Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Danes sme namontiral doma narejen nosilec za zadnji kufer.

In moram rect, da prav dobro izgleda (jutri pripopam fotke).

Sem iskal zadevo, ki je kompatibilna z originalsnimi nosilci za stranske kufre od Honde pa je edini nosilec, ki je tako narejen ,da pase gor, ce so montirani stranski kufri od SW Motech-a (ALU-RACK) cena cca 100 Evrov.

Mene je pa tale stal cca 6000 sit (cevi, struzenje, varjenje, cinkanje in prasno barvanje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo!

Prvi kilometri z novim(rabljenim) motorjem V-TEC l.02 so narejeni in nimam skoraj nobenih pripomb razen glasnosti menjalnika, pa me zanima če imate tudi ostali glasne menjalnike pri prestavljanju v prvo iz lera na mestu in v tretjo prestavo navzgor med vožnjo menjalnik ne škrtne samo prestavi zelo glasno tako da imam včasih občutek kot da se bo kaj zlomilo vse ostale prestave delujejo normalno.

Hvala

L.P Goxy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[attachmentid=66913][attachmentid=66914]Evo se slike nosilca mojega in SW motech [attachmentid=66915]

Zivjo!

Prvi kilometri z novim(rabljenim) motorjem V-TEC l.02 so narejeni in nimam skoraj nobenih pripomb razen glasnosti menjalnika, pa me zanima če imate tudi ostali glasne menjalnike pri prestavljanju v prvo iz lera na mestu in v tretjo prestavo navzgor med vožnjo menjalnik ne škrtne samo prestavi zelo glasno tako da imam včasih občutek kot da se bo kaj zlomilo vse ostale prestave delujejo normalno.

Hvala

L.P Goxy

Jaz sem ze tudi naredil nekaj km pa moram reci, da ni nobenega grobega pretikanja ali glasnosti v menjalniku.

Celo, ko v prvo saltam se prav lepo prestavi, precej lepse kot se je prej na Varaderotu.

Probaj zamenjat olje, na moje Kawlu, ki sem ga imel se je zelo poznalo, ko sem olje zamenjal.

lp Vulcan

post-593-1144342089_thumb.jpg

post-593-1144342132_thumb.jpg

post-593-1144342146_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Poraba moje VFR-ke se giblje zaenkrat med 5,8 in 6 l na 100 km.

Pelje se :OK: :OK: :OK: .

Samo moja boljša 1/2 se pritožuje, da nič naprej ne vidi in da zadaj veliko bolj piha kot je prej na Varaderotu. Sedi se pa spredaj zelo dobro, zadaj pa baje tudi. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

najprej en lep pozdrav vsem na forumu, katerega berem že kr dolgo in lahko rečem le samo pohvalno in tko naprej.....

zadeva pa je sledeče, imam eno vprašanje katerega odgovora nism zasledil in sm mal zbegan

trenutno sm voznikYamahe Fazer letnik 03 imam pa namen menjat motor in sicer za Hondo VFR 800 2006. Z sposojeno VFR-ko (letnik 01) sm naredil kr nekaj kilometrov, ampak občutek je bil dost "nizek". Kaj hočem povedat! Po vožnji me je mal peklo odzadaj med rameni (lopaticami). Naj omenim da je punca čist navdušena in full se veseli"novega" motorja.

ampak...............

Sedaj pa imam vprašanje, za vse lastnike letnika 2006 in tudi tiste ki ta motor poznajo

- ali je balanca na novi VFR-ki kaj višja od letnika 2001???

- ali se jo da mogoče kaj dvignt???

- in, ali glede na to da sm mel že po 100 prevoženih s tastaro VFRo pekoč občutek med lopaticami, to minilo oz. se navadilo glede na nov položaj.....

morm pa omenit, da ko se usedem na motor se ne odpeljem do bližnjega bifeja, ampak le na dolgoooo pot

lepa hvala za vse odgovore...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Belli

Ti si vozil potem tastari model VFR-ke, ce je bila l. 2001.

Jaz tastare nisem vozil sem pa imel tazadnji model VFR-ke 02-06.

Velik sem 186 cm in na motorju sem se zelo dobro pocutil, na zacetku me je edino tazadnja plat malo bolela, ker ima malo bolj trd sedes kot prejsnja Varadero. Drugace sem se pa pocutiz zelo :OK: na motorju.

