Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Noise

Priporočene objave

Nakup sem načrtoval nekje spomladi da zberem še malo $$$.

In tudi zato da se malo informiram glede motorja in da dobim neko predstavo cen. Talo se je lažje pogajat za malček znižat ceno. :D

Za kak denar ga misliš kupit v ITA? Nepoškodovanega ali poškodovanega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno že spremljam malce gibanja in se da dobit na primer je oglas:

letnik 2003

8500 kilometrov

na sliki je kot NOV!!!!

Brez nobene dodatne opreme za 5200€.

Prodajo upravičuje s tem da se ne vozi nič.

Tale je še boljše ker je razmiroma blizu (Benetke).

No nekaj takega bi bilo odlično.

Vsekakor pa mora bit BREZHIBEN!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja 1-letna izkušnja z novim tounom (2003) ni bila dobra.

Začetne posebnosti:

- zagon hladnega motorja je igra z ročico lopute, hladen motor je težko vozen

- problem iskanja prostega teka pri hladnem motorju

- zanimiv način razlage zadovoljive količine olja v motorju (težko je ujeti pravo količino)

- manjko nekaterih vijakov na plastiki (na original nove se čaka 2-3 mesece)

- opazne sledi nestrokovne končne montaže na novem motorju (Požrti vijaki, praske na plastiki,... )

Napake v prvih 6000km:

- pri kakršnikoli nastavitvi vzmetenja in/ali napetosti verige, veriga tolče v zgornji del zadnje vilice (še posebno pri vožnji v dvoje).

- puščanje olja hidravlične sklopke pri batku na bloku motorja

- pokanje laka na plastičnih delih (strehica, maska, tank, ... )

- improvizacijska rešitev zapiranja prostora pod zadnjim sedežem natrga u.usnje na zadnjem sedežu

- voznikov sedež v zadnjem spodnjem delu "brusi" plastiko in se trga

- neujemanje original slip-on-a na na cev izpuha; zapečena zunanja stena cevi

- napočena vzmet zadnjega amortizerja (od novega); ne vpliva na vožnjo, je pa bilo neprijetno za pogledat

- flekasto oksidirani vsi v začetku kovinsko sivi deli motocikla

- ...in pojavljanje vse večjega števila malih nepomembnih (nedopustnih) napak že od 3.000km naprej, ki načenjajo živce

...zato sva se kmalu razšla.

Namig: Dober rabljen tuono naj bi imel veliko kilometrov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja 1-letna izkušnja z novim tounom (2003) ni bila dobra.

Začetne posebnosti:

- zagon hladnega motorja je igra z ročico lopute, hladen motor je težko vozen

- problem iskanja prostega teka pri hladnem motorju

- zanimiv način razlage zadovoljive količine olja v motorju (težko je ujeti pravo količino)

- manjko nekaterih vijakov na plastiki (na original nove se čaka 2-3 mesece)

- opazne sledi nestrokovne končne montaže na novem motorju (Požrti vijaki, praske na plastiki,... )

Napake v prvih 6000km:

- pri kakršnikoli nastavitvi vzmetenja in/ali napetosti verige, veriga tolče v zgornji del zadnje vilice (še posebno pri vožnji v dvoje).

- puščanje olja hidravlične sklopke pri batku na bloku motorja

- pokanje laka na plastičnih delih (strehica, maska, tank, ... )

- improvizacijska rešitev zapiranja prostora pod zadnjim sedežem natrga u.usnje na zadnjem sedežu

- voznikov sedež v zadnjem spodnjem delu "brusi" plastiko in se trga

- neujemanje original slip-on-a na na cev izpuha; zapečena zunanja stena cevi

- napočena vzmet zadnjega amortizerja (od novega); ne vpliva na vožnjo, je pa bilo neprijetno za pogledat

- flekasto oksidirani vsi v začetku kovinsko sivi deli motocikla

- ...in pojavljanje vse večjega števila malih nepomembnih (nedopustnih) napak že od 3.000km naprej, ki načenjajo živce

...zato sva se kmalu razšla.

Namig: Dober rabljen tuono naj bi imel veliko kilometrov!

Že nekaj let pretežno berem raznovrstne MS teme in po dolgem času en dober post.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma imamo Tuono letno 2003....

Edina tezava je bila, puscanje olja sklopke na masini.

Na temu linku najdes se nekaj informacij.

http://motosvet.com/izpis.php?cid=870

Moja 1-letna izkušnja z novim tounom (2003) ni bila dobra....

Napake v prvih 6000km:

- puščanje olja hidravlične sklopke pri batku na bloku motorja

naklučje ali morda kaj drugega? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja 1-letna izkušnja z novim tounom (2003) ni bila dobra.

