Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Priporočene objave

Objavljeno

Lepa lepa , a si jo dobil tukaj v sloveniji, ali je iz uvoza??

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, davidg said:

Veliko nasmejanih KM zelim :smoke:

Hvala :) 

16 minutes ago, ProdriveR said:

Lepa lepa , a si jo dobil tukaj v sloveniji, ali je iz uvoza??

Tukaj. Sem jo dobil popolnoma po naklucju.. ni bila na avto.netu :) 

Popravljeno . Popravil ukica
  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Žal sem pred kratkim zvrnil motor ter zlomil ročko sprednje zavore,ima kdo kakšen nasvet kje jo kupit-original je 70eu,kar se mi zdi smešno drago

Lp

Objavljeno
pred 31 minutami, lucky323 pravi:

Žal sem pred kratkim zvrnil motor ter zlomil ročko sprednje zavore,ima kdo kakšen nasvet kje jo kupit-original je 70eu,kar se mi zdi smešno drago

Lp

Nazadne kupo kopijo v (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) v zagrebu...ne spomnim točne cene a poceni...

Objavljeno
pred 52 minutami, lucky323 pravi:

Žal sem pred kratkim zvrnil motor ter zlomil ročko sprednje zavore,ima kdo kakšen nasvet kje jo kupit-original je 70eu,kar se mi zdi smešno drago

Lp

Mal pobrskaj na ebay it.

Objavljeno

Sem že gledal po ebay,veliko je teh kopij iz uk. za cca 20eu pa tudi iz de.se dobi neke športne zadeve  komplet za 60eu,mal sm skeptičn glede kvalitete ali se motim?

Objavljeno

Zadeva pase od millea 03 ali imas novejsi model.lahko pogledam ce jo se imam.samo mislim da je malo počohana.če želiš ti jo podarim.lp

Objavljeno
pred 9 urami, lucky323 pravi:

Sem že gledal po ebay,veliko je teh kopij iz uk. za cca 20eu pa tudi iz de.se dobi neke športne zadeve  komplet za 60eu,mal sm skeptičn glede kvalitete ali se motim?

Kupil  ročko za sklopko, ki je bila obrabljena kvaliteta ok. 

Objavljeno

evo ročka naročena,mam pa že drug problem na armaturi mi kaže napetost cca 11v-štantgas,pri 3000rpm pa cca12.8-13v,aku sem pozimi kupil nov,famozni rjav konektor zgleda cel.stator?regler?

 

Objavljeno
2 hours ago, lucky323 said:

evo ročka naročena,mam pa že drug problem na armaturi mi kaže napetost cca 11v-štantgas,pri 3000rpm pa cca12.8-13v,aku sem pozimi kupil nov,famozni rjav konektor zgleda cel.stator?regler?

 

Mal je ja. Jaz bi dal aku odklopil ter ga dal napolniti, ter ga nato pomeril.. lahk je slab aku, ceprou je skoraj nov.

Objavljeno
4 hours ago, lucky323 said:

evo ročka naročena,mam pa že drug problem na armaturi mi kaže napetost cca 11v-štantgas,pri 3000rpm pa cca12.8-13v,aku sem pozimi kupil nov,famozni rjav konektor zgleda cel.stator?regler?

 

Stator, moral bi kazat 14,2 ( 14,3 ) pri štandgasu in višje, pomeri  ( V  izmenično ) z multimetrom vse kombinacije na treh žicah statorja.

Objavljeno

Štromarija mi jbolj tuja,kdo u Lj pa kej rihta tele gajbe?

stator verjetno nabavt  iz e-bay?

Objavljeno
21 hours ago, lucky323 said:

Štromarija mi jbolj tuja,kdo u Lj pa kej rihta tele gajbe?

stator verjetno nabavt  iz e-bay?

 

Objavljeno
22 hours ago, lucky323 said:

Štromarija mi jbolj tuja,kdo u Lj pa kej rihta tele gajbe?

stator verjetno nabavt  iz e-bay?

nism lih pogledov ker letnk maš ampak zna bit, de je glih...

(vsaj una tuna k jo mamo tut doma prav tako...)

