Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Preizkusil bom, vosek in silikon spray.

Če slučajno ne bi delovalo jih bom pa dal polakirat.

Ceprav mislim da bi morala zgornja oba varovati pred oksidiranjem.

Optimist... :unsure:

Na FZR sem imel polirane robčke, pa sem jih moral po vsakem dežju, večji vlagi v zraku ipd... malo zglancat, če sem hotel, da se lepo svetijo.

Sem mislil isto kot ti, da bo kakšen vosek ali silikon spray zadoščal :grrr

Tako, da če boš hotel imeti lepe feltne jih boš kar pogosto glancal, sploh zadnjo, kjer nameče gor šmer od ketne...

Ena rešitev je mogoče, da jih na hitro obrišeš s cunjo namočeno z WD-jem (5 min), pa je rezultat kar zadovoljiv. Po kakšnem dežju, pa bo kar obvezna politura.

Pa malo glej s čim boš poliral, meni se je še najboljša zdela neka vata (ala nevr dull), ki je že vsebovala polituro in vosek (posebej za alu, dobil v bauhausu), najlepši je bil učinek pa tudi trajalo je najdle. Slabe izkušnje pa sem imel z raznimi sonaxovimi polishi in pa nek alu čorba polish iz louisa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B) Itak

Ej kaj pa ti delaš v garazi :naughty:

Jst, jst pa ne :whistle:

Hmmm...predelava undertaila, vgraditev drugih luči spredaj in zadaj, obvezni kozmetični popravki (špegli, žmigavci), manjša predelava avspuhov, ostale nepotrebne blesarije in bedarije :)...v kaj večjega se pa ne bom spuščal, motor naj bi obdržal tudi nekaj touring lastnosti in namembnost za vsakdanjo uporabo...

Sicer pa, tele VFR imajo tudi CBS...

Zanima me, če je že kdo poskusil naredit de-link le-tega.

1. Ko stisnem prvo žlajfo hočem, da žlajfa samo prvi z vso močjo in ko stisnem zadnjo, hočem, da žlajfa samo zadnji z vso močjo, ne pa, da je vedno nekaj vmes...

2. Nadomestil bi zavorne cevi s kovinsko oplaščenimi, pa so nesramno drage (400, 500 sitnih), ker je seveda miljavžnt priključkov, zato bi rad zmanjšal število le teh...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je že kdo poskusil naredit de-link le-tega.

Mislim, da se da, vendar potegne za sabo najbrž tudi menjavo zavornih čeljusti.

Edino če se jih da enostavno zamašit :unsure:

Se bom pozanimal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se da, vendar potegne za sabo najbrž tudi menjavo zavornih čeljusti.

Edino če se jih da enostavno zamašit :unsure:

Se bom pozanimal...

Aja, da se kar takoj dopolnim.

Prednje vpetje čeljusi L bo treba drugač potuhtat, oziroma lahko se vilce zamenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, da se kar takoj dopolnim.

Prednje vpetje čeljusi L bo treba drugač potuhtat, oziroma lahko se vilce zamenja.

Hmmm... ne vem kako to deluje na VFR, verjetno je pri meni drugače, mislim, pa, da bi se dalo, če bi oba priključka spodaj samo povezal in odstranil dodaten cilinder za nazaj. S tem bi pridobil extra potisno silo s še enim batkom in skenslal prenašanje sile na zadnje in obratno. Po moje ne bi bilo treba menjat čeljusti, bom v naslednjih dneh še malo preštudiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm... ne vem kako to deluje na VFR, verjetno je pri meni drugače, mislim, pa, da bi se dalo, če bi oba priključka spodaj samo povezal in odstranil dodaten cilinder za nazaj. S tem bi pridobil extra potisno silo s še enim batkom in skenslal prenašanje sile na zadnje in obratno. Po moje ne bi bilo treba menjat čeljusti, bom v naslednjih dneh še malo preštudiral.

Sam, da nebi potem dobil neobvladljive zavore?

Drugač pa maš prav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da bi moral dati ta post pod "Kupim/prodam" a vseeno:

-A kdo ima ali ve za prvo feltno za VFR 800A, '02+ ? (info in ostalo raje na PM) Že v naprej hvala!

(se opravičujem, da smetim)

Še eno zadevo glede na zgornje poste o "ločevanju" CBS:- zakaj želiš to ? Kaj ni CBS vendar pripomoček oz. korak k višji zavorni učinkovitosti ?

O priključkih: - v EL tehniki dobiš le-te, v npr. Hidex-u pa cevi, ki ti jih še zaprešajo na mero. Po moje bi prišel skozi z do 200EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da bi moral dati ta post pod "Kupim/prodam" a vseeno:

-A kdo ima ali ve za prvo feltno za VFR 800A, '02+ ? (info in ostalo raje na PM) Že v naprej hvala!

