Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

Terapija zagotovljena :worship:

vidu ja... lih v začetku leta :D ampak suuuuuuuupeeeeer!!! tok mi je zašpilal pr srcu, da sm si zvonjenje naštimu!!!

če še kdo rabi... PM! (drugač je pa od Journey - Anytime)

Objavljeno
Vsi tisti k vas mikajo tile "čudni" crashpadi od LighTech-a so v akciji 25% do 3.4... pridejo cca 50€... jst sm jih že naroču...

Kok pa delujejo? A je kdo že kej sprobu (pa ne mi usluge delat pa motor na tla metat, samo uprašam), če je uredu dolžina k štrlijo ven?

Kaj se pa definitivno popraska?

Jst sm mel ene na Fazerci pa je blo sam mal crashan na balanci, pa nč druzga.

tnx

Kdo pa sploh trži Lightechove zadeve pri nas?

Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster Igorr,

Lightechove zadeve se dobijo pri Čarman motosportu :)

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno

Koliko je pa kaj razlike med VTECom med modelom 2004 ter 2006?

Je 2006 model veliko lepse za voziti, glede na to, da so znizali mejo za izklop dveh valjev?

Objavljeno
Koliko je pa kaj razlike med VTECom med modelom 2004 ter 2006?

Je 2006 model veliko lepse za voziti, glede na to, da so znizali mejo za izklop dveh valjev?

Spremenili so vklop za 200 obratov,če si prava kraljična boš čutil,drugače pa.....

Objavljeno
Koliko je pa kaj razlike med VTECom med modelom 2004 ter 2006?

Je 2006 model veliko lepse za voziti, glede na to, da so znizali mejo za izklop dveh valjev?

Odklopijo se ventili ne valji.

Lp dare

Objavljeno

Ok, ventili..valji bi se mogoce res malo tezje odklopili :)

Uglavnem vprasanje je bilo bolj glede na vozne lastnosti,je izboljsava opazna med 04 in 06+ modelom ali se ne splaca iskati 06 modela samo zaradi tega.

Objavljeno

Žio!

preletel sem topic o zavorah in ploščicah, ampak nč nism najdu o ploščicah za VFR l.02. A je mogoče že kdo pisal kaj o tem?

kje se ugodno kupi?

kakšni triki pri menjavi?

napotki?

navodila??

katero olje?

pripomočki???

no če je že kdo od VFR-ašev menjal, me zanima praktično vse...

lahko tut na PM.

hvala, lp

Objavljeno

Med vožnjo mi sveti oziroma se prižiga in ugaša lučka za elektroniko. V navodilih sem prebral naj grem na servis , kjer pa so mi rekli ,da ne vidijo kaj bi lahko bilo narobe in naj se vozim dokler ne bo kakšne večje težave. Dokler se malo fijakam naokol sicer ne vidim toliko problema, ne bi pa želel ,da grem na kako daljšo pot in mi zatrokira nekje sredi vukojebine.

Ali ima kdo kake izkušnje s tovrstno napako ?

Objavljeno
Med vožnjo mi sveti oziroma se prižiga in ugaša lučka za elektroniko. V navodilih sem prebral naj grem na servis , kjer pa so mi rekli ,da ne vidijo kaj bi lahko bilo narobe in naj se vozim dokler ne bo kakšne večje težave. Dokler se malo fijakam naokol sicer ne vidim toliko problema, ne bi pa želel ,da grem na kako daljšo pot in mi zatrokira nekje sredi vukojebine.

Ali ima kdo kake izkušnje s tovrstno napako ?

Mislim da je tole kar mal problem Vfr-k...

Men je tud sm pa ke (no ene 2x)

Lani ko smo štartal proti Livornu(600km) mi je na logaškem klancu blinknla, slab občutek pa nič drugega.

Sm tud preverjal na AS-u pravjo da pride do kakšnega napačnega podatka in pač posveti.

Da bi moped crknil zaradi tega bojda ni bojazni.

A maš alarm?

Men ni nikol več posvetla ko sm alarm idstranil.

Oziroma sm kr cel motor odstranil :)

Objavljeno
A maš alarm?

Men ni nikol več posvetla ko sm alarm idstranil.

Oziroma sm kr cel motor odstranil :)

kruto, vendarle resnično... :evilgrin:

Objavljeno
Mislim da je tole kar mal problem Vfr-k...

Men je tud sm pa ke (no ene 2x)

Lani ko smo štartal proti Livornu(600km) mi je na logaškem klancu blinknla, slab občutek pa nič drugega.

Sm tud preverjal na AS-u pravjo da pride do kakšnega napačnega podatka in pač posveti.

Da bi moped crknil zaradi tega bojda ni bojazni.

A maš alarm?

