Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pa še ena stvar je pri teh motorjih, en konektor je zelo slab in je že mnogim odpovedal (se stopil :D), jst osebno sicer nobenega ne poznam, ampak sem preventivno vseeno zamenjal svojega. Tukile je kako, ga odstraniš pa nadomestiš s čim drugim, bolš tole pa maš rešene težave z elektriko.

Slikca moje packarije

post-4351-1236290045_thumb.jpg

Pa če ti že kak lastnik aprilije ni povedal tega, vedno imej akumulator v dobrem stanju in ko prižigaš motor zauh do konca, ker če prevečkrat verglaš v prazno gre rada neka sklopka štarterja, ki je precej draga za zamenjat.

Pa če ti bo motor stal več kot 10 dni se rukne neko varovalko vn(ali akumulator), ker drugače aprilijina armaturka iz F22 sprazni baterijo in potem boš mogu filat akumulator.

Pa veliko sreče in čim več varnih kilometrov z motorjem :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno
Pa če ti bo motor stal več kot 10 dni se rukne neko varovalko vn(ali akumulator), ker drugače aprilijina armaturka iz F22 sprazni baterijo in potem boš mogu filat akumulator.

Ni take panike, če je akumolator OK, lahko stoji tudi do dveh mesecev, glede verglanja imaš pa prav .) .

Objavljeno
Pa še ena stvar je pri teh motorjih, en konektor je zelo slab .....

ne morem si pomagati........ ampak lusterkleme na motorju .......... c c c c :grrr

Objavljeno

saj so čist kul, sam da je prava velikost. Ampak najbolj ziher je pa lotanje.

Objavljeno (popravljeno)

Ja najbol ziher je, sam v primeru da rabiš regler(na levem koncu slike manka) odstranit je pa tole bolš :)

Sicer nimam tuona, ampak v takem stanju kot je zdej mu je čist podoben, danes, po kar precej dela, ko je blo vse kar je tekoče notri za zamenjat, užgal v prvo, vuhu spet bodo sosedje jezni ko bom ponoč domov hodu pa bom vse zbudu :D

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Pozdravljeni

Kupujem nov motor, do sedaj sem imel Z750, sedaj pa bi neki z dvema valjema in gledam Tuono in Multistrado.

Vem da sta precej različna motorja ampak izgled je precej na strani Tuona, l. od 06. Ampak jih ni kaj dosti naprodaj.

Sem malo omejen z financami. Ampak glede na cene v ITA bi se izšlo.

Če imate kak kometar ali poznate koga, ki bi prodal Tuono, na plan z njimi.

LP Zvone

Objavljeno
Pozdravljeni

Kupujem nov motor, do sedaj sem imel Z750, sedaj pa bi neki z dvema valjema in gledam Tuono in Multistrado.

Vem da sta precej različna motorja ampak izgled je precej na strani Tuona, l. od 06. Ampak jih ni kaj dosti naprodaj.

Sem malo omejen z financami. Ampak glede na cene v ITA bi se izšlo.

Če imate kak kometar ali poznate koga, ki bi prodal Tuono, na plan z njimi.

LP Zvone

Lepo, lepo, dva valja sta res nekaj posebnega in vsekakor si se odločil za pravi motor, sicer ga še nisem vozil, sem se pa pogovarjal z lastniki in prebral goro testov ter komentarjev, ko sem se odločal za nakup, ki so bili zelo impresivni, tako da le nabavi zadevo, da nas bo še več strašlo naše ceste z impresivnim zvokom dvovaljnika. haha

Objavljeno

po prvih 50 kilometrih s tuno, lahko komentiram nekako takole:

dobil sem točno to, kar sem iskal glede voznih lastnosti..čvrst okvir, dobro vzmetenje, natančno vodenje..

kar pa se agregata tiče bom pa še malo počakal, naredil še kak kilometer da se navadim dvovaljnika, ampak prvi vtis je tak, da bi si želel met od gsx-r 750 mašino not :D

Objavljeno

Ker letnik tune pa imaš?

Pri meni je bila tuna v ožjem izboru, zelo dober motor ampak agregata pa nisem mogel preboleti. Pa tiščanja rezervoarja v jajčka pri ta stari.

Objavljeno (popravljeno)

Ko sem jst kupil svojo sem bil na začetku malo razočaran, sploh ker sem šaltal iz 125ke sem prčakoval da me bo najmanj z balance odtrgal, pa ni blo nevem kaj moči, saj ne tolk koker sem prčakoval. Ampak potem ko se ga naučiš vozet, pa ko greš na mal bol zavit del ceste videš, da je prava zverina :)

In tud zdej ko sem že navajen, se ti včasih zazdi da kakih 20 konjev več ne bi škodlo, potem pa pridejo ovinki, pa desna roka postane malo bol prožna, pa se spet prikaže tisti znani nasmešek na obrazu...

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno
po prvih 50 kilometrih s tuno, lahko komentiram nekako takole:

dobil sem točno to, kar sem iskal glede voznih lastnosti..čvrst okvir, dobro vzmetenje, natančno vodenje..

kar pa se agregata tiče bom pa še malo počakal, naredil še kak kilometer da se navadim dvovaljnika, ampak prvi vtis je tak, da bi si želel met od gsx-r 750 mašino not :D

Ti še enkrat svetujem: če imaš zobnike sedaj gor še original 17/42, ti priporočam, da to malo zamenjaš.

S tem boš pridobil povsem druge vozne lastnosti, jst tud nisem verjel, v prihodnje bom še zobkov menjal :naughty: .

Objavljeno

CCCC... 15/44 je treba dat gor, pol boš pa srečen (biker77 ), prej pa verjetno ne :lol: :lol:

Objavljeno
CCCC... 15/44 je treba dat gor, pol boš pa srečen (biker77 ), prej pa verjetno ne :lol: :lol:

A ni skoz govora kolk je to brutalna zadeva. Vse kaže, da ne :)

Objavljeno

sj je brutaln, sam prvi zobnik more bit res 15 - najnovejši model nism vozu, sm pa vozu 03 model, pa je bla zadeva kr igriva...v 3.prestavi pri 150 kmh brez problema na tazadnga (pa brez uporabe kuplunge, da se razumemo).

Objavljeno
CCCC... 15/44 je treba dat gor, pol boš pa srečen (biker77 ), prej pa verjetno ne :lol: :lol:

. . . a ni to še za @B77 pre huda :rolleyes: . . . razen če ima željo biti non-stop na zadnjem (1-6) .)

Objavljeno

odvisno kaj komu leži... js osebno mam rajši boljše pospeške, pa posledično manjšo hitrost, kot pa da dosegaš večje hitrost, pa nimaš željenih pospeškov.

Sm mel RSV milko, pa dokler nism menjal zobnika, nism bil preveč zadovoln s pospeški...z menjavo zobnikov je bila zadeva dost boljša

Objavljeno
Ker letnik tune pa imaš?

Pri meni je bila tuna v ožjem izboru, zelo dober motor ampak agregata pa nisem mogel preboleti. Pa tiščanja rezervoarja v jajčka pri ta stari.

letnik je 2003..in res mal v jajčka butne..ampak ni hudga

Ti še enkrat svetujem: če imaš zobnike sedaj gor še original 17/42, ti priporočam, da to malo zamenjaš.

S tem boš pridobil povsem druge vozne lastnosti, jst tud nisem verjel, v prihodnje bom še zobkov menjal :naughty: .

vse je še original..bom probal najprej 16/42

CCCC... 15/44 je treba dat gor, pol boš pa srečen (biker77 ), prej pa verjetno ne :lol: :lol:

pol pa več kt 220 ne bo šlo :D

A ni skoz govora kolk je to brutalna zadeva. Vse kaže, da ne :)

ni brutalno..pika..brutalna je hayabusa npr.

sj je brutaln, sam prvi zobnik more bit res 15 - najnovejši model nism vozu, sm pa vozu 03 model, pa je bla zadeva kr igriva...v 3.prestavi pri 150 kmh brez problema na tazadnga (pa brez uporabe kuplunge, da se razumemo).

ni fora v tem da gre na zadnjega..fora je v tem da skoči brez da gre na zadnjega ;)

. . . a ni to še za @B77 pre huda :rolleyes: . . . razen če ima željo biti non-stop na zadnjem (1-6) .)

ni huda ni ;)

Objavljeno (popravljeno)
quote]

Kakšne se ti pa zdi vetrovna zaščina napram suzukijo?A fejst piha?Kaj si kupil R ali navadno?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

vetrna zaščita je slabša..še vedno pa bolje kot na cb1000r

sicer pa je nisem kupil zato, da bi z njo nekaj potoval..

niti ne zato, da bi grobnik drgnil do nezavesti..

pač je eden redkih nakedov, ki ponujajo vozne lastnosti SS motorja..

kupil sem pa čist navadno..factory niso hotl prodat :D

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Tu se lahko poigrate s prenosi zobnikov & prestav: Gearing Commander je lepo določeno in dokaj realno.

Objavljeno
vetrna zaščita je slabša..še vedno pa bolje kot na cb1000r

sicer pa je nisem kupil zato, da bi z njo nekaj potoval..

niti ne zato, da bi grobnik drgnil do nezavesti..

pač je eden redkih nakedov, ki ponujajo vozne lastnosti SS motorja..

kupil sem pa čist navadno..factory niso hotl prodat :D

Factory je itak precenjena,R sem mislil,ko tu ni glih velike razlike v ceni!

Za po grobniku,pa je :OK: ena italijanka je takrat peljala okoli 1,35 :naughty:

No sprašujem,ker sem prvič začel razmišljat,da bi mogoče sprobal še dvovaljnik :krneki:

Objavljeno
sj je brutaln, sam prvi zobnik more bit res 15 - najnovejši model nism vozu, sm pa vozu 03 model, pa je bla zadeva kr igriva...v 3.prestavi pri 150 kmh brez problema na tazadnga (pa brez uporabe kuplunge, da se razumemo).

:hmm: Tole me pa zmeri fascinira. Men kljub 15/44 tole še nikol ni ratal, tko da res nč jasn. Res pa je, da eni pravjo da premal odpiram :evilgrin:

Objavljeno
:hmm: Tole me pa zmeri fascinira. Men kljub 15/44 tole še nikol ni ratal, tko da res nč jasn. Res pa je, da eni pravjo da premal odpiram :evilgrin:

Ja, bo treba dat 14-ko spredaj. haha

Objavljeno
:hmm: Tole me pa zmeri fascinira. Men kljub 15/44 tole še nikol ni ratal, tko da res nč jasn. Res pa je, da eni pravjo da premal odpiram :evilgrin:

a ni bolš da si hiter pa na obeh kolesih? ;)

bab pa ne rabiš fascinirat okol ;)

Objavljeno
:hmm: Tole me pa zmeri fascinira. Men kljub 15/44 tole še nikol ni ratal, tko da res nč jasn. Res pa je, da eni pravjo da premal odpiram :evilgrin:

Si ti imel na RSV-ejki osnovni prenos 16/40 in si ga dal na 15/44 (na cca max 230km/h)?

Je bilo kaj stopnjevanja ali kr direkt?

Se mi zdi velik prehod :unsure: , bi moral biti k krosa :rolleyes: .

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!