(se opravičujem, da smetim)

Še eno zadevo glede na zgornje poste o "ločevanju" CBS:- zakaj želiš to ? Kaj ni CBS vendar pripomoček oz. korak k višji zavorni učinkovitosti ?

O priključkih: - v EL tehniki dobiš le-te, v npr. Hidex-u pa cevi, ki ti jih še zaprešajo na mero. Po moje bi prišel skozi z do 200EUR.

Hja, zavore se mi ne zdijo (preveč) učinkovite, dejstvo pa je, da so 3-batne spredaj in 3-batne zadaj. Ko stisnem prvo zavoro se aktivirata 2-bata spredaj in en zadaj z zmanjšano močjo. In obratno. S prevezavo bi aktiviral vse 3 batke spredaj in vse 3 batke zadaj (zadaj zna bit potem malo premočna, v najslabšem primeru lahko en batek zadaj izklopim)

Nisem se še veliko prevozil (oz. zelo malo) s tem CBS-om, pa mi vseeno ni po godu, ko pomislim, da mi zavirata dejansko oba kolesa ko pritisnem na katerikoli zavoro. Nimam tistega pravega občutka, mogoče samo predsodek...kaj pa vem, kot že rečeno, najbolj se mi gre zato, da bi lahko samo s sprednjo ročko aktiviral vse 3-batke...

El. tehnika, Hidex, kje je to? (lahko na PM, hvala)

Feltne so, plastike tud, sam ne še na mopedu

Dobr zgleda, sam barva mi je neki čudna, sem pričakoval bolj živo rdečo, tale pa mal na roza meji...al je sam fotoaparat?

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr zgleda, sam barva mi je neki čudna, sem pričakoval bolj živo rdečo, tale pa mal na roza meji...al je sam fotoaparat?

Tlefon ne aparat :krneki: , v živo je lepa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, zavore se mi ne zdijo (preveč) učinkovite, dejstvo pa je, da so 3-batne spredaj in 3-batne zadaj. Ko stisnem prvo zavoro se aktivirata 2-bata spredaj in en zadaj z zmanjšano močjo. In obratno. S prevezavo bi aktiviral vse 3 batke spredaj in vse 3 batke zadaj (zadaj zna bit potem malo premočna, v najslabšem primeru lahko en batek zadaj izklopim)

Nisem se še veliko prevozil (oz. zelo malo) s tem CBS-om, pa mi vseeno ni po godu, ko pomislim, da mi zavirata dejansko oba kolesa ko pritisnem na katerikoli zavoro. Nimam tistega pravega občutka, mogoče samo predsodek...kaj pa vem, kot že rečeno, najbolj se mi gre zato, da bi lahko samo s sprednjo ročko aktiviral vse 3-batke...

LE. tehnika, Hidex, kje je to? (lahko na PM, hvala)

Dobr zgleda, sam barva mi je neki čudna, sem pričakoval bolj živo rdečo, tale pa mal na roza meji...al je sam fotoaparat?

Aha, kapiram - ti želiš, da takoj prime vse. Kako pa čutiš oz. ocenjuješ neučinkovitost ? Namreč zavorni sistem ima komponente ekvivalentne CBR 1100xx,.. kjer kar nekaj let ni bilo bistvenih sprememb. Mogoče pa moraš mal poštelat vzmetenje, če pri zaviranju zaplavaš (preveč na soft)...

Kaj imaš spredaj enojni disk ? ? (drugače pa primejo 4 bati oz. 6 )

Zanimivo. Kako pa je ta preklop "1 batek, dva batka" narejena ? Po inštalaciji mi namreč to ni jasno - morda spredaj en disk ? - pa tudi to najbrž ne bo držalo. Če bi to bilo bi po vsej verjetnosti moral biti srednji bat (zaradi naleganja ploščic) a glede na konstrukcijo, ki nima bypassa to glih nima smisla. Morda prek stikala krmiliš ventil v servu ? Ima(š) ABS ? Lahko kdo to pojasni ?

Moje mnenje je, da je CBS logičen korak v evoluciji - namreč odpravlja človeško neznanje in čutila pri zaviranju. Enako ABS. Res pa da se moraš mal navadit - vsaj pri avtu je tako - kako "na moč" zavirat.

LE tehnika je trgovina, ki ima več PE povsod po sloveniji. Hidex pa je podjetje, ki se ukvarja z inštalacijami in cevmi za hidravlične sisteme. Oboje je npr. v NM. Klik na Najdi.si - ker žal naslova in kontakta nimam.

