SANJIN-MIXON Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Kaj pravite pa na tole musaschi64, logarr in Sharko 3
SANJIN-MIXON Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Živjo! Mene pa zanima če kdo ve kje se da dobit za Tuono pokrov zadnjega sedeža, oz. da se sedež zamenja s pokrovom? K sm zanč enga vidu k to ma, pa dobr zgleda. Hvala, LP Zanima me če si ga dobil in kje, ker bi ga tud jaz rabil lp
flero Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Prpelov domov...naredu krog do Bohinja (v duetu), potem pa še skok na Jezersko (solo)...no comment...dobr, da imam ušesa ...al pa sam z eno besedo = britvica... :evilgrin: @biker77...še 1x hvala za nasvete... lp flox biker77, Pecy in Racing 3
Racing Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Flero welcome to te club Jest mam eno manjšo težavico na moji tuni 07, problem je ta da se mi en od zadnjih vijakov ki držijo voznikov sedež vrti v prazno (kot kaže skupaj s podnožjem) Mogu bi zamenjat zračni filter, a kot zgleda nikjer ne morm prit od spodi do vijaka ker je privijačen v okvir... če ima kdo kako idejo jo bom zlo vesel, čene ga bom moral kot kaže prevrtat! Je pa Tuono res poezija za peljat..... lp simon
Dolenc™ Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Če imaš dovolj prostora, se lahko podnošje prišvasa, pa bo pri miru Lahko pa tudi preiskusiš z veliko količino sekundnega lepila.
Racing Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Ah kje...ne prideš zravn... evo slikca
RSTDRIVER Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 Ah kje...ne prideš zravn... evo slikca če ti ni škoda vijaka poskusi s spenjalnimi kleščami(ali kaj podobnega). stisni, vleci ven in odvijaj. včasih gre, 100% ne jamčim... :)
Dr_Jakob Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Ce komu od vas vrlih lastnikov Future ali katerega koli motornega kolesa Rotax nagajajo vzigalne tuljave, po domace "cinkspule", imajo decki iz Benellija resitev, ki deluje in je precej cenejsa od OEM delov: RESITEV ZA ROTAX CINKSPULE V kratkem: Gres do najblizjega servisa za Fiat, Alfa Romeo in Lancia, jim das tole stevilko dela: NO.# 9633001580, placas IZREDNO NIZKO ceno cca 46E, doma odzagas nosilce, ki so samo za avto in to je to. Namesto, da bi placeval cca 220E ali kolikor ze hocejo pri Aprilia dealerjih. Precej cenejse a ne? LP Jakob Resitev za eno klasicno napako vseh V2 Rotax masin!!!!
NoGe Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 (popravljeno) Še boljša je če greš v Ljubljani na podjetjre TRG kjer zastopajo Nemški Louis in tam naročiš original NGK. Tako sem jaz naredil in plačal za obe za 12€. Potem pa sem vzel še 2 za rezervo. http://www.podjetje-trg.si/ Popravljeno Julij 28, 2010. Popravil NoGe
Stric Burek Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Še boljša je če greš v Ljubljani na podjetjre TRG kjer zastopajo Nemški Louis in tam naročiš original NGK. Tako sem jaz naredil in plačal za obe za 12€. Potem pa sem vzel še 2 za rezervo. http://www.podjetje-trg.si/ Ti verjetno misliš svečke?
NoGe Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Moram priznat da ne vem kaj bi točno bile "cinšpule" ampak predvidevam da so to kape svečk. Torej: http://www.louis.de/_20ac4acfbe4c01e02c8985f20f3bc58362/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10035300 Več vrst je: Za naše živalce potrebuješ 2 različni. NGK LD05E FUER 10+12MM NGK SD05E FUER 10+12MM Ena je pod kotom ena pa je ravna. V bistvu pod kotom potrebuješ samo za zadnji cilinder, za prednjega lahko kar obe ravne!
simonsi Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 cinšpule so vžigalne tuljave, ki proizvajajo iskro za svečko.