Začetne posebnosti:

- zagon hladnega motorja je igra z ročico lopute, hladen motor je težko vozen

- problem iskanja prostega teka pri hladnem motorju

- zanimiv način razlage zadovoljive količine olja v motorju (težko je ujeti pravo količino)

- manjko nekaterih vijakov na plastiki (na original nove se čaka 2-3 mesece)

- opazne sledi nestrokovne končne montaže na novem motorju (Požrti vijaki, praske na plastiki,... )

Napake v prvih 6000km:

- pri kakršnikoli nastavitvi vzmetenja in/ali napetosti verige, veriga tolče v zgornji del zadnje vilice (še posebno pri vožnji v dvoje).

- puščanje olja hidravlične sklopke pri batku na bloku motorja

- pokanje laka na plastičnih delih (strehica, maska, tank, ... )

- improvizacijska rešitev zapiranja prostora pod zadnjim sedežem natrga u.usnje na zadnjem sedežu

- voznikov sedež v zadnjem spodnjem delu "brusi" plastiko in se trga

- neujemanje original slip-on-a na na cev izpuha; zapečena zunanja stena cevi

- napočena vzmet zadnjega amortizerja (od novega); ne vpliva na vožnjo, je pa bilo neprijetno za pogledat

- flekasto oksidirani vsi v začetku kovinsko sivi deli motocikla

- ...in pojavljanje vse večjega števila malih nepomembnih (nedopustnih) napak že od 3.000km naprej, ki načenjajo živce

...zato sva se kmalu razšla.

Namig: Dober rabljen tuono naj bi imel veliko kilometrov!

Najprej se oproščam za še en post, prejšnjega se na žalost ne da več editirat, nekako dvomim o to tvojo izjavo mafija, naj te citiram s testa Aprilie Mille Factory (link: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2783&c=1#komentar )

mafija, 06. september 2006 @ 08:40

Vrhunski motor za vrhunske serviserje - ko jih bo aprilia ponudila kot dodatno opremo, kupim

mafija, 07. september 2006 @ 12:37

A je kdo kje vidu, da sem kritiziral motor?

mafija, 07. september 2006 @ 12:46

Še nekaj: še vedno sta doma 2 apriliji (tretja je šla). Tko da vem kaj govorim. Problem je servis (za turiste) in to sem zapisal že prvič. Kasti, a ni lepo da človek prizna zakaj jo je menjal. Meni je delala ok, ker .... smo jo sami servisiral.

-------------------------

V zadnjem komentrju praviš, da ti je delala OK, danes pa v tej temi naštevaš mnogo napak. Zato te še enkrat vprašam, ali ti je delala tako kot sedaj praviš a tako kot si rekel malo več kot en mesec dni nazaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekdo, dobro vprašanje za mafijo :D

sicer pa vse je možno...

sam sicer nima tuonota, mam pa mille R l.00, in moram reč da z agregatom in vsem ostalim nobenih problemov. Res je nerodo odčitavanje olja in pri hladnem agregatu mal težje najti ler.

Sicer pa kot je rekel PERVY, tuono in dodajam da tudi mille nista za pičke ki se bojijo mal živčnosti, šketlanja verige in brutalnosti :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mi kdo zna priporočiti zavorne ploščice (sprednje). Bolj mi je važna življenjska doba diska kot življenjska doba ploščic, in pa seveda dober "bite".

LP

Popravljeno . Popravil mrki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so se najbolje obnesle oriđiđiđi Brembo, zelo vredu so bile tudi Lucas :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mi kdo zna priporočiti zavorne ploščice (sprednje). Bolj mi je važna življenjska doba diska kot življenjska doba ploščic, in pa seveda dober "bite".

LP

Brembo se ponavadi najbolje obnese; vsaj pri meni je tako (Caponord).

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bralci tega foruma imate očitno aprilie narejene izven tovarne aprilia. Vse te napake ki sem jih opisal (in mnogo drugih) apriliaši brez problema razgrnejo na uradnem forumu aprilie, ki je seveda prioritetno namenjen njim: se strinjajo z njimi in iščejo koristne nasvete za odpravo. Vsak potencialni kupec naj si ogleda te težave, s katerimi se ubadajo in si bo ustvaril svoje mnenje.

Glede servisa načrtno nisem želel komentirati . Tuono je bil edini, ki se je servisiral pri uradnih serviserjih (sicer ne veliko, 1 in 2 servis, potem sem jo prodal). Katera napaka (prej malomarnost) je/ni bila povezana z uradnimi serviserji naj ostane v "rokavu" (od naštetih nobena).

