DAN Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Glede na to kulk mi je zdele grda jo bom mogoče čez 5 let kupu ( rabljeno afkorsmajhors ). Točno to,pa vse rdečke,vodene koze.....bojo že pozdravljene!
herbieflower Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Konec koncu pa je Vfr bil motor zmeraj klasa zase (do zdaj vse lastnike ki sem poznal so bili ZELO zadovolni), jaz pa sem z prvo mojo VFR naredu čez 160.000 km brez NP , tako da kapo dol.
T Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Da vas potolažim, tiste slike nagraužne vfr so žal kar pravilne. :krneki: Končna verzija bo kot kaže res nekaj zelo podobnega, bomo videl nekaj bojo še spremenili oklepe, barvo.... Mogoče pa bo ratalo kaj lepega Drugače vam bojo pa stare bol ceno drzale. :naughty:
Cartman Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 O.K. vsak ima svoj okus sam meni XX ima dizajn čist klasičen 90-tih. Je pa res da ima v okvirju hudo mašino to se strinjam s tabo. Sicer pa Vfr je bila skonstruirana predvsem za potovanja, poglej si malo v tem rangu kaj dobiš od konkurence....Gsx-f..ZZR...primerja jih malo pa boš videl VELIKO razliko. Konec koncu pa je Vfr bil motor zmeraj klasa zase (do zdaj vse lastnike ki sem poznal so bili ZELO zadovolni), jaz pa sem z prvo mojo VFR naredu čez 160.000 km brez NP , tako da kapo dol. BTW:Cartman, sem iz krasa in nisem delal na pošti ....pa dost varnih km s tvojim Bombnikom ti želim :naughty: sej nimam (še) XXe. zdej mam vtr. sva pa oba pozabla omenit, da je pri temu motorju Honda odpravila "hibo" VFRjev. dali so ji litr in več :naughty:
sulica Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 sej nimam (še) XXe. zdej mam vtr. sva pa oba pozabla omenit, da je pri temu motorju Honda odpravila "hibo" VFRjev. dali so ji litr in več :naughty: NE BOM VEČ KOMENTIRAL
Tomica Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Sicer pa Vfr je bila skonstruirana predvsem za potovanja, poglej si malo v tem rangu kaj dobiš od konkurence....Gsx-f..ZZR...primerja jih malo pa boš videl VELIKO razliko. Ja, saj je res, VFR-jka je odlicen moped. Ne vem, mogoce sem jaz edini na tem forumu, ki imam z njo malo drugacen obcutek. Pred 10. leti sem imel Kawa ZZR 500 (ne vem ce se jih se spominjate ) in se mi je zdel super motor. Ja, res vzamem v zakup, da sem bil takrat 10 let mlajsi in sem si vec upal. Kljub vsemu, VFR-jko imam ze dve leti, pa sem preprican, da je ne tako obvladam kot sem ZZR-ja. Nekako se ne upam spustiti v ovinek kot sem se prej z ZZR-jem. Z njim sem bolj hitro in bolj tekoce vozil, vozil sem vstric CBRk. Sedaj me je prav sram ampak me vsi motoristi po vrsti prehitevajo. Enostavno se mi zdi, da bo v ovinku kar zdrsnila po tleh. Se enkrat poudarjam, ta moped mi je zelo vsec, lepo se vozi, ampak imam mogoce nek respekt pred njim.
