Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Kolk te je stal stator? Jaz sem ga lih včeraj dobil in je bil menjan.

Moj novi STATOR

150 evričov s poštnino iz UK, mislim da mava istega(če si ti tisti kateremu sem ga na FB priporočil) :)

Upam da nebo zatajilo...Baje pa naj bi bili reglerji "slabost" precej Hond.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tudi meni se je danes kadilo na desni strani pri tanku, skurilo mi je konektor, ki gre iz statorja na regler, zaenkrat sva s kolegom kar direkt zlotala žice, ker so se vse res na vroče segrele, zaenkrat je zdaj vredu, me pa zanima, kaj bo to potegnilo za seboj. Zanimivo je to, da mi motor popolnoma nič ni nagajal in sem včeraj naredil 450 km.

Evo, ni vredu. Žice med statorjem in reglerjem se grejejo ko nore, več je obratov, bolj vroče so. Pri 5000 obratih jih skoraj ne moreš več držati. Najbolj zanimivo je pa to, da motor čisto normalno dela, vse vrednosti , ki sem jih izmeril po servisni knjigi so ok, fila 14,4 v pri 5000 obratih in vklopljenih vseh porabnikih, se pravi, da je vse idealno. Bolj na kratko povedano, pojma nimam, kaj je narobe.

Če ima kdo slučajno oklepe dol, naj malo potipa te tri žice, ki grejo iz statorja, kako se kaj pri njemu obnaša temperatura.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo na VFRki power commanderja? Kakšni so občutki, kolk je kaj poraba goriva,... (Bom potem spraševal na vfrworld če tukaj nebo odgovora) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Eno vprašanje za vas vse lastnike teh lepotcev:

Na kakšno temperaturo se vam segreje vfr-ka (mišljeno je max.do katere se je segrela n kdaj se je vklopil ventilator). Meni se je prij moji do 2dni nazaj vklopil ventilator pri 104°C... a zdaj se ji je zblodilo in ga vklopi pri 113 °C. Temperatura je bla tud na 115. Zaj pa nevem kaj se je zgodilo oz.kak bi se dalo to porihtat, kr vrjetno se je senzorju zblodlo.

Sem pa na hitro pogledal (v Sarajevu) in videl, da je bila posoda (pri levem hladilniku) prazna, pa sm noter nalil malo vode.

Torej kako se da to rešit?

V planu mam naročit ventilator od vtr 1000f, kr bi naj pasal noter namesto tega od vfr-ke in naj bi motor hitreje ohladil (vir vfrworld in vfrdiscussion)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za vas vse lastnike teh lepotcev:

Na kakšno temperaturo se vam segreje vfr-ka (mišljeno je max.do katere se je segrela n kdaj se je vklopil ventilator). Meni se je prij moji do 2dni nazaj vklopil ventilator pri 104°C... a zdaj se ji je zblodilo in ga vklopi pri 113 °C. Temperatura je bla tud na 115. Zaj pa nevem kaj se je zgodilo oz.kak bi se dalo to porihtat, kr vrjetno se je senzorju zblodlo.

Sem pa na hitro pogledal (v Sarajevu) in videl, da je bila posoda (pri levem hladilniku) prazna, pa sm noter nalil malo vode.

Torej kako se da to rešit?

V planu mam naročit ventilator od vtr 1000f, kr bi naj pasal noter namesto tega od vfr-ke in naj bi motor hitreje ohladil (vir vfrworld in vfrdiscussion)

Do sedaj vedno maksimalno 105 stopinj, nekje sem enkrat prebral, da lahko neha tesnit pokrovček na kilerju ( na na raztezni posodi) in zaradi tega zmeče tekočino ven in posledično se segreje več, kot bi se pa naj. Do 105 stopinj je pa čisto normalno, 115 je pa zgornja meja, ko moraš ustaviti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no americani pravijo, da gre temperatura še višje. Aja na ta pokrovček pa nisem pomislil,niti nisem mel dosti cajta. kaj potem takem je lahko tud ta senzor za palit ventilator kaj povezan s tem, al zakaj se mi ie "zamaknil" temperaturni razpon vklopa namesto 104 v 113?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem zaradi temperature, do 122 stopinj gre( sem šel gledat v navodila), potem se prižge rdeča lučka. Kar se pa temperaturnega razpona tiče, bi pa jaz najprej cel sistem odzračil, ker če je notri zrak, bodo vrednosti drugačne. Po mojem ni vezan ventilator na isti senzor, ki prikazuje temperaturo, zato ti lahko prihaja do takšnih odstopanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja danes sem prišel nazaj v Slovenijo in sem si vzel 5min več cajta in ugotovil, da sploh nisem mel nič tekočine v hladilniku, niti več v posodi na levi strani, pa čeprav sem jo dolil v Sarajevu. Upam da je blo to to. Itak pa morem v torek menjat gumo na motorju, pa bo takrat še mehanik kaj pogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evidenca da dol padeš.

