Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno
Mene še vedno mal muči izbira gum :) Za Vfr-ko

izbor sem zožil na tele kandidate....

-> qualifire II

-> Bridgestone bt016 ali bt021

-> Metzler z6

Kakšen nasvet, mogoče že kdo primerjal telele??

LP

prej sem imel Bridgestonke, zdj mam pa metz Z6, pa so super!!!!

lp!!

Objavljeno
Mene še vedno mal muči izbira gum :) Za Vfr-ko

izbor sem zožil na tele kandidate....

-> qualifire II

-> Bridgestone bt016 ali bt021

-> Metzler z6

Kakšen nasvet, mogoče že kdo primerjal telele??

LP

BT021 in Z6 so v istem ST rangu in so primerljive z D roadsmartom,ki se meni odlično obnesejo,priporočam....

Qualifire in BT016 so bolj športne,manjša kilometrina,višja cena bla,bla.....

Objavljeno

Evo jst tud nabavu. trenutn v garaž. bom pa pelu mal v naravo pa tm pofotku.

post-24125-1245417224_thumb.jpg

post-24125-1245417260_thumb.jpg

post-24125-1245417285_thumb.jpg

Objavljeno

Eto pa mam tut jst svojo Hondo VFR 800 :)

Moram pohvalit fante v AS Domžale, bli prijazni, ustrežni, dal garancijo in zaenkrat dela vse kot mora. :) Zdej pa še samo lepo vreme počakam in gremo mal ovinke ravnat.

Objavljeno

Eno vprašanje za vse tiste, ki sami delate redne servise na VFR 02-. Kakšne svečke uporabiti? Takšne, kot jih predpisuje manual (NGK IMR9B-9H) ali bodo tudi kakšne druge dobre? Po kakšni ceni jih kupujete? Imam jih možnost naročiti iz ZDA za 35EUR + poštnina.

Eto pa mam tut jst svojo Hondo VFR 800 :)

Moram pohvalit fante v AS Domžale, bli prijazni, ustrežni, dal garancijo in zaenkrat dela vse kot mora. :) Zdej pa še samo lepo vreme počakam in gremo mal ovinke ravnat.

Tardečo sem tudi jaz gledal, ko sem kupoval. In je lepa. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

ehhh..jebemti Hondo res..... :closedeyes:

neki te zrajcajo z tem podobnim...

post-10693-1246021197_thumb.jpg

in kao v5 mašino pod rezervoarjem...

pol pa...no če to drži in bo vsaj podobna tisti iz zgornjega posta

sem očitno prišparal tistih dobrih 10k eur in bom še naprej gonil tisto kr mam zdej v garaži...

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno

Tele nove slike so pa res bl polom..what are they thinking... :)

upam da je to spet fake :)

Objavljeno (popravljeno)
Tele nove slike so pa res bl polom..what are they thinking... :)

upam da je to spet fake :)

Se popolnoma strinjam. tole so pa kr zafučkal. Dokler je ne vidim v salonu bom fural do l.2009 (i'm lovin' V-Tec!)

+ pa še to... velika prednost 6th gen VFR so luči, ki res razsvetlijo vse kar rabiš vidt. tuki mi pač ne izgleda obetavno (vseeno pa komi čakam, da jo vidim v realnosti)

lp

Popravljeno . Popravil herbieflower
Objavljeno (popravljeno)
Eno vprašanje za vse tiste, ki sami delate redne servise na VFR 02-. Kakšne svečke uporabiti? Takšne, kot jih predpisuje manual (NGK IMR9B-9H) ali bodo tudi kakšne druge dobre? Po kakšni ceni jih kupujete? Imam jih možnost naročiti iz ZDA za 35EUR + poštnina.

Tardečo sem tudi jaz gledal, ko sem kupoval. In je lepa. :OK:

Jaz sm jih tudi iz ZDA nabavu te svečke (NGK IMR9B-9H) ker pri nas so cca100€, tako da NP. Seveda te svečke so za 48.000 km, na servisu pa ponavadi ti dajo not une navadne, ki so za 24.000 pa še pol manj stanejo.

Torej si moraš odgovorit na vprašanje: koliko km misliš prevozit s tem motorjem in že poznaš odgovor katere svečke boš kupu.

BY

Popravljeno . Popravil sulica
Objavljeno

Sej če bo taka bom pa vesel , ker moja bo še zmerej lepša :naughty: :OK:

Objavljeno
Še multistrada ni tolk grda :closedeyes:

Marsikatera ninja je grša od te VFR-e kao nove ...

Sicer pa - predvidevamo lahko, da je oklep v realnosti vsaj malenkost drugačen, bolj dodelan ... ne pozabimo, da gre tu samo za delovni prototip, s katerim preizkušajo ciklistiko, zračni tok, motor ...

Objavljeno
tale grdosija je uradno ubila CBR XX. Škoda. VFR je meni osebno, že 10 let grd, tole ta novo bo pa postrani gledal še zato, ker je skenslala X-o :(

okej okej... tech gre naprej, ane... tko da lohka pričakujemo da bojo izboljšave, pa mogoče bo namest reglerja treba kej druzga menjat hitrej k svečke... še vedno bojo pristaši, ki jim ne bo všeč in bojo tisti ki jim BO všeč - tko pač je. Odkrito povedano - men tut ta trenutek oblika ni nevemkaj. Ampak verjamem, da bo honda speljala futuristično obliko do dovršenosti in z videzom stopila korak pred ostalimi motorji. Vsaj pri meni je tako, da če ima motor odlične vozne lastnosti in še kakšne malenkosti k me pač preprosto zrajcajo, mi cel motor rata všeč.

