biker77 Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 u živo je (meni) čist super. obup dneva=diavel pa, super ni..vsaj meni ne..preveč plastike, preveč so horl vse zalikat.. zarad tega ne bo ratala všeč ljudem ki kupujejo fz1 in z1000.. okej hvala bogu, ampak vseen bi si želel bolj šarf zadevco..oblikovno seveda Veliko lepša od 2006-2010 zmazka. igor, poanta tune je tisto kar ti imenuješ "zmazek" Eno je slikca drugo je pa v živo. Men je bla tud rsv4 grda na sliki. Ampak v živo je pa mala petarda Sigurno bo pa dober motor, samo če bi blo po moje bi ostali na v2 mašini za nakeda. imaš zelo zelo zeloooo hud motorček ki ima V2..ja na streetfighterja mislim Dadi, flero in malakai 2 1
bikez Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Ja, buh pomagej bi rekl stari ldje. Kdo je to skupi švasal? Kr neki na pol narejeno, tastara je velik lepša! Frips in Dadi 1 1
bikez Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Zadnje stopalke in zadnji zic. Namen ?
krucymucy Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Take kurje polti nisem dobil še nikoli. Tale moped gladko zmaga v dizajnu vse kar se je kdaj naredilo! :worship: Sharko, malakai, Igorr in 2 others 3 2
Frips Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Da ti ne bo pršlo roko, Wildboy in DAN 2 1
bikez Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Da ti ne bo pršlo Sploh, če pogledaš prvo masko . roko in Ervin93 1 1
Igorr Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 (popravljeno) igor, poanta tune je tisto kar ti imenuješ "zmazek" Potem so očitno pri letniku 2011 falili poanto. Pa pri 2003-2005 tudi. Popravljeno November 3, 2010. Popravil Igorr roko, malakai, flero in 1 other 1 3
flero Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Vse Tune so na nek svoj način lepe - L.03, L.06, L.10....če ne na uč, pa potem, ko jih zajahš in se odpelješ...aja, pa sploh ni važno kam, ker je tolk fino fajn :kva2: Peace lp flox Pecy 1
SharpNinja Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 Sharpninja, a že šparaš? Sm si oddahnila, k za tole skropucalo mi nau treba šparat spljoh....prov grozljivo kaj so nardil iz enga najlepših nakedov......d ne omenjam d je V4......bom kr pr moji tunci ostala, kvečjemu se ji bo kak duče prdružu, če bo preveč keša hodil roko, Ervin93, Igorr in 3 others 3 3
Pervy Objavljeno November 3, 2010 Opozori Objavljeno November 3, 2010 (popravljeno) meni je pa všeč. prav tuna je bla lepa (no kolikor je pač sploh lahko tako poseben izgled lep), sedanja mi ni sedla oblikovno čeprav za vozit je super, ta pa spet zgleda na lsikah. bom videl v živo, pa zagnjavil vapota, ki je menda pred parimi dnevi razdrl vezavo in jo je verjetno že naročil, da da za kak mastni krog. boljše najgrša tuna kot najlepša "allround" http://www.motosvet.com/eicma-2010-honda-crossower.html honda PS: aja a sem omenil da mi je V2 všeč ampak da čez 4 cilindre ga pa ni Popravljeno November 3, 2010. Popravil PERVY Dadi, Ice in Fazer03 2 1
Jure Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 (popravljeno) Včeraj na EICMI. Meni žal ne potegne.. Edina stvar, ki sem jo občudoval je bila hostesa na njej Popravljeno November 4, 2010. Popravil Jure
Cartman Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 da je z ABSom tam nism vidu hehe. Grša kot je bla 06-10 itak nemore bit. z v4 se je znebila še tistga obupnega plenketanja, in bo zvočna kulisa divja!! (to me je vedno begalo zakaj ma Aprilia V2 tolk obupn zvok? sej na miminumu ni slišat, pod gasom pa napram ducu al pa TL/SV SP1/2 res blesavo gruli) Dadi, flero, dzekNiklson in 4 others 2 5
tomm Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 ola jst pa na avtonetu gledam eno tuno l.04 in 40.000 km pa me zanima kako je s temi km na dvocilindih. kdaj sledi kak velik servis, kaj ta servis nese s sabo...o porabi mate tko različne izkušnje, da je edini način probat, sm celo noč brau teh 31 strani, pa fotke gledou, pa u rit se mi je mešalu od želje po tem k. motorju. pa italjani co carji...duce, aprillia, .... roko in Igorr 1 1
Cartman Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 ola jst pa na avtonetu gledam eno tuno l.04 in 40.000 km pa me zanima kako je s temi km na dvocilindih. kdaj sledi kak velik servis, kaj ta servis nese s sabo...o porabi mate tko različne izkušnje, da je edini način probat, sm celo noč brau teh 31 strani, pa fotke gledou, pa u rit se mi je mešalu od želje po tem k. motorju. pa italjani co carji...duce, aprillia, .... IMHO pol ni izbire, in moraš kupit. ker si osnovno mehaniko deli z drugimi apriliami imam občutek da 40 000 km ni neka strašna številka. poglej malo temo o futuri, (drJakob in JValant mata kar precej prevoženga) ki je narejena za drugačen namen, rotaxov motor pa je skoraj enak. Srečno vožnjo.
