Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno
pred 22 urami, Kawl pravi:

Lahko da preveč fila... Na tak način boš uničil akumulator. Verjetno je zanič regler. Pomeri koliko polni.

iz reglerja grejo 3 kabli...  rdec,  crn in rjav ki gre na ecu ... in ko sem meril rdecega in črnega je kazalo najprej 18V cez cajt ko je malo laufal pa ze preko 19V....  zna bit zanic?

Objavljeno

Tole je kr mal tu mač. Ni ravno zdravo za elektroniko in akumulator.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Cca 13.5-14.5V je normalna napetost ko mašina deluje.

Objavljeno

Samo eno mnenje na kratko. Akumulatorji od TAB so vprasljive kvalitete. Ko sem lani kupil rabljen KTM je prodajalec tik pred prodajo vgradil nov aku od TAB-a. Tovarnisko je vgrajen Yuasa YTX 5L-BS. Ta od TAB a je enakih mer in teze ter enake kapacitete 4 Ah. Zagonski tok, ki ga da pa je samo 60 A, Yuasa pa zmore 80 A. Motor je za silo vzigal, po recimo par zagonih brez neke daljse vmesne voznje pa je starter ze jamral. Mocno dvomim, da je aku sploh imel 4 Ah, kot je navedeno na njem.

Polnil sem ga redno po vsaki voznji in pozimi na tri tedne. Prejsnji teden pa sem ugotovil, da ne zazene vec. Napolnjen ima 13 V, pri zagonu pade pod 9 V. Crknil v eni sezoni. Skoda materiala za taksen proizvod. Osebno vsem odsvetujem to znamko. Jaz sem narocil Yuasa aku. V akciji me je stal 43 EUR z dostavo, ta TAB pa je prejsnjega lastnika stal 36 EUR.

Objavljeno (popravljeno)

Evo, vceraj narocen, danes dostavljen in v "obdelavu" :D

20190312_115921.thumb.jpg.aaaaf9f3569c8f001e836c352e7c295c.jpg20190312_115921.thumb.jpg.aaaaf9f3569c8f001e836c352e7c295c.jpg

20190312_122335.jpg

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno

Kakšn ktm pa kma samo 4Ah akumularor? A je 50cc? Ker tak aku imajo ponavadi skuterji. 

Objavljeno
pred 46 minutami, smasher pravi:

Kakšn ktm pa kma samo 4Ah akumularor?

EXC, SX. Moj Sherco 300 SEF-R ma isto 4Ah če se ne motim. Nizka teža in tako.

Objavljeno

A, torej bolj cestno legalni krosi, zelo hard enduro ki imajo verjetno tudi kikstart? Ker 80A ni nek velik zagonski tok in tudi dosti poskusov vžiga ni v teh 4Ah.

Objavljeno

Sherco že dolgo nima kickstarta. Ima pa 220W altenator/stator ki res hitro dofila aku. Pa novejši modeli KTM tudi nimajo kickstarta, SX-i že precej časa ne.

Objavljeno
pred 18 urami, jskrablin pravi:

Sherco že dolgo nima kickstarta. Ima pa 220W altenator/stator ki res hitro dofila aku. Pa novejši modeli KTM tudi nimajo kickstarta, SX-i že precej časa ne.

A ima Sherco svincev aku? Ker KTM ima ze par let tovarnisko Litijeve. Sem razmisljal tudi o nabavi tega, je 1.4 kg lazji in da 150 amp, samo ima zgolj 2,4 Ah. Pa se nov polnilec bi moral nabavit saj moj Ctek se ne zna polnit litijevih. Na koncu predrag hec.

Objavljeno
pred 21 minutami, IZTOK pravi:

A ima Sherco svincev aku? Ker KTM ima ze par let tovarnisko Litijeve. Sem razmisljal tudi o nabavi tega, je 1.4 kg lazji in da 150 amp, samo ima zgolj 2,4 Ah. Pa se nov polnilec bi moral nabavit saj moj Ctek se ne zna polnit litijevih. Na koncu predrag hec.

