Kmet2 Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 13 urami, Snecer pravi: verjetno malomaren tip tudi sicer, da bi kaj namazal, malo pazil itd. je verjetno tudi odveč Vseno pri par mesecev starem motorju podmazovat ključavnice in ne vem še kaj ....ne ga srat no . Štancajo te bmfe po tekočem traku zato pa se to dogaja . Isto se to dogaja na vseh premium znamkah , ki jih drago plačujemo za kakovost primerno kitajcu , pa še kitajc se je popravil do te mere, da ni več razlike med premium in kitajc verzijo , žal! Kar se pa tiče Zvonkota ...no comment ! MiNa, vandrovec, basbas in 5 others 8
MiNa Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 Kdor maže, ta vozi... Sam kaj, ko so "maže" vse dražje.
vandrovec Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 Večina EU izdelovalcev seli precejšen del proizvodnje na Kitajsko zaradi cenejše izdelave...kot npr. Tomos, kjer so zadnje čase v Kopru le sestavljali motorna kolesa. Kaj vse od BMWja je narejeno na Kitajskem je vprašanje, pa tudi v Nemčiji dela vedno več migrantov in drugih prišlekov, katere v proizvodnji menjajo še preden se navadijo delat. Nihče ne ve, kakšna razlika je lahko med enim izkušenim delavcem v proizvodnji, za strojem ali tekočim trakom, ter novincem. Veliko izdelkov gre mimo končne kontrole, niti ni mogoče vsake operacije posebej kontrolirat...npr., koliko lepila nanese na magnete v vztrajniku. Tudi, če je to strojno opravilo, je potrebno nonstop kontrolirat, ker se napake na takih strojih nekaj stalnega ...nekdo bo pa lahko skrbel le, da bodo šli komadi skozi operacije. Sigurno ne bo več take EU kvalitete kot pred leti, ko so po proizvodnjah delali dobro izučeni zaposleni in je bilo tudi ročno delo več vredno, kot danes. lukec, MiNa, franc in 4 others 7
solorider Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 14 urami, DAMI34 pravi: jaz se bolj sprašujem, kaj je res in kaj ni od vsega tega, problemov, popravil itd..kdo laže al vsi skupi. To bi Zvonkotu kar verjel. Jaz sem za tri špice čakal več kot en mesec, da sem jih dobil. Še sreča, da sem bil takrat na morju in sem lahko to dobo zdržal. Žena je čakala nič gnjavila in so šli trije tedni, ko šus DAMI34 1
skalar36 Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 Mah, kitajci danes delajo že 80% vseh izdelkov. Tko na pamet. Kvaliteta je ista kot v EU. Čist tko za intermeco, pa nimam nobenih zamer do te zmanke. Sva se peljala v petek po AC z BMW 5, nad omejitvijo, zadnji odbijač se je od vetra zibal... za tako premium znamke tega ne bi pričakoval. Po drugi strani, pa naročam izdelke iz Kitajske že več let. Bi podpiral domače, a kajo ko so cene deljeno z 5. Pa še nekaj je. Crocksi niso za v hribe, tko kot GS ni za po terenu. Pa vseeno vidiš, da z BMW-ji skačejo in vozijo po terenih, čeprav je dovolj namenskih motorjev. Normalno, da se kaj odlomi. Tudi sam sem uničil svojo XT660R, ker sem preveč pričakoval od nje na terenu. Sam GS-a ne bi vzel za okoli sveta, niti ga nebi imel za na TET... Glede zvonkota... pa naj ga že nekdo obvesti, da vidimo kaj ima on za napisat o vsej stvari. Preveč enostransko se vse bere. maxxa 1
motolover Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 36 minutes ago, skalar36 said: Pa še nekaj je. Crocksi niso za v hribe, tko kot GS ni za po terenu. Pa vseeno vidiš, da z BMW-ji skačejo in vozijo po terenih, čeprav je dovolj namenskih motorjev. Normalno, da se kaj odlomi. Tudi sam sem uničil svojo XT660R, ker sem preveč pričakoval od nje na terenu. Sam GS-a ne bi vzel za okoli sveta, niti ga nebi imel za na TET... Osebno bi si upal takoj z njim okoli sveta. Mogoče zato, ker ga imam in poznam, tisti, ki nimajo samo ugibajo. sesir 1
