Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Noise

Priporočene objave

Povečava kubature, če jst prav zastopin je s to predelavo ne dobiš. Vzamem v zakup če sem jst to narobe zastopil :)

Pr tisti predelavi pr amannu dobiš "samo"

* changed piston heads - larger valve seat pockets

* changed engine timing

* changed cylinder head paths

* increased compression

* increase of free valve cross section

* increased throttle body 56mm

* Carbon intake trumpet 56mm

* large rubber intake sleeve of RSV Mille 00

* eprom type Amann individual attuned

* changed air filter body cover

* Akrapovic slip on race silencer (ABE-version +100,-€)

Potem lahko pa pri njih še dodatko naročiš povečavo kubikaže na 1100cc, vendar je nekje ne priporočajo za vsakdanjo uporabo, ker precej zožajo stene cilindra, pri 1060cc nej bi bilo pa zanesljivost (in tud teža batov) ista kot originalna.

In koker jst vem ti da sama povečava kubature največ konjev, tist s tuono je sam to naredu poleg ostalih stvari ki jih je imel že prej (elektronka pa vhod za zrak) in se vozi z okoli 140 konji na kolesu z istim modelom motorja kot ga imaš ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jst ga bom tud mal povprašu :D

Sem pa zvedu tole tukaj, tale uporabnik Amauri je tale 1060cc kit razvil.

In koker si jst to amatersko razlagam, je za mašino "bolje" če da dodatno moč iz povečave kubature, ker pač naravno večja cc da več konjev, koker če se jo forsira z čedalje večjo dozo goriva in zraka. Spet, uzamem nazaj če se motim, pač meni se to tko zdi, sem pa računalničar ne strojnik :D

Pa še če je star motor mu vrjetno koristijo prenovljeni cilindri in novi bati :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povečava kubature, če jst prav zastopin je s to predelavo ne dobiš. Vzamem v zakup če sem jst to narobe zastopil :)

Pr tisti predelavi pr amannu dobiš "samo"

* changed piston heads - larger valve seat pockets

* changed engine timing

* changed cylinder head paths

* increased compression

* increase of free valve cross section

* increased throttle body 56mm

* Carbon intake trumpet 56mm

* large rubber intake sleeve of RSV Mille 00

* eprom type Amann individual attuned

* changed air filter body cover

* Akrapovic slip on race silencer (ABE-version +100,-€)

Potem lahko pa pri njih še dodatko naročiš povečavo kubikaže na 1100cc, vendar je nekje ne priporočajo za vsakdanjo uporabo, ker precej zožajo stene cilindra, pri 1060cc nej bi bilo pa zanesljivost (in tud teža batov) ista kot originalna.

In koker jst vem ti da sama povečava kubature največ konjev, tist s tuono je sam to naredu poleg ostalih stvari ki jih je imel že prej (elektronka pa vhod za zrak) in se vozi z okoli 140 konji na kolesu z istim modelom motorja kot ga imaš ti.

Glede 1100cc moram povedat, da je čisto ok tut za vsakdanjo uporabo, celo bolj kot original. Počasi gre proti 10kkm bolj ali manj civilne uporabe (2 x Grobnik, 2 x Hungaro) pa se mi zdi, da prasica vedno bolj gre :P Poraba olja je sicer visoka (posledica dirkalnih batov, ki so mimogrede za nekaj gramov in obroček lažji od originala) ampak skoz konstantna. Če mene vprašaš-definitivno 1100cc :grim Na papirju res ni ne vem kake razlike, ko pa sprobaš je 1060 je v primerjavi s 1100 kr malo švohcen (navor). Na moji smo izmerili pri 5k 104, pri 6k 118, pri 7,5k pa 124,89Nm, pri 10k pa še vedno 108Nm. Že z originalnim prenosom je itak spredaj skoz v luftu. Delovna temperatura je natanko enaka kot na serijski, tako da tisto o tankih stenah ne povzroča problemov...vsaj za zdaj :whistle:

post-281-1250701876_thumb.jpg

post-281-1250702056_thumb.jpg

post-281-1250702126_thumb.jpg

post-281-1250702196_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delovna temperatura je natanko enaka kot na serijski, tako da tisto o tankih stenah ne povzroča problemov...vsaj za zdaj :whistle:

