Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

Živjo!

veriga ima okoli 25000 in ko si omenil verigo mi je postalo jasno da sem tak zvok ali podoben enkrat že slišal in mislim, da je res veriga

bom jo zamenal pa da vidimo

lp in hvala za nasvet

Boštjan

Objavljeno

Živjo!

veriga ima okoli 25000 in ko si omenil verigo mi je postalo jasno da sem tak zvok ali podoben enkrat že slišal in mislim, da je res veriga

bom jo zamenal pa da vidimo

lp in hvala za nasvet

Boštjan

Da ne pozabiš menjat tudi oba zobnika. Komplet na e-bayu te pride okoli 165€.

LP

Objavljeno (popravljeno)

To se mi zdi en tak nateg kakor une plastične piskalice proti divjadi, ki se montirajo spredaj na avto ali motor. Na žalost sem tudi jaz padel na to finto :wallbash:

ej model, a si kdaj probal gas ročko z različnim profilom?

ker dejansko je razlika, odvisno kak profil imaš, načeloma je pa bolj natančno odpiranje gasa pod malimi koti, manj cukanja pa to.

moja aprilia ima to že serijsko, ker to dejansko rabi in je res čist krotek motor pod malim gasom.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

ej model, a si kdaj probal gas ročko z različnim profilom?

ker dejansko je razlika, odvisno kak profil imaš, načeloma je pa bolj natančno odpiranje gasa pod malimi koti, manj cukanja pa to.

moja aprilia ima to že serijsko, ker to dejansko rabi in je res čist krotek motor pod malim gasom.

Honda ne rabi predelav...naredijo vse kakor treba...u nulo :yea1:

Če si pa ti zadovoljen s tako konfiguracijo, nimam nič proti..toliko da veš.... :notworthy:

LP

Model :kva2:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

kako čelado kdo uporablja na svoji VFRjki? Jo bom menjal in me zanima kaj ma kdo... kolk so kaj hrupne. Zdaj mam od Sharka, ki je bla na Hornetki prej super, na tem motorju pa je precej glasna. Torej me zanima kakšno ima kdo na glavi?

Hvala.

Objavljeno

jst ti priporočam da se zapeleš do Velenja v compaco in probaš eno njihovih čelad; jst sm prezadovoljen z njihovimi izdelki, da o popotrošniškem servisu (ki bi marsikateremu prodajalcu/uvozniku lahko bil za vzgled, saj je +10) ne zgubljam besed ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Danes sem se prvič peljal v ne sicer popolni temi,bil je mrak,s temi novimi žarnicami.Presenečen nad svetlobo,ki jo dajajo...svetloba je bela in močnejša,mislim pa,da je tudi domet večji...zamenjal sem vse štiri,ampak z dolgimi se ne vidi kaj dosti več,mogoče povečan zgornji pas svetlobe...

Poslikal sem s telefonom...bom pa še enkrat s fotoaparatom...videt je samo en kup svetlobe-slikano direkt v žaromete....in pa z vrha,nad lučmi...

Naj povem,da sem svetlobo 7500K zasledil samo pri teh žarnicah izmed vseh,ki se najdejo na tržišču,imajo pa tudi oznako E4,se pravi,da so legalne...

Zdaj moram zamenjat sam še park žarnice,že naročene dve LED z močno svetilnostjo...ker te rumene res ne spadajo tja ;)

Kolko cajta so ti delale oz. delajo brez problema? Jaz sem imel dve, pa sta bli 5000K in sta se pregrevali, tak da mi je kontakt začelo topit (ono plastiko okoli). No zaj sem dal nazaj navadne halogenke noter :D

Ma kdo kake izkušnje z neko tako varjanto:

http://www.ebay.com/itm/Car-H7-68-SMD-LED-White-Headlight-Light-Lamp-12V-/320675852030?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4aa9c52efe#ht_3026wt_1396

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kolko cajta so ti delale oz. delajo brez problema? Jaz sem imel dve, pa sta bli 5000K in sta se pregrevali, tak da mi je kontakt začelo topit (ono plastiko okoli). No zaj sem dal nazaj navadne halogenke noter biggrin.gif

Ma kdo kake izkušnje z neko tako varjanto:

http://www.ebay.com/...#ht_3026wt_1396

Torej Gkeko, si dal tiste žarnice na motor ?

Objavljeno

Torej Gkeko, si dal tiste žarnice na motor ?