Men ni nikol več posvetla ko sm alarm idstranil.

Oziroma sm kr cel motor odstranil :)

Če se prav spomnim si ga lani na Sardiniji nekaj razbil. Upam da nima prenehanje utripanja lučke bolj veze z menjavo elektronike, ki je ravno nekje spredaj desno.

Alarma pa nimam ampak imam direktno na akumulator Garmina.

Glede na to ,da je moj še pod garancijo jim ga bom kar pripeljal pa naj zamenjajo vse živo.

Objavljeno
Med vožnjo mi sveti oziroma se prižiga in ugaša lučka za elektroniko. V navodilih sem prebral naj grem na servis , kjer pa so mi rekli ,da ne vidijo kaj bi lahko bilo narobe in naj se vozim dokler ne bo kakšne večje težave. Dokler se malo fijakam naokol sicer ne vidim toliko problema, ne bi pa želel ,da grem na kako daljšo pot in mi zatrokira nekje sredi vukojebine.

Ali ima kdo kake izkušnje s tovrstno napako ?

Tako se je začelo pri meni http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=754&st=915 Končalo pa z menjavo lambda sonde, od takrat gre b.p....... :worship:

Objavljeno
Če se prav spomnim si ga lani na Sardiniji nekaj razbil. Upam da nima prenehanje utripanja lučke bolj veze z menjavo elektronike, ki je ravno nekje spredaj desno.

Alarma pa nimam ampak imam direktno na akumulator Garmina.

Glede na to ,da je moj še pod garancijo jim ga bom kar pripeljal pa naj zamenjajo vse živo.

Nima nč veze, itak nism nč menjal konkretnega...

Možno da je res lambda, če je garancija pa sploh ni panike.

Objavljeno
kruto, vendarle resnično... :evilgrin:

No kruto je zame, ker ugotavljam kako dobr motor sm mel...

Mislim da se mi je prvič zgodil da sm sel na slabše. :unsure:

Objavljeno
No kruto je zame, ker ugotavljam kako dobr motor sm mel...

Mislim da se mi je prvič zgodil da sm sel na slabše. :unsure:

vsa čast! priznati je najtežje - ampak ko priznaš, pa začutiš grenkobo :cry:

VFR 4 ever :OK:

zdej pa verjetno čakaš na 7. generacijo, ane (tko k cel svet)

Objavljeno
Koliko je pa kaj razlike med VTECom med modelom 2004 ter 2006?

Je 2006 model veliko lepse za voziti, glede na to, da so znizali mejo za izklop dveh valjev?

2004 malenkost bolj cukne, če želiš to slišat. Ne boš pa v ovinku zaradi tega usipal po tleh ipd. - itak za extrem lean je moped pretežek. Če pa je to tvoja prva VFR pa itak ne boš vedu razlike. Ko cukne, pa ne pričakovat nekih čudežev. Se (z)vrti, ima malo bolj specifičen zvok, pa poraba gre x2... Pa nekaj bolj potegne. Efektivne premembe v navoru pa ni (2004 vs. 2006) - prej le malo +strmine v grafu... Enak efekt dobiš z kolektorji od FI na npr. letniku 2006, če bi glih to hotu imet.

Kaj je lepše vozit: -če rabiš, da se čimprej zvrti, je to korak naprej oz. +. Če rabiš npr. cruise-mode@160/h, pol je na rešitev bolj "strel v stopalo" oz. -. Naj pa nikar ne temelji tvoja odločitev na tem. VTEC je le tehnološka rešitev za dosego eko norm in tistih nekaj konjičev.

Za navdušenca pa je lepše za slišat itak gear-driven varianto, a to je že druga štorija.

Žio!

preletel sem topic o zavorah in ploščicah, ampak nč nism najdu o ploščicah za VFR l.02. A je mogoče že kdo pisal kaj o tem?

kje se ugodno kupi?

kakšni triki pri menjavi?

napotki?

navodila??

katero olje?

pripomočki???

no če je že kdo od VFR-ašev menjal, me zanima praktično vse...

lahko tut na PM.

hvala, lp

Moja nasvet je, da kupi original, če misliš moped nekaj časa vozit/imet. Sicer kupi alternative.

Kupi npr. pri Elisi, ASu,kjerkoli... "problema nema" z dobavo. Lahko tudi spletni nakupi. Skratka izbir je malo jezero, če že ne morje.

Menjava - če si že kdaj, pol je klasika. Če še nisi - downloadaj service manual, kjer je lepo opisano. Za začetnika. Upam pa, da imaš orodje in le eno levo roko. Sicer raje to opravi na servisu.

Če misliš menjati olje, pa je na forumu že vse lepo napisano.

Srečno.

