eliminator Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 vzrok je poceni (beri zaenkur*) vzmetenje ... .) ← khm, prazen kufer ne vem, ce kaj veliko vpliva na vzmetenje, da bi zato treslo?! :? Meni se zdi, da trese s kufrom bolj zato, ker se zrak med mano in kufrom zacne vrtincit. lp :)
premza Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 khm, prazen kufer ne vem, ce kaj veliko vpliva na vzmetenje, da bi zato treslo?! :? Meni se zdi, da trese s kufrom bolj zato, ker se zrak med mano in kufrom zacne vrtincit. Seveda vpliva. :grim Zadeva se najprej mal potrese, pol začne nihat, vse skup pade v resonanco in blaženje, ki bi moralo taka nihanja zadušit, je tako zaenkur*, da zadeve ne ustavi. :grrr Fazer ma pa zgleda še perfektno usklajena lastna nihanja posameznih sklopov, ki se pri okol 70-80km/h vsa ujamejo v isti frekvenci! Pol pa še nič hudega slutečega in ducatijevih amortizerjev vajenega Hotschkota gor postaviš, pa maš katapult. :lol1:
eliminator Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Pol pa še nič hudega slutečega in ducatijevih amortizerjev vajenega Hotschkota gor postaviš, pa maš katapult. :lol1: ← hehe, ni fazer motor za kogarkoli .) ga mors znat peljat :D :D
premza Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 Original izpuh bom zamenjal z odprtim. Domača izdelava, za 10cm krajši lonec, noter perforirana cev z rahlim konusom (iz 55 na 45mm) okol pa Arrow volna. Zdaj pa vse tiste, ki se vozite z odprtimi Akrapoviči, Wingsi, Arrowi,... sprašujem, kako ste nastavili vplinjače, da v novih pogojih delajo pravo mešanico? :hmm:
peco Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 @Premza: Tolk kokr se ti pozna odprt ror ti ni potrebno nič štelat vplinjače. Tut pr Akrapotu jih ne štelajo k sprobavajo nove rore, tako da so krivulje iz Dynojeta izmerjene z prejšnjimi (originalnimi) nastavitvami. To pride v poštev šele pri zamenjanih kolektorjih in filtru.
Thundercat Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Meni jih je na servisu naštelal...je rekel serviser, da ni nujno ni pa tudi škodljivo ali slabo...se mi zdi da motor lepše laufa na minimumu če ma naštelane...v primerjavi s tistimi, ki nimajo naštelanih....
peco Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Sej jih je men tut probal pa so bli cist OK, ker sem ror dal gor kmalu po servisu. .)
premza Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Meni jih je na servisu naštelal...je rekel serviser, da ni nujno ni pa tudi škodljivo ali slabo...se mi zdi da motor lepše laufa na minimumu če ma naštelane...v primerjavi s tistimi, ki nimajo naštelanih.... Tisto je bila verjetno sinhronizacija, ki z menjavo izpuha (ali česarkoli drugega) nima nobene veze. Le poskrbi, da se vsi vplinjači enako odpirajo. Če se en bolj, drugi manj, se to pozna predvsem v prostem taku, ko je razlika zaznavna, pri bolj odprtem plinu pa ne več .A je s takim dolgim izvijačem in uricami za podtlak okol strašil? :hmm: Mene bolj zanima nastavitev mešanice (dize, igle, ... ). Pri večini motorjev je za optimalno delovanje treba to nastavit že pri originalnem izpuhu-filtru, ker so zaradi ekoloških predpisov nastavljeni preveč na suho. Fazer k sreči ni med njimi.
Thundercat Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 A je s takim dolgim izvijačem in uricami za podtlak okol strašil? :hmm: ← da.
