Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Priporočene objave

Objavljeno

Evo mojega Tuonota že dajejo italijanski gremlinčki. Po slabih 14dneh mirovanja mi danes sklopka ni vec zagrabila. Oziroma je zagrabila na pol. Sicer zna biti da ga heca ker sem dal cca 3 tedne nazaj notri dot 5.1 vendar sem od tega naredil že dve furi in je takrat delovalo BP. No danes je sklopka zagrabila zelo slabo (motor se v prestavi in z pritisnjeno sklopko zelo težko poriva).

Bom najprej zamenjal tekočino z dot 4 pa bom videl. Če ima pa kdo kak nasvet ga pa z veseljem upoštevam.

 

Sem pa danes zmontiral karbonske strehice. Za čuda so pasale :D

20181027_143947.jpg

20181027_144406.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Ojoj, menjevanje razlicnih zavornih tekocin ni najbolj pameten biznis. Ko bos spet menjeval zavorno tekocino, dobro preperi sistem. Sicer pa pri high performance strojih se raje drzi fabriskih navodil - ce je predpisan DOT 4, tankaj notri DOT 4, pri sklopki pa je res vseeno kaksno je vrelisce tekocine.

So pa imeli tile potisni cilindri vcasih tezave, ja - potrebovali so pogosto odzracevanje. Meni se je sicer zgodilo samo enkrat, pa sem malo nagnil moped in napumpal, pa od takrat nisem imel tezav. Pomaga menjava cilindra z drugacnim, aftermarket, veliko pa naredis ze z obnovo, ki je bistveno cenejsa, ce delas sam (menjava o-ringov).

Strehice so :OK:! Koliko si odstel zanje, ce ni skrivnost? Je kaksna razlika v masi originalne in karbonske?

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno (popravljeno)

Tekočino sem komplet zamenjal tako, da sem mislil da je ok. Nekje naj bi se dala zračit tudi ročka pa nisem opazil bleed porta.

Strehice sem kupil rabljene (sicer so prav aprilia racing) v švici (imam gor prijatelja). Vse skupaj z menjalnim tečajem, provizijo poštnino po švici in 4mi nefiltritanimi unioni je bilo 110e komplet

Po teži so mnogo lažje napram original. Samo sej tudi original niso težke tako da je prihranek za moje pojme zanemarljiv

Popravljeno . Popravil (Ales)
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ker nekaj gledam v4, bom verjetno prodal.. 56k km, 2004.

3000e

za ceno se ne mislim velik pogajat..

3B01B5F5-D8CE-4E9F-90D6-8D8902277BB0.jpeg

94C38552-5C72-4071-8536-77494DF57A1D.jpeg

  • Všeč mi je 2
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo. Zanima me ce ima kdo kje v kotu kaksno tacko oziroma samo gumo in osovinico za nozno zavoro oziroma menjalno tacko za prodat

Lp

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

evo poletje se je začelo, z njim pa problemi s Tuonotom.

Torej imam težavo, da mi motor zelo slabo/ oz. ga ne polni akumulator.

Akumulator sem kupil nov. Zadeva enaka.

Torej recimo, da je prikloljen akumulator 13V, ko zaženem motor in ko motor laufa, je napestot 12,5V (z obrati sicer malo narašča). Ko motor ugasnem, napetost naraste skoraj na prejšno (13V) vrednost.

Rotor je bil menjan nekje 4 leta nazaj (recimo 10k km) za Rick's rotor, regler pa za nekega hrvaškega za motorje - oboje je delal prejšni lastnik.

 

Pred zimo (ko sem ga dal spat) je motor deloval BP, sedaj ko sem ga pa spravil iz garaže pa takole (hvaležnost pa taka) ?

 

Napetost na armaturi je vsaj 1V nižja kot dejanska (prej takega odstopanja mislim, da ni bilo).

 

Torej vprašanje. Ali naročim nov rotor (cca 140€ iz italije) in reskiram da je to to, zraven seveda zamenjam še olje in tesnilo. Ali lahko kako drugače preverim kje bi bila težava?

 

Hvala!

