Mačica Objavljeno Maj 24, 2002 Opozori Objavljeno Maj 24, 2002 quote: Ampak,še vedno ne vem,kje jo dajo za en krog??? LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking Sem ti napisala na mail. jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut
strom Objavljeno Maj 24, 2002 Opozori Objavljeno Maj 24, 2002 Načeloma ne testiram motorjev za katere nimam dnarja, ampak VFR.... bi naredu izjemo LP
vrho1679 Objavljeno Maj 24, 2002 Opozori Objavljeno Maj 24, 2002 quote: quote: Ampak,še vedno ne vem,kje jo dajo za en krog??? LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking Sem ti napisala na mail. jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut A bi bila tako dobra in še meni napisala, kje se da zadevo sprobat ? Sicer se bolj zanimam za rabljeno brez V-Tec, bi pa šel to vseen zlo rad sprobat, da vidm kaj to približno je.
Mačica Objavljeno Maj 30, 2002 Opozori Objavljeno Maj 30, 2002 No, a je šel še kdo testirat? jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut
vrho1679 Objavljeno Avgust 25, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2002 No na tole sem čakal več kot dve leti. Sicer sem mislu kupt oktobra, vendar kot sem reku, da če najdem ta motor razdrem vezave in kupm. Sej vem da je draži od ostalih, sam ... OK kupu sem jo. :D :D :D :P :P :twisted: :lol: 8) prava slika sledi: letnik 95 črne barve prevoženo 24.000km dodatna oprema: nosilec 3 kovčkov(GIVI), višji vetrobran vtis iz prvih 200 km: super za pelat (tudi v dvoje), štima (meni) super, le pretiha, stegne dost, čez ovinke gre lepo, mal se ga pa še privajam, saj se že kar nekaj časa nism vozu, pa je treba premze in ostalo spoznat, pa dobit zaupanje v motor + novo opremo kupt. če bo pa kdo kdaj kaj rabu je pa na http://ip.infinity.nu:8000/vfr/ v PDF formatu 300-stranski priročnik.
vrho1679 Objavljeno Avgust 25, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2002 STROM Čestitke rok... mislim da boš zelo zadovoljen s tem motorjem, ampak kot boš nejbrž že sam porajtal, so deli dokaj dragi... diski etc... pakne se pa itak dobijo cenejše od original hondinih, tko da ni panike. Pa veliko km! LP DAN Dražje cene odtehtajo vse, ko se vsedeš na motor in ga vžgeš... LP DAN _________________ If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking moped Čestitam. Želim ti veliko prijetnih km.
billy Objavljeno Avgust 25, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2002 Svaka čast,mislim da si kupu pravi motor in da ti ne bo žal.Če ma res samo tolk kilometrov pa sploh,te mašine so trpežne in zdržijo brez problema čez 100.000km,zato samo pamet v roke pa gasa!!!!! :) :) :!:
hotschko Objavljeno Avgust 26, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2002 ... le pretiha, .... Če hočeš kak dober ror za svoj motor po ugodni ceni ... piši mail ali PM
vrho1679 Objavljeno Avgust 27, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2002 Rok,končno en ko ve,kaj je prava makina,morava kdaj kak krog skup narest al pa vsaj kak pir....!!! Zdaj sva menda edina na forumu z VFR. DAN Mi je res čudno, da pri nas ni več teh motorjev. Sam sem ga zelo dolgo iskal (ta model namreč 94-97), če sem ga pa že videl je bil pa kake zahodnjaške registracije. Trenutno moram urediti prepis in zavarovanje :evil: :evil: :evil: (= 90.000 za 6 mescev, pa še registriran je že bil :? :( :evil: ). Pol bo treba servis narest, pa da vidimo pri čem smo. Pa nakupt nekaj cot in pisker po ugodni ceni, septembra sem na tesnem s časom, tako da upam na lep oktober. Zaenkrat se mi pa motor (vožnja) čedalje bolj dopade.
vrho1679 Objavljeno September 6, 2002 Opozori Objavljeno September 6, 2002 Po 600 km prvi strošek: kupu novo verigo, ker je prejšnja bila preslabe kvalitete (pa ni bila sploh stara ne zgojena sam sf****). Zdej pele ko po maslu. Še gume pa servis pa bo za naslednjih 10K km mir. Dva mehanika in tudi v Elisi so mi rekl da sem dobr kupu, tko da :shock: :lol: samo tako naprej Honda. :?: Koliko naj bi prišel navaden servis (olje, filtr,..)?
