Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gregs

Akumulator, akumulatorji

Recommended Posts

smasher

Glede na to kolko soveliki ti motorji bi lahko našli plac za en 40Ah aku, pol tudi 400A zagonskega toka nebi bil problem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
4 hours ago, Kugelschreiber said:

Jaz bi prvega. Razen ce je pri katerem izmed teh tok hladnega preizkusa merjen po CCA, ne po EN standardu kot pise na spletni strani (bi pogledal se iz katerega drugega vira), dva standarda medsebojno nista direktno primerljiva.

Edit: ejejej, Yuasa ima 200 CCA, ne 200 A (EN). https://www.yuasabatteries.com/battery/ytx14-bs/

IntAct pa 250 A (EN): https://batterie24.de/YTX14-BS-Motorradbatterie-GEL-12V-12Ah-intact-Bike-Power-51214-Gel12-14-BS.html

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
9 minutes ago, Zok said:

Jaz bi prvega. Razen ce je pri katerem izmed teh tok hladnega preizkusa merjen po CCA, ne po EN standardu kot pise na spletni strani (bi pogledal se iz katerega drugega vira), dva standarda medsebojno nista direktno primerljiva.

Edit: ejejej, Yuasa ima 200 CCA, ne 200 A (EN). https://www.yuasabatteries.com/battery/ytx14-bs/

IntAct pa 250 A (EN): https://batterie24.de/YTX14-BS-Motorradbatterie-GEL-12V-12Ah-intact-Bike-Power-51214-Gel12-14-BS.html

Torej?  Bi se vedno prvega? 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

https://attachments.priuschat.com/attachment-files/2015/09/94760_EN_CCA.pdf

 

Nisem ziher. :) Zadnji akku ki sem ga kupil, je tale litij za Falcona. Na veliko gor pise 300 CCA. Zunaj 5 stopinj, Falco ne vzge. 🙄 Sem potem studiral - CCA se meri pri -18 stopinj, al kak ze... ...al je tisto EN, pa je CCA pri 0 stopinjah... ...kakorkoli takle litij akku nikoli in nikdar pri 0 stopinjah ne zmore 300 A, se manj pri -18 stopinjah. Na kratko - papir prenese vse. Yuasa je priznana firma, in si taksnega nategovanja ne more privosciti. Oni drugi pa... ...kaj vem, prvic slisim zanj.

Z Exidom AGM sem bil zelo zadovoljen. In nikad-cuo akumulatorja verjetno ne bom vec kupil. ;)

Je pa 250 A (EN) zelo obetavna stevilka. :whistle:

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ja pol bi vam pa vsaj svetoval da greste v nabavo 500F kondenzatorjev če ni placa za avto akumulator če vam moto krave pijejo tolk štroma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, twom pravi:

Kako pa veš da je bil akumulator 80-90% dobr in po katerem kriteriju?

na servisu mi je povedal. Sicer sem sam sumil, da je nekoliko izgubil. Po treh-4 letih začne malo pešat. (55.000km prevoženih) Pa podobno so pisali tudi drugi lastniki GTjev. Večina jih potem gre na varianto LiIon, ki ima skozi celo življensko dobo enak zagonski tok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
11 hours ago, Zok said:

Kondenzatorji s spodobno kapaciteto so se vecji. ;)

Res je, ma glede na to da 300F pomagajo GS 1200 in ducatiju in baje tudi avto uspejo užgat, bi 500F moralo zadostovat da kresne 1x motor. Sej tle bo kdo spet mel kaj več elektro izkušenj, ker mi bo verjetno spet aku crknu celo leto 500km sicer dam vsak mesec na vzdrževalec aku, samo po 30min piše vsakič da je napolnjen, samo skoraj nič akcije v celem letu bo pomojem ob prvi zahtevi po štromu počepnu. 

Torej mkslim da bi se za tako rabo obnesel ciklični aku + kondenzatorji, tiste ciklične manj moti neaktivnost samo zagonskega toka nimajo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
2 hours ago, Kugelschreiber said:

ce ne probas, ne ves. Yuasa po dveh sezonah(ne vem pa kolk je stara) ni nic kaj  suverena.  :) Intact pride. 