Ne jih nisem niti kupo, sem prej prebral malo po forumih. Spet vse odvisno od leče itd... Sem dal navadne žarnice iz špara noter, pa še kr delajo in dajo belo svetlobo. :D

Objavljeno

Ma kdo kake izkušnje z neko tako varjanto:

http://www.ebay.com/...#ht_3026wt_1396

Vozil en avto ki je imel neko tako varjanto za dolge luci. Efekt je podoben malo mocnejsim pozicijam. :) Sicer pa ze sama oblika "zarnice" pove da ne gre za tockasto svetlobno telo (kot je H7, pri kateri pride vsa svetloba iz 2x2x5 mm telesa), tako da si lahko, ehm... ...si ne moremo niti predstavljat, kako "lep" svetlobni snop bi dalo tole v fokusih/projektorjih, ki so narejeni za H7 zarnice... ce bi ob tej svetilnosti sploh dalo kaksen "snop"... :grim
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo,

kupil bi LeoVince ( ali kakšno drugo rohnečo zadevo) izpuh za VFR VTEC 800, s homologacijo.

Ponudbe na PM.

lp

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav

Tukaj me predvsem zanima ce mogoce kdo ve kaj bi to lahko bilo. Imam motor Hondo Vfr800 letnik 2005. Do sedaj je tekla brezhibno, po lanskem servisu, kjer so se servisirali tudi ventili ( brusenje ploscic ) pa mi zacne nekje po 3000 km " šklocat"..... tako kot bi kovina udarjala ob kovino. To se dogaja tudi ko je motor v prostem teku. Sucer sam motor ne zgubi na moci ali pospeski. Ce pa zamenjam olje je spet dobro za nekaj casa.

To sprasujem za to ker mi skoraj vsak pove drugace in ne vem komu naj verjamem!

hvala za vase mnenje in komentarje, ter srecno na cesti

Objavljeno

VFR 800 ima VTEC, ce se ne motim? lahko da so ti podali samo napacno razlago, ampak kolikor vem se pri nastavljanju ventilov nicesar ne brusi, ampak se ploscice menjava. Mi pa tole smrdi po drocnikih. Ker pa ne vem kako tocno je VTEC narejen pri VFR, vzemi moj post z rezervo.

Objavljeno

http://www.bsmotorin...9379vf-750f.jpg

s tem se vozim, na bolj izkušene od mene v moto-segmentu pa se obračam s parmi vprašanji:

-Obrnil sem ključ (kontakt, use OK) po stisku gumba za vžig pa mi je naenkrat pobralo ves štrom, luči dol, kontakt dol, sedaj ne da nobenega cahna od sebe. Kakšna je šansa da mi je šel zaganjač? se ga da popravit, al ga je potrebno menjati (motor je letnik 1982, in za male pare ga bo težko dobiti verjetno)?

-Nastaviti je potrebno vplinjače, saj ima 4 ločene (če se ne motim), in prihaja do nepravilnosti v prostem teku in doziranju plina (navor se rahlo valovito spreminja). Je to veliko dela? dam raje na servis in se ne igram s tem?

-So semeringi standardizirani, al jih je potrebno kupit za ta model honde posebej?

aja, še cene, okvirno, če ima kdo kakšno predstavo o tem..

hvalahvalahvala :)

Objavljeno

po lanskem servisu, kjer so se servisirali tudi ventili ( brusenje ploscic ) :nono:

Tega se načeloma ne počne, upam, da niso to kr na roke naredili ker potem ni celotna površina isto odbrušena.

Pelji motor na kakšen kvaliteten servis!

Objavljeno

No v bistvu sem za te stvari lajk vsaj kar se tice masine.... ja receno mi je bilo da so se ploscice malo zbrusile in ventili nastelali...;-)....

Objavljeno

1) v teoriji : Load Shed Relay očitno deluje (ugasnejo vsi porabniki, da bo več soka šlo v starter), naslednji dogodek bi moral biti starter rele. Torej : starter rele je zanič (radi zašmelcajo, če je akumulator bolj prazen). Poišči rabljen/nov starter rele (številka je na ohišju).

Če je rele v redu, pa zaganjač (starter) dokaj poceni očisti in krtačke zamenja vsak avtoelektričar, seveda lahko to storiš tudi sam.

2) Za nastavitev uplinjačev najdi znanca, ki ima tiste 4 urice ali izvedbo s tekočimi stolpci. Tudi na servisu ne bi smelo biti drago. Poglej še svečke.

3) Verjetno misliš semeringe za sprednje vilice ? 10 do 30 EUR http://www.motonet.biz/eshop/motorcycles/honda/750/vf-750-f/1984/?page=4#none

Objavljeno

Mislim ej.... če vse skup počepne pomeni de ni štroma!! Akku Hin!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!