peterpan Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Sicer pa Vfr je bila skonstruirana predvsem za potovanja, poglej si malo v tem rangu kaj dobiš od konkurence....Gsx-f..ZZR...primerja jih malo pa boš videl VELIKO razliko. Ja, saj je res, VFR-jka je odlicen moped. Ne vem, mogoce sem jaz edini na tem forumu, ki imam z njo malo drugacen obcutek. Pred 10. leti sem imel Kawa ZZR 500 (ne vem ce se jih se spominjate ) in se mi je zdel super motor. Ja, res vzamem v zakup, da sem bil takrat 10 let mlajsi in sem si vec upal. Kljub vsemu, VFR-jko imam ze dve leti, pa sem preprican, da je ne tako obvladam kot sem ZZR-ja. Nekako se ne upam spustiti v ovinek kot sem se prej z ZZR-jem. Z njim sem bolj hitro in bolj tekoce vozil, vozil sem vstric CBRk. Sedaj me je prav sram ampak me vsi motoristi po vrsti prehitevajo. Enostavno se mi zdi, da bo v ovinku kar zdrsnila po tleh. Se enkrat poudarjam, ta moped mi je zelo vsec, lepo se vozi, ampak imam mogoce nek respekt pred njim. Si preveril vzmetenje? In kako so obrabljene gume... Sam sem šel iz SuperMoto na (rabljeno) TDM 900 in imel podoben občutek, ki se je delno popravil, ko sem zamenjal prvo gumo, ki je bila obrabljena samo od vožnje naravnost, predvsem pa ko mi je serviser vzmetenje spredaj nastavil bolj trdo. Sedaj pa gledam v smeri CBF, VFR... Kar se pa let tiče in razlike v vožnji, mogoče si pred leti razmišljal le kaj je maksimalna hitrost s katero spelješ ovinek, danes pa si v enačbo vstavil še "kaj pa če" in potrebno zavorno pot
Tomica Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 [si preveril vzmetenje? In kako so obrabljene gume... Sam sem šel iz SuperMoto na (rabljeno) TDM 900 in imel podoben občutek, ki se je delno popravil, ko sem zamenjal prvo gumo, ki je bila obrabljena samo od vožnje naravnost, predvsem pa ko mi je serviser vzmetenje spredaj nastavil bolj trdo. Sedaj pa gledam v smeri CBF, VFR... Kar se pa let tiče in razlike v vožnji, mogoče si pred leti razmišljal le kaj je maksimalna hitrost s katero spelješ ovinek, danes pa si v enačbo vstavil še "kaj pa če" in potrebno zavorno pot Res je kolega, gume imajo že več kot leto in enkrat mi je policaj, sicer znanec, rekel, da se vidi, da ne vozim pretirano hitro v ovinkih oz. da je moja voznja turistična. In res je tudi, da sem zadnjo gumo zamenjal z rabljeno, ker, ma ne, me je prevec sram, da bi povedal. Za vzmetenje pa ne vem, mislim, da sem pustil vzmetenje na obeh kolesih na tovarniških nastavitvah. Zadaj sem enkrat nekaj probaval ampak sem potem povrnil stanje, kakršno je bilo na zacetku. Bom pa preveril na servisu. Hvala za nasvet Peterpan. Z drugo tvojo predpostavko pa se popolnoma strinjam. Že danes je malo manjkalo in bi celo večnost razmišljal, zakaj me tako dober motor nekako ne uboga. To pa je že tematika druge sekcije foruma...
sulica Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 [si preveril vzmetenje? In kako so obrabljene gume... Sam sem šel iz SuperMoto na (rabljeno) TDM 900 in imel podoben občutek, ki se je delno popravil, ko sem zamenjal prvo gumo, ki je bila obrabljena samo od vožnje naravnost, predvsem pa ko mi je serviser vzmetenje spredaj nastavil bolj trdo. Sedaj pa gledam v smeri CBF, VFR... Kar se pa let tiče in razlike v vožnji, mogoče si pred leti razmišljal le kaj je maksimalna hitrost s katero spelješ ovinek, danes pa si v enačbo vstavil še "kaj pa če" in potrebno zavorno pot Res je kolega, gume imajo že več kot leto in enkrat mi je policaj, sicer znanec, rekel, da se vidi, da ne vozim pretirano hitro v ovinkih oz. da je moja voznja turistična. In res je tudi, da sem zadnjo gumo zamenjal z rabljeno, ker, ma ne, me je prevec sram, da bi povedal. Za vzmetenje pa ne vem, mislim, da sem pustil