 Na Duku ven vrgel Yuaso po 11 letih. Se ni bila zanic, je pa zacela zgubljati sapo, ce se motor ni hitro zagnal. V Futuri je pa notri AGM Fiamm od leta 2014. Po marcu je mesec in pol nazaj zalaufala po 5 sekundah verglanja. Motorji v garazi, akumulatori pa v motorjih. Garaza neogrevana. Sem bil mal upornik pa preslisal samo ne Fiamm, ne Italijana... Duke ma zdaj tudi Fiamm-a

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

Prijetno presenecen.  Dvakrat. Prvo, ko sem uzel baterijo z motorja, sem videl nalepko Velog in za hec pisal.  Kako stara je? Odgovorijo da je bila prodana marca 2015.  Si ne bi mislil, da dejansko tako sledijo svoje prodane stvari. Profi! In drugo, oddelala je pet sezon.  Prve tri je delala bol malo, 18 in 19 pa po 10 jurjev.  Ok.  Nc ne zamerim de je crknila.   

B9A06BFC-AA67-452C-A3E3-24914BBE2ED3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
52 minutes ago, motofil said:

Kaj pa tale kitajc? Tovarniško aktiviran? Torej, če stoji že kakšno leto od aktivacije...?

https://www.saplex.si/akumulator-ytz10s-fulbat

34e za 8ah je čist poceni, če dela. Če nedela je vrednost 0.

Vse je narejeo na Kitajskem. Splošna garancija je 1 leto. Vzami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofil

Najbrž imaš prav. Piše,da ga je fajn napolnit pred prvo uporabo. Je polnilec iz hofera primeren za ta tip akumulatora? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja :D

Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Mislim da bo OK, sej tudi zadaj ti pišejo specifikacije, max tok in napetost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
On 2/18/2020 at 8:17 PM, motofil said:

Kaj pa tale kitajc? Tovarniško aktiviran? Torej, če stoji že kakšno leto od aktivacije...?

https://www.saplex.si/akumulator-ytz10s-fulbat

Na mojem je datum proizvodnje (vsaj sklepam po oznaki 9126) maj 2019. Prišel je napolnjen na 12.96V, kar je ok. Proizvajalec priporoča polnjenje na vsakih 12 tednov ali pri napetosti nižji od 12.4V....  Tri leta naj zdrži pa bo oddelal svoje za to ceno. Prejšnji ( nek x proizvajalec) je zdržal 5 let. 

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Kupil se drug akku za Futuro, prejsnji je pokazal samo se dobrih 80 A(EN) zagonskega toka, ti motorji pa so pasji za startat ce ni kompleten sistem zagona (akku, rele, kabli, starter, sistem polnjenja) v dobrem stanju.

Aktiviral, pustil pocivati dve uri in priklopil za en dan na pocasno polnjenje s pametnim polnilcem.

Kaj naj recem  - deluje, to je pa tud to. Neke divje revolucije ni.

Falco z DIY litijevim akumulatorjem in DIY kablovjem je protipehotna mina proti futuri kar se verglanja tice - pa to ze zdaj, ko so temperature se dokaj nizke.

Aja, se napacen tip baterije sem kupil. Tisti predpisani modeli imajo samo po 150 A(EN) zagonskega toka, zato sem izmeril zadeve in kupil vecjega z 200 A(EN). Sem pa malo zaJ postavitev klem, zato sta plus in minus zdaj obrnjena. :naughty: K sreci so kabli dovolj dolgi, itak pa imam namen narediti kompletno novo, mocnejse ozicenje.;)

viber_image_2020-02-24_12-13-04.jpg

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofil

Kupil sem tega Kitajca in za zdaj vse BP. Pustil sem ga na motorju, čeprav je v tem času ponavadi v hiši. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
JoeFZ

Pozdravljeni!

10 let in preko 100000 kilometrov je zdržal originalni akumulator ( na sliki ) v mojem Banditu 1250,zdaj pa počasi popušča. Iščem z čim bi menjal in gledam tega Banner . Prosim za kakšno mnenje. Predrag,neustrezen,...? Drugi predlogi?

LP

Accu.jpg

Edited by JoeFZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 3 urami, JoeFZ pravi:

Pozdravljeni!