Svinčev aku je. Pri meni litijev ne pride v poštev, ker ne marajo nizkih temperatur... motor je pa v rabi skozi vse leto (dokler lih ni vse pomrznjeno in zasneženo). Tista kila pa pol (al pa tri) nimajo veze pri mojem (ne)znanju vožnje po terenu ali MX progi. Isto glede polnilca, bi moral novega nabavit. 640 ma tudi svinčev aku tako da nima smisla nekaj čarati s tem.

Objavljeno (popravljeno)
pred 35 minutami, IZTOK pravi:

A ima Sherco svincev aku? Ker KTM ima ze par let tovarnisko Litijeve. Sem razmisljal tudi o nabavi tega, je 1.4 kg lazji in da 150 amp, samo ima zgolj 2,4 Ah. Pa se nov polnilec bi moral nabavit saj moj Ctek se ne zna polnit litijevih. Na koncu predrag hec.

... sem že večkrat napisal glede teh "problemov"... da ni noben problem.

Li aku dela NORMALNO NA MOTORJU... IN SE GA DOPOLNI NA NORMALEN POLNILNIK!!!...   samo ne smeš dati na program desulfatizacije!

... če bi ga bilo potrebno drugače polniti, ga ne bi smel niti dati na motor, ker bi moral zamenjati tudi regulator napetosti. Tako so pa v Li akumulatorju t.i. balanserji, ki uravnavajo polnjenje Li celic z motorskim alternatorjem.

Poišči za nazaj, pa preberi!

:P

 

 

... na... da ti olajšam iskanje...    :P

Ob 10. 2. 2019 ob 8:42, Zivnorc pravi:

..vem, da ti to veš...

....ampak pri Pb akuju je "uporabna" cca 1/3 kapacitete akumulatorja...nato mu pade napetost toliko, da postane "nevarno" tako za akumulator, kot na račun zagonskega toka, kjer trpi štarter ob zagonu motorja.

Li aku ima že v osnovi veliko večji zagonski tok...poleg tega mu je ta tok skoraj konstanten do skoraj popolne izpraznitve akuja...

..tako, da se 4Ah LiIon aku po kapaciteti kosa z 10 Ah Pb akujem...s tem da ga Li prekaša po zagonskem toku....da ne omenim primerjavo mase enega in drugega akuja..

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 15 minutami, Zivnorc pravi:

Li aku dela NORMALNO NA MOTORJU... IN SE GA DOPOLNI NA NORMALEN POLNILNIK!!!...   samo ne smeš dati na program desulfatizacije!

Kar je lahko malo jeba če ima polnilec ta program vgrajen in ga po nekem meni popolnoma neznanem algoritmu požene, ko se izpolni pogoj X, Y, Z. Posledica je pa lahko kaj? Najmanj krepan aku, največ požar takoj poleg 8.5L kesla z bencinom? Ne hvala.

Don't fix it if ain't broken. Pravilno vzdrževan Pb aku dela lih tako kot litijev. S tem da bo pri nizki temperaturi zunaj deloval bolje. Pa manjše možnosti da se spontano samozakuri ima.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, jskrablin pravi:

Kar je lahko malo jeba če ima polnilec ta program vgrajen in ga po nekem meni popolnoma neznanem algoritmu požene, ko se izpolni pogoj X, Y, Z. Posledica je pa lahko kaj? Najmanj krepan aku, največ požar takoj poleg 8.5L kesla z bencinom? Ne hvala.

Don't fix it if ain't broken. Pravilno vzdrževan Pb aku dela lih tako kot litijev. S tem da bo pri nizki temperaturi zunaj deloval bolje. Pa manjše možnosti da se spontano samozakuri ima.

... kupi Lidlov polnilnik...  ko nima tega programa ....  :lol1:

... malo za hec..     :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
42 minutes ago, Zivnorc said:

... kupi Lidlov polnilnik...  ko nima tega programa ....  :lol1:

... malo za hec..     :P

 

hmmm ne vem kaj ima ampak ima nek program za reševat globoko izpraznnjene akuje, z nekim pulznim programom, ki ga sam vklopi če je aku pod 9 ali 10V, meni je delno rešil akuje ki so imeli samo 5.5V ko sem priklopil gor.

