Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Od letnika 01 dalje oz. šesta generacija,imajo vfrke spet zobati jermen in ne verige!

VFR nikoli ni imela zobatih jermenov.Imela je pa zobniški prenos do letnika 2001,naprej pa ima verižni prenos,če seveda govorimo o pogonu odmičnih gredi.

LP dare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od letnika 01 dalje oz. šesta generacija,imajo vfrke spet zobati jermen in ne verige!

o pa ne!!! Vtec motor ima verižni prenos in ne jermenski!!! Veržini prenos je pa čist neki druzga kot zobniški prenos!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR nikoli ni imela zobatih jermenov.Imela je pa zobniški prenos do letnika 2001,naprej pa ima verižni prenos,če seveda govorimo o pogonu odmičnih gredi.

LP dare

Imaš prav,šele zdaj sem pogruntal kaj sem napisal :headbang: ,hitri prsti pač :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do letnika 01 pa je imela zobniški prenos, ki prav lepo poje :naughty:

In še zdaj mi ni jasno zakaj so ga opustili :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do letnika 01 pa je imela zobniški prenos, ki prav lepo poje :naughty:

:worship: Ja prav lepo žvižga :naughty: . A je kje kaj uradno napisanega zakaj so opustili zobniški prenos?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: Ja prav lepo žvižga :naughty: . A je kje kaj uradno napisanega zakaj so opustili zobniški prenos?

Zaradi zobniškega prenosa je bila mašina nekoliko težja. A zato tudi zanesljivejša oz.trpežnejša. 200.000 km za mašino mala malica. Nekje sem zasledil nekoga, ki ima na njej 265.000 km z rednim servisiranjem. Če so VTEC toliko trpežne ne vem. Malce dvomim. Moja 95 letnik ( mašina 90-97 ) ma trenutno 101.000 pa ni bilo na mašini še nič napak ( olje, filter, kontrola ventilov ). In kot kaže namerava še dolgo delat.

post-38-1185438377_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvok s tapravim auspuhom je pa itak eden najboljših, kar jih lahko motor spravi iz sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj čudnega se mi je zgodilo danes :alien1: Po cca 100 prevoženih km z mojo VFR-ko se ustavim v kafiču, spijem kavico, sok. Vse skupaj je trajalo cca 20 min. Se usedem, hočem prižgati motor....klk...klk...prazen akumulator Pa nisem pozabil prižganih luči, kontakta itd. Porinem, motor vžge, prižgem luči in mi neha delat obratomer, ugasnem luči in jo kakor se le da hitro potegnem proti Lj. Pred garažo motor ugasnem in ga ponovno vžgem, še enkrat, pa še enkrat vse dela normalno

Kakšna ideja kaj bi to lahko bilo? Nikoli se mi še ni zgodilo kaj tagega.

Preveril sem kleme na akumulatorju, preveril stike konektorjev, pa nisem nič našel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj čudnega se mi je zgodilo danes :alien1: Po cca 100 prevoženih km z mojo VFR-ko se ustavim v kafiču, spijem kavico, sok. Vse skupaj je trajalo cca 20 min. Se usedem, hočem prižgati motor....klk...klk...prazen akumulator Pa nisem pozabil prižganih luči, kontakta itd. Porinem, motor vžge, prižgem luči in mi neha delat obratomer, ugasnem luči in jo kakor se le da hitro potegnem proti Lj. Pred garažo motor ugasnem in ga ponovno vžgem, še enkrat, pa še enkrat vse dela normalno

Kakšna ideja kaj bi to lahko bilo? Nikoli se mi še ni zgodilo kaj tagega.

Preveril sem kleme na akumulatorju, preveril stike konektorjev, pa nisem nič našel.

Mogoče tiste kable ku gredo na regler še preverit ( če ti je ugasnu obratomer ko si prižgal luči, pomeni, da je bil akumulator čist na nuli ). No lahko pa je tudi kaj na računalniku.

Pel k avtoštromarju, pa naj izmeri polnjenje itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj čudnega se mi je zgodilo danes :alien1: Po cca 100 prevoženih km z mojo VFR-ko se ustavim v kafiču, spijem kavico, sok. Vse skupaj je trajalo cca 20 min. Se usedem, hočem prižgati motor....klk...klk...prazen akumulator Pa nisem pozabil prižganih luči, kontakta itd. Porinem, motor vžge, prižgem luči in mi neha delat obratomer, ugasnem luči in jo kakor se le da hitro potegnem proti Lj. Pred garažo motor ugasnem in ga ponovno vžgem, še enkrat, pa še enkrat vse dela normalno

Kakšna ideja kaj bi to lahko bilo? Nikoli se mi še ni zgodilo kaj tagega.

Preveril sem kleme na akumulatorju, preveril stike konektorjev, pa nisem nič našel.

Bo kr regler,enaki simptomi,vfr bolezen :headbang: .Na e-bay dobiš bistveno ceneje nov regler,mal posurfaj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kr regler,enaki simptomi,vfr bolezen :headbang:

Hvala za odgovore! To me je zanimalo, če je že kdo imel enake simptome.