Ko si mel 5,2 si se samo po klancu dol pelu? :grim

Eto še dokaz več, da gre ta motor z nizko porabo skozi (motor pa itak nabasan: stranski torbi, kovček in tank torba + jaz in moja)

Aja voženo pa je bilo po celi jadranski magistrali do Dubrovnika in potem mimo Mostarja do Sarajeva in Sarajevo - Jajce - Bihač.... :)

post-24535-0-77919900-1343136981_thumb.jpg

post-24535-0-39565100-1343137024_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja danes sem prišel nazaj v Slovenijo in sem si vzel 5min več cajta in ugotovil, da sploh nisem mel nič tekočine v hladilniku, niti več v posodi na levi strani, pa čeprav sem jo dolil v Sarajevu. Upam da je blo to to. Itak pa morem v torek menjat gumo na motorju, pa bo takrat še mehanik kaj pogledal.

Ali si ugotovil, kaj je bilo narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ugotovil. Premalo hladilne tekočine. Posoda in hladilnik sta bla prazna. Noter je šlo cca 1,2L tekočine. Zdaj se spet pali ventilator pri 104 tak kot je treba. Morem pa naročit ventilator od VTR1000F... več o tem zakaj: tukaj in tukaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je hladilna stekla ven, ker je popustilo tesnilo na pokrovčku hladilnika :hmm: Ventilatorski mod je OK, sam ne vem, če bo rešil problem izginevanja hladilne tekočine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pokrovček hladilnika je bil vredu zatisnjen. Nevem, kak in kaj, ampak naj bi mi skozi nek odušnik steklo ven nekaj tekočine. Vem da je blo slišat tak zvok kot da nekaj zavre in pokne ven nekje.... Glavno da je zaj vredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo menim, da moraš biti vseeno pazljiv in še nekaj časa kontrolirati nivo tekočine.

Zakaj do tega pride? Enostavno se to ne bi smelo dogajati. Tudi, ko si dolil tekočino, jo ne bi smelo zmanjkati do doma.

Meni se je na FZ1 enako zgodilo..., vzrok pa je bil v tem, da je nekdo pozabil zapreti pokrovček na expanzijski posodi. Tako je tekočina ušla ven, jo je kar nekaj manjkalo. Sicer se je pri meni ventilator normalno vklopil, le shladiti ni mogel in temperatura je rastla tudi do 115 stopinj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pokrovček hladilnika je bil vredu zatisnjen.

Če je tesnilo popustilo je lahko super zatisnjen, ampak hladilna bo pa še vedno tekla ven. Če nimaš od antifriza umazanih hladilnikov, potem je verjetno problem drugje. Zna bit ekspanzijska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To tudi meni ne potegne, kar tako hladilna ne izgine, pokrovček lahko super tesni na uč, ko je pa pod pritiskom, je pa lahko zgodba popolnoma drugačna. Če ne odpira v okvirih pritiska, za katerega je narejen, ti lahko počasi zmeče ven tekočino preko raztezne posode, tako si vsaj jaz to predstavljam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom zaj en čas vse skupaj spremljal in bom videl kaj bo čez kakih 1000km. Po nekje 500km je še vedno vse vredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Opozorilna lučka FI

Dva dni smo šibal po Italiji. Drugi dan se mi je na avtocesti prižgala rdeča opozorilna lučka FI. Motor je kljub vsemu tekel normalno, preklapljal na 4 ventile, normalen zvok, brzina od 130 do 150, obrati cca 6000, temperatura motorja okoli 90. Kljub vsemu ustavim in ugasnem motor. Po ponovnem štartu lučka ugasne motor še vedno deluje normalno vendar se mi čez nekaj km ponovno prižge. Ponovim postopek (ustavim, ugasnem, štartam). Stvar se mi ponovi še dvakrat potem pa pazim da ne presežem 6000 obratov in zadeva mi da mir.