Objavljeno
Moja nasvet je, da kupi original, če misliš moped nekaj časa vozit/imet. Sicer kupi alternative.

Kupi npr. pri Elisi, ASu,kjerkoli... "problema nema" z dobavo. Lahko tudi spletni nakupi. Skratka izbir je malo jezero, če že ne morje.

Menjava - če si že kdaj, pol je klasika. Če še nisi - downloadaj service manual, kjer je lepo opisano. Za začetnika. Upam pa, da imaš orodje in le eno levo roko. Sicer raje to opravi na servisu.

Če misliš menjati olje, pa je na forumu že vse lepo napisano.

Srečno.

:worship:

will do... orodja pa še nimam... kakšn nasvet, ali mogoče seznamek pripomočkov?

kje naj bi blo tole za olje menjat? (se opravičujem)

lp, H

Objavljeno (popravljeno)

Za menjavo olja nakako najbolj jemljejo pripomoček (pvc flaša s cevjo ipd.) v Louisu. Lahko pa vse malo poimproviziraš z 0.5m mehke cevko pravega premera, da bo sama stala na vijaku za odzračevanje. Pa priporočam še, da pred menjavo olja za vsak slučaj demontiraš ploščice, da ne bo vse mastno, če se ti kaj polije, sname cevka,.. saj veš kaj vse se ti lahko zgodi, ko prvič delaš ?!

Pazi le, da v sistem ne spraviš mehurčkov zraka (oz. skrbi, da stalno dolivaš svežo zavorno tekočino PREDEN je v lončku zmanjka !). To je to. Drugače pa je v tej temi ta postopek že kar nekajkrat detaljno opisan, zraven pa tudi navedeni vsi pripomočki, ki so jih kolegi uporabili.

Aja, pa priporočam, da si nabaviš sprej za razmastitev.., ker na koncu vse lepo posprejaš in spereš z vodo, pa je vse čisto in kot novo (samo priporočilo!).

Popravljeno . Popravil Piksna
Objavljeno
Za menjavo olja nakako najbolj jemljejo pripomoček (pvc flaša s cevjo ipd.) v Louisu. Lahko pa vse malo poimproviziraš z 0.5m mehke cevko pravega premera, da bo sama stala na vijaku za odzračevanje. Pa priporočam še, da pred menjavo olja za vsak slučaj demontiraš ploščice, da ne bo vse mastno, če se ti kaj polije, sname cevka,.. saj veš kaj vse se ti lahko zgodi, ko prvič delaš ?!

Pazi le, da v sistem ne spraviš mehurčkov zraka (oz. skrbi, da stalno dolivaš svežo zavorno tekočino PREDEN je v lončku zmanjka !). To je to. Drugače pa je v tej temi ta postopek že kar nekajkrat detaljno opisan, zraven pa tudi navedeni vsi pripomočki, ki so jih kolegi uporabili.

Aja, pa priporočam, da si nabaviš sprej za razmastitev.., ker na koncu vse lepo posprejaš in spereš z vodo, pa je vse čisto in kot novo (samo priporočilo!).

okej, hvala ti, ker si tako ustrežljiv :worship:

bom vse prebral ko bom mel malo časa. Na youtubu sem pa kar nekaj filmčkov že najdu. opazil sem, da uporabljajo eno "vakuum pumpico", da potegnejo olje ven, in mi je na misel prišla tista šprica za okna pucat - sej vrjetn je pa tut to že opisano nekje, ane... a je kdo probal al olje kr samo priteče ven.

pa še eno vprašanje. ko zaviram mi škripa ko pujs, in sem na vfr world prebral, da naj bi namazal zavorne čeljusti - to pride verjetno ko ploščice vzameš dol... al sem pa zdele tako butnu ven, da ste vsi popadal dol od smeha :D

oblubm bom čimprej prebral... kje je pa kej najlepš opisan, da vem kje začet?

lp, H

Objavljeno

Pozdravljeni:)

Prebral sem tele poste in moram reči, da je blo kar poučno.

Zanima pa me, če namerava kdo od vas (ki lepo skrbite za svoje motorje) v roku meseca prodati kakšno dobro ohranjeno, lepo voženo in oh in sploh Hondo VFR 800 letnika od 2002 naprej za ok. 4500eur (lahko tudi nekaj več Eur, seveda za mlajši letnik in res dober motor). Barve bi pa mel po vrstnem redu zaželjenosti rdečo, srebrno, eventuelno črno.

Na av_.net sem že pogledal ponudbe in mi je padla v oči hondica v AS-u, ampak ker tele zadevice spremljam že skor eno leto, mi je sumljivo, da motor, ki razen (glede na ostale) malo večjega št. km ne zgleda slabo, še ni šel v promet. A mogoče kaj veste o njem? Morda ga je kdo od vas že celo testno vozil, saj naj bi motor bil lani testno vozilo ...