Dr_Jakob Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 Rotaxov V2 motor je prakticno neunicljiv in deluje kamot tja do 300.000km ali vec brez vecjih posegov v samo masino. Edino skupno sranje vseh teh Aprilij so premajhni OEM akumulatorji in polnjenje le teh. Ko te zacne ta hec zezat (nekoc pac), pa je zadeva porihtana za beteznih 300€ in mas potem mir za nadaljnih 10 let. veliko Futurasev se zadnje case javlja s kilometrino nad 100.000 MILJ, kar pomeni okoli 160.000km. maus 1
suzuki Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 Hola mojster, verjamem da je Rotaxov V2 kr fajn mašinca, ampak moj kolega (ima Mille) mi je povedal da je imel kar nekaj dela z njo, da se je lahko vozil: nekaj let nazaj, pri 40.000 km, mu je utrgalo ojnico, ker je imel en ležaj luft; takrat je naredil generalko, zamenjal čisto vse, pa mu je nekaj tednov nazaj, pri 90.000 kmjčkih, utrgalo ventil, ki se je potem uspešno srečal z batom in... lahko pa da je to bolj osamljen primer, ne vem... je pa tudi res da ma kolega motor za vozit, ne za gledat, in gre včasih tudi na Grobnik z njim SharpNinja, Me2You in dotem 2 1
Dr_Jakob Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 Hola mojster, verjamem da je Rotaxov V2 kr fajn mašinca, ampak moj kolega (ima Mille) mi je povedal da je imel kar nekaj dela z njo, da se je lahko vozil: nekaj let nazaj, pri 40.000 km, mu je utrgalo ojnico, ker je imel en ležaj luft; takrat je naredil generalko, zamenjal čisto vse, pa mu je nekaj tednov nazaj, pri 90.000 kmjčkih, utrgalo ventil, ki se je potem uspešno srečal z batom in... lahko pa da je to bolj osamljen primer, ne vem... je pa tudi res da ma kolega motor za vozit, ne za gledat, in gre včasih tudi na Grobnik z njim Lej, jst mam tut kolege k z RSV Mille dirkajo. Mam celo enga, k je v skupnem sestevku letosnjega leta (mislim, da se vedno) cetrti, torej jo zge ko sus. In do sedaj razen padcev ni imel bistvenih problemov. Thja, tut Mille masino se da unicit. Seveda da se jo da. Sam v splosnem ob neki normalni uporabi zadeva zdrzi se pa jos. Aja, jst tut svojo vozim. Precej. In po vseh mogocih pogojih. SharpNinja, maus in Dadi 3
Dolenc™ Objavljeno November 17, 2010 Opozori Objavljeno November 17, 2010 Naj bi ble vzdržlive Se pa tudi take stvari dogajajo aprilijam, jih je ene šar po forumih k jim je kej potegnilo kam. Prav tako se dogajajo suzukijem, hondam, yamaham ... 100% ni nič Veljajo pa mašine za vzdržlivejše. O elektroniki pa raje ne bi Sicer pa tako kot pri vsaki stvari, če ti je všeč navali, če ne, pa ne. Pri vsaki stvari najdeš pluse in minuse. dotem 1
jupiter Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 Gledam, pa gledam fotke nove tuono, pa ugotavljam, da me maska le te spominja na nekaj že videnega...ne ravno do potankosti, pa vseeno. Najprej sem mislil, da zaradi tiste čebelje-bogomoljkaske pojave na Benellijevega Tnt-ja, potem pa tudi na MZ-jevega 1000 SF. Sej vem, Aprilia je lepša, pa novejša, pa močnejša, pa... ampak vseeno. Evo "dokazi": Tuono V4 _________________________ 1000 SF Aprilia __________________________________________________ MZ Aja, pa nova Tuono V4 bi si mogoče že zaradi spremenjenega imena, zaslužila svojo temo
Dolenc™ Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 Drgač nisem hotel bit pikolovski, ampak zdej se pa že tko daleč prišli da morem bit. Feltne so OZ ne Marčesini , se jih da pa posebej kupit. Čist tanove majo pa neke noname, ampak izpeljanke OZjevih. Cartman 1
Dr_Jakob Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 Drgač nisem hotel bit pikolovski, ampak zdej se pa že tko daleč prišli da morem bit. Feltne so OZ ne Marčesini , se jih da pa posebej kupit. Čist tanove majo pa neke noname, ampak izpeljanke OZjevih. Vecina vsaj americanov in anglezev, ki jih poznam, so takoj menjali feltne za tole, pa ponavadi so jim pri dealerju stare feltne vzeli tudi v racun... http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=3133 pri nas pa je to seveda nerealno, ker je pac uradni uvoznik ... pac baraba, ni druge. DAMI34, flero, roko in 1 other 2 2
tomm Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 ola mene pa zanima ali kdo ve če se dobi zadnji sedež za aprillio tuono z ročajema/ročajem za sovoznika? moja je letnik 2004. thx
superman255 Objavljeno Januar 11, 2011 Opozori Objavljeno Januar 11, 2011 Pozdravljeni! Tudi mene zanima tale italjanski stroj. Prebral sem veliko mnenj o Tuonki, mislim da je še vedno vse odvisno od lastnika samega kako motor neguje,servisira itd. Zanima me če kdo pozna tole, ki se prodaja: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4105330 Cena je sumljivo nizka.... Hvala! LP, Bojan
simonsi Objavljeno Januar 11, 2011 Opozori Objavljeno Januar 11, 2011 stisneš zobe, izkašljaš dva jurja, pa mogoče kakega stotaka zraven in upaš na najboljše
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se