NoGe Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 (popravljeno) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Se opravičujem! :surrender: Sem primorc! Torej vžigalne tuljave! Popravljeno Julij 28, 2010. Popravil NoGe
Dr_Jakob Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Se opravičujem! :surrender: Sem primorc! Torej vžigalne tuljave! Ja, vzigalne tuljave. Finta je v tem, da se dokaj pogosto kvarijo in originalne so drage ko sus (cca 220E). Tudi ce jih kupis preko AF1 iz Amerike, pridejo 170$ ena, plus postnina cca 20$ in carina recimo 30E. Kar precej razlike proti tem, ki jih lahko kupis od Lancie (46E, preverjeno), SO POPOLNOMA ISTE, edino nosilec je rahlo drugacen, da se ga da prisraufat v avto. Ta nosilec odrezes stran in VOILA!
RSTDRIVER Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Ja, vzigalne tuljave. Finta je v tem, da se dokaj pogosto kvarijo in originalne so drage ko sus (cca 220E). Tudi ce jih kupis preko AF1 iz Amerike, pridejo 170$ ena, plus postnina cca 20$ in carina recimo 30E. Kar precej razlike proti tem, ki jih lahko kupis od Lancie (46E, preverjeno), SO POPOLNOMA ISTE, edino nosilec je rahlo drugacen, da se ga da prisraufat v avto. Ta nosilec odrezes stran in VOILA! se kvarijo ali so pokvarjene zaradi neustreznega šraufanja? sej veš... vergl brez svečke na masi = tuljava kaput...
Dr_Jakob Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 se kvarijo ali so pokvarjene zaradi neustreznega šraufanja? sej veš... vergl brez svečke na masi = tuljava kaput... Kolikor je meni znano, je mozno oboje. To porocajo tudi pri drugih zadevah, ki uporabljajo iste tuljave. Predvsem na Cliu V6 jih menjajo na cca 20.000km.
MihaJ Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Mater miloga je grda. Tako grda, da bi še proti BMWju S1000 gladko zmagala za 100 pik. Kot da se je RSV4 sparila z unole zverjo zgoraj. In po svoje prav lepa. Lahko bi bila malo bolj v barvah, sej nismo '59 leta. Ampak Tuono nikoli ni bila narjena da bo lepa, ampak da preganja vse športake. 167 konjev, TC, ABS, in vsa ostala elektronska navlaka ki lahko crkne. Tle je že skor obvezno gor nabit Akrapoviča preden sploh registriraš moped. Sharpninja, a že šparaš? jupiter in roko 2
BIZIXXX Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 Sharpninja, a že šparaš? Verjetno še ni vidla ta nove tune, ampak ko jo bo, bo pa začela šparat :lol:
Dr_Jakob Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 Full se je grdo zredila v vse smeri. Ceprav bi po mojem prav fino zgledala z zlatim okvirjem, Ohlins kompletom spredaj in zadaj, s plavimi Marchesini kolesi .. Torej FACTORY.
Dr_Jakob Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 p.s. se en photoshop? Kölm 1
Cartman Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 ni fotoshop ampak je obup.. u živo je (meni) čist super. obup dneva=diavel
Igorr Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Mater miloga je grda. Veliko lepša od 2006-2010 zmazka. Dadi in flero 2
Kölm Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Mater miloga je grda. Tako grda, da bi še proti BMWju S1000 gladko zmagala za 100 pik. Kot da se je RSV4 sparila z unole zverjo zgoraj. In po svoje prav lepa. Lahko bi bila malo bolj v barvah, sej nismo '59 leta. Ampak Tuono nikoli ni bila narjena da bo lepa, ampak da preganja vse športake. 167 konjev, TC, ABS, in vsa ostala elektronska navlaka ki lahko crkne. Tle je že skor obvezno gor nabit Akrapoviča preden sploh registriraš moped. Sharpninja, a že šparaš? tazelena mi je še všeč...
Dolenc™ Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Eno je slikca drugo je pa v živo. Men je bla tud rsv4 grda na sliki. Ampak v živo je pa mala petarda Sigurno bo pa dober motor, samo če bi blo po moje bi ostali na v2 mašini za nakeda.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se