Nek realen komentar je lahko le, da sem imel smolo (če ostali v SLO res nimate nikakršnih problemov s tem motorjem) . Je pa tudi subjektivno, kaj za koga problem je? Načeloma nič od zgoraj naštetega ni problem: olje dolivaš, plastiko spregledaš, ropotanje preslišiš, s serviserji se sprijazniš ...

Srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tudi subjektivno, kaj za koga problem je? Načeloma nič od zgoraj naštetega ni problem: olje dolivaš, plastiko spregledaš, ropotanje preslišiš, s serviserji se sprijazniš ...

Srečno vožnjo!

če to ni problem zakaj bi se potem smatralo za napako? kje je bla poanta tvojega posta če stvari, ki si jih naštel pod napake zate načeloma niso problem? napake so ponavadi nekaj kar nam povzroča probleme in če ni problemov je tudi napake težko najti.

sicer je pa zanimivo da obujaš vsaj po prvem tvojem postu sodeč slabe in boleče spomine na aprilio. Raje kaj pohvalnega napiši za svoj BMW v zanj namenjeni temi, saj mi je iskalnik izdal da si lastiš (ozr. si si lastil 22 junija) motor te znamke. Ali pa imaš morda z nemcem več problemov kot pa z italjanom in se s tem ne moreš sprijaznit?

sedaj pa mislim da sem šel dovolj off-topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če to ni problem zakaj bi se potem smatralo za napako? kje je bla poanta tvojega posta če stvari, ki si jih naštel pod napake zate načeloma niso problem? napake so ponavadi nekaj kar nam povzroča probleme in če ni problemov je tudi napake težko najti.

sicer je pa zanimivo da obujaš vsaj po prvem tvojem postu sodeč slabe in boleče spomine na aprilio. Raje kaj pohvalnega napiši za svoj BMW v zanj namenjeni temi, saj mi je iskalnik izdal da si lastiš (ozr. si si lastil 22 junija) motor te znamke. Ali pa imaš morda z nemcem več problemov kot pa z italjanom in se s tem ne moreš sprijaznit?

sedaj pa mislim da sem šel dovolj off-topic.

lej, če je zaznal napake, to še ne pomeni, da mu povzročajo psihično nestabilnost in jokavost - je motor pač prodal, ker se mu ni več dalo jih rihtat

napaka še ni "problem" sama po sebi .. .

eni se pa zarad nekih napak res zasekirajo ...

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bralci tega foruma imate očitno aprilie narejene izven tovarne aprilia. Vse te napake ki sem jih opisal (in mnogo drugih) apriliaši brez problema razgrnejo na uradnem forumu aprilie, ki je seveda prioritetno namenjen njim: se strinjajo z njimi in iščejo koristne nasvete za odpravo. Vsak potencialni kupec naj si ogleda te težave, s katerimi se ubadajo in si bo ustvaril svoje mnenje.

Glede servisa načrtno nisem želel komentirati . Tuono je bil edini, ki se je servisiral pri uradnih serviserjih (sicer ne veliko, 1 in 2 servis, potem sem jo prodal). Katera napaka (prej malomarnost) je/ni bila povezana z uradnimi serviserji naj ostane v "rokavu" (od naštetih nobena).

Nek realen komentar je lahko le, da sem imel smolo (če ostali v SLO res nimate nikakršnih problemov s tem motorjem) . Je pa tudi subjektivno, kaj za koga problem je? Načeloma nič od zgoraj naštetega ni problem: olje dolivaš, plastiko spregledaš, ropotanje preslišiš, s serviserji se sprijazniš ...

Srečno vožnjo!

Ali lahko kometiraš še malo preformance motorja (po tem ko si ga sam popravil): ciklistika, zavore,navor....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če to ni problem zakaj bi se potem smatralo za napako? kje je bla poanta tvojega posta če stvari, ki si jih naštel pod napake zate načeloma niso problem? napake so ponavadi nekaj kar nam povzroča probleme in če ni problemov je tudi napake težko najti.

Joj kako te nekaj žre. A je to tvoja aprilia?

Ali lahko kometiraš še malo preformance motorja (po tem ko si ga sam popravil): ciklistika, zavore,navor....?

Prvi komentar je bil namenjen "nekdo"-ju.

Kasti - vse ključne komponente so bomba. Motor je bil dober. Edino na napake, ki sem jih napisal nisem navajen. Od 1,5 mil. vrednega motorja to pričakuješ, od 2,6 mil vrednega motorja ne. Kot sem ti povedal, iščeš potem razlog da se lažje posloviš (predvsem od izgube vrednosti pri prodaji) in tega sem ti ga povedal ko sva se zadnjič srečala.

lep vikend

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj kako te nekaj žre. A je to tvoja aprilia?

ne, ni moja....