Obstaja pa tudi kit s katerim si lahko namesto ostojecih rock namontiras klasicno belanco (kot je na Farerki) in pride vse skupaj visje.

Meni osebno je bil motor zelo vsec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Belli

Ti si vozil potem tastari model VFR-ke, ce je bila l. 2001.

Jaz tastare nisem vozil sem pa imel tazadnji model VFR-ke 02-06.

Velik sem 186 cm in na motorju sem se zelo dobro pocutil, na zacetku me je edino tazadnja plat malo bolela, ker ima malo bolj trd sedes kot prejsnja Varadero. Drugace sem se pa pocutiz zelo :OK: na motorju.

Obstaja pa tudi kit s katerim si lahko namesto ostojecih rock namontiras klasicno belanco (kot je na Farerki) in pride vse skupaj visje.

Meni osebno je bil motor zelo vsec.

ja tastar model sm vozu, in kot pravim sm prenizek......vse ostalo pa je zlo dobr...

Praviš da obstaja KIT :hmm: was ist das???....lahko kaj več o tem poveš, maš kakšen link, ker se mi zdi kr zanimiva zadeva.....

lepa hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej malo v LOUIS, POLO, HG ... kataloge pa bos nasel.

Sem ti spodaj pripopal eno fotko, iz POLO-tove strani. Je pa ta od firme ABM.

Cena je pa okrog 170 - 200 Evrov za kompleten kit.

post-593-1148230637.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tastar model sm vozu, in kot pravim sm prenizek......vse ostalo pa je zlo dobr...

Praviš da obstaja KIT :hmm: was ist das???....lahko kaj več o tem poveš, maš kakšen link, ker se mi zdi kr zanimiva zadeva.....

lepa hvala

Tastare nisem vozil samo na tanovi je občutek čisto super. In čisto možno je da je novejši model malo višji ker sem že v več testih zasledil da je nov model udobnejši in bolj potovalen kot prejšnji model.

Popravljeno . Popravil Andrej777
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

[attachmentid=72600]Pozdravljeni!

Sem nov ponosen lastnik HONDE VFR 800FI letnik 02'. Imel sem zares srečo, saj sem v SLO našel odlično ohranjen motor, kar je prava redkost. Imam pa nekaj vprašanj glede servisiranja motorja in pa nabave stranskih kovčkov. Trenutno imam GIVI-jev kovček na repu, rad bi pa dodal tudi kake stranske kovčke in me zanima, če mi lahko svetujete kako in kaj. Druga stvar so gume. Zadnja guma je nova, treba bo pa zamenjati še prednjo, saj je neenakomerno obrabljena(od ne prevelikih nagibov) in bi jo zato rad zamenjal. Zadaj je namontirana nova Metzeler ROADTEC Z6 in sem nameraval naprej dati tudi M Z6 in me zanima če ima kdo te gume in kako se obnesejo. Rad bi vprašal še, kam je najboljše voziti motor na servis, oz. s katerimi servisi ste najbolj zadovoljni. No ker je vprašanj kar nekaj bi se rad že vnaprej zahvalil za vse odgovore.

LP!

post-11649-1150124762_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Vprasanje je sledece, gre se za motor Vfr 800 FI letnik 99'. Pri nas je mel ta motor okoli 106Ps, medtem ko so na nemskem trgu meli tej modeli 98 Ps. Ve mogoce kdo obrazlozit dat kako internetno stran, kjer se to vidi, kaj vse je spremenjeno na motorju. Oz. je ze kdo sel predelovat tak motocikel, se zahvaljujem.

Lp :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je nekaj v zvezi z zavarovanjem, ali nekaj takega. 100 konjev je meja, glede česa pa ne vem. Bo Ice malo več povedal.

Mislim, da je motor enak, nespremenjen. Bolj na papirju zaradi tistega nemškega zakona, da nad 100 PS... nekaj pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja neki tazga. u glavnem z zavarovanjem,motor pa je enak sam ma verjetno kako blokado na elektroniki....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Motor je res čudovit, tako oblikovno kot tehnično, z njim se zelo lepo pelje tako mirnejše turing vožnje kot boljdinamično športno vožnje, ampak poraba........le ta je skoraj višja kot pri bivši Aprilii RSV Mille...... :wacko:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[attachmentid=72600]Pozdravljeni!