Če v svoji glavi nebi sprejel da se stvari spremijajo - kot luči na avtu, iz kvadratkov na razne dvojne krogce in vijugice in bogve kaj še, bi še vedno vozil jugota... ali pač...

glede XX-e se pa strinjam, da škoda da je ni več... ampak če razmislim... VTEC je bil kao full grajan in ga zarad tega nočjo dat naprej (men osebno je še vedno zakon in čist zmaga). posledično so povečal kubikažo, ker že tako ali tako VFR-jka spada v najvišji rang. + je da bo mela nova več navora, kar bo naredilo VFRjko odličen športno-potovalen bike - to verjetno vsi upamo... kaj bojo pa nardil bomo pa vidl...

be positive!!!

lp

Objavljeno
glede XX-e se pa strinjam, da škoda da je ni več... ampak če razmislim... VTEC je bil kao full grajan in ga zarad tega nočjo dat naprej (men osebno je še vedno zakon in čist zmaga). posledično so povečal kubikažo, ker že tako ali tako VFR-jka spada v najvišji rang. + je da bo mela nova več navora, kar bo naredilo VFRjko odličen športno-potovalen bike - to verjetno vsi upamo... kaj bojo pa nardil bomo pa vidl...

be positive!!!

lp

Prosim, kakšen argument?

Ne pozabi, da naj bi bila prednost VTEC-a v boljšem navoru v nižjih obratih in izrazu moči v višjih.

P.S.: Če primerjaš krivuljo navora med letnikom '98 in '02 opaziš, da je VTEC velik korak nazaj.

VtecTorqueCompared.gif

Objavljeno
Prosim, kakšen argument?

Ne pozabi, da naj bi bila prednost VTEC-a v boljšem navoru v nižjih obratih in izrazu moči v višjih.

P.S.: Če primerjaš krivuljo navora med letnikom '98 in '02 opaziš, da je VTEC velik korak nazaj.

hmm... zanimivo...

hvala!

Objavljeno
tale grdosija je uradno ubila CBR XX. Škoda. VFR je meni osebno, že 10 let grd, tole ta novo bo pa postrani gledal še zato, ker je skenslala X-o :(

:evilgrin: A zdej boš reku da je XX lepša od VFR 800 VTec...dej ne ga srat :nono:

Objavljeno
Prosim, kakšen argument?

Ne pozabi, da naj bi bila prednost VTEC-a v boljšem navoru v nižjih obratih in izrazu moči v višjih.

P.S.: Če primerjaš krivuljo navora med letnikom '98 in '02 opaziš, da je VTEC velik korak nazaj.

VtecTorqueCompared.gif

Imel sem obe in moram priznat, da je bila prva VFR 800 (1998-2001) res malo bolj jezna.....je pa ciklistika novejše DOSTI BOLJŠA od prejšnje....PREIZKUŠENO

Objavljeno (popravljeno)
:evilgrin: A zdej boš reku da je XX lepša od VFR 800 VTec...dej ne ga srat :nono:

to je vse subjektivno. do 2001 mi je bil vfr tak, zaresn, dobr, korekten motor, tale v-tec, najbrž v vseh pogledih boljša kot predhodnica, mi zgleda k ena breja zajkla. prav nič na njej mi ni všeč.

XX je bombnik na čist drugem nivoju. predvsem mi je všeč vrstni liter in malo velk motor. ki ga V4 800 ne more dohajat. z vsemi komplikacijami in vteci vred.

je pa to vse subjektivno!!! xx mam rad, vfr mi je pa kr neki. nepotrebna komplikacija. in to je to.

BTW: sulica, a si ti včasih delal na slovenici v postojnski pošti?

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)
to je vse subjektivno. do 2001 mi je bil vfr tak, zaresn, dobr, korekten motor, tale v-tec, najbrž v vseh pogledih boljša kot predhodnica, mi zgleda k ena breja zajkla. prav nič na njej mi ni všeč.

XX je bombnik na čist drugem nivoju. predvsem mi je všeč vrstni liter in malo velk motor. ki ga V4 800 ne more dohajat. z vsemi komplikacijami in vteci vred.

je pa to vse subjektivno!!! xx mam rad, vfr mi je pa kr neki. nepotrebna komplikacija. in to je to.

BTW: sulica, a si ti včasih delal na slovenici v postojnski pošti?

O.K. vsak ima svoj okus sam meni XX ima dizajn čist klasičen 90-tih. Je pa res da ima v okvirju hudo mašino to se strinjam s tabo. Sicer pa Vfr je bila skonstruirana predvsem za potovanja, poglej si malo v tem rangu kaj dobiš od konkurence....Gsx-f..ZZR...primerja jih malo pa boš videl VELIKO razliko.

Konec koncu pa je Vfr bil motor zmeraj klasa zase (do zdaj vse lastnike ki sem poznal so bili ZELO zadovolni), jaz pa sem z prvo mojo VFR naredu čez 160.000 km brez NP , tako da kapo dol.

BTW:Cartman, sem iz krasa in nisem delal na pošti ....pa dost varnih km s tvojim Bombnikom ti želim :naughty:

Popravljeno . Popravil sulica
Objavljeno
Prosim, kakšen argument?

Ne pozabi, da naj bi bila prednost VTEC-a v boljšem navoru v nižjih obratih in izrazu moči v višjih.

P.S.: Če primerjaš krivuljo navora med letnikom '98 in '02 opaziš, da je VTEC velik korak nazaj.

VtecTorqueCompared.gif

Še to sem pozabu..kaj pa navor pod 5000 rpm ? Kakor vem in občutu ima pa t nova navor do 5000rpm DOSTI biljši od predhodnice :naughty:

Objavljeno

Glede na to kulk mi je zdele grda jo bom mogoče čez 5 let kupu ( rabljeno afkorsmajhors ).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!