Objavljeno

...Li akuji so res bolj nevarni kot Pb...

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:lol1::lol1::lol1::lol1:kul video samo sm skor crknu od smeha ko reče "we are professsionals" :lol1::lol1::lol1:

Objavljeno
Ob 12. marec 2019 ob 9:03, IZTOK pravi:

Samo eno mnenje na kratko. Akumulatorji od TAB so vprasljive kvalitete. Ko sem lani kupil rabljen KTM je prodajalec tik pred prodajo vgradil nov aku od TAB-a. Tovarnisko je vgrajen Yuasa YTX 5L-BS. Ta od TAB a je enakih mer in teze ter enake kapacitete 4 Ah. Zagonski tok, ki ga da pa je samo 60 A, Yuasa pa zmore 80 A. Motor je za silo vzigal, po recimo par zagonih brez neke daljse vmesne voznje pa je starter ze jamral. Mocno dvomim, da je aku sploh imel 4 Ah, kot je navedeno na njem.

Polnil sem ga redno po vsaki voznji in pozimi na tri tedne. Prejsnji teden pa sem ugotovil, da ne zazene vec. Napolnjen ima 13 V, pri zagonu pade pod 9 V. Crknil v eni sezoni. Skoda materiala za taksen proizvod. Osebno vsem odsvetujem to znamko. Jaz sem narocil Yuasa aku. V akciji me je stal 43 EUR z dostavo, ta TAB pa je prejsnjega lastnika stal 36 EUR.

Kvaliteta TAB akumulatorjev je zelo slaba. Imam podobne izkušnje z avtomobilskim akumulatorjem.                         TAB akumulatorja nikoli več 

 

Objavljeno
pred 21 urami, Zivnorc pravi:

... sem že večkrat napisal glede teh "problemov"... da ni noben problem.

Li aku dela NORMALNO NA MOTORJU... IN SE GA DOPOLNI NA NORMALEN POLNILNIK!!!...   samo ne smeš dati na program desulfatizacije!

... če bi ga bilo potrebno drugače polniti, ga ne bi smel niti dati na motor, ker bi moral zamenjati tudi regulator napetosti. Tako so pa v Li akumulatorju t.i. balanserji, ki uravnavajo polnjenje Li celic z motorskim alternatorjem.

 

Ma kaj se ti vsajas? Raje mi razlozi kako naj na Ctek polnilcu izklopim desufaltizacijo, ce si ze tako vesc in znas vsem pamet solit. Pa vem o Li akujih mali vec kot se tebi zdi.

Objavljeno
pred 5 minutami, IZTOK pravi:

Ma kaj se ti vsajas? Raje mi razlozi kako naj na Ctek polnilcu izklopim desufaltizacijo, ce si ze tako vesc in znas vsem pamet solit. Pa vem o Li akujih mali vec kot se tebi zdi.

... se opravijčujem... ampak zakaj pol sprašuješ, če veš?!? Zakaj ne napišeš kak pameten ali poučen post... če ljudje sprašujejo?!?

Prezri moja sporočila!

Itak vsako pomoč (od bilokoga) vsi po vrsti prezirajo (zelo malo ljudi je hvaležnih, če jim hočeš pomagati), ker folk pojma nima ali o elektrotehniki... strojništvu... itd. ... in samo nekaj za brezveze sprašuje in nabija... ker itak ne zna sam nič narediti...ali pa se jim ne da.

Hvala!

Objavljeno
pred 6 minutami, Zivnorc pravi:

... se opravijčujem... ampak zakaj pol sprašuješ, če veš?!? Zakaj ne napišeš kak pameten ali poučen post... če ljudje sprašujejo?!?

Prezri moja sporočila!

Itak vsako pomoč (od bilokoga) vsi po vrsti prezirajo (zelo malo ljudi je hvaležnih, če jim hočeš pomagati), ker folk pojma nima ali o elektrotehniki... strojništvu... itd. ... in samo nekaj za brezveze sprašuje in nabija... ker itak ne zna sam nič narediti...ali pa se jim ne da.

