Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Če boš kupil razbito in poceni popravil boš nekaj prišparal.

Če boš kupil lepo ohranjeno z malo km, boš nazadnje plačal več kot doma.

Razbita ne pride v poštev. Ne vem no, cene letnika katerega kupujem se gibljejo med 6500-7500 eurov, km so nekje med 8000-28000 km, najcenejša (nova oblika) pri nas je letnik 2002 in se prodaja po ceni 1.710.000,00 tolarjev, nova 2005 pa je 2.439.000 tolarjev. 600.000 prihranka (glede na novo) ni tako malo. Sicer mene bolj zanima, ča je kdo tak letnik že pripeljal iz Nemčije in kako je bil zadovoljen z nakupom. Samo to, o postopku uvoza pa sem nakaj malega že prebral v za to namenjeni rubriki. :yea1:

Sva ze dva. :OK:

Veliko srece.

Enako tudi tebi. Kdaj boš šel gor? Sam planiram nekje marca, aprila. :OK: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosil bi za nasvet, predno začnem prodajat. Koliko je vredna VFR 800 l.2004, prevoženih 4.500km, kupljena v SLO :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosil bi za nasvet, predno začnem prodajat. Koliko je vredna VFR 800 l.2004, prevoženih 4.500km, kupljena v SLO :?

Lp.

Čisto odvisno kako hitro želiš motor prodati.

Če se ti mudi 1.8 miljončka, če ne pa ene 2 miljončka.

Nova je dobrih 2.4 miljončka.

Če ni bila poškodovana, če si prvi lastnik je vse v prid večji ceni.

Če se boš odločil me kontaktiraj v PM, ker kupujem takšen motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

V Nemčiji sem našel eno VFR-ko letnik 2003, z ABS-om, vendar še ni bila nikoli registrirana in je nova brez prevoženih kilometrov, ker jo imajo v eni trgovini z motoristično opremo kot salonsko vozilo.

Prodajalec mi je zajamčil, da dobim še 2 leti garancije, ki naj bi veljala za celo Evropo.

Cena je cca 7000 Evrov.

A mislite, da se splača it pogledat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

V Nemčiji sem našel eno VFR-ko letnik 2003, z ABS-om, vendar še ni bila nikoli registrirana in je nova brez prevoženih kilometrov, ker jo imajo v eni trgovini z motoristično opremo kot salonsko vozilo.

Prodajalec mi je zajamčil, da dobim še 2 leti garancije, ki naj bi veljala za celo Evropo.

Cena je cca 7000 Evrov.

A mislite, da se splača it pogledat?

"Če" je res vse tako lepo kot si napisal, potem se ti ne splača it gor gledat temveč kupit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lp.

A ima kdo zamenjane izpuhe?

Katere?

Pa po možnosti koliko ga je to stalo.

Sem gledal pri Akrapoviču, pa jih nimajo v programu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp.

A ima kdo zamenjane izpuhe?

Katere?

Pa po možnosti koliko ga je to stalo.

Sem gledal pri Akrapoviču, pa jih nimajo v programu.

Jaz sem že videl Akrapoviča na takšni VFR-i. Pa slišal tudi :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem že videl Akrapoviča na takšni VFR-i. Pa slišal tudi :OK:

Pa to na ta zadnjem modelu VFR-ke, ki ima dva auspuha pod zicom?

A so bili mogoce karbonski?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če bo vse po sreči bom ta vikend iz nemčije dobil eno lepo VFR-ko letnik 2003. :OK:

Zanima me še eno par stvari:

a ima kdo nosilec za zadnji kovček ala alu-rack iz Louis, Polo,.. kataloga takega, ki je privijačen pod ročaje za sopotnika?

A mislite, da se splača kupiti nove Remus izpuhe iz karbona za 400 Evrov skupaj z zadnjo krivino? :hmm:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No pa iamo končno doma VFR-ko 800 letnik 2003.

Sem jo kupil v Nemčiji, malo podrsano levo stran, tako da gre sedaj bočna plastika v manjšo renovacijo :) .

Drugače pa nima nobenih drugih poškodb.

Me pa zanima ena stvar :? a je možno, da pod zaugom in pri teh temperaturah motor laufa pri 4000 obratih?

Oz. ko sem ga prižgal je laufal na 2000 potem, ko sem mu pa dal malo gasa je pa začel na 4000 obratih. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa iamo končno doma VFR-ko 800 letnik 2003.

Sem jo kupil v Nemčiji, malo podrsano levo stran, tako da gre sedaj bočna plastika v manjšo renovacijo :) .

Drugače pa nima nobenih drugih poškodb.

Me pa zanima ena stvar :? a je možno, da pod zaugom in pri teh temperaturah motor laufa pri 4000 obratih?

