bajkr88 Objavljeno Februar 27, 2019 Opozori Objavljeno Februar 27, 2019 pred 22 urami, Kawl pravi: Lahko da preveč fila... Na tak način boš uničil akumulator. Verjetno je zanič regler. Pomeri koliko polni. iz reglerja grejo 3 kabli... rdec, crn in rjav ki gre na ecu ... in ko sem meril rdecega in črnega je kazalo najprej 18V cez cajt ko je malo laufal pa ze preko 19V.... zna bit zanic?
ProdriveR Objavljeno Marec 1, 2019 Opozori Objavljeno Marec 1, 2019 Tole je kr mal tu mač. Ni ravno zdravo za elektroniko in akumulator.
marincspeedshop Objavljeno Marec 10, 2019 Opozori Objavljeno Marec 10, 2019 Cca 13.5-14.5V je normalna napetost ko mašina deluje.
IZTOK Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 Samo eno mnenje na kratko. Akumulatorji od TAB so vprasljive kvalitete. Ko sem lani kupil rabljen KTM je prodajalec tik pred prodajo vgradil nov aku od TAB-a. Tovarnisko je vgrajen Yuasa YTX 5L-BS. Ta od TAB a je enakih mer in teze ter enake kapacitete 4 Ah. Zagonski tok, ki ga da pa je samo 60 A, Yuasa pa zmore 80 A. Motor je za silo vzigal, po recimo par zagonih brez neke daljse vmesne voznje pa je starter ze jamral. Mocno dvomim, da je aku sploh imel 4 Ah, kot je navedeno na njem. Polnil sem ga redno po vsaki voznji in pozimi na tri tedne. Prejsnji teden pa sem ugotovil, da ne zazene vec. Napolnjen ima 13 V, pri zagonu pade pod 9 V. Crknil v eni sezoni. Skoda materiala za taksen proizvod. Osebno vsem odsvetujem to znamko. Jaz sem narocil Yuasa aku. V akciji me je stal 43 EUR z dostavo, ta TAB pa je prejsnjega lastnika stal 36 EUR. maxxa 1
IZTOK Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 (popravljeno) Evo, vceraj narocen, danes dostavljen in v "obdelavu" Popravljeno Marec 12, 2019. Popravil IZTOK
smasher Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 Kakšn ktm pa kma samo 4Ah akumularor? A je 50cc? Ker tak aku imajo ponavadi skuterji.
jskrablin Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 pred 46 minutami, smasher pravi: Kakšn ktm pa kma samo 4Ah akumularor? EXC, SX. Moj Sherco 300 SEF-R ma isto 4Ah če se ne motim. Nizka teža in tako. smasher 1
smasher Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 A, torej bolj cestno legalni krosi, zelo hard enduro ki imajo verjetno tudi kikstart? Ker 80A ni nek velik zagonski tok in tudi dosti poskusov vžiga ni v teh 4Ah.
jskrablin Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 Sherco že dolgo nima kickstarta. Ima pa 220W altenator/stator ki res hitro dofila aku. Pa novejši modeli KTM tudi nimajo kickstarta, SX-i že precej časa ne.
IZTOK Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 pred 18 urami, jskrablin pravi: Sherco že dolgo nima kickstarta. Ima pa 220W altenator/stator ki res hitro dofila aku. Pa novejši modeli KTM tudi nimajo kickstarta, SX-i že precej časa ne. A ima Sherco svincev aku? Ker KTM ima ze par let tovarnisko Litijeve. Sem razmisljal tudi o nabavi tega, je 1.4 kg lazji in da 150 amp, samo ima zgolj 2,4 Ah. Pa se nov polnilec bi moral nabavit saj moj Ctek se ne zna polnit litijevih. Na koncu predrag hec.
jskrablin Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 pred 21 minutami, IZTOK pravi: A ima Sherco svincev aku? Ker KTM ima ze par let tovarnisko Litijeve. Sem razmisljal tudi o nabavi tega, je 1.4 kg lazji in da 150 amp, samo ima zgolj 2,4 Ah. Pa se nov polnilec bi moral nabavit saj moj Ctek se ne zna polnit litijevih. Na koncu predrag hec. Svinčev aku je. Pri meni litijev ne pride v poštev, ker ne marajo nizkih temperatur... motor je pa v rabi skozi vse leto (dokler lih ni vse pomrznjeno in zasneženo). Tista kila pa pol (al pa tri) nimajo veze pri mojem (ne)znanju vožnje po terenu ali MX progi. Isto glede polnilca, bi moral novega nabavit. 640 ma tudi svinčev aku tako da nima smisla nekaj čarati s tem.
