da ti ga bo razgnalo) Itak pa je accu potrošni material in je njegova življenska doba od 2-7 let (stvar vzdrževanja) Glede tistega 1 A - to je obtimalna amperaža s katerim se polni accu, samo moje osebno mnenje je, da se to upošteva v primeru, da ti accu redno polniš z eksternimi polnilcu ne pa 1x na leto! Ker če bi bili accu-ji res tako občutlivi, potem bi imeli tudi dinama na motorjih omejitve oz. bi vmes dali kak omejevalec polnilnega toka, tako pa ti motor polni le na podlagi lastne notranje upornosti accu-ja (seveda se ta spreminja). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno December 31, 2003 Deli Objavljeno December 31, 2003 sej alternatorji majo omejilec polnilnega toka! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cirkusdirektor Objavljeno December 31, 2003 Deli Objavljeno December 31, 2003 imajo gladilec napetosti (diode-regler), ki ti določajo napetost 14,2V - 14,4V Tok pa je odvisen od notranje upornosti accu-ja -če je accu bol prazen se polni z večjim tokom, če je accu polen se polni z majnšim tokom (na hitro povedano) Edino kar je, da je neka zaščita pred max tokom (Imax), ki ti prej sesede alternator kot pa kaj drugega. Ker če bi ti alternator polnil z 1 A potem bi se mogu voziti 1 uro okoli (brez vklopljenih luči in podobno) da bi napolnil accu za 1 Ah! Se pravi da tisti, ki se vozijo veliko po mestu in velikokrat užigajo in ugašajo motor, večkrat dodatno polnijo accu????????? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno December 31, 2003 Deli Objavljeno December 31, 2003 (popravljeno) ce hoces napolnit akku za 1 Ah, ga moras s tokom 1 A polnit 1.4 ure (84 minut). to je zarad izkoristka. ce je akku prazen, ima nizjo napetost, zato pol tud tece tok med njim in alternatorjem. ko ma 13,8 volta je poln do roba. tisti gladilec napetosti ti napetost regulira na 14,4 volta, in med 14,4 V in akku z 13,8 volta tece tok, ki je 10x (ali veckrat) manjsi od nazivne kapacitete, in tak tok lahko tece 24/7, brez skode za akumulator. ko mi je crknil regulator, sem v njem nasel kar dosti stvari: GRETZov mostic (usmernik), kondenzator za glajenje, vezje za omejitev max. toka, in pa stabilizator napetosti. Se pravi da tisti, ki se vozijo veliko po mestu in velikokrat užigajo in ugašajo motor, večkrat dodatno polnijo accu????????? da. so pa alternatorji dosti mocnejsi od 1 A. za aprilio RS/AF1 125 ima recimo 180 W, kar znese 15 A. Popravljeno December 31, 2003. Popravil Zok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cirkusdirektor Objavljeno December 31, 2003 Deli Objavljeno December 31, 2003 da. so pa alternatorji dosti mocnejsi od 1 A. za aprilio RS/AF1 125 ima recimo 180 W, kar znese 15 A. No vidiš pa si pripeljal zgodbo do konca - accu- ji se na motorjih polnijo z večjimi tokovi kot pa je 1 A. In ni nič narobe če se polni z večjimi tokovi, kar je bila konec koncov ta debata! srečnga pa zdravga Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno Januar 7, 2004 Deli Objavljeno Januar 7, 2004 Ka pa, če akumulator polnim z zelo majhnim tokom? A bo kaj narobe :? Preko zime bi ga vsake toliko časa malo spraznil pa malo napolnil, da se ne poleni. :) Mam pa en 13V napajalnik (nenamenski), ki okol 0.1A skoz akumulator požene. :hmm: Na štrom se glih ne spoznam, pa me skrbi, da ne bom več škode naredu kot koristi. :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 8, 2004 Deli Objavljeno Januar 8, 2004 v temi nekje lepo pise kako je z polnilci/ohranjevalci napetosti za akumulatorje. tisti resni jih nenehno rahlo praznijo in polnijo z minimalno napetostjo dolgo casa. lahko pa cez zimo spravis akumulator na tolpo in suho in ga spomladi napolnis, vstavis v motor in se odpeljes. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
curi Objavljeno Januar 8, 2004 Deli Objavljeno Januar 8, 2004 Živjo,jst pa sem vedno odstranil aku.,dal na toplo k peči, spomladi pa priključil,pa ga ni bilo treba polnit,zdržal 5 let od novega LP Curi :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jasa Objavljeno Januar 9, 2004 Deli Objavljeno Januar 9, 2004 Živjo,jst pa sem vedno odstranil aku.,dal na toplo k peči, spomladi pa priključil,pa ga ni bilo treba polnit,zdržal 5 let od novega LP Curi :yea2: Enkrat sem že pisal, pa bom še enkrat. SPODNJE VELJA ZA SVINČENE - Pb akumulatorje (konkretno za tiste z nevezanim elektrolitom): To, da daš akumulator na toplo JE NAJVEČJA NAPAKA! ! ! Baterijo je dobro po tem ko si jo vzel ven, napolnit, ter jo skladiščit na HLADNEM. Seveda pa ne smeš