DAN Objavljeno September 6, 2002 Opozori Objavljeno September 6, 2002 Olje od 7 do 10 jurjev,odvisno kakšno,ojlni filter okol 2 jurja,zavorne ploščice 8 j.na čeljust... LP DAN
vrho1679 Objavljeno November 5, 2002 Opozori Objavljeno November 5, 2002 yamaha: zanima me razlika med cbr 600 in vfr cca 10 let staro vfr-ko.naslednje ce imate podoben motor me zanima poraba vfr-ke ,kolk je to vozno,mislim a je 'hinavska' v ovinkih ,poraba olja ,neki sn slisal da radi crkujejo reglerji,aja pa spredje vilice niso nastavljive-slabo al dobro, icon_question.gif icon_confused.gif:in kaj pomeni npr.50-70tkm za tak motor-kompresija pa to..za cbr pa itak vecinoma vem k'k je..aja pa je res mozno da vfr -ke rade crkujejo ,ker -pazi -jih ni toliko na cesti za videt ne vem sam citiram enga stručnjaka ..hvala.. icon_question.gif icon_question.gif icon_question.gif _________________ .padu.potrgal kite.razsu motor. Tratnjak Damijan: Cbr modeli so bili na splošno veliko bolj hvaljeni kot pa prve Vfr. Za čisto prve vfr vem, da so imele tovarniško napako na odmičnih gredeh- lomile so se, kasnejše pa so delovale brez napak. VFR velja za tour motor, ker je zelo udobna tudi za sovoznika. Odvisno za kaj potrebuješ motor. Tudi nadomestni deli za vfr stanejo veliko več kot za cbr. Če se boš vozil v glavnem sam, si vzami cbr, če pa rabiš motor z več navora pa pride bolj v poštev vfr. _________________ Damjan član MK MG
vrho1679 Objavljeno November 5, 2002 Opozori Objavljeno November 5, 2002 yamaha: Tratnjak Damijan: Kateri bimbo vam je pa tole o crkovanju napisal :?: :?: :?: :?: Eden od razlogov zakaj sem kupil VFR 750, je ravno to da je znana kot ena najbolj trpežnih in zanesljivih makin. Kvarile so se honde VF 750/500 do ca.85 letnika, VFR je pa čisto druga zgodba. Olja pije nič. Najmanj 100.000 km pod normalnimi pogoji bi morala vsaka zdržat brez problemov. Navita ni - 100 KM/750ccm .Prednje in zadnje vilice so nastavljive (vsaj moj 94-97 model, mislim, pa da je tudi 90 že imel). Na cesti jih pa ni za videt, ker so dokaj drage in si vsak normaln slovenček za isti gnar rajš kup CBR 900 ali kakšno Nindžo. Tisti ki pa imajo ta motor ga pa ne prodajajo kar tako. Štimo ima enkratno, sploh s športnim loncem. Poraba pri meni do sedaj od 5,5 - 6,5 l/100 km bi se pa dalo tudi manj oz. več, ni pa večja od 600. Mel sem pa mešane vožnje v dvoje, hribi, ovinki, hitro, počasi, ... Po mojem čez 8 ne bi smel, razen pri gasu do daske. Potrošni material in registracija stane isto, dražje je le če ti gre mašina ali kakšna feltna, ker ne boš pri nas dobil rabljenih za dele. Plačuješ pač običajen potrošni material, ki pa ni nič dražji kot za 600. VFR je bila tudi vseskozi znana kot motor, ki je bil hkrati udoben za potovanja v 2, kot za občasni obisk dirkališča oz hitre vožnje. Hinavska v ovinkih ni niti pod razno in za po naših cestah čist ok. Je sicer mal težja, vendar bolj na papirju kot v vožnji. Sem ravnokar naredil običajen servis poleg običajnega (gume, filtri, olje) sem imel strošek le z ležajem v belanci. Ta pa se je uničil zato ker je motor nekaj časa stal (rekel moj mehanik in potrdili tud v Elisi). Ni bil pa to neki velik strošk oz. okvara (ležaj je bil ca. 1-2 jurja če se ne motm). Skratka motor je SPORT Tourer in za enkrat sem zelo zadovoljen z njo in upam, da tako ostane. ----------- Tudi CBR 600 je dobr motorčk, sicer ni tolk za 2, pa vseeno bolj udoben od večine 600, pa tudi položaj voznika je bolj naraven, je pa tud mal bolj športna od VFR (šprtna VFR je RVF, ki pa je nova stala ca 50.000,00 DEM) CBR-k je tudi več pri nas in imaš več možnosti, da jo boš dobil, VFR boš težko našel, če pa dobiš kako lepo pa prec kup, če se rad tudi kam dlje zapeleš.
DAN Objavljeno November 5, 2002 Opozori Objavljeno November 5, 2002 Čisto vse drži!!!Pri porabi svoje preko 7l še nisem spravil. Da bi kera VFR crknla še nisem slišal!!! DAN
vrho1679 Objavljeno November 28, 2002 Opozori Objavljeno November 28, 2002 Kufre sem kupu :D . Topcase GIVI Maxia 52 za 31 K SIT in 2 stranska kovčka GIVI E41N za 54 K SIT. Zgledajo kar dobro, kako se bodo pa obnesli pa po kakšni daljš turi. Pa kaj je tista omejitev 120 ??? A to pomeni. da mi ga bo pri 150 odtrgalo ali kaj, pa toliko denarja :? Še eno tanktorbo bo treba nabavt, pol smo pa taprav. Kaj veste katero se splača kupt ? Men je od Wintexa kar v redu. Aja: kufre sem nabavil v TC Motošopu.