Hvala!

jaz sem vesel tvojih nasvetov :) na LiFePo4 aku bom še malo počakal, ker mam novega agm, polnilec pa imam tudi primeren

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 52 minutami, Zivnorc pravi:

... se opravijčujem... ampak zakaj pol sprašuješ, če veš?!? Zakaj ne napišeš kak pameten ali poučen post... če ljudje sprašujejo?!?

Prezri moja sporočila!

Itak vsako pomoč (od bilokoga) vsi po vrsti prezirajo (zelo malo ljudi je hvaležnih, če jim hočeš pomagati), ker folk pojma nima ali o elektrotehniki... strojništvu... itd. ... in samo nekaj za brezveze sprašuje in nabija... ker itak ne zna sam nič narediti...ali pa se jim ne da.

Hvala!

A ti sploh beres temo preden kaj napises?  Jaz nisem nikogar spraseval nic o akujih razen tega, ce Sherco nima ze tovarnisko vgrajene Litijeve. Daj mi raje razlozi kako bi dofilaval pozimi LiFePo4 aku z Ctekovim polnilnikom, ki je specializiran za Pb akuje in ima program desufaltitacije serijsko vgrajen? Ce 4S/1P LiFePo4 aku polnis z napetostjo cez 15 V ga unicis, tudi se lahko pregreje in zagori, ce ravno je ta vrsta Li akujev najbolj varna. Program desufaltitacije pa posilja v aku impulze z 30 - 50 V. Vem nekaj o teh akujih, slucajno imam doma kaksnih 20 kosov in primeren polnilec zanje. Da ti kar vnaprej povem, polnilnik z nekimi fiksnimi parametri ne pride v postev. Ti se za vsak tip akuja vnesejo posebej. Li je bolj zahteven od Pb, pa ne samo zaradi izenacevanja napetosti med celicami. Zgornji in spodnji limit napetosti celic je se bolj pomemben. Praviloma jih polnimo po CC metodi in ob 90 % polnjenja preidemo na CV in tok znizujemo, v realnosti pa je potrebno spremljati diagrame toka, napetosti in temperature celic ter ustrezno korigirati parametre. Dober polnilec pocne to samodejno.

Moja trditev, da bi za Li aku moral kupiti se nov vzdrzevalec napetosti je popolnoma pravilna.

Za opravicilo sprejmem tudi kofe :D Vem pa, da si mislil dobro.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Že ki imam sedaj par starih akujev za se igrat, torej kakšno je stanje s kislino?

Torej možnosti so okoli 30 do 35% H2SO4, ali  okoli 50% ali 98%, če bi želel napolniti akumulator iz nule?

(Če koga zanimajo neumnosti, v star kristaliziran aku, magnezijev sulfat, napolnit, nekaj ciklov, spraznit in novo kislino notri da vidim če je to res sistem za obnavljanje akujev, vse kar lahko zgubim je 10€ :D , ni za avto, mi ostaja energije v malem sončnem panelu, več sonca kot meni uspe preždet večerov ob gedorah pa bi lahko dodal še kakšen aku v sistem)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ker je na Apriliji velik problem stator/regler predvidevam da je prejsni lastnik menjal tole in dodal se V-meter.

A se lahko iz napetosti pri vzigu ter med voznjo sklepa da je kej od tega zanic? 

Med kontaktom imam 12.8V med voznjo 13.9-14.0, med vzigom pade do 11.x.. 

Objavljeno
1 hour ago, ukica said:

Ker je na Apriliji velik problem stator/regler predvidevam da je prejsni lastnik menjal tole in dodal se V-meter.

A se lahko iz napetosti pri vzigu ter med voznjo sklepa da je kej od tega zanic? 

Med kontaktom imam 12.8V med voznjo 13.9-14.0, med vzigom pade do 11.x.. 

Tole mas fenomenalne vrednosti. Pri novem ni bilo tako - vsaj ne med voznjo. Verjetno imas kaksen aftermarket komplet kablov, ali pa vsaj prelotan rjavi konektor?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!