vandrovec Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 20 minutami, motolover pravi: Osebno bi si upal takoj z njim okoli sveta. Mogoče zato, ker ga imam in poznam, tisti, ki nimajo samo ugibajo. A ni preveč mamljiv za tatove...stalno v strahu, da ti ga ukradejo sesir 1
skalar36 Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 44 minutami, motolover pravi: Osebno bi si upal takoj z njim okoli sveta. Mogoče zato, ker ga imam in poznam, tisti, ki nimajo samo ugibajo. Vem. Sej nisem pisal o tem. Pisal sem, da ta motor ni za TET... Če razumeš. Za okrog sveta bi jaz vzel XTZ 660, ker bi znal večino napak odpravit sam. Na GS-u nekje v "božjih rovtah" ne boš nič popravil sam. Tud za rint iz kakega blata, ali sipe... katerega bi lažje? Če bi se pa samo po asfaltu šel okrog, pol pa ni dvoma.
BIF Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 17 minutami, skalar36 pravi: Če bi se pa samo po asfaltu šel okrog, pol pa ni dvoma. ...da ga ni?.... Kmet2 1
sesir Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 17 minutami, skalar36 pravi: Če bi se pa samo po asfaltu šel okrog, pol pa ni dvoma. Seveda ne...YAMAHA FJR ena in edina...ker vidu ali poznam ljudi,poptnike z vec kot 100.000km in po njihovih besedah...no problemo... pred 2 urami, solorider pravi: To bi Zvonkotu kar verjel. Edina stvar? Ker glede na izkusnje z njim iz te teme je bolani,lažnivec....
skalar36 Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 14 minutami, BIF pravi: ...da ga ni?.... Ne. AT itaq! ? BIF 1
BIF Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 20 minutami, skalar36 pravi: Ne. AT itaq! ? AT-SA.... skalar36 1
vandrovec Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 1 minuto, BIF pravi: AT-SA.... ...hieroglifi? Okrog sveta se verjetno ne bomo vozili, ker ni časa in denarja, pa tudi brezvezno je postalo to dokazovanje. Za daljše enodnevne ture so pa v prednosti težki potovalniki ali endure...to je precej bolj udobno in stabilno napram 600 mlinčkom.
TakeALookAround Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 s TDM kadar ces basbas, notranc in ciciban 3
BIF Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 50 minutami, vandrovec pravi: ...hieroglifi? Okrog sveta se verjetno ne bomo vozili, ker ni časa in denarja, pa tudi brezvezno je postalo to dokazovanje. Za daljše enodnevne ture so pa v prednosti težki potovalniki ali endure...to je precej bolj udobno in stabilno napram 600 mlinčkom. Africa Twin-Sport Adventure....obstajajo tudi druge kratice kot samo GSA in podobno Ne se sekirat kaj je boljše za daljše enodnevne ture in ne skrbi kako se imamo mi na mlinčkih. Vi samo glejte, da imate plačano domačo in mednarodno asistenco. Frenk 67, skalar36, basbas in 5 others 4 4
jskrablin Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 51 minutami, vandrovec pravi: Za daljše enodnevne ture so pa v prednosti težki potovalniki ali endure...to je precej bolj udobno in stabilno napram 600 mlinčkom. Ko fukneš 20 jurjev v motor ti seveda ne ostane nič drugega kot da se prepričuješ do amena in naprej da si izbral boljš, ko vsi ostali. Tako to gre. sesir, BIF, ciciban in 2 others 5