Tako, da ne bom s štromarjem razkopal pol motorja, preden bova našla napako.

No lahko pa je tudi kaj na računalniku.

Pel k avtoštromarju, pa naj izmeri polnjenje itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Mene zanima kaj bi Vi bolj priporočali, začetniku ki bi kupil svoj prvi močnejši motor in se odločuje med malo športnostjo in potovalnostjo? Ogledoval sem si Hondo VFR in Yamaha FRJ. Sedaj bi pa prosil za kakšno mnenje o tem kaj bi bilo bolje!

Hvala za odgovore

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Mene zanima kaj bi Vi bolj priporočali, začetniku ki bi kupil svoj prvi močnejši motor in se odločuje med malo športnostjo in potovalnostjo? Ogledoval sem si Hondo VFR in Yamaha FRJ. Sedaj bi pa prosil za kakšno mnenje o tem kaj bi bilo bolje!

Hvala za odgovore

Lp

Glede na naslov teme vfr itak!

Sicer pa za čistega začetnika ta motorja nista,če pa že je vfr bolj prijazen do uporabnika,teža,hondina ergonomija...

vfr-sport touring

fjr-touring sport

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Mene zanima kaj bi Vi bolj priporočali, začetniku ki bi kupil svoj prvi močnejši motor in se odločuje med malo športnostjo in potovalnostjo? Ogledoval sem si Hondo VFR in Yamaha FRJ. Sedaj bi pa prosil za kakšno mnenje o tem kaj bi bilo bolje!

Hvala za odgovore

Lp

VFR.

FJR je prezahteven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sodobrni motorji pač niso prezahtevni, tudi za začetnika ne, če ima v glavi kolikor toliko razpucano. Če pa nima pa se lahko z obema prav fino razbije.

Vzami tistega, ki ti je bolj všeč.

P.S. Med tema dvema bi se sam vsekakor raje odločil za VFR.

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sedaj bi pa samo še uprašal ali si pri VFR zelo nagnjen naprej (kot zelo športni motorji: kawasaki) ali je tudi bolj udoben za malo dajše popotovanje z nekoliko dvignjeno hrbtenico?

Lp

Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sedaj bi pa samo še uprašal ali si pri VFR zelo nagnjen naprej (kot zelo športni motorji: kawasaki) ali je tudi bolj udoben za malo dajše popotovanje z nekoliko dvignjeno hrbtenico?

Lp

Matjaž

hm hm...Glede udobja na vfr-jki. Ma sama pozicija voznika je kr pokončna,nisi tako nagnjen. Pri hitrejši vožnji se malo bolj skloniš in to je to. Če jo primerjaš s športivami je pa ful razlike v udobju sopotnika ,čist neki drugega. Sovoznica na vfrjki sedi veliko bolj udobno,kot na športivi. Vfr je glede na vse zelo uporaben motor,tudi za na daljše vožnje je nadvse primeren,fajn je pa tudi to,da ima pregledna stranska ogledala.

Lp,Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sedaj bi pa samo še uprašal ali si pri VFR zelo nagnjen naprej (kot zelo športni motorji: kawasaki) ali je tudi bolj udoben za malo dajše popotovanje z nekoliko dvignjeno hrbtenico?

Lp

Matjaž

Ravno prav za ture,kot za priganjanje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Je kdo montiral crash pade?Je potrebno vrtat plastiko al direkt na stranske vijake,ki držijo plastiko?

Navadno se montirajo tako, da se zamenja vijak, ki drži plastiko, saj tiste, ki jih na Ebay-u ponujajo,

Ekola, sam se jih pravkar dobil tele, so prišle takoj v štirih dnevih, ma je brez veze, če ima kakšen kolega 2. minuti časa na stružnici ti lahko naredi prav iste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se mi zdi,da so stranski vijaki,ki držijo plastiko mal prešvoh,poleg tega ima pa 6. generacija vmes še pločevinaste distančnike,ki držijo razmik med plastiko in okvirjem tako,da trdnosti ni skoraj nobene :? ,ali tako mora bit? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se mi zdi,da so stranski vijaki,ki držijo plastiko mal prešvoh,poleg tega ima pa 6. generacija vmes še pločevinaste distančnike,ki držijo razmik med plastiko in okvirjem tako,da trdnosti ni skoraj nobene :? ,ali tako mora bit? :? :?

Če se motor samo podrajsa, je hitr dost trdno....če pa v kak pločnik prleti, je pa bolje, da odlomi bunko kot pa del bloka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,neka poanta je v tem,je bolj namen pri majhnih hitrostih in praskah,če prgoniš ko bumbar pa ubrišeš je dobro,da sploh cel ostaneš :headbang:

Sem pa pred leti našel bunke(imot) za 5.generacijo,ki so pa prišraufane na alu okvir(na šraufe,ki nosijo agregat),samo je pa potrebno vrtat bočne plastike in pa ekspanzijska od hladilne je prevelika in jo je treba zamenjat.Takrat se nisem za to odločil,zdaj jih pa nikjer ne najdem :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!