Brrrm Objavljeno November 29, 2002 Opozori Objavljeno November 29, 2002 Si nabavil tudi zavorno luč za v Maxio 52?
Ice Objavljeno November 29, 2002 Opozori Objavljeno November 29, 2002 Pa kaj je tista omejitev 120 ??? A to pomeni. da mi ga bo pri 150 odtrgalo ali kaj, pa toliko denarja :? To pomeni, da do 120 km/h garantirajo, da bo ostal na motorju :!: :arrow: za dalje pa ne :twisted: Sam imam Givi maxia kovček - zadnji, peljal tudi že 150 km/h, pa je ostal na svojem mestu. Se pa kar čuti pri taki hitrosti (če je bočni veter toliko bolj). no ja,pri 190 z maxio topcase je zacel motor plesat´. :roll:
yankee Objavljeno November 29, 2002 Opozori Objavljeno November 29, 2002 ....pred tremi tedni montiral frend na VFRko letnik 94 topcase(maxia 52l)...sla sva en giro do kopra,pol pa tam zamenjala motorje....vozil po hitri cesti mimo kopra 200+ in se je kufer se vedno drzal motorja...tko da ni panike glede kufra...sam garantirano ni...in tudi ce bi bil poln bi bilo lahko kaj drugace... 8)
yankee Objavljeno November 29, 2002 Opozori Objavljeno November 29, 2002 ... pa če bi bila motocikel in kovček tvoja, tudi (<200) ... :wink: :lol: tudi......sem se z mojim vozil ze velikokrat 200+ z kovckom...tko da sem vedel da ne bi smelo odpast...sam vec kot 210 po stevcu pa nisem proval,ker moja TDM odkar sem dal gor visoko sipo vec noce it... :? 8)
yankee Objavljeno November 30, 2002 Opozori Objavljeno November 30, 2002 Si nabavil tudi zavorno luč za v Maxio 52? Ne nisem, dražji je za cca 4.000, pa še zaloge je zmanjkalo. Važno je da so črne barve, da se podajo k motorju, sicer imajo pa itak osevnike. A se jo da mogoče tudi dokupit za navadno Maxio pa sem pozasbil vprašat, če bi me kdaj prijelo. ...se jo da...edini problem je v kontaktih ki so na plosci in na kufru...zgleda da zoksidirajo in pol mas namesto zavorne luci gor light show...se pa da predelat in pol moras vedno ko stavis gor in dol kufer sklapljat in pa odklaplat kable :?
DAN Objavljeno December 1, 2002 Opozori Objavljeno December 1, 2002 Meni se pa zdi,da VFR še vedno najbolje zgleda z zadnjim pokrovom,tko da mislim,da je greh montirat kufer,ki pokvari linijo motorja.Če se le da se vozim samo z tank torbo. DAN
sulica Objavljeno December 3, 2002 Opozori Objavljeno December 3, 2002 Rok. Edini problem od vfr-ke ja ta,da divjanje v dveh ni kaj dobro,kajti oklep drsa po tleh.To vem iz mojih izkušenj,sicer motor spada v Sport Turing kategorijo.Za na daljše fure pa garantirano ne boš imel nobeni bolečin. LEP POZDRAV....
DAN Objavljeno December 24, 2002 Opozori Objavljeno December 24, 2002 Nikjer nisem zasledil,da bi obstajali crash pad-i ali roll bari za vfr,če sploh obstaja...Bolje preventiva,kot.... Ima kdo kakšno idejo? DAN
vrho1679 Objavljeno Februar 2, 2003 Opozori Objavljeno Februar 2, 2003 Katero olje pa kaj devate v svoje VFR-ke ? Jast sem dal na servisu not Motul 300 V. No pa še katere gume in koliko km vam zdržijo ? Jast trenutno D 207 F
huba-buba Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 ja dober nakup ni kaj! :) sam jo imam nagledano ampak je res jo težko kupit !!! :cry: nova 800 ma strupen izgled in karakteristike so dobre ampak cena!! :x ja tole motulovo competition olje je dobro saj ma tudi mazivo da sklopka ne drsi!pa se sintetično je! gume tud mam iste na hornetki in so predvsem odvisne od načina vožnje! ampak se hitro ogrejejo in držijo kat na tirih :) povprečno zdržijo cca. 8-9 k km! al pa se manj kot prej rečeno ! a lahko poveš kolk si dal za njo in kak dolgo si jo iskal??? lahko tud po p.s. !! lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se