Sem pa za hec pogledal v Louis-a in je za model RC24 in RC36 cena po 110EUR za prve in 50EUR za zadnje cevi (pa se bi dalo kaj prilagodit) - za 400 flik pa ti to jaz naredim - custom. Pa še komu, če bom že delal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je CBS :worship:

Se mi zdi da motor precej mirneje zavira, sploh kadar (redko :krneki: ) se zavira v nagibu.

Za pletene cevi sem dal natanko 100€ in so bile kovinske prevlečene s plastiko in priključki iz ergala v barvi po želji jih

pa naredijo.

Se pravi, da bi za komplet odštel nekje 150€ ali manj s kakšnim popustom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo razumevanje cbsa bolj jasno.

Meni je CBS prva liga :worship:

Meni na račun CBS-ja zadnja guma ni nikoli zablokirala, prej je sprednja kot zadnja....Se ga pa hitro navadiš in ni nič tko posebnega,da bi bilo moteče..no vsaj meni se je tko zdelo...

Iz slike je pa zanimivo vidit to,kako se tisti bat,ki aktivira zadnjo zavoro vključi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, kapiram - ti želiš, da takoj prime vse. Kako pa čutiš oz. ocenjuješ neučinkovitost ? Namreč zavorni sistem ima komponente ekvivalentne CBR 1100xx,.. kjer kar nekaj let ni bilo bistvenih sprememb. Mogoče pa moraš mal poštelat vzmetenje, če pri zaviranju zaplavaš (preveč na soft)...

Prvo kot prvo...sprašujem samo na splošno, ker za moj motor ni junaka na motosvetu, da bi ga imel in bi lahko kaj napisal, ta tema pa je dokaj živa, v zavorah pa je tudi določena podobnost...in imam ekvivalentne zavore CBR 1100xx. Na VFR 800 so malenkost drugačne...

Neunčinkovist ocenjujem tako, da za en qrc primejo, kako pa misliš? Možno, da so samo lajtunge zj***, ampak 500 flik ne dam za nove. Teoretično bi lahko dobil približno enako silo (malenkost manjšo) na prednje čeljusti, če bi zaviral še z zadnjo v določeni meri. Raje pa imam zavore na tistem mestu kamor spadajo, se pravi, prednjo na prstih desne roke, zadnjo na nogi...

Kaj imaš spredaj enojni disk ? ? (drugače pa primejo 4 bati oz. 6 )

Zakaj naj bi pa imel spredaj enojni disk?? Od kje ti to? Pisal sem za eno zavorno čeljust, samo za informacijo...in da, ima 3 batke na vsaki, ne 6, saj pridejo samo z ene strani...

Zanimivo. Kako pa je ta preklop "1 batek, dva batka" narejena ? Po inštalaciji mi namreč to ni jasno - morda spredaj en disk ? - pa tudi to najbrž ne bo držalo. Če bi to bilo bi po vsej verjetnosti moral biti srednji bat (zaradi naleganja ploščic) a glede na konstrukcijo, ki nima bypassa to glih nima smisla. Morda prek stikala krmiliš ventil v servu ? Ima(š) ABS ? Lahko kdo to pojasni ?

Kot sem že rekel, so zavore take kot na XX, se pravi, imajo na vsaki čeljusti po dva priključka, in na srednji batek prideta priključka iz zadnjih zavor...

Moje mnenje je, da je CBS logičen korak v evoluciji - namreč odpravlja človeško neznanje in čutila pri zaviranju. Enako ABS. Res pa da se moraš mal navadit - vsaj pri avtu je tako - kako "na moč" zavirat.
Kot že rečeno, imam raje vse sam pod kontrolo (kot sem imel pač na vseh mototrjih do zdaj), čeprav verjetno tale CBS v osnovi ni zgrešen. In če mi paše in jaz hočem si lahko bremze tudi odklopim, ali vozim samo z enim diskom. Nisem spraševal ali je boljše s CBS ali brez, ampak če se je kdo s tem že ukvarjal...

LE tehnika je trgovina, ki ima več PE povsod po sloveniji. Hidex pa je podjetje, ki se ukvarja z inštalacijami in cevmi za hidravlične sisteme. Oboje je npr. v NM. Klik na Najdi.si - ker žal naslova in kontakta nimam.

Sem pa za hec pogledal v Louis-a in je za model RC24 in RC36 cena po 110EUR za prve in 50EUR za zadnje cevi (pa se bi dalo kaj prilagodit) - za 400 flik pa ti to jaz naredim - custom. Pa še komu, če bom že delal.

