Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Priporočene objave

Objavljeno

Kaj pravite pa na tole :worship:

post-13787-127671295926_thumb.jpg

post-13787-127671296923_thumb.jpg

post-13787-12767129779_thumb.jpg

post-13787-127671298964_thumb.jpg

post-13787-127671299821_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Mene pa zanima če kdo ve kje se da dobit za Tuono pokrov zadnjega sedeža, oz. da se sedež zamenja s pokrovom? K sm zanč enga vidu k to ma, pa dobr zgleda.

Hvala, LP

Zanima me če si ga dobil in kje, ker bi ga tud jaz rabil lp

Objavljeno

Prpelov domov...naredu krog do Bohinja (v duetu), potem pa še skok na Jezersko (solo)...no comment...dobr, da imam ušesa :kva2: ...al pa sam z eno besedo = britvica... :evilgrin:

@biker77...še 1x hvala za nasvete...

lp flox

post-2086-127809549401_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Flero welcome to te club ;)

Jest mam eno manjšo težavico na moji tuni 07, problem je ta da se mi en od zadnjih vijakov ki držijo voznikov sedež vrti v prazno (kot kaže skupaj s podnožjem) Mogu bi zamenjat zračni filter, a kot zgleda nikjer ne morm prit od spodi do vijaka ker je privijačen v okvir... če ima kdo kako idejo jo bom zlo vesel, čene ga bom moral kot kaže prevrtat! Je pa Tuono res poezija za peljat..... :)

lp simon

Objavljeno

Če imaš dovolj prostora, se lahko podnošje prišvasa, pa bo pri miru :D

Lahko pa tudi preiskusiš z veliko količino sekundnega lepila.

Objavljeno

Ah kje...ne prideš zravn... evo slikca :D

post-21-127842186361_thumb.jpg

Objavljeno

Ah kje...ne prideš zravn... evo slikca :D

če ti ni škoda vijaka poskusi s spenjalnimi kleščami(ali kaj podobnega). stisni, vleci ven in odvijaj. včasih gre, 100% ne jamčim... :) :) :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ce komu od vas vrlih lastnikov Future ali katerega koli motornega kolesa Rotax nagajajo vzigalne tuljave, po domace "cinkspule", imajo decki iz Benellija resitev, ki deluje in je precej cenejsa od OEM delov:

RESITEV ZA ROTAX CINKSPULE

V kratkem:

Gres do najblizjega servisa za Fiat, Alfa Romeo in Lancia, jim das tole stevilko dela: NO.# 9633001580, placas IZREDNO NIZKO ceno cca 46E, doma odzagas nosilce, ki so samo za avto in to je to. Namesto, da bi placeval cca 220E ali kolikor ze hocejo pri Aprilia dealerjih. Precej cenejse a ne?

LP Jakob

Resitev za eno klasicno napako vseh V2 Rotax masin!!!!

Objavljeno (popravljeno)

Še boljša je če greš v Ljubljani na podjetjre TRG kjer zastopajo Nemški Louis in tam naročiš original NGK.

Tako sem jaz naredil in plačal za obe za 12€. Potem pa sem vzel še 2 za rezervo.

http://www.podjetje-trg.si/

Popravljeno . Popravil NoGe
Objavljeno

Še boljša je če greš v Ljubljani na podjetjre TRG kjer zastopajo Nemški Louis in tam naročiš original NGK.

Tako sem jaz naredil in plačal za obe za 12€. Potem pa sem vzel še 2 za rezervo.

http://www.podjetje-trg.si/

Ti verjetno misliš svečke?

Objavljeno

Moram priznat da ne vem kaj bi točno bile "cinšpule" ampak predvidevam da so to kape svečk.

Torej:

http://www.louis.de/_20ac4acfbe4c01e02c8985f20f3bc58362/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10035300

Več vrst je:

Za naše živalce potrebuješ 2 različni.

NGK LD05E FUER 10+12MM

NGK SD05E FUER 10+12MM

Ena je pod kotom ena pa je ravna. V bistvu pod kotom potrebuješ samo za zadnji cilinder, za prednjega lahko kar obe ravne!

Objavljeno

cinšpule so vžigalne tuljave, ki proizvajajo iskro za svečko.