vzmetenje na obeh kolesih na tovarniških nastavitvah. Zadaj sem enkrat nekaj probaval ampak sem potem povrnil stanje, kakršno je bilo na zacetku. Bom pa preveril na servisu. Hvala za nasvet Peterpan. Z drugo tvojo predpostavko pa se popolnoma strinjam. Že danes je malo manjkalo in bi celo večnost razmišljal, zakaj me tako dober motor nekako ne uboga. To pa je že tematika druge sekcije foruma... RABLENE gume staviš gor Prej ko pelješ na servis vsekakor menjaj obe gumi in sicer NOVI (en komplet cca 230€) ne pa rabljene...pol pa bo čist drugi motor...GARANTIRANO :naughty: BY
herbieflower Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 (popravljeno) Sicer pa Vfr je bila skonstruirana predvsem za potovanja, poglej si malo v tem rangu kaj dobiš od konkurence....Gsx-f..ZZR...primerja jih malo pa boš videl VELIKO razliko. Ja, saj je res, VFR-jka je odlicen moped. Ne vem, mogoce sem jaz edini na tem forumu, ki imam z njo malo drugacen obcutek. Pred 10. leti sem imel Kawa ZZR 500 (ne vem ce se jih se spominjate ) in se mi je zdel super motor. Ja, res vzamem v zakup, da sem bil takrat 10 let mlajsi in sem si vec upal. Kljub vsemu, VFR-jko imam ze dve leti, pa sem preprican, da je ne tako obvladam kot sem ZZR-ja. Nekako se ne upam spustiti v ovinek kot sem se prej z ZZR-jem. Z njim sem bolj hitro in bolj tekoce vozil, vozil sem vstric CBRk. Sedaj me je prav sram ampak me vsi motoristi po vrsti prehitevajo. Enostavno se mi zdi, da bo v ovinku kar zdrsnila po tleh. Se enkrat poudarjam, ta moped mi je zelo vsec, lepo se vozi, ampak imam mogoce nek respekt pred njim. jst sem mel tut tak občutek ko sem mel prejšne gume gor. Menjal sem na Metzeler Z6 in motor se pelje čist drugače. Ko boš enkrat dal gor nove gume, boš sigurno opazil razliko in se spraševal, kaj ti je bilo prej, da nisi dal novih gum gor. Motor je tudi mirnejši v vseh hitrostih in marsikaterem pogledu. LP, Popravljeno Julij 1, 2009. Popravil herbieflower
sulica Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 jst sem mel tut tak občutek ko sem mel prejšne gume gor. Menjal sem na Metzeler Z6 in motor se pelje čist drugače. Ko boš enkrat dal gor nove gume, boš sigurno opazil razliko in se spraševal, kaj ti je bilo prej, da nisi dal novih gum gor. Motor je tudi mirnejši v vseh hitrostih in marsikaterem pogledu. LP, TOČNO TAKO
Tomica Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 TOČNO TAKO Hvala fantje, jutri dobim plačo in bom resno premislil o vašem predlogu čeprav gume še niso fuč in bi jih lahko še drsal nekaj cajta. Bom preveril če je kaj pametnega v akciji, drugače pa se bom ravnal po vašem nasvetu tudi brez akcije.
herbieflower Objavljeno Julij 3, 2009 Opozori Objavljeno Julij 3, 2009 Hvala fantje, jutri dobim plačo in bom resno premislil o vašem predlogu čeprav gume še niso fuč in bi jih lahko še drsal nekaj cajta. Bom preveril če je kaj pametnega v akciji, drugače pa se bom ravnal po vašem nasvetu tudi brez akcije. Tudi moje gume so se mi zdele čist OK - "zdržale bi sigurno še eno sezono ali dve, take lepe turističke vožnje". Za foro sem jih dal tukaj pod male oglase in napisal ceno, ki se je enačila s stroški menjave . Z enim poštenjakom, ki je me je klical, sva se zmenila pri Širniku, kjer so mi odmontiral gume in dal nove gor, on je pa odkupu in odpelu tastare. Možakar je zelo zadovoljen, jaz pa tudi Od Dravograda do Ljubljane, so se gume ob previdni vpeljevalni vožnji že zdele čisto drugačne in v ovinkih bolj predvidljive. Opravil sem še nekaj relacijskih voženj in priporočljivih 500km je bilo hitro mimo. Zdej pa vsakič uživam v prečudovitih novih kilometrih. Če bom imel do naslednjega seta dovolj evrčkov bom pa tudi razmišljal o M3. LP! Odloči se pametno - varnost najprej!!