To se mi je dogajalo ko je bil tank bolj prazen potem pa pridem v SLO, dotočim gorivo, mu 100 km vadim dušo in lučka se mi ne prižge več?????

PS do servisa imam še cca 1000 km.

Ali naj laufam do serviserja ali si bi lahko privoščil še kakšne 500 km vožnje.

V navodilih sem sicer prebral, da naj bi ta lučka gorela v primeru, da je karkoli narobe s sistemom vžiga, dovoda goriva, zraka,...? :blush:

Popravljeno . Popravil alko1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opozorilna lučka FI

Dva dni smo šibal po Italiji. Drugi dan se mi je na avtocesti prižgala rdeča opozorilna lučka FI. Motor je kljub vsemu tekel normalno, preklapljal na 4 ventile, normalen zvok, brzina od 130 do 150, obrati cca 6000, temperatura motorja okoli 90. Kljub vsemu ustavim in ugasnem motor. Po ponovnem štartu lučka ugasne motor še vedno deluje normalno vendar se mi čez nekaj km ponovno prižge. Ponovim postopek (ustavim, ugasnem, štartam). Stvar se mi ponovi še dvakrat potem pa pazim da ne presežem 6000 obratov in zadeva mi da mir.

To se mi je dogajalo ko je bil tank bolj prazen potem pa pridem v SLO, dotočim gorivo, mu 100 km vadim dušo in lučka se mi ne prižge več?????

PS do servisa imam še cca 1000 km.

Ali naj laufam do serviserja ali si bi lahko privoščil še kakšne 500 km vožnje.

V navodilih sem sicer prebral, da naj bi ta lučka gorela v primeru, da je karkoli narobe s sistemom vžiga, dovoda goriva, zraka,...? :blush:

Mogoče čudno gorivo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovana VFR druščina...

V novi slovenski motoristični reviji imate predstavljeno zanimivo "zgodovino" VFRjke...

Koga sicer še kaj zanima... je BREZ ZAJEBANCIJE, največji strokovnjak verjetno, na tem forumu DUPIJADI, sam nerad se "ven meče"...

...zdaj me bo itak skurcal ker sem to napisal - sam sem na morju in pač malce nažgan ob tejle uri ... tako da le korajžno... "navali narode" na njegov PM... aja, pa največji strokovnjak najverjetneje tudi za ER-5...Resno, brez zajebancije!

Kar se pa "lučk" tiče... Za VFR konkretno ne vem... kolegu na letniku 98 se je tudi parkrat prižgala... to je bilo pa tudi vse...

Na moji XJR (08), pa se vsaj že enih 20000 km prižiga VEDNO, kadar motor pustim zunaj in se čez noč ful ohladi, ter nabere kondenz... S tem da pri XJR tudi izpiše za katero napako gre in pri meni gre za razliko med senzorjema pritiska (ali temperature) vstopnega zraka... Torej navadna EURO NORMA bedarija... motor laufa in vžiga normalno... po cca 3 km torej, ko se motor ogreje, kar med vožnjo, ugasnem in ponovno zalaufam in je vse OK. Čez poletje torej te napake ni, tamle aprila, maja ter septembra, oktobra pa večkrat...

Hočem reči, da lučka ne pomeni vedno okvare, ampak le nek napačen odčitek senzorja, kak slab stik ali malo kondenza...

Za kaj konkretnega pa le Dupijada....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....je BREZ ZAJEBANCIJE, največji strokovnjak verjetno, na tem forumu DUPIJADI,...

aja... da o Laguni 2. generacije ali Audiju 100 (obeh bencinarjih) niti ne govorimo... sam to je :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....je BREZ ZAJEBANCIJE, največji strokovnjak verjetno, na tem forumu DUPIJADI,...

aja... da o Laguni 2. generacije ali Audiju 100 (obeh bencinarjih) niti ne govorimo... sam to je :topic:

:topic: "hovdre"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej eno vprašanje za stroko: brez gasa mi daje akomulator 11.7V, ko dam gas na nekje 5000 obratov se premakne na 12.2 ali 12.3V. Torej regler, stator al akomulator? :D Kaj mi je tokrat zatajilo... To je bil sam test na hitro, cajta za kaj več še ni blo (vsak dan služba....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!