vandrovec Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 10 minutami, jskrablin pravi: Ko fukneš 20 jurjev v motor ti seveda ne ostane nič drugega kot da se prepričuješ do amena in naprej da si izbral boljš, ko vsi ostali. Tako to gre. Sam sem fuknil 6 jurjev za GSa, ....ko sva z prijateljem zamenjala med vožnjo z Transalp 650, sem videl razliko...tisto je bilo kot bicikelj.... jskrablin, notranc, skalar36 in 1 other 4
skalar36 Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 21 minutami, vandrovec pravi: Sam sem fuknil 6 jurjev za GSa, ....ko sva z prijateljem zamenjala med vožnjo z Transalp 650, sem videl razliko...tisto je bilo kot bicikelj.... Čist narahlo poskus un belo moder znak z nohtom, da ni spodi slučajno znak od Yamahe. Glede na to da si " sam" 6 k fuknil... sesir in Joker 2
vandrovec Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 pred 1 minuto, skalar36 pravi: Čist narahlo poskus un belo moder znak z nohtom, da ni spodi slučajno znak od Yamahe. Glede na to da si " sam" 6 k fuknil... Cena je taka zaradi kilometrov...ob nakupu 135 k km, sedaj blizu 200 k km. Menjal sklopko in vzmetenje, drugo bp....pelje se še vedno podobno novemu. ZdravkoK, Joker in skalar36 3
motolover Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 (popravljeno) 9 hours ago, skalar36 said: Vem. Sej nisem pisal o tem. Pisal sem, da ta motor ni za TET... Če razumeš. Za okrog sveta bi jaz vzel XTZ 660, ker bi znal večino napak odpravit sam. Na GS-u nekje v "božjih rovtah" ne boš nič popravil sam. Tud za rint iz kakega blata, ali sipe... katerega bi lažje? Če bi se pa samo po asfaltu šel okrog, pol pa ni dvoma. Razumem, samo tudi TET gre brez nekih težav, če ne naletiš ravno na deževno in blatno obdobje. Okoli sveta narediš koliko km? Recimo 50.000, če greš malo naokoli. Moj jih ima preko 80.000 in kar dela. Redni servisi, nič posebnega, kar bi moral znati sam menjati nekje v Afriki . Če riješ veliko po makadamu je dobro preventivno zamenjati ležaje na kolesih na 50.000km in to je to. 8 hours ago, jskrablin said: Ko fukneš 20 jurjev v motor ti seveda ne ostane nič drugega kot da se prepričuješ do amena in naprej da si izbral boljš, ko vsi ostali. Tako to gre. Saj lahko vredno kupiš drugega in tega prodaš. Ni to žena, da ti vse pobere Popravljeno Februar 9, 2019. Popravil motolover Frenk 67 in sesir 2
J.a.m.e.s Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 Zvonko spet jamra... Citiraj BMW SELMAR CELJE, DRUGIČ! Strinjam se, neumno je, da o tem razglabljamo v javnosti. A počutim se prizadetega in užaljenega. Naj razložim: lani sem pri Selmarju KUPIL motorno kolo BMW 1200 GS Adventure: 19.300 €, rabljeno, a s tovarniško garancijo. Za devet mesecev sem na poti prek obeh Amerik, z motorjem imam težave in pri Selmarju sem naročil rezervne dele. Poudarjam: STRANKA SEM in ne klošar, ki prosjači za uslugo - a edino tako lahko razumem njihov odnos in odgovor. Pismo je bilo pred osmimi dnevi poslano Urošu Selesu (direktor) ter Tadeju Golobu (prodaja motorjev). Odgovora nisem prejel. Le par stavkov pojasnila bi bilo dovolj, da zadevo zaključimo in pozabimo - tako pa: izvolite: Pozdravljena, Uroš in Tadej! Kot mi je javil sin iz Ljubljane, sem dobil naročeno – najlepša hvala. Vseeno pa nisem navdušen nad sodelovanjem. Le nekaj dejstev: potrebne dele za popravilo sem iz Peruja naročil 18. januarja, 21 dni preden se mi je v Kolumbiji na potovanju pridružila žena. Šest dni ni bilo odgovora, zato sem 24. januarja pisal ponovno, obakrat priložil tudi Romanino številko. Takrat je Tadej obljubil, da