Fazer03 Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 (popravljeno) Angleški MCN šlekulira dalje: isti agregat, druga nadgradnja: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ement-revealed/ Popravljeno Julij 17, 2009. Popravil Fazer03
herbieflower Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Angleški MCN šlekulira dalje: isti agregat, druga nadgradnja: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ement-revealed/ ehh... tole se mi zdi že čist bedno. kar naprej kr ene grde špekulacije.
P182 Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 (popravljeno) Videno ali ne .... Nova VFR ...še uradna stran KLIK Popravljeno Julij 18, 2009. Popravil P182
jln Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 lep pozdrav! mam en problemčič!zanima me če je že kdo kdaj doživel kej podobnega s svojo hondo!moja vfr(l.04, cca 40kkm) proizvaja neke čudne zvoke, ki se slišijo kot nekakšno klikanje oz. šklocanje!npr. ko na mestu "nabijem" gas do cca 5000rpm in spustim,se med padanjem obratov,nekje pod 3000 zasliši par zaporednih šlkocev!včasih se slišijo tudi ko je motor v prostem teku!zgodi se tudi da je isti zvok tudi pri konstantnih obratih nekje med 2000 in 2500 rpm!spet drugič pa dela ko mina in on o kakšnem nenavadnem zvoku ne duha ne sluha!tudi glasnost šklocanja ni zmeraj ista!čuden problem zato je pa mogoče tut mal čudno vprašanje !any idea kaj bi to lahko bilo!? hvala
dore Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 lep pozdrav! mam en problemčič!zanima me če je že kdo kdaj doživel kej podobnega s svojo hondo!moja vfr(l.04, cca 40kkm) proizvaja neke čudne zvoke, ki se slišijo kot nekakšno klikanje oz. šklocanje!npr. ko na mestu "nabijem" gas do cca 5000rpm in spustim,se med padanjem obratov,nekje pod 3000 zasliši par zaporednih šlkocev!včasih se slišijo tudi ko je motor v prostem teku!zgodi se tudi da je isti zvok tudi pri konstantnih obratih nekje med 2000 in 2500 rpm!spet drugič pa dela ko mina in on o kakšnem nenavadnem zvoku ne duha ne sluha!tudi glasnost šklocanja ni zmeraj ista!čuden problem zato je pa mogoče tut mal čudno vprašanje !any idea kaj bi to lahko bilo!? hvala Napenjalec verige odmične gredi. lp dare
jln Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 Napenjalec verige odmične gredi. lp dare dare hvala! zdej bi ta pa še prosu če mi lohk poveš kolk se mi mudi na servis(menjava napenjalca ali zgolj servis le tega) pa za kolk približno ba tanjša denarnica?dopust je pred vrati... hvala
dore Objavljeno Julij 25, 2009 Opozori Objavljeno Julij 25, 2009 dare hvala! zdej bi ta pa še prosu če mi lohk poveš kolk se mi mudi na servis(menjava napenjalca ali zgolj servis le tega) pa za kolk približno ba tanjša denarnica?dopust je pred vrati... hvala Ta napenjalec ni klasičen na vzmet kot pri večini motorjev. Mislim ,da ni tako kritično (vsaj na pooblaščenem servisu pravijo tako),če seveda ne ropota stalno. Ta napenjalec deluje na pritisk olja in mislim da bi z menjavo gumic lahko zadevo rešil. Na servisu pa seveda menjajo kar komplet napenjalec ,ki pa kar nekaj stane. Nisem siguren ,ampak mislim da okoli 100 eur.Ker pa je motor V osnove ima dva napenjalca ,vendar se mi zdi, da ponavadi crkne tisti na zadnjem delu motorja -proti zadnji gumi. Lp dare
MiniMedo Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Ja, če ti je všeč belo-rdeča kombinacija ... Drgač pa ko ga gledaš neki časa, ne zgleda tok slabo
LRR Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Ja, če ti je všeč belo-rdeča kombinacija ... Drgač pa ko ga gledaš neki časa, ne zgleda tok slabo Tole mi kar malo bolje izgleda
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se