Zivnorc Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 (popravljeno) pred 35 minutami, IZTOK pravi: A ima Sherco svincev aku? Ker KTM ima ze par let tovarnisko Litijeve. Sem razmisljal tudi o nabavi tega, je 1.4 kg lazji in da 150 amp, samo ima zgolj 2,4 Ah. Pa se nov polnilec bi moral nabavit saj moj Ctek se ne zna polnit litijevih. Na koncu predrag hec. ... sem že večkrat napisal glede teh "problemov"... da ni noben problem. Li aku dela NORMALNO NA MOTORJU... IN SE GA DOPOLNI NA NORMALEN POLNILNIK!!!... samo ne smeš dati na program desulfatizacije! ... če bi ga bilo potrebno drugače polniti, ga ne bi smel niti dati na motor, ker bi moral zamenjati tudi regulator napetosti. Tako so pa v Li akumulatorju t.i. balanserji, ki uravnavajo polnjenje Li celic z motorskim alternatorjem. Poišči za nazaj, pa preberi! ... na... da ti olajšam iskanje... Ob 10. 2. 2019 ob 8:42, Zivnorc pravi: ..vem, da ti to veš... ....ampak pri Pb akuju je "uporabna" cca 1/3 kapacitete akumulatorja...nato mu pade napetost toliko, da postane "nevarno" tako za akumulator, kot na račun zagonskega toka, kjer trpi štarter ob zagonu motorja. Li aku ima že v osnovi veliko večji zagonski tok...poleg tega mu je ta tok skoraj konstanten do skoraj popolne izpraznitve akuja... ..tako, da se 4Ah LiIon aku po kapaciteti kosa z 10 Ah Pb akujem...s tem da ga Li prekaša po zagonskem toku....da ne omenim primerjavo mase enega in drugega akuja.. Popravljeno Marec 13, 2019. Popravil Zivnorc Joker 1
jskrablin Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 pred 15 minutami, Zivnorc pravi: Li aku dela NORMALNO NA MOTORJU... IN SE GA DOPOLNI NA NORMALEN POLNILNIK!!!... samo ne smeš dati na program desulfatizacije! Kar je lahko malo jeba če ima polnilec ta program vgrajen in ga po nekem meni popolnoma neznanem algoritmu požene, ko se izpolni pogoj X, Y, Z. Posledica je pa lahko kaj? Najmanj krepan aku, največ požar takoj poleg 8.5L kesla z bencinom? Ne hvala. Don't fix it if ain't broken. Pravilno vzdrževan Pb aku dela lih tako kot litijev. S tem da bo pri nizki temperaturi zunaj deloval bolje. Pa manjše možnosti da se spontano samozakuri ima. IZTOK in Zivnorc 2
Zivnorc Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 pred 4 minutami, jskrablin pravi: Kar je lahko malo jeba če ima polnilec ta program vgrajen in ga po nekem meni popolnoma neznanem algoritmu požene, ko se izpolni pogoj X, Y, Z. Posledica je pa lahko kaj? Najmanj krepan aku, največ požar takoj poleg 8.5L kesla z bencinom? Ne hvala. Don't fix it if ain't broken. Pravilno vzdrževan Pb aku dela lih tako kot litijev. S tem da bo pri nizki temperaturi zunaj deloval bolje. Pa manjše možnosti da se spontano samozakuri ima. ... kupi Lidlov polnilnik... ko nima tega programa .... ... malo za hec.. Zok in jskrablin 2
smasher Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 42 minutes ago, Zivnorc said: ... kupi Lidlov polnilnik... ko nima tega programa .... ... malo za hec.. hmmm ne vem kaj ima ampak ima nek program za reševat globoko izpraznnjene akuje, z nekim pulznim programom, ki ga sam vklopi če je aku pod 9 ali 10V, meni je delno rešil akuje ki so imeli samo 5.5V ko sem priklopil gor. Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 ...Li akuji so res bolj nevarni kot Pb... Janezs in Bostjan L 2