Kot že rečeno, VFR ima pol manj priključkov in cevi...

Tole pa je cena za cevi s priključki za XX-o

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pjero: Ne vem, kje si hodil, ko je bilo govora o kulturnem vedenju; take komentarje raje zadrži za sebe; tu si prisoten manj kot en dan, pa že pljuješ ... :headbang:

Kot prvo je že dolgo znano, da se o okusih ne debatira in drugo: "T" se ja odločil, da bo serijsko VFR pač personaliziral in z opsim in postopkom dela morebitnemu "posnemovalcu" olajšal delo ...

Se opravičujem, ker sem OFF, ampak me tak komentar res pogreje (malce pride celo prav, ko je zunaj -5 st.C)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole pa je cena za cevi s priključki za XX-o

ujej. to je pa huda cena. Jaz sm spraševal za cevi tukej Pa se mi zdi, da ni blo tako zelo zasoljeno. 6 konektorjev+slab meter cevi+delo=90€ ampak to je blo za navadn motor, ne za hondo s CBS.

Drugače pa, ne da komu solim pamet, ti svetujem, če tega nisi že storil, zamenjaj olje v sistemu, in morda tudi gumice na črpalki-ročici zavore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MarduK: - aja, jaz sem pa sklepal, da voziš VFR. Sorry. Kaj pa voziš ?

Res zanimivo - na CBR 1100 XX naj bi bile zavore B.P. Po tvojemu postu pa sem sklepal, da imaš kak specifičen problem. Se pa strinjam - če ne primejo pol je jeba (ker odpovedo v osnovni funkciji).

Ej, poglej - nič nisem govoril, da je neumnost počet kar ti želiš. Nič ne kritiziram. Pa ne se razburjat. Sem samo vprašal in sklepal, da voziš VFR pa zadeve kot vidiš niso šle skup...

@DAN: - hvala za sliko, a nisem mislil tega.

Popravljeno . Popravil Piksna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Ob prebiranju člankov o CBS-u si ne morem pomagat, da nebi dodal tudi svojega.

V začetku letošnje sezone sem stopil v svet motociklizma. Moj dolg jezik in ljubezen na prvi pogled sta mi prinesla novo Hondo VFR 800 (brez ABS-sa). Vem, vem, zadeva je malo huda za začetnika, a s pametno vožnjo se da lepo nabirati izkušnje. Ob koncu sezone, ko sem jo prodal, sem testiral par drugih motorjev, ki so kandidati za sezono 2008. Če se osredotočim samo na zavore: CBS JE ZAKON :worship: . Testirani motorji (razen Varaderota), ki so bili brez te tehnične poslastice so mi dajali občutek, kot, da se nimajo namena ustaviti :unsure: (posebno pri prvem zaviranju, ko nisem pricakoval tako slabega zaviranja). Tudi na tečaju varne vožnje, kjer najdeš meje zaviranja, se motorji s CBS-om izkažejo bolje.

Ampak to je zgolj moje (začetniško) mnenje. Sem pa ugotovil, da sem imel vrhunski motor za katerega bo težko najti dobrega naslednika.

LP, Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Ob prebiranju člankov o CBS-u si ne morem pomagat, da nebi dodal tudi svojega.

V začetku letošnje sezone sem stopil v svet motociklizma. Moj dolg jezik in ljubezen na prvi pogled sta mi prinesla novo Hondo VFR 800 (brez ABS-sa). Vem, vem, zadeva je malo huda za začetnika, a s pametno vožnjo se da lepo nabirati izkušnje. Ob koncu sezone, ko sem jo prodal, sem testiral par drugih motorjev, ki so kandidati za sezono 2008. Če se osredotočim samo na zavore: CBS JE ZAKON :worship: . Testirani motorji (razen Varaderota), ki so bili brez te tehnične poslastice so mi dajali občutek, kot, da se nimajo namena ustaviti :unsure: (posebno pri prvem zaviranju, ko nisem pricakoval tako slabega zaviranja). Tudi na tečaju varne vožnje, kjer najdeš meje zaviranja, se motorji s CBS-om izkažejo bolje.

Ampak to je zgolj moje (začetniško) mnenje. Sem pa ugotovil, da sem imel vrhunski motor za katerega bo težko najti dobrega naslednika.

LP, Pero

Bi moral prej testirati preden si tega predal ;) , razen če niso vzroki za prodajo drugje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi moral prej testirati preden si tega predal ;) , razen če niso vzroki za prodajo drugje

Ne, ne, nič hudega ni bilo za vzrok prodaje. Vzrok prodaje je možnost nakupa novega motorja vsako sezono :rolleyes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!