Sem nov ponosen lastnik HONDE VFR 800FI letnik 02'. Imel sem zares srečo, saj sem v SLO našel odlično ohranjen motor, kar je prava redkost. Imam pa nekaj vprašanj glede servisiranja motorja in pa nabave stranskih kovčkov. Trenutno imam GIVI-jev kovček na repu, rad bi pa dodal tudi kake stranske kovčke in me zanima, če mi lahko svetujete kako in kaj. Druga stvar so gume. Zadnja guma je nova, treba bo pa zamenjati še prednjo, saj je neenakomerno obrabljena(od ne prevelikih nagibov) in bi jo zato rad zamenjal. Zadaj je namontirana nova Metzeler ROADTEC Z6 in sem nameraval naprej dati tudi M Z6 in me zanima če ima kdo te gume in kako se obnesejo. Rad bi vprašal še, kam je najboljše voziti motor na servis, oz. s katerimi servisi ste najbolj zadovoljni. No ker je vprašanj kar nekaj bi se rad že vnaprej zahvalil za vse odgovore.

LP!

Kar se stranskih kovčkov tiče, se dobi od givija nosilec, ki je :OK: .

Gume mislim, da so tele Metzeler Z6 tudi :OK: , sicer tudi Bridgestonke BT020 niso slabe.

Glede servis, sem še pa vedno mnenja, da kar se strandardnih servisov tiče se zame varianta "Samo svoj mojster" najbolje obnese. Pa ne, da bi ful pluval čez serviserje. Ampak, do sedaj kolikokrat sem motor na servis peljal ga za moje pojme slabše pregledajo in obdelajo kot ga pa sam.

Tako, da dokler bo motor v garanciji ga bom vozil na servis, potem pa sigurno ne več.

Pa veliko uspešnih km.

Lp.

Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se stranskih kovčkov tiče, se dobi od givija nosilec, ki je :OK: .

Gume mislim, da so tele Metzeler Z6 tudi :OK: , sicer tudi Bridgestonke BT020 niso slabe.

Glede servis, sem še pa vedno mnenja, da kar se strandardnih servisov tiče se zame varianta "Samo svoj mojster" najbolje obnese. Pa ne, da bi ful pluval čez serviserje. Ampak, do sedaj kolikokrat sem motor na servis peljal ga za moje pojme slabše pregledajo in obdelajo kot ga pa sam.

Tako, da dokler bo motor v garanciji ga bom vozil na servis, potem pa sigurno ne več.

Pa veliko uspešnih km.

Lp.

Vulcan

Vulcan najprej bi se ti rad zahvalil za odgovor. Gumo sem že namontiral in do zdaj še nimam pripomb. Kar se pa trenutno tiče nosilcev bom zaenkrat ostal pri nosilcu le za zadnji kovček, saj nisem vedel, da moram potem komplet zamenjat. Do zdaj sem zamenjal le vetrobransko steklo, tako da sem nazaj namontiral originalno namesto višjega in je razlika očitna ( na boljše) tako glede hrupa kot glede same vožnje. Za servis pa bom verjetno enkrat zdaj ko bo 30000 km peljaj na AS domžale, da mi naredijo večji servis in vidjo če je treba kaj zamenjati ali pa mogoče nastaviti ventile. Kakšne so kaj izkušnje z AS Domžale tako glede kvalitete in glede cene??

LP!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav Pinty !

Tudi sam sem pred začetkom sezone okleval kam bi peljal motor na servis glede na to da sem ga kupil letos pozimi (let.02) pa sem ga na koncu peljal v AS-Domžale in bil zadovoljen z servisno uslugo, glede cen pa je bilo pri meni takole servis je bil delan na 24.000km zamenjava olja ,filtrov splošna kontrola motorja pregled ventilov in svečk zamenjava zadnje zavore pa me je prišel servis 40.000sit brez zavor pa bi bil cca.30.000sit drugače pa se na teh motorjih sveče menjavajo šele na 48.000 ventile pa večinoma samo kontrolira na vsakih 12000km nastavitve pa pridejo šele pri 100000km, ob normalni uporabi motorja.Želim ti veliko lepih kilometrov z VFR in lep pozdrav.