dati PRAZNEGA akumulatorja ki ima že gostoto elektrolita recimo blizu 1.00g/cm3 na -15 C ker bo res zmrznil. Napolnjen akumulator (gostota 1.27 g/cm3 pri 20C) ne boš uničil niti če ga boš dal na negativno temperaturo)... seveda ga ni potrebno dajati na minus.... AMPAK NIKAKOR NE K PEČI KOT KAKŠNO MUCO!!! Torej še enkrat: S shranjevanjem na toplo narediš več škode kot koristi, višja tempetarura - višje samopraznjenje... ..... v korozijo in sulfatiziranje Pb plošč se pa tokrat ne bom spuščal. BTW spomladi pa ga zopet ne škodi dopolnit pred montažo v motor. Prav tako ga lahko med zimo priključiš za kakšno uro ali dve na mali tok, da malo premešaš elektrolit. LP Jaša -Honky Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Januar 9, 2004 Deli Objavljeno Januar 9, 2004 To, da daš akumulator na toplo JE NAJVEČJA NAPAKA! ! verjetno bo kar držalo, saj jaz moj motor že 4 leta od jeseni do spomladi puščam v komaj nad nulo štali (dobesedno) brez vmesnih vžiganj in polnenj in spomladi z verglanjem ni nobenih težav ... B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno Januar 10, 2004 Deli Objavljeno Januar 10, 2004 verjetno bo kar držalo, saj jaz moj motor že 4 leta od jeseni do spomladi puščam v komaj nad nulo štali (dobesedno) brez vmesnih vžiganj in polnenj... Evo, taktika identična moji! :D Je pa res, da sem spomladi malo dalj časa verglal in preden mi je mlinček končno vžgal, sem bil že malo v skrbeh... :unsure: Mislim, da je bil akumulator že bolj na koncu. No, glavno da je kresnil! Brrrrrm. Upam, da bo enako tudi letos. Urbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Januar 10, 2004 Deli Objavljeno Januar 10, 2004 Ej tolko enih komplikacij glede akumulkatorjev Jaz ga enostavno pustim na miru, se pravi priklopljenega na motorju, brez kakih polnjenj in kompliciranjem ali je na hladnem ali na toplem. Star bo kmalu 7 let pa dela ko šus :D Ko bo pa crknu bom pa dal tistih par prešernov in kupil novega, simple as that. Škoda cajta in brezveznega dela. LP Leteči Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Januar 10, 2004 Deli Objavljeno Januar 10, 2004 Ej tolko enih komplikacij glede akumulkatorjev Jaz ga enostavno pustim na miru, se pravi priklopljenega na motorju, brez kakih polnjenj in kompliciranjem ali je na hladnem ali na toplem. Star bo kmalu 7 let pa dela ko šus :D Ko bo pa crknu bom pa dal tistih par prešernov in kupil novega, simple as that. Škoda cajta in brezveznega dela. LP Leteči Leteči, saj večina nas je takih, ampak če imajo veselje naj pa šraufajo ;) :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Januar 10, 2004 Deli Objavljeno Januar 10, 2004 Ne diraj lava dok spava :D LP Leteči Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 11, 2004 Deli Objavljeno Januar 11, 2004 Ne diraj lava dok spava :D LP Leteči Tocno tako!! :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
typeR Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Zanima me kje bi nasel kaksno alternativo originalu, ker se mi zdi, da je original BMWjev akumulator predrag cena okoli 30.000 SIT.. :angry: Kam v SLO naj se obrnem, da dobim omenjeni akumulator oz baterijo za R1150R. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Poglej v Trgoavto. Vsaj celjski Trgoavto ima spodobno zalogo Fiammovih akumulatorjev za motocikle in skuterje. Preberi si amperske ure, zmeri višino, širino in dolžino akumulatorja, namestitev polov in poglej na Fiammovo spletno stran, kjer imajo objavljen katalog. Sicer pa poglej pri nas pod Motociklizem/akumulatorji, tam smo dosti pisali tudi o tem kje kaj dobiti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Tu imaš Fiamm. Amerikanerski 1150aši prisegajo na akumulatorje Odyssey. V bistvu vseeno, katera znamka, samo da je po zmogljivosti in obliki primerna in cenovno tudi in seveda, da se jo pri nas dobi. BMW računa tisti akumulator, kot, da bi imel zlato ohišje, v bistvu gre pa za čisto navaden akumulatorski klump. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Akumulatorstvo Grajzar pri TC Motoshopu. Mislim, pa da smo okoli akumulatorjev v forumu že razpravljali. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceco Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Delco. V Hali D BTCja pod Emporiumom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 nula tri letnik ima v drobovju gel akumulator.. a so ti v vseh prodajnih programih ali ima spet kakšena (hčerinska) firmica ekskluzivo za ta hec? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se