Objavljeno (popravljeno)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Se opravičujem! :surrender:

Sem primorc! :yea1:

Torej vžigalne tuljave!

Popravljeno . Popravil NoGe
Objavljeno

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Se opravičujem! :surrender:

Sem primorc! :yea1:

Torej vžigalne tuljave!

Ja, vzigalne tuljave. Finta je v tem, da se dokaj pogosto kvarijo in originalne so drage ko sus (cca 220E). Tudi ce jih kupis preko AF1 iz Amerike, pridejo 170$ ena, plus postnina cca 20$ in carina recimo 30E. Kar precej razlike proti tem, ki jih lahko kupis od Lancie (46E, preverjeno), SO POPOLNOMA ISTE, edino nosilec je rahlo drugacen, da se ga da prisraufat v avto. Ta nosilec odrezes stran in VOILA!

Objavljeno

Ja, vzigalne tuljave. Finta je v tem, da se dokaj pogosto kvarijo in originalne so drage ko sus (cca 220E). Tudi ce jih kupis preko AF1 iz Amerike, pridejo 170$ ena, plus postnina cca 20$ in carina recimo 30E. Kar precej razlike proti tem, ki jih lahko kupis od Lancie (46E, preverjeno), SO POPOLNOMA ISTE, edino nosilec je rahlo drugacen, da se ga da prisraufat v avto. Ta nosilec odrezes stran in VOILA!

se kvarijo ali so pokvarjene zaradi neustreznega šraufanja? sej veš... vergl brez svečke na masi = tuljava kaput...

Objavljeno

se kvarijo ali so pokvarjene zaradi neustreznega šraufanja? sej veš... vergl brez svečke na masi = tuljava kaput...

Kolikor je meni znano, je mozno oboje. To porocajo tudi pri drugih zadevah, ki uporabljajo iste tuljave. Predvsem na Cliu V6 jih menjajo na cca 20.000km.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Aprilia-tuono-v4-599x489.jpg

buljomoljka.jpg

Mater miloga je grda. Tako grda, da bi še proti BMWju S1000 gladko zmagala za 100 pik. Kot da se je RSV4 sparila z unole zverjo zgoraj. In po svoje prav lepa. Lahko bi bila malo bolj v barvah, sej nismo '59 leta.

Ampak Tuono nikoli ni bila narjena da bo lepa, ampak da preganja vse športake. 167 konjev, TC, ABS, in vsa ostala elektronska navlaka ki lahko crkne. Tle je že skor obvezno gor nabit Akrapoviča preden sploh registriraš moped.

Sharpninja, a že šparaš?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sharpninja, a že šparaš?

Verjetno še ni vidla ta nove tune, ampak ko jo bo, bo pa začela šparat :lol:

Objavljeno

Full se je grdo zredila v vse smeri. Ceprav bi po mojem prav fino zgledala z zlatim okvirjem, Ohlins kompletom spredaj in zadaj, s plavimi Marchesini kolesi .. Torej FACTORY.

Objavljeno

p.s. se en photoshop?

Objavljeno

ni fotoshop ampak je obup..

u živo je (meni) čist super. obup dneva=diavel

Objavljeno

Aprilia-tuono-v4-599x489.jpg

Mater miloga je grda.

Veliko lepša od 2006-2010 zmazka.

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Aprilia-tuono-v4-599x489.jpg

buljomoljka.jpg

Mater miloga je grda. Tako grda, da bi še proti BMWju S1000 gladko zmagala za 100 pik. Kot da se je RSV4 sparila z unole zverjo zgoraj. In po svoje prav lepa. Lahko bi bila malo bolj v barvah, sej nismo '59 leta.

Ampak Tuono nikoli ni bila narjena da bo lepa, ampak da preganja vse športake. 167 konjev, TC, ABS, in vsa ostala elektronska navlaka ki lahko crkne. Tle je že skor obvezno gor nabit Akrapoviča preden sploh registriraš moped.

Sharpninja, a že šparaš?

tazelena mi je še všeč...

Objavljeno

Eno je slikca drugo je pa v živo.

Men je bla tud rsv4 grda na sliki. Ampak v živo je pa mala petarda :)

Sigurno bo pa dober motor, samo če bi blo po moje bi ostali na v2 mašini za nakeda.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!