No torej upam, da ne bo post takoj zbrisan, ker sem mogoče zgrešil temo. Hvala vsem za odgovore, še bolj vesel pa bom, če mi bo dejansko uspelo v začetku junija vstopit v ''klub'' zadovoljnih(tu je velik povdarek) lastnikov VFR.

Objavljeno
Pozdravljeni:)

Prebral sem tele poste in moram reči, da je blo kar poučno.

Zanima pa me, če namerava kdo od vas (ki lepo skrbite za svoje motorje) v roku meseca prodati kakšno dobro ohranjeno, lepo voženo in oh in sploh Hondo VFR 800 letnika od 2002 naprej za ok. 4500eur (lahko tudi nekaj več Eur, seveda za mlajši letnik in res dober motor). Barve bi pa mel po vrstnem redu zaželjenosti rdečo, srebrno, eventuelno črno.

Na av_.net sem že pogledal ponudbe in mi je padla v oči hondica v AS-u, ampak ker tele zadevice spremljam že skor eno leto, mi je sumljivo, da motor, ki razen (glede na ostale) malo večjega št. km ne zgleda slabo, še ni šel v promet. A mogoče kaj veste o njem? Morda ga je kdo od vas že celo testno vozil, saj naj bi motor bil lani testno vozilo ...

No torej upam, da ne bo post takoj zbrisan, ker sem mogoče zgrešil temo. Hvala vsem za odgovore, še bolj vesel pa bom, če mi bo dejansko uspelo v začetku junija vstopit v ''klub'' zadovoljnih(tu je velik povdarek) lastnikov VFR.

Če je vse tako kot piše ji nima kaj bit,itak ti bojo dal neki garancije.Prejšnjo sem prodal ko je imela 72 jurjev,pa je delala kot singerca,ni problema...

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene pa zanima sledeče: Je že kdo od vas doma zategoval pogonsko verigo? Za teden dni mi je kolega dal na test VFR-ko, letnik 2008. In sem nekaj gledal in opazil, da veriga ni dovolj "nategnjena". Tam na nalepki piše, da ima lahko maksimalno 30mm hoda, tukaj pa se veriga kar dotakne kovinskega dela (žal nevem strokovnega izraza za tale kovinski del :unsure: ), ki je nad verigo in ima še kakšnih 3-5 mm hoda, čeprav verigo stisnem ob kovino.

Bil bi zelo vesel, če bi se dalo to doma naredit, če ne pa bom šel na servis, da tam uredijo (ne bi rad česa zaj....), ker se ne splača igrat s tem, ker to ni APN..

Hvala za pomoč že vnaprej!!

Lep pozdrav!

Objavljeno
Pozdravljeni!

Mene pa zanima sledeče: Je že kdo od vas doma zategoval pogonsko verigo? Za teden dni mi je kolega dal na test VFR-ko, letnik 2008. In sem nekaj gledal in opazil, da veriga ni dovolj "nategnjena". Tam na nalepki piše, da ima lahko maksimalno 30mm hoda, tukaj pa se veriga kar dotakne kovinskega dela (žal nevem strokovnega izraza za tale kovinski del :unsure: ), ki je nad verigo in ima še kakšnih 3-5 mm hoda, čeprav verigo stisnem ob kovino.

Bil bi zelo vesel, če bi se dalo to doma naredit, če ne pa bom šel na servis, da tam uredijo (ne bi rad česa zaj....), ker se ne splača igrat s tem, ker to ni APN..

Hvala za pomoč že vnaprej!!

Lep pozdrav!

Na strani 45 in 46 je stvar opisana.

Lp dare

Pozdravljeni!

Mene pa zanima sledeče: Je že kdo od vas doma zategoval pogonsko verigo? Za teden dni mi je kolega dal na test VFR-ko, letnik 2008. In sem nekaj gledal in opazil, da veriga ni dovolj "nategnjena". Tam na nalepki piše, da ima lahko maksimalno 30mm hoda, tukaj pa se veriga kar dotakne kovinskega dela (žal nevem strokovnega izraza za tale kovinski del :unsure: ), ki je nad verigo in ima še kakšnih 3-5 mm hoda, čeprav verigo stisnem ob kovino.

Bil bi zelo vesel, če bi se dalo to doma naredit, če ne pa bom šel na servis, da tam uredijo (ne bi rad česa zaj....), ker se ne splača igrat s tem, ker to ni APN..

Hvala za pomoč že vnaprej!!

Lep pozdrav!

Na strani 75 in 76 je stvar opisana.

Lp dare

Objavljeno

Najlepša hvala! Nevem, kako sem lahko tole spregledal!

Lep pozdrav!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!