Goxy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vulcan najprej bi se ti rad zahvalil za odgovor. Gumo sem že namontiral in do zdaj še nimam pripomb. Kar se pa trenutno tiče nosilcev bom zaenkrat ostal pri nosilcu le za zadnji kovček, saj nisem vedel, da moram potem komplet zamenjat. Do zdaj sem zamenjal le vetrobransko steklo, tako da sem nazaj namontiral originalno namesto višjega in je razlika očitna ( na boljše) tako glede hrupa kot glede same vožnje. Za servis pa bom verjetno enkrat zdaj ko bo 30000 km peljaj na AS domžale, da mi naredijo večji servis in vidjo če je treba kaj zamenjati ali pa mogoče nastaviti ventile. Kakšne so kaj izkušnje z AS Domžale tako glede kvalitete in glede cene??

LP!!

Če boš kupil nosilce za stranske kufre od Givija in maš sedaj zadnji nosilec od Givija, se stranski samo domontirajo zraven nosilca za zadnji kufer.

Jaz sem sedaj svojo Varo tudi peljal na AS pa so kr OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj fotr ma doma nosilce za stranske kovčke. Že pri novem motorju jih je kupu pol ni pa nikol kufrov kupu ker jih ne rabi. Tako da je sedaj tut nosilce dol pobral. Mogoče bi se dal kej zment samo ga morm uprašat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Goxy, Vulcan hvala za še dodatne informacije. Za servis sem se zmenil naslednji teden, da ga pripeljem, tako da bom imel ziher vse pregledano. Za nosilce kovčkov pa sem zasledil, da se dajo dobiti eni, ki se dajo ko jih ne rabiš skoraj v celoti hitro odstraniti, tako da na motor priviti ostanejo le majhni nosilci za glavno ogrodje. Zanima me če ima kdo izkušnje s takimi nosilci. Cena je sicer res dokaj velika (300 EUR za komplet nosilcev), vendar pa ko ne rabiš kovčkov ti nosilci ne kvarijo izgleda motorja, kar pa tudi nekaj pomeni. Za več podrobnosti si lahko zadevo pogledate na http://www.mo-tech.de/ (SW-MOTECH) ali pa drugi proizvajalec http://www.jfmotorsport.de/ (JF Motorsport). Zanimajo me mnenja in pa seveda dragocene izkušnje, če jih kdo ima s podobnimi zadevami. Za konec me pa zanima še ena stvar in sicer katero gorivo uporabljate za VFR?? Jaz sem v začetku uporabljal super 95, zdaj pa sem že nekajkrat natočil super 98, vendar moram priznati da kakih posebnih razlik nisem zaznal, le da se mogoče zdaj motor segreje za kako stopinjo več, lahko pa je tudi to subjektivno, saj so se temperature zraka tudi nekoliko zvišale :).

No za odgovore se že spet vnaprej leop zahvaljujem in vam želim srečno vožnjo!.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkusenj s temi nosilci nimam.

Moram pa priznati, da sve kat SW-Motech proizvaja in prodaja je zelo dobro narejeno in pase na motor tako kot je treba.

Mislim, da z nakupom nimas kaj zgresiti.

Ce bos pa kupil stranske nosilce od GIVI-ja pa tudi ne traja vec kot 5 minut, da zadevo namontiras ali odmontiras.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav,

na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) sem našel oglas za stari model VFR 750 - http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=922705#

Sem že poklical in možak je s Ptuja. Vsaj na slikah zgleda zelo ohranjena in originalna, pa tudi prodajalec po glasu sodeč je lahko zaupanja vreden, vendar me vseeno zanima, če morda ve kdo kaj več o tem motorju, da ne bi zastonj hodil na ogled?

Sem namreč še študent in bi si motor kupil za vsaj 3 leta na kredit. Če bi bil motor zelo utrujen, bi to naredilo zelo veliko luknjo v proračunu, česar si kot študent res ne želim. Motor potrebujem predvsem za vsakdan po mestu in za izlete v dvoje s punco. Nisem tiščač, prejšni motorji so bili endure in pa nekaj cestakov, ki pa so bili v garaži kvečjemu po mesec ali dva, zaradi moje višine (188 cm) in posledično bolečin. Zadnje 3 leta motorja nisem imel, ker mi čas ni dopuščal, zdaj ko sem absolvent pa imam malce več časa.

Torej, kakršnekoli informacije, če bi to lahko bil ugoden nakup zame, so dobrodošle

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!