smasher Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 kul video samo sm skor crknu od smeha ko reče "we are professsionals" Zok 1
Billibob Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 Ob 12. marec 2019 ob 9:03, IZTOK pravi: Samo eno mnenje na kratko. Akumulatorji od TAB so vprasljive kvalitete. Ko sem lani kupil rabljen KTM je prodajalec tik pred prodajo vgradil nov aku od TAB-a. Tovarnisko je vgrajen Yuasa YTX 5L-BS. Ta od TAB a je enakih mer in teze ter enake kapacitete 4 Ah. Zagonski tok, ki ga da pa je samo 60 A, Yuasa pa zmore 80 A. Motor je za silo vzigal, po recimo par zagonih brez neke daljse vmesne voznje pa je starter ze jamral. Mocno dvomim, da je aku sploh imel 4 Ah, kot je navedeno na njem. Polnil sem ga redno po vsaki voznji in pozimi na tri tedne. Prejsnji teden pa sem ugotovil, da ne zazene vec. Napolnjen ima 13 V, pri zagonu pade pod 9 V. Crknil v eni sezoni. Skoda materiala za taksen proizvod. Osebno vsem odsvetujem to znamko. Jaz sem narocil Yuasa aku. V akciji me je stal 43 EUR z dostavo, ta TAB pa je prejsnjega lastnika stal 36 EUR. Kvaliteta TAB akumulatorjev je zelo slaba. Imam podobne izkušnje z avtomobilskim akumulatorjem. TAB akumulatorja nikoli več
IZTOK Objavljeno Marec 14, 2019 Opozori Objavljeno Marec 14, 2019 pred 21 urami, Zivnorc pravi: ... sem že večkrat napisal glede teh "problemov"... da ni noben problem. Li aku dela NORMALNO NA MOTORJU... IN SE GA DOPOLNI NA NORMALEN POLNILNIK!!!... samo ne smeš dati na program desulfatizacije! ... če bi ga bilo potrebno drugače polniti, ga ne bi smel niti dati na motor, ker bi moral zamenjati tudi regulator napetosti. Tako so pa v Li akumulatorju t.i. balanserji, ki uravnavajo polnjenje Li celic z motorskim alternatorjem. Ma kaj se ti vsajas? Raje mi razlozi kako naj na Ctek polnilcu izklopim desufaltizacijo, ce si ze tako vesc in znas vsem pamet solit. Pa vem o Li akujih mali vec kot se tebi zdi.
Zivnorc Objavljeno Marec 14, 2019 Opozori Objavljeno Marec 14, 2019 pred 5 minutami, IZTOK pravi: Ma kaj se ti vsajas? Raje mi razlozi kako naj na Ctek polnilcu izklopim desufaltizacijo, ce si ze tako vesc in znas vsem pamet solit. Pa vem o Li akujih mali vec kot se tebi zdi. ... se opravijčujem... ampak zakaj pol sprašuješ, če veš?!? Zakaj ne napišeš kak pameten ali poučen post... če ljudje sprašujejo?!? Prezri moja sporočila! Itak vsako pomoč (od bilokoga) vsi po vrsti prezirajo (zelo malo ljudi je hvaležnih, če jim hočeš pomagati), ker folk pojma nima ali o elektrotehniki... strojništvu... itd. ... in samo nekaj za brezveze sprašuje in nabija... ker itak ne zna sam nič narediti...ali pa se jim ne da. Hvala! Joker, maus, franc in 1 other 4
Snečer Objavljeno Marec 14, 2019 Opozori Objavljeno Marec 14, 2019 pred 6 minutami, Zivnorc pravi: ... se opravijčujem... ampak zakaj pol sprašuješ, če veš?!? Zakaj ne napišeš kak pameten ali poučen post... če ljudje sprašujejo?!? Prezri moja sporočila! Itak vsako pomoč (od bilokoga) vsi po vrsti prezirajo (zelo malo ljudi je hvaležnih, če jim hočeš pomagati), ker folk pojma nima ali o elektrotehniki... strojništvu... itd. ... in samo nekaj za brezveze sprašuje in nabija... ker itak ne zna sam nič narediti...ali pa se jim ne da. Hvala! jaz sem vesel tvojih nasvetov na LiFePo4 aku bom še malo počakal, ker mam novega agm, polnilec pa imam tudi primeren Zivnorc, franc in maus 3