 

Objavljeno

Če si kaj vešč z voltmetrom, pomeri upornosti na statorju (najprej tri žice med sabo, nato pa še proti masi - ne sme prebijat na maso). To je najbolj enostavno, da se prepričaš, kje je težava. Lahko je stator, ali pa regulator.

https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?333295-stator-testing

 

Men je prejšnji stator zdržu manj kot 10 000km, je pa res, da je bil najcenejši z ebay-a :) Zdej imam pa od RMS. To, da napetost odstopa na armaturi je normalno.  

Objavljeno (popravljeno)

Preveri konektor iz alternatorja na regulator, če ga ni prejšni lastnik že fliknu u maline in direkt zvezu....

Popravljeno . Popravil Lipstick
Objavljeno

Pa je šla od doma....Upam, da v dobre roke...:)

 

 

 

1740762724_IMG_20200512_1306161.thumb.jpg.c3fa1c1421536ff743df19955bb5dfb8.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav, imam vprašanje. Zagrel sem se za 1st gen Tuono, na avto.net sta 2 oglasa, 1 za 2004 letnik in 1 za 2005 letnik. Do sem vse dobro. Je pa tukaj ena zadeva. Koliko je meni znano, so imeli Tuono 2004 in 2005 letnik črn okvir, 2002 in 2003 pa zlatega. Ta dva v oglasih pa imata oba zlat okvir, piše pa da sta letnika 2004 in 2005, torej bi morala imeti črn okvir. Ve kdo kaj več o tem, sem morda narobe seznanjen glede tega? Za vsake info bi bil zelo hvaležen.

Objavljeno
On 6/13/2020 at 11:28 AM, Nino Kaiser said:

Lep pozdrav, imam vprašanje. Zagrel sem se za 1st gen Tuono, na avto.net sta 2 oglasa, 1 za 2004 letnik in 1 za 2005 letnik. Do sem vse dobro. Je pa tukaj ena zadeva. Koliko je meni znano, so imeli Tuono 2004 in 2005 letnik črn okvir, 2002 in 2003 pa zlatega. Ta dva v oglasih pa imata oba zlat okvir, piše pa da sta letnika 2004 in 2005, torej bi morala imeti črn okvir. Ve kdo kaj več o tem, sem morda narobe seznanjen glede tega? Za vsake info bi bil zelo hvaležen.

Imas prav. 
Nekaj Milletov se je preobrazilo v Tuonota. Pazi tudi na to..

Aprilija “slovi” potem da so znale stati kar dolgo v salonu.. in je med prvo registracijo in izdelavo preteklo kar nekaj casa.

Objavljeno

Ja, sem zasledil ja, da se tudi tu pa tam rado "improvizira", da nastane Tuono. Po slikah sodeč zgledata original, koliko se da razvidet iz slik pač, za več pa bom moral v živo temeljito preverit. Super, hvala za info. Kaj pa glede tega od koga se raje tak motor kupi, je kakšno mnenje? En je od motohiše, torej "hendlerja", drugi pa privat. Razmišljam namreč malo v tej smeri, da je to precej ljubiteljski motor in ga morda privat lastnik bolj čuva in vzdržuje, že zaradi samega slovesa tega motorja, v primerjavi s hendlerjem, ki ga prodaja zato, ker mu je to pač posel. Je pa potem spet to, da hendler da garancijo običajno 1000 km ali kaj podobnega, kar pa je tudi plus. Je pa ta privat lastnik očitno ljubitelj Aprilij, vsaj po hitrem pogovoru sodeč.

Objavljeno
2 minutes ago, Nino Kaiser said:

Ja, sem zasledil ja, da se tudi tu pa tam rado "improvizira", da nastane Tuono. Po slikah sodeč zgledata original, koliko se da razvidet iz slik pač, za več pa bom moral v živo temeljito preverit. Super, hvala za info. Kaj pa glede tega od koga se raje tak motor kupi, je kakšno mnenje? En je od motohiše, torej "hendlerja", drugi pa privat. Razmišljam namreč malo v tej smeri, da je to precej ljubiteljski motor in ga morda privat lastnik bolj čuva in vzdržuje, že zaradi samega slovesa tega motorja, v primerjavi s hendlerjem, ki ga prodaja zato, ker mu je to pač posel. Je pa potem spet to, da hendler da garancijo običajno 1000 km ali kaj podobnega, kar pa je tudi plus. Je pa ta privat lastnik očitno ljubitelj Aprilij, vsaj po hitrