biker77 Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Si ti imel na RSV-ejki osnovni prenos 16/40 in si ga dal na 15/44 (na cca max 230km/h)? Je bilo kaj stopnjevanja ali kr direkt? Se mi zdi velik prehod :unsure: , bi moral biti k krosa :rolleyes: . se mi zdi da je vsaj 255 šla..na grobniku..
RSV Mille Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 ni fora v tem da gre na zadnjega..fora je v tem da skoči brez da gre na zadnjega ;) sj NISM napisal da je fora v tem, da mora it na zadnjega...tud nism napisal, da se z njim voziš po tazadnem kot mulci z BMX-om. fora je v tem, da se ti s spremembo zobnikov spremeni prestavno razmerje in s tem tudi pospeški in ni nč narobe če ob dobrem oprijemu gume in zelo grobem pospeševanju včasih skoči pokonci. Sj tud SS motorji večkrat skočijo pokonci brez draženja s kuplungo, pa so zasnovani tako, da naj ne bi šlo na tazadnga kljub ostrem pospeševanju. V glavnem, meni je vožnja s Tuno pasala, in to feeejst! :evilgrin: :worship:
zv0n3 Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Smem vprašat kdo se je danes vozil z rdeče-belo lepotico po Vrhniki? Bi si jo rad malo od bližje pogledal.
mojgap Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Si ti imel na RSV-ejki osnovni prenos 16/40 in si ga dal na 15/44 (na cca max 230km/h)? Je bilo kaj stopnjevanja ali kr direkt? Se mi zdi velik prehod :unsure: , bi moral biti k krosa :rolleyes: . Ja, osnovni prenos je bil 16/40. Sem pa pišel na to po izkušnjah z 15/41 in 15/42. Pa je ta , ki ga uporabljam zdaj (15/44) z naskokom najboljši, no vsaj za to za kar ga jaz uporabljam. Na Grobniku pa je šla, tako kot je Biker povedal, 255km/h. Z serijskim razmerjem mi to ni nikdar uspelo. Aja, pa zobniki pri Aprilii ne vplivajo na izmerjeno hitrost.
biker77 Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 no..se komu doma kak 15 zobnik valja? 16-ko mi je že mojgap obljubil da posodi.. da vem kaj potem kupiti.. aja..do kolk nej bi se pa zavrtela 2003 tuono? raj vprašam..k sm navajen da se pri 10.000 obratov šele začne dogajat dobr :D
ProdriveR Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Smem vprašat kdo se je danes vozil z rdeče-belo lepotico po Vrhniki?Bi si jo rad malo od bližje pogledal. Ce se ne motim,se omenjena prodaja na avtonetu. Drgac pa res lep motorck B)
biker77 Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Ce se ne motim,se omenjena prodaja na avtonetu. Drgac pa res lep motorck B) če je od celarca factory je res huda..in kar fajn dodelana.. če bi imel evre bi kar njegovo kupil.. Alla 1
Port Folio Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Aja, pa zobniki pri Aprilii ne vplivajo na izmerjeno hitrost. @mojgap: Kje si nakupoval zobnike? Lahko tudi na PM :D Mislim pa naj bi imeli veliko povezavo z izmerjeno končno hitrostjo, če pa še dodeluješ ostale dele npr.: PC, EVO izpuh, kit . . . bi se pa končna morala malo tudi poravnati oz. bi postala višja od orginalnega prenosa :hmm: . Pri mojem se je že za en zob res zelo poznalo pri končni, pri pospeških/živosti pa tudi :OK: . Ob menjavi verige gre tudi zadnji zob malo večji gor, da malo poizkusim :? Pa itak je Aprilia znana, da ima zelo natančno merjenje hitrosti po samem števcu :yes: . no..se komu doma kak 15 zobnik valja? Žal, bi ga jst tud probal, pa sem se oddločil za menjavo zadnjega (čez cajt) :) . Drugače preko računalniških izračunov naj ti ne bi šlo s 15/42 prenosom čez 230 km/h, seveda ob ostalem ne spreminjanju. Hitrost 200 km/h naj bi dobil že pri 8800 obratih v 5-ti in v 6-ti nekje pri 8200 ob tem prenosu.
biker77 Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 (popravljeno) Drugače preko računalniških izračunov naj ti ne bi šlo s 15/42 prenosom čez 230 km/h, seveda ob ostalem ne spreminjanju. Hitrost 200 km/h naj bi dobil že pri 8800 obratih v 5-ti in v 6-ti nekje pri 8200 ob tem prenosu. 229,1 pri 9250 obratih..pa se ja ne zavrti samo toliko? v manualu piše ne čez 10.000 obratov.. pri tolk obratih gre pa 247.. oziroma 257 če "pravo razmerje šeste prestave vneseš ;) Popravljeno Marec 15, 2009. Popravil biker77 Alla 1
Port Folio Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 229,1 pri 9250 obratih..pa se ja ne zavrti samo toliko?v manualu piše ne čez 10.000 obratov.. pri tolk obratih gre pa 247.. oziroma 257 če "pravo razmerje šeste prestave vneseš ;) Mora se itak več zvrtet :glare: , samo toliko izračuna program, itak da gre več, saj je tudi @mojgap potrdil tisto o hitrosti, ki si ga ti omenil pri hitrosti njegove RSV-jke na Grobniku :yes: . Samo pri "gromu" je definitivno razlika kot pri RSV-ejki, pač ne gre več, če ti seveda uspe pa sporoči .) . Meni z osnovnim prenosom žal ni uspelo več kot 244, z zobom manj pa 15 km/h manj, čez program je izračun 256 in zob manj 241 :? , žal! Dober znanc Aprili je forumaš @Sam dePihlja, probaj ga kontaktirat za track info. .) .
biker77 Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 evo..po enodnevnem preganjanju po marofu se mi tuna vedno bolj dopade.. prva guma znucana do roba, tačke ostale nedotaknjene, moti me tista luknja med 4 in 6k obratov.. bo definitivno treba nekej narest glede tega.. aja..pa mogoče mal balanco spustit..vsaj za pisto.. pa a res noben ne ve kje bi se kake poliestre dobil? vsaj zadek? Alla 1
Dolenc™ Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 Lahko ti jst kalupe posodim, pa dej komu poliestre naredit, so pa od mille 98-00.
muhcman Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 kolk vam pa kej pije? k jst jo pod 9l nikol ne spravim...??
biker77 Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 Lahko ti jst kalupe posodim, pa dej komu poliestre naredit, so pa od mille 98-00. a je isti zadek? spredej niti ni tok težko narest zadevo.. Alla 1
Dolenc™ Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 Ni isti, sam paše pa, poglej slikco v apriliji team temi, so gor poliestre. Edin tistga srebrnega repka ni, pač maš lukno, za na pisto je vseeno
biker77 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Tkole..za mano in tuonotom 2003 letnik je: 2 tisoč prevoženih km.. eno malo popravilo...(dotrajana cevka v tanku-posledica 3 letnega stanja) ena mala dodelava.. en servis-olje, filtri, svečke, bremz in sklopka olje.. en napačen set pnevmatik.. menjava dimnika za alu Leovinčeja.. ko seštejem vse skupaj lahko rečem, da ne vem, če bi menjal za katerikoli motor te vrednosti..(al pa tut če je 2k€ dražji) zato po vsej verjetnosti pridejo na vrsto dodatne izboljšave, prilagoditve itd.. tale tuna mi je res všeč!! Alla 1
bikez Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Dej še mal povej kolk je ta fish žejna, lahko pa kdo nalima tudi za novo!
biker77 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 (popravljeno) Dej še mal povej kolk je ta fish žejna, lahko pa kdo nalima tudi za novo! žejna je od 6.5 do 8.7 na cesti..moje vožnje..lahko da kdo tudi bolj "špara"..jest ne ker nimam motorja za to da bi gledal na porabo..čeprav vem kolikšna je pač na 3.000 km zamenjam zadnjo pnevmatiko ki bi ob "normalni uporabi zdržala 5.000 Popravljeno Maj 24, 2009. Popravil biker77 Alla 1
bikez Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 žejna je od 6.5 do 8.7 na cesti..moje vožnje..lahko da kdo tudi bolj "špara"..jest ne ker nimam motorja za to da bi gledal na porabo..čeprav vem kolikšna je pač na 3.000 km zamenjam zadnjo pnevmatiko ki bi ob "normalni uporabi zdržala 5.000 No , neka mera mora bit, če bi pila 20l je verjetno ne bi imel. Saj ta poraba je sprejemljiva! Informacije, ki so meni na uho prišle je okol 10l konstantno, kar se mi zdi pa mal too much.
biker77 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 (popravljeno) No , neka mera mora bit, če bi pila 20l je verjetno ne bi imel. Saj ta poraba je sprejemljiva! Informacije, ki so meni na uho prišle je okol 10l konstantno, kar se mi zdi pa mal too much. 10 litrov na sto je meni kurila na marofu.. ob fajn priganjanju 2., 3. in 4. prestava po cesti pa 8.7 ampak to je blo na polno.. mogoče pije 10 če ga po avtocesti na polno tišiš.. ampak kje je tukaj zabava? Popravljeno Maj 24, 2009. Popravil biker77 Alla 1
bikez Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 (popravljeno) 10 litrov na sto je meni kurila na marofu.. ob fajn priganjanju 2., 3. in 4. prestava po cesti pa 8.7 ampak to je blo na polno.. mogoče pije 10 če ga po avtocesti na polno tišiš.. ampak kje je tukaj zabava? Sej pravim, da je poraba sprejemljiva , če pa na pisti pije 10l je pa čist ok in normalno. Avtocesta me ne zanima, mogoče le višnjegorski klanec iz LJ proti NM ! Popravljeno Maj 24, 2009. Popravil bikez
SharpNinja Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 Lastniki gromovja, a je kateri že zvohal, kje bi se dal tele tadolge crash-pade nabavt (poleg unih običnih)....
k0ci Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 na pogled so tole crash padi od rizome, poglej na njihovo stran če se da dobit, če pa ne daš pač naredit, daljše šraufe, po možnosti iz enakega materiala, lahko malo trše ker je pad toliko daljši, pa puše in nato gor bunko
EAST Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 Lastniki gromovja, a je kateri že zvohal, kje bi se dal tele tadolge crash-pade nabavt (poleg unih običnih).... Lepa, lepa!
Dolenc™ Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 Tale firma, je začela z aprilijami, tako da majo vse za njih , sam moreš naročit iz tujine.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se