danci1973 Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Tut pr Akrapotu jih ne štelajo k sprobavajo nove rore, tako da so krivulje iz Dynojeta izmerjene z prejšnjimi (originalnimi) nastavitvami. To pride v poštev šele pri zamenjanih kolektorjih in filtru. Zadnji lonec je pri večini ne-cestakov najbolj restriktiven del izpušnega sistema in če ga zamenjaš z odprtim, temeljito spremeniš pretok zraka in s tem tudi mešanico. Le to potem korigiraš z nekoliko večjimi dizami. Isto velja, če zamenjaš zračni filter. Seveda pa največjo spremembo prinese zamenjava obojega - potem potrebuješ precej večje dize. Tisto je bila verjetno sinhronizacija, ki z menjavo izpuha (ali česarkoli drugega) nima nobene veze. Le poskrbi, da se vsi vplinjači enako odpirajo. Če se en bolj, drugi manj, se to pozna predvsem v prostem taku, ko je razlika zaznavna, pri bolj odprtem plinu pa ne več .A je s takim dolgim izvijačem in uricami za podtlak okol strašil? :hmm: Skoraj 100% je bila sinhronizacija, saj se diz in igel mehaniki pri nas ne lotevajo... Ko sem hotel nastaviti vplinjače na svojem mopedu (Suzuki), v Sloveniji niti nisem mogel kupiti ustreznih diz! Začel sem seveda pri Suzuki servisih in uvozniku, pa je bilo povsod samo, da lahko naročijo original dize po številki okvira - ob tem, da bi rabil dize, večje od originalnih, so se samo čudili. Potem sem klical še raznorazne servise po Sloveniji, pa je bila zgodba zelo podobna. No, razen pri enem serviserju, ki je imel podobne dize, pa jih je potem povečal - žal podobnost ni bila dovolj velika... :( Tako sem na končal pri Avstrijskem serviserju z eno dizo z mojega mopeda, kjer sva potem brskala po predalih in iskala (in tudi našla!) primerne dize. Mene bolj zanima nastavitev mešanice (dize, igle, ... ). Pri večini motorjev je za optimalno delovanje treba to nastavit že pri originalnem izpuhu-filtru, ker so zaradi ekoloških predpisov nastavljeni preveč na suho. Fazer k sreči ni med njimi. ← V načrtu imam izdelavo širokopasovnega O2 (lambda) merilnika, ki bi verjetno bil idealen pripomoček za nastavljanje vplinjačev, saj natančno izmeri, kakšno mešanico imaš. Še vedno pa ostane problem, kje kupiti komplet diz, s katerimi bi lahko eksperimentiral... lp, D.
simonsi Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 1. Dyno jet :huh: a verjetno predrago zate <_< 2. Dize za motokros motorje (2t), pač odvisno od fergija če paše, čene se pa zapelješ do lokalnega drejarja, pa ti naredi distančnik, če je sploh izvedljivo. 3. koliko velike dize pa za ker motor rabiš?
peco Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 1. Dyno jet :huh: a verjetno predrago zate <_< ← Kokr sm gledal po katalogih se ga za Fazer-ja ne dobi. :hmm: :hmm:
eliminator Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Zdaj pa vse tiste, ki se vozite z odprtimi Akrapoviči, Wingsi, Arrowi,... sprašujem, kako ste nastavili vplinjače, da v novih pogojih delajo pravo mešanico? :hmm: ← Meni so na servisu preverili svecke in rekli, da je vse nastavljeno ok. Vec nisem kompliciral. Itak se ti razen na glasu, ne bo skoraj nikjer nic poznalo. :) lp
premza Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Meni so na servisu preverili svecke in rekli, da je vse nastavljeno ok. Vec nisem kompliciral. Itak se ti razen na glasu, ne bo skoraj nikjer nic poznalo. A se je serviser preden ti je svečke pregledal tudi kaj peljal oz. si se peljal ti po njegovih navodilih? Motor lahko namreč pri napol odprtem plinu teče čisto OK, pri čisto odprtem pa na suho, ali pa obratno, ali pa... Najbolš je, da se probajo vsi režimi, 1/4, 1/2, poln gas (pomemben je položaj ročice, ne vrtljaji) in če je svečka vedno lepo rjava (ne bela, ne siva in ne črna) je stvar OK. Za kaj bolj natančnega pa se je treba spravit na merilno mizo ali pa merit izpuh z lambda sondo, ali pa oboje, pa parkrat vplinjače razdirat, pa... :wacko: Najbolš je torej kak preizkušen recept v stilu... pri odprtem izpuhu za en utor dvignit iglo, pa za pol vrtljajo odvit vijak mešanice! :OK:
Ice Objavljeno November 29, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2004 svecke naj bi bile svetlo rjave do svetlo sive, nemastne in ne vlazne. ugotovi se lahko tako, da se spravis s motorjem na AC, motor zvrtis v zadnji prestavi na vsaj 3/4 gasa in potem menjalnik v nevtralno prestavo in takoj ugasniti masino. se lepo ustaviti, izviti svecke in pogledati kako izgleda glava svecke. za natancne ugotovitve pa tako ne uide obist dynamometra in izkusenega operaterja le-tega.