IZTOK Objavljeno Marec 14, 2019 Opozori Objavljeno Marec 14, 2019 pred 52 minutami, Zivnorc pravi: ... se opravijčujem... ampak zakaj pol sprašuješ, če veš?!? Zakaj ne napišeš kak pameten ali poučen post... če ljudje sprašujejo?!? Prezri moja sporočila! Itak vsako pomoč (od bilokoga) vsi po vrsti prezirajo (zelo malo ljudi je hvaležnih, če jim hočeš pomagati), ker folk pojma nima ali o elektrotehniki... strojništvu... itd. ... in samo nekaj za brezveze sprašuje in nabija... ker itak ne zna sam nič narediti...ali pa se jim ne da. Hvala! A ti sploh beres temo preden kaj napises? Jaz nisem nikogar spraseval nic o akujih razen tega, ce Sherco nima ze tovarnisko vgrajene Litijeve. Daj mi raje razlozi kako bi dofilaval pozimi LiFePo4 aku z Ctekovim polnilnikom, ki je specializiran za Pb akuje in ima program desufaltitacije serijsko vgrajen? Ce 4S/1P LiFePo4 aku polnis z napetostjo cez 15 V ga unicis, tudi se lahko pregreje in zagori, ce ravno je ta vrsta Li akujev najbolj varna. Program desufaltitacije pa posilja v aku impulze z 30 - 50 V. Vem nekaj o teh akujih, slucajno imam doma kaksnih 20 kosov in primeren polnilec zanje. Da ti kar vnaprej povem, polnilnik z nekimi fiksnimi parametri ne pride v postev. Ti se za vsak tip akuja vnesejo posebej. Li je bolj zahteven od Pb, pa ne samo zaradi izenacevanja napetosti med celicami. Zgornji in spodnji limit napetosti celic je se bolj pomemben. Praviloma jih polnimo po CC metodi in ob 90 % polnjenja preidemo na CV in tok znizujemo, v realnosti pa je potrebno spremljati diagrame toka, napetosti in temperature celic ter ustrezno korigirati parametre. Dober polnilec pocne to samodejno. Moja trditev, da bi za Li aku moral kupiti se nov vzdrzevalec napetosti je popolnoma pravilna. Za opravicilo sprejmem tudi kofe Vem pa, da si mislil dobro.
smasher Objavljeno April 21, 2019 Opozori Objavljeno April 21, 2019 Že ki imam sedaj par starih akujev za se igrat, torej kakšno je stanje s kislino? Torej možnosti so okoli 30 do 35% H2SO4, ali okoli 50% ali 98%, če bi želel napolniti akumulator iz nule? (Če koga zanimajo neumnosti, v star kristaliziran aku, magnezijev sulfat, napolnit, nekaj ciklov, spraznit in novo kislino notri da vidim če je to res sistem za obnavljanje akujev, vse kar lahko zgubim je 10€ , ni za avto, mi ostaja energije v malem sončnem panelu, več sonca kot meni uspe preždet večerov ob gedorah pa bi lahko dodal še kakšen aku v sistem)
ukica Objavljeno Maj 25, 2019 Opozori Objavljeno Maj 25, 2019 Ker je na Apriliji velik problem stator/regler predvidevam da je prejsni lastnik menjal tole in dodal se V-meter. A se lahko iz napetosti pri vzigu ter med voznjo sklepa da je kej od tega zanic? Med kontaktom imam 12.8V med voznjo 13.9-14.0, med vzigom pade do 11.x..
Zok Objavljeno Maj 25, 2019 Opozori Objavljeno Maj 25, 2019 1 hour ago, ukica said: Ker je na Apriliji velik problem stator/regler predvidevam da je prejsni lastnik menjal tole in dodal se V-meter. A se lahko iz napetosti pri vzigu ter med voznjo sklepa da je kej od tega zanic? Med kontaktom imam 12.8V med voznjo 13.9-14.0, med vzigom pade do 11.x.. Tole mas fenomenalne vrednosti. Pri novem ni bilo tako - vsaj ne med voznjo. Verjetno imas kaksen aftermarket komplet kablov, ali pa vsaj prelotan rjavi konektor? ukica 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se