bo vse uredil. Da, je uredil – kot mi javlja sin, je bila pošiljka poslana v petek, 1. februarja, očitno z navadno pošto, ki v soboto ne raznaša. Romana je v nedeljo zjutraj odpotovala, pošiljka je prišla v ponedeljek. Časa ste imeli tri tedne, nihče pred tem ni poklical, ker bi se žena sicer osebno pripeljala v Celje ali predlagala drug način pošiljanja. A kot je na Facebooku zapisal Tadej: … so bile ključavnice poslane na naslov gospe Romane pravi čas,brezplačno- brez bilo kakega ugovarjanja, osebno sem jih dal v pošto). Pred tedni sem res želel izkoristiti priložnost, da se vam javno zahvalim za pozitivne izkušnje in vaš profesionalen odnos; žal je izpadlo drugače in ne najdem razloga, da bi sebe krivil za to. Tudi mene pa je presenetil odziv na Facebooku: 48.817 ogledov, 211 komentarjev. Predvsem negativne sem laže razumel potem, ko sem prebral Tadejev odgovor na moj zapis. V svoji objavi (priložena spodaj) sem zapisal le preprosto dejstvo: v treh tednih nisem dobil rezervnih delov! Ne razumem, kakšno povezavo ima to z, citiram: »…kakor vem in sem prepričan, da se ob plačilu motorja nismo nikakor zavezali za bilokakšno pogodbo o sodelovanju, ne razumem za kaj takšen pomp? In zapis naprej: … z Vami je potovalo že nekaj mojih prijateljev, znancev in vsakdo izmed njih, je o Vas in Vašem odnosu do stvari in ljudi imel nemalokaj za povedat …”? Vprašanje: imam kot KUPEC motornega kolesa BMW V GARANCIJI pravico do rezervnih delov ali je to stvar vaše dobre volje in pripravljenosti na uslugo? Res je, v pismu sem poleg naročila zapisal, da (citiram) “se bojim, da bo v mojih zapisih kljub 35 letom pripadnosti občasno začutiti pomanjkanje popolne ljubezni in vdanosti znamki BMW”. In kje v teh besedah je vaš referent našel “… navadno osnovnošolsko izsiljevanje, katero Vam je do sedaj pilo vodo …”? In kaj je mišljeno z “… Vas pa prosim da preden pišete v bodoče stvari, ki Vas težijo, da se o tem prekleto dobro informirate …”? Ponovno: motor sem KUPIL in ničesar, razen korektnega sodelovanja v času garancije ne potrebujem, še manj zahtevam. V celoti prilagam mojo objavo na Facebooku ter Tadejev odgovor s poudarjenimi predeli, ki jih ne razumem ali v njih ne vidim smisla. Vesel bom vaše razlage, pojasnila, morda celo opravičila. Lepo vaju pozdravljam iz Kolumbije in vama še naprej želim lep dan, Zvone
Snečer Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 Citiraj Naj razložim: lani sem pri Selmarju KUPIL motorno kolo BMW 1200 GS Adventure: 19.300 €, rabljeno, a s tovarniško garancijo. rabljeno kripo je kupil za 19.300 :) potem model polomi ključavnice in hoče garancijo? zanimivo MiNa, J.a.m.e.s, notranc in 1 other 2 2
BIF Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 (popravljeno) Zvončki in Trobentice....čakamo še na odgovor Mačic in Vijolic....Twin Peaks (BMW) saga.... Popravljeno Februar 26, 2019. Popravil BIF ciciban, skalar36, maxxa in 2 others 1 4
lukec Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 Ob 8. 2. 2019 ob 17:43, Snecer pravi: pravi Kim Kardashian slo motorizma je po moje v sanjah izgovarja Huawei itd. na ta način se trži in lupi, ovce pa nasedajo Ovco lahko strižeš dokler se pusti....
Snečer Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 pred 5 minutami, lukec pravi: Ovco lahko strižeš dokler se pusti.... čakaj, da zlomi ekran od Huawei to bo tolkel po kitajcih maxxa, notranc, HyperJack in 3 others 2 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se