Oz. ko sem ga prižgal je laufal na 2000 potem, ko sem mu pa dal malo gasa je pa začel na 4000 obratih. :hmm:

Koliko časa je delal na teh obratih? Ali se je umiril, ko se je ogrel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oz. ko sem ga prižgal je laufal na 2000 potem, ko sem mu pa dal malo gasa je pa začel na 4000 obratih. :hmm:

4000 se mi zdi mal preveč. No, ne vem jst nimam VTEC.

Drugače pa čestitam in veliko lepih km z njo. Kolk je bla pa cena z vsemi stroški?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zalaufal sem jo samo za kaksne 2 minute.

Sem se ze danes menil s serviserjem na AS-u in je rekel, da ima motor nek gumb za resetirenje ...

V glavnem se bom oglasil pri njih, da zadevo postimajo oz. ko dobim akumulator iz polnjenja bom se enkrat motor prizgal, da vidimo kako pa kaj.

Drugace je bil pa motor 3800 evrov + 500 evrov vsi stroski do registracije.

Motor ima 21800 km, ter dodatno originalne stranske kovcke.

Zaenkrat je se crne barve ampak bo potem najbrz srebrn. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zalaufal sem jo samo za kaksne 2 minute.

Sem se ze danes menil s serviserjem na AS-u in je rekel, da ima motor nek gumb za resetirenje ...

V glavnem se bom oglasil pri njih, da zadevo postimajo oz. ko dobim akumulator iz polnjenja bom se enkrat motor prizgal, da vidimo kako pa kaj.

Drugace je bil pa motor 3800 evrov + 500 evrov vsi stroski do registracije.

Motor ima 21800 km, ter dodatno originalne stranske kovcke.

Zaenkrat je se crne barve ampak bo potem najbrz srebrn. :hmm:

Čestitke, ti je le ratalo. Sam sem se odločil in raje kupil 900 hornet od kolega. Ampak mam pa Hondo. Uživaj v prihajajoči sezoni..... :oK :yea1: :
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem dal v motor nafilan akumulator, ga se enkrat zalaufal in zadeva je bila spet ista. :?

Motor je laufal prvo na cca 2000 obratih potem pa pocasi do 4000 obratov, ko se je pa malo ogrel je pa spet zacel delat na dobrih 1000 obratih. Je bil pa ocitno poln vlage, ker se je ornk od njega para kadila. Se pozna, da je prezivel dva dni na prikolici v ne prevec prijaznem vremenu.

Sedaj pa motor normalno laufa na 1000 obratih. :OK: Prav lepo prede. :OK:

Vziga pa zelo dobro, ne glede na 3 stopinje, ki so bile zunaj je takoj vzgal. :worship:

Koliko pa je normalno nastelan prosti tek?

Sem pozabil pri modelu servisno in navodila, ki mi jih bo poslal po posti, kar bo najbrz se malo trajalo.

A je mogoce kdo menjeval ketrno nedavno? Kaksne so kaj cene?

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo se ena fotka moje nove pridobitve.

Ni kej, res lepa žverca.

Vulcan čestitam ob novi pridobitvi pa da bi ti dolgo in zanesljivo služila.

LP

Leteči

P.S. Ampak sopotnici se bo pa verjetno precej kolcalo po Varinem zadnjem sedežu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak .)

Ma ima tale VFR-ka zelo dober sedez, saj prvi obcutki so zelo :OK: .

Tudi zadaj se kr dobro sedi.

Danes smo se ze malo peljali en krog po soseski :slap: , noro :OK: ful dobra zadeva :OK: .

Komaj cakam na sezono.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

LP

A ima mogoce kdo na svoji VFR-ki nosilce za vse tri kovcke?

Oz. ce ima kdo namontirane nosilce za originalne stranke kovcke in nosilec za zadnji kovcek, ki ni za originalen kovcek.

Jaz imam na moji original stranske kufre in sedaj ne morem kupiti nosilca za GIVIjev zadnji kufer, ker ne pase gor zaradi vpetja nosilcev skoraj na istih mestih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Tole pa je moja nova (zverinca) LET.02 :OK: komaj čakam na malo bolj prijazno vreme da jo sprobam.

Več slik v galeriji mot.

L.P Goxy

post-2589-1139847749_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cestitam Goxy :OK: .

Veliko uspesnih Km.

(a si motor kupil pri Trebnjem?)

Hvala za čest.in tudi tebi želim enako in vsem ostalim!

Ja motor je bil kupljen v okolici Trebnjega(ga poznaš) drugače pa je uvožen iz Nemčije pred kakšnim letom.

Peljati ga moram še na servis pred sezono verjetno AS-Domžale da ga malo pregledajo in poštimajo.

L.P Goxy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

V razvoju VFR 750/800 je bil z enakim agregatom izdelana tudi VF750C imenovana MAGNA. Do leta 2002, škoda da ni novejših in sedaj izdelujejo samo Shadow-ko. Ker ta agregat daje krasne lasnoti z velikim povdarkom na linearno moč, ZANESLJIVOST, KVALITETA izdelave in še in še. Pa jo po poglejmo v sliki in SREČNO :yea1: :yea1: :yea1:

post-6182-1143361818_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!