10 let in preko 100000 kilometrov je zdržal originalni akumulator ( na sliki ) v mojem Banditu 1250,zdaj pa počasi popušča. Iščem z čim bi menjal in gledam tega Banner . Prosim za kakšno mnenje. Predrag,neustrezen,...? Drugi predlogi?

LP

Banner je odličen akumulator. Imam ga v avtu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zacetnik01

zivjo!

dans sm hotu nafilat akumulator od skuterja.. dal sm ga vn, vse lepo in prav, ko sm ga prklucu na klesce so se pa zacele delat iskrice ki so se pol nehale, zato sm pustu klesce gor dobre pol ure... ko sm jih vzel dol je blo pa pozitivno polje tisti kvadrat ko notr zasraufas je biu cel zamakjen, ni sel tisti dodaten pravokotnik not uspodi... sm probu brez tisga zalaufat motor (nekak sm zasraufu srauf not postrani),  se ni pokazala ura, pa sam vergla, tkoda je vrjetno skurjen? ma kdo kake ideje? al pa nasveti kako naprej s tem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 19 minutami, zacetnik01 pravi:

zivjo!

dans sm hotu nafilat akumulator od skuterja.. dal sm ga vn, vse lepo in prav, ko sm ga prklucu na klesce so se pa zacele delat iskrice ki so se pol nehale, zato sm pustu klesce gor dobre pol ure... ko sm jih vzel dol je blo pa pozitivno polje tisti kvadrat ko notr zasraufas je biu cel zamakjen, ni sel tisti dodaten pravokotnik not uspodi... sm probu brez tisga zalaufat motor (nekak sm zasraufu srauf not postrani),  se ni pokazala ura, pa sam vergla, tkoda je vrjetno skurjen? ma kdo kake ideje? al pa nasveti kako naprej s tem? 

prestavljen si v pravo temo o akumulatorjih. Tule boš prej dobil odgovor, sicer pa skuterji in mopedi imajo svoj sklop.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ursus666

Ve kdo za kakšen akumulator ki v višino meri pod 7cm za domač 1300ccm projekt, pa da ni draga racing zadeva? Hvala! 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jokl81
      E, po cca. 25 letih ponosni lastnik dučeta, s2r 800, belo-rdeč. Zanima pa me, če bi kdo vedel kaj povedat o "tail-chop-ih". Na netu sem našel: https://www.ducatimonstertailchop.com/collections/ducati-monster-fender-eliminator-tailchop-gen1/products/tail-chop-integrated-taillight-combo Tega bi se kar lotil, ampak ne vem, ali naši "organi" prebavijo npr. žmigavce, integrirane v štop lampo itd. Kolikor jaz vem je treba samo pazit, da je nosilec za tablico fiksen, pod kotom najmanj 30st.
    • Vin
      V kakšnih izrazito kolesarskih mestih, kot so Dunaj, München ali Amsterdam, kjer kolesarijo kot na Tour de France, je teh spletov okoliščin toliko, da se enostavno moraš ustaviti pred prehodom in to tako, da z ogledalom in pogledom pokriješ cel potreben vidni spekter. Tour de France počasi prihaja tudi k nam. Morali se bomo naučiti voziti s kolesarji. Zdaj pač peljemo malo na pamet, ker se obremenjujemo s tem, da bodo sicer za nami živčni.
    • Vin
      Glede na izkušnje, organ ne bi nič povedal, samo par žaljivk bi navrgel. V policijski šoli jih ne učijo odgovarjati, samo spraševati.
    • KARMEN1
      Da je uporaben za off road, lahko potrdi @DAMI34. Da je uporaben za v trgovino, v službo, na plažo, po opravkih, na kratke ali pa dolge vožnje, pa lahko potrdim jaz. Zame je uporaben za vse.  
    • maus
      tega pa nisem rekel jaz ... stoječa kolona je druga zadeva a moram res člen prilepit 53. člen (vožnja mimo) (uradno prečiščeno besedilo) (1) Voznik, ki pelje mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora. Pri tem ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri. (2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora. (3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi. (4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem. (5) Vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, je prepovedana. (6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena. (7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena . (8) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo petega odstavka tega člena . Vozniku motornega vozila se izreče tudi 7 kazenskih točk.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!