Cena za tako predelavo pa je? Lahko PM da ne izdaš preveč skrivnosti če slučajno žena bere :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena za tako predelavo pa je? Lahko PM da ne izdaš preveč skrivnosti če slučajno žena bere :D

Astronomska in primerljiva z lepim novim avtom za ženo :P:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep nov avto za ženo stane 20.000€..tolk pa že ne stane :D

Če žena bere stane tok ja :Pv SLO je običaj da morš zajebat vsazga k mu dobr kaže :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji smo izmerili pri 5k 104, pri 6k 118, pri 7,5k pa 124,89Nm, pri 10k pa še vedno 108Nm.

Pa konji?Kaj imaš kaj garancije na predelavo?Cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.amann-tuning.com/produkte/1100ccm-tuning-kit.html

tu vse zveš o predelavah, moj motor je komplet od tam (poleg tuninga je Amann tudi Aprilia hendler, zraven agregata je predelano tudi vzmetenje in optimizirana ciklistika)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf...verjamem,da leti...Sam cena pa tudi.Mam pol kr raje RSV4,ki mi je :worship: ...Upam,da jo bo RVT čimprej testiral in kaj konkretnega napisal :naughty:

Uf...verjamem,da leti...Sam cena pa tudi.Mam pol že kr raje RSV4,ki mi je :worship: ...Upam,da jo bo RVT čimprej testiral in kaj konkretnega napisal :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pa saj to so že stare slike s testiranj. itak da bo tak - osnova namreč. bodo pa jasno gor nametali še dosti plastike, ki bo dala tisti končni izgled motorju. do takrat pa lahko samo špekuliramo, upamo in čakamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pismu, se mi je zdel prejšnjič na Marofu da nekej drajsa po tleh..

Pa sm reku: ma ne, nemogoče, sej nimam Z750..to je zihr škorenj pal počohal..

No, pa prejšnjič nekej gledam tam pod to grdobo, pa vidim ene praske..

Seveda takoj babo vprašat kam ga je naslonila..ampak se medtem sploh ni vozila..

V glavnem..ne vem..a so tok dobre gume...al bo pa treba dat bug-spoiler dol :D

U bistvu je moped tok dober :D

post-8253-125278090053_thumb.jpg

post-8253-125278095576_thumb.jpg

post-8253-125278101019_thumb.jpg

Priporočam..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že bolš :) Si pa lepo pobrusu, nimam kaj rečt. Je isto kolega na Triumphovi Daytoni 955, pa mu tud ni blo jasn, od kje neki čudni zvoki hehe

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismu, se mi je zdel prejšnjič na Marofu da nekej drajsa po tleh..

Pa sm reku: ma ne, nemogoče, sej nimam Z750..to je zihr škorenj pal počohal..

No, pa prejšnjič nekej gledam tam pod to grdobo, pa vidim ene praske..

Seveda takoj babo vprašat kam ga je naslonila..ampak se medtem sploh ni vozila..

V glavnem..ne vem..a so tok dobre gume...al bo pa treba dat bug-spoiler dol :D

U bistvu je moped tok dober :D

Ko Fazer... :lol1:

post-2208-125278426235_thumb.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

No, pa prejšnjič nekej gledam tam pod to grdobo, pa vidim ene praske..

Seveda takoj babo vprašat kam ga je naslonila..ampak se medtem sploh ni vozila..

V glavnem..ne vem..a so tok dobre gume...al bo pa treba dat bug-spoiler dol :D

U bistvu je moped tok dober :D

Priporočam..

pa ja de.

kar povej, da ga je v resnici baba počohala zadnjič, ko se ji je na sestanek mudilo v ljubljano. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me realna trzna cena v SLO za Tuono letnik 07 8000 km, prvi lastnik, neposkodovan, 2x akrapovic, ostalo v zelo solidnem originalnem stanju.

Motor se nahaja v ZDA, cena je 7500USD, kar je glede na tecaj ugodna ponudba. Ve kdo mogoce ali Aprilia trzi popolnoma iste motorje v Evropi kot v ZDA, zanima me glede kasnejsega uvoza in homologacije ob vrnitvi domov? Ne bi rad kasneje pod ceno prodajal tu v ZDA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!