 

 

Strom2.JPG

Strom1.JPG

Objavljeno

Stator lahko daš tudi previt. Lahko se pozanimaš tule, kolk to košta in če ti lahko previjejo https://www.aekogovsek.si/o-podjetju

Regler pa jaz nebi jemal MOSET, ker ni dosti razlike. Jaz sem preventivno menju regler s Šperovim in zaenkrat vse deluje b.p.
Je pa na to temo veliko napisanega po netu.
http://apriliarsv.com/aprilia-rsvr/16468-problem-regulator-rectifier.html

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?291580-SH775-Regulator-fitted

Jaz sem si zmontiru tega

http://www.regler.sper.hr/sp_trofazni_regler.htm

 

Še zmer pa ne vemo, ker letnik tuonota je v igri? :) Kar se šravfarije tiče, maš enega strokovnjaka v ljubljani, lahko pa tukaj kontaktiraš marincspeed-a, če ti lahko to naredi.

 

 

Objavljeno

Letnik je 2006,

kdo pa je ta strokovnjak v lj?marincspeed je iz  Šk.loke?

zdele grem pomert pa bomo vidl.

 

Objavljeno
pred 5 urami, ProdriveR pravi:

Stator lahko daš tudi previt. Lahko se pozanimaš tule, kolk to košta in če ti lahko previjejo https://www.aekogovsek.si/o-podjetju

Regler pa jaz nebi jemal MOSET, ker ni dosti razlike. Jaz sem preventivno menju regler s Šperovim in zaenkrat vse deluje b.p.
Je pa na to temo veliko napisanega po netu.
http://apriliarsv.com/aprilia-rsvr/16468-problem-regulator-rectifier.html

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?291580-SH775-Regulator-fitted

Jaz sem si zmontiru tega

http://www.regler.sper.hr/sp_trofazni_regler.htm

 

Še zmer pa ne vemo, ker letnik tuonota je v igri? :) Kar se šravfarije tiče, maš enega strokovnjaka v ljubljani, lahko pa tukaj kontaktiraš marincspeed-a, če ti lahko to naredi.

 

 

Zakaj si proti MOSFET reglerju? 

Sedaj v nove motorje po večini vsi vgradijo te.  Se manj grejejo.

Objavljeno

Daj ga previt. Verjetno bo občutno ceneje.

Objavljeno
pred 17 urami, Rdeči pravi:

Zakaj si proti MOSFET reglerju? 

Sedaj v nove motorje po večini vsi vgradijo te.  Se manj grejejo.

Ko sem se jaz zanimal za zamenjavo reglerja sem tudi dolgo razmišljal o vgradnji MOSFET reglerja. Ampak sem potem prebral,da so se težave vseeno pojavljale in da se jih je odpravilo šele s serijskim tipom regulatorja (serijski ni enako fabrški :)   ). Tle spodaj je mal razlage med mosfet in serijsko vezavo reglerja (shunt je original "tovarnišk" regler).

Citiraj

The MOSFET R/R is still a shunt R/R. It shunts all of the unused power back onto the stator which does two things: the stator is always producing maximum current-maximum heat and then the unused current being shunted back onto it which increases heat even further.

A series R/R only allows the stator to produce the current being demanded and nothing more so much less heat and no shunting to increase it further.

The MOSFET R/R will itself run cooler, not so much the stator. There are some bikes that have issues with burning out OEM R/Rs but do not have stator issues which is where the MOSFET R/R shines. Now, if you have one of the newer bikes/380w rotor and you're R/R goes out on you then a MOSFET may be a viable option since you shouldn't have stator issues. However, it will do nothing for stator health/longevity and would really be no better than the OEM R/R for the older bikes.

A 380w stator with an OEM, MOSFET, or shunt R/R always produces 380w and then has current shunted back onto it.
A 500w stator with a series R/R only produces what is needed, say 120w and that is all.
 

Jeba je v tem,da imajo 2gen REVR in Tuonotov 500W generator (caponord ma 470W, če se ne motim).

Objavljeno

Previjajo jih ne,sem klical ae kogovšek in novaka,bom kar unga iz zgornjega linka naročil upam da bo ok.

Objavljeno

Spet jst

Še zmeri brez statorja,pri mtp racing  sem ga hotel naročiti,pa je bilo kar nekaj pritožb čez njih.Pozna kdo njihovo robo ali pa electrex.uk?

Rick's so baje uredu sam je pa carina pa ddv ter cca15 dni rok dobave.

Kakšen predlog?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!