bLuZoNdEr Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 komplicirate k če bi vsi povrsti bli eni hudi tekmovalci in bi se vam vsaka malenkost poznala :BUA:
premza Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 komplicirate k če bi vsi povrsti bli eni hudi tekmovalci in bi se vam vsaka malenkost poznala :BUA: Par konjev se ne pozna, če pa cuka, trokira,... se pa opazi. :D Je pa za mašino tudi nezdravo, če laufa preveč na suho! :hmm:
Thundercat Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 kaj misliš s tem laufanjem na suho...kako to veš....
premza Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 kaj misliš s tem laufanjem na suho...kako to veš.... Kaj pomeni na suho? :hmm: Pomeni, da dobiva prerevno mešanico zraka in goriva. Kako veš da je ta presuha? :hmm: Svečke so bele (presvetle), če je dovolj hudo pa motor lahko cuka, se opoteka,... količina tega cukanja pa je odvisna od položaja ročice za plin (bolj kot od vrtljajev), pa tudi od zunanje temperature, vlage, nadmorske višine,...
Ice Objavljeno November 29, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2004 presuho = prerevna mesanica = premalo bencina in prevec zraka premokro = preobilna mesanica = prevec bencina in premalo zraka idealna mesanica je 14,7 : 1 (pomeni lambda = 1). nekaj za prezvekovanje. je v nemscini. se en zalogaj, tudi v nemscini (fa. sinus ima sedaj tudi za triumphe dobre stvari :devil: ).
danci1973 Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Kaj pomeni na suho? :hmm: Pomeni, da dobiva prerevno mešanico zraka in goriva. Kako veš da je ta presuha? :hmm: Svečke so bele (presvetle), če je dovolj hudo pa motor lahko cuka, se opoteka,... količina tega cukanja pa je odvisna od položaja ročice za plin (bolj kot od vrtljajev), pa tudi od zunanje temperature, vlage, nadmorske višine,... ← Prerevna mešanica lahko povzroči hudo pregrevanje bata - baje ga lahko tudi stopi. Morda to velja bolj za zračno hlajene mopede, ker so o tem pisali v zvezi z GS500... lp, D.
bLuZoNdEr Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 in vse to zaradi menjave izpuha :? ....moj serviser očitno nima pojma, pa očitno tut pr Akrapoviču ne vejo kva govorijo (naj ob menjavi izpuha nebi bilo potrebno posegati še v mašino) problem je sedaj samo komu verjet :hmm: ....čisto možno je da marsikdo tu govori iz lastnih izkušenj (in da ima celo prav) in čisto možno je da se serviserju ne da delat in pol raj reče da ni treba tega poštimat....svašta, bom kr nehu tole temo brat, je bolš da nič ne vem ker potem tut ne boli, če bo pa cukal bom pa itak na servis pelu :P
premza Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Prerevna mešanica lahko povzroči hudo pregrevanje bata - baje ga lahko tudi stopi. Da ne boš zdaj koga tako prestrašu, da bo začel original izpuh nazaj natikat. :D
premza Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 in vse to zaradi menjave izpuha :? ....moj serviser očitno nima pojma, pa očitno tut pr Akrapoviču ne vejo kva govorijo (naj ob menjavi izpuha nebi bilo potrebno posegati še v mašino) Kakorkoli se spremeni tlak pri sesanju ali izpuhu, se spremeni tudi v vplinjaču. In ker ta dela ravno na razliko v tlaku (zato podtlačni) vse to vpliva na njegovo delovanje in mešanica, ki jo dela, se spremeni. Ker pa na vse skupaj zelo vpliva tudi zunanji tlak, se idealno ne da nastavit. Mehanik pa potem oceni ali se splača ali ne. Pri večinio motorjev se splača tud brez da kaj zamenjaš, ker je tovarniško zaradi čistejšega izpuha nastavljeno preveč na suho. Ni se pa treba bat, da bo kaj prežgalo (no, glih dve uri se po avtocesti s polnim plinom ni fini peljat, ampak to ni zdarvo, tud če so vplinajči dobro nastavljeni).
danci1973 Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 Da ne boš zdaj koga tako prestrašu, da bo začel original izpuh nazaj natikat. :D ← Bojda se to lahko zgodi, če zamenjaš izpuh in filter na kakšnem kalifornijskem modelu, ker naji bi zaradi hudih emisijskih omejitev bili že tovarniško nastavljeni na bolj revno mešanico. lp, D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se