Mi je pa vsekakor zanimivo kako en dan praviš da ti delav motor brez problema čez en mesec našteješ polno napak za katere še isti teden rečeš da nekatere to niso.

Sedaj pa dovolj te debate.

Popravljeno . Popravil nekdo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi z vsemi nastetimi napakami lahko dela motor cisto ok. kolikor sem prebral nobena napaka ni bila direktno mehanska, temvec so bile vecinoma lepotne in/ali posredno povezane z delovanjem masine.

correct me if I´m wrong.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa dobr dela!! BRUTALNO, EVROPSKO, APRILIINO, malo ČUDAŠKO, UŽIVAŠKO, MALO POSEBNO in EKSOTIČNO. kdor to ne ve naj ne kupuje TUONOTA - tak naj kupi ER5 al kaj je že!!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bralci tega foruma imate očitno aprilie narejene izven tovarne aprilia. Vse te napake ki sem jih opisal (in mnogo drugih) apriliaši brez problema razgrnejo na uradnem forumu aprilie, ki je seveda prioritetno namenjen njim: se strinjajo z njimi in iščejo koristne nasvete za odpravo. Vsak potencialni kupec naj si ogleda te težave, s katerimi se ubadajo in si bo ustvaril svoje mnenje.

Glede servisa načrtno nisem želel komentirati . Tuono je bil edini, ki se je servisiral pri uradnih serviserjih (sicer ne veliko, 1 in 2 servis, potem sem jo prodal). Katera napaka (prej malomarnost) je/ni bila povezana z uradnimi serviserji naj ostane v "rokavu" (od naštetih nobena).

Nek realen komentar je lahko le, da sem imel smolo (če ostali v SLO res nimate nikakršnih problemov s tem motorjem) . Je pa tudi subjektivno, kaj za koga problem je? Načeloma nič od zgoraj naštetega ni problem: olje dolivaš, plastiko spregledaš, ropotanje preslišiš, s serviserji se sprijazniš ...

Srečno vožnjo!

Očitno si imel res smolo s svojim Tuonotom. Imam Mileta l.2000 in v petih sezonah (kupil sem novega l.2002) nisem zaznal težav o katerih pišeš, razen tiste z uhajanjem hidravličnega olja za sklopko. Pri pribl. 15.000 prevoženih km sem prvič opazil da gre nivo olja za sklopko proti minimumu. Ker sem bil ravno na potovanju v Italiji, sem kar v najbližji trgovini kupil primerno hidravlično olje in ga od takrat dolivam vsake 2 ali 3 tisoč km. Ker se težava ne stopnjuje se ne sekiram in pač dolijem (še vedno imam pol 2dcl flaške iz Italije), sicer bi peljal na servis in bi zrihtali.

No, pa med dvema menjavama olja (na 7.500 km), je treba doliti enkrat cca. 0.5l olja. Tega ne vidim kot napako.

In res, enkrat ko sem na Grobniku pregrel zadnjo bremzo, smo jo morali odzračiti. (5 minut dela, je bilo zastonj)

Prej sem imel Japonca(Kawasaki) in Ducatija in sem imel z obema več težav, sploh pa z Japoncem. (tudi 1000 km ni delal brez okvare)

Imam pa pripombo, da je Aprilijo precej težko prodati, po 5 sezonah in 35.000 km, bi počasi menjal za kaj bolj udobnega, pa res ni nobenega zanimanja. Tako da, če koga zanima, dam poceni. .) (info na PM)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Lepe iskušnje ste napisali s prejšnim modelom Aprilie Tuone!

Da pa malo obudim nazaj to temo itak vem, da obstaja že Tema o Tuoni pa tisto verjetno nekateri tudi ne sledijo T 1000 R

Je kdo že lastnik modela 2006, in seveda naredil par 1000 km-jev, da bi lahko dejansko delil izkušnje o vsem kar je povezanega z motorjem kot je bilo pisanega o prejšnem modelu!

lp

:doze:

post-5113-1173560055_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea1: :worship: Model 2007.Najlepša barvna kombinacija in dragulj med biseri napram mnogo dražjim konkurentom !

post-14182-1173633427_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil the JACK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ,kakšna je poraba bencina pri letniku 2006,2007.

Koliko pa tvoja porabi?

Kaj si mnenja, da je večja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ,kakšna je poraba bencina pri letniku 2006,2007.

5,5-10 litrov... odvisno, kako in kje voziš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!