Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Ja sem pisal angležem, pa da vidim kaj bodo odgovorili.

@T angleška tovarna jih dela (mogoče so pa vseeno kitajci v fabriki) :D

To si od electrexa stator vzel? Jst sm ga kupil in je enkrat filal drugic ne. Dokler nisem dobil rabljenega originala je blo samo sranje z njim. V angliji delajo poljaki, kar je pol moje se slabše k kitajci ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si od electrexa stator vzel? Jst sm ga kupil in je enkrat filal drugic ne. Dokler nisem dobil rabljenega originala je blo samo sranje z njim. V angliji delajo poljaki, kar je pol moje se slabše k kitajci ;)

Meni je electrex stator mrknil po vseskupaj 700 km. Sem samo poslal nazaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si od electrexa stator vzel? Jst sm ga kupil in je enkrat filal drugic ne. Dokler nisem dobil rabljenega originala je blo samo sranje z njim. V angliji delajo poljaki, kar je pol moje se slabše k kitajci ;)

Meni je electrex stator mrknil po vseskupaj 700 km. Sem samo poslal nazaj...

Ja sej te na elextrexu se ne javljajo na mail,tak da sem dnar čez okno vrgo. Zaj je pa noter orginal. Potem še pride kratek posnetek te led lučke kak sveti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si našel zelo zanimiv prostor, jaz sem ga zmontiral v pokrovček pri vpetju križa.

Jaz in elektrika...par različnih pojmov :D Je mehanik zrihtal za prav kot treba. Kam si dal ti + ? Kr direkt na baterijo, če bi šlo sveti luč nonstop. Meni je vezal na ventilator, kr tam je nekak šla voltaža gor ko daš gas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz in elektrika...par različnih pojmov :D Je mehanik zrihtal za prav kot treba. Kam si dal ti + ? Kr direkt na baterijo, če bi šlo sveti luč nonstop. Meni je vezal na ventilator, kr tam je nekak šla voltaža gor ko daš gas

Vezal sem ga na varovalko od smernikov, bom pa pozimi potegnil direkt do akumulatorja, pa vezal na rele, ker sem ugotovil, da je razlika nekje 0,3 V merjeno na akumulatorju ali pa pri varovalkah, to pa pomeni da v bistvu lahko fila že preveč, lučka pa še kar sveti zeleno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vezal sem ga na varovalko od smernikov, bom pa pozimi potegnil direkt do akumulatorja, pa vezal na rele, ker sem ugotovil, da je razlika nekje 0,3 V merjeno na akumulatorju ali pa pri varovalkah, to pa pomeni da v bistvu lahko fila že preveč, lučka pa še kar sveti zeleno.

To vežeš kamor koli najbolje je da daš na varovalko +15 tok(to je kontakt) za varovalko tako,da če demontiraš varovalko ni več toka na tem kablu.Montaža releya je totalnea oslarija,namreč napetostn polnenja lahko niha med 13,5 V pa tja do max. 14,8V zaradi padca toka za 0,3V je vsako početje z releji ali vleči direkt na akumulator "neumnost" !

Lp avtoelektrikar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To vežeš kamor koli najbolje je da daš na varovalko +15 tok(to je kontakt) za varovalko tako,da če demontiraš varovalko ni več toka na tem kablu.Montaža releya je totalnea oslarija,namreč napetostn polnenja lahko niha med 13,5 V pa tja do max. 14,8V zaradi padca toka za 0,3V je vsako početje z releji ali vleči direkt na akumulator "neumnost" !

Lp avtoelektrikar

To je vse res, kar si napisal, ampak pozimi se pač delajo neumnosti. Drugače sem jo vezal za 10A varovalko, ker je zelo mali porabnik, proizvajalec pa po potrebi priporoča tudi vmesno 100mA varovalko. Gre se pa pri vsej stvari zato, da ta zadeva začne zeleno rdeče utripati (to pomeni prevelika napetost) pri 15,2 V, to pa pomeni, da je pri meni že potem 15, 5 oz. več. Zato bom pač pozimi storil "neumnost" in vezal rele.

Lp tišler

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saga šraufanja VFRjk v SLO:

Ko vsa serviserska in mehanična svojat naleti na nerešljiv problem pri VFRjki, pokličejo vseznalega Premzerja... če tudi on ne zna zrihtat na skrivaj pokliče Čaka Norisa... ki samozavestno odgovori: Đast a moment aj hev tu kol Dupijadi!

Podobno štorija pri BENCINARJIH: audi 100, laguna 2, er-5... pa ne povedat naprej .) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Aha, ok. Nekje v tej temi sem prebral pa ne najdem. Kje bi lahko dobil navodila v Slo, ali Angleščini za VFR800 VTEC ABS?

ž

A jih še rabiš. Imam Angleška v pdf-ju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Fantje, sezona se nezadržno bliža.....še prej pa bo potrebno VFRjko malo poservisirati, zato par vprašanj;

Kje servisirate? cena?

Ali je potrebno preveriti ventile (prevoženih 40tkm)?

Kje nabavljate dele?

hvala za odgovore

PS

v manualu vse piše o intervalih servisa, ampak več glav več ve

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, sezona se nezadržno bliža.....še prej pa bo potrebno VFRjko malo poservisirati, zato par vprašanj;

Kje servisirate? cena?

Ali je potrebno preveriti ventile (prevoženih 40tkm)?

Kje nabavljate dele?

hvala za odgovore

PS

v manualu vse piše o intervalih servisa, ampak več glav več ve

Servisiram sam, na 6000 menjam olje in oljni filter (dajem to olje - FUCHS SILKOLENE COMP 4 10W-40), zračni filter bi se naj menjal na 24000, svečke na 48000, če imaš not taprave, jaz jih nisem imel, ko sem ga kupil.

Ventili bi se naj kontrolirali na 24 000 , je pa to "jeba", vsak serviser, ki sem ga vprašal koliko to stane, mi je odgovoril cca. 150 € do 170 €. Ampak močno dvomim, da tu nastavlja vse ventile, ker moraš za VTEC ventile pobrati dol vse odmične in jih z nekimi štifti pripraviti do tega, da so tudi ob ugasnjenem motorju vklopljeni,pa pol nazaj sestaviti, da jih sploh lahko preveriš. Naj bi bila pa norma za vse skupaj, če je potrebno vse nastavljati, 6 do 8 ur.

V glavnem, močno dvomim, da pogledajo VTEC ventile, oni pogledajo in nastavijo samo navadne, ker VTEC-a kao ni treba, ker so lahko večja odstopanja, kot na navadnih.

Jaz bom svoje verjetno šel nastavljati sam, je pa stvar takšna: - non VTEC podlagaš ploščice, cena za vsako, ki jo menjaš 6-7€

- VTEC - rabiš neke podložke 2,5mm x 6mm se mi zdi(vsaj 4), da jih "zakačiš" in če moraš potem pri katerem menjati zaradi odstopanja, moraš zamenjati celo "šalčko", ne samo podložke , to pa stane cca. 26 €. Na splošno pa teh ventilov ne preverja skoraj nihče, kolikor sem spremljal tudi tuje forume, pa mašine prav lepo delajo.

Dele kupujem pa Euroton, Yogi, MotoMario...., kjer pač pride.

Malo sem sedaj naložil, , že dolgo nisem :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa pozabil sem še na zavore, tudi tu bi naj menjal olje na 24000, pa 7 niplov maš za odzračit zaradi CBS-ja in ABS-a, vsaj pri ABS-u je tako. Pa Olje v sprednjih vilcah je fajn menjat, če tega že dolgo nisi delal, pa še kaj bi se našlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa pozabil sem še na zavore, tudi tu bi naj menjal olje na 24000, pa 7 niplov maš za odzračit zaradi CBS-ja in ABS-a, vsaj pri ABS-u je tako. Pa Olje v sprednjih vilcah je fajn menjat, če tega že dolgo nisi delal, pa še kaj bi se našlo.

DUPIJADI...hvala za podane odgovore :OK:

osnovne stvari (olje, filtri, zavorne ploščice..) menjam sam. Zavorno olje, olje v vilicah menjano lansko leto pri kolegu, ki ima več pojma o tem kot jaz...

Ventilov ne slišim, torej je brez veze vozit na kontrolo? Kako pa je z "famozno verigo" ki jo je potrebno menjati (v mašini)?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DUPIJADI...hvala za podane odgovore :OK:

osnovne stvari (olje, filtri, zavorne ploščice. .) menjam sam. Zavorno olje, olje v vilicah menjano lansko leto pri kolegu, ki ima več pojma o tem kot jaz...

Ventilov ne slišim, torej je brez veze vozit na kontrolo? Kako pa je z "famozno verigo" ki jo je potrebno menjati (v mašini)?

lp

Tega, da je brez veze vozit na kontrolo, ti ravno ne bom rekel, to se moraš sam odločiti, kako in kaj. Je pa res , da vzdrževanje stane in vzdrževanje VFR-jk je eno dražjih, če jo je seveda treba popravljati, ker to je vseeno Honda, pa še VFR-ka - se pravi voziš pa tankaš :yes:

Verige načeloma ni treba menjati, menjati je potrebno samo "šponerja" , ko začneta ropotati. Sta dva, cena enega s tesnilom je okoli 95 €. Zadnjega ni problem menjati, za sprednjega je pa malo bolj zakomplicirano, ker je treba malo vmes noter priti.

Zdaj pa, če rad sam "šraufaš", potem ti lahko zelo pomaga tale stran - http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/forum/66-motorcycle-maintenance/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu imaš pa še sliko, kako je sestavljeno

post-15866-0-77504400-1357308814_thumb.jpg

Do letnika 2001 nima verige,potem naprej pa ja.Potrebno je poudariti,da je precej pogost pojav "skurjeno" navitje alternatorja.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Če kdo rabi dele za VFR 750 RC 36 mam doma eno za kose-plastike so predelane v streetfighterja. Več na ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Za pleksi obstaja pasta http://www.yogi.si/p-132989-polirna-pasta.aspx, jaz sem to sicer delal kar s polirnim strojem in navadno polir pasto, na roke se boš malo bolj matral, ampak gre.

 

 

Dupijadi!

Kot sem obljubil poročam Bliža se sezona. Ćez vikend sem 4 ure ročno poliral z obeh straneh. Definitivno je zadeva za 70% boljša vendar so globje praske še vedno ostale (vem novo ne bo). V navodilih svetujejo, da lahko zbrusiš z finim vodobrusnim papirjem ampak nimam jajc za to. Ima kdo prakso s tem oz bi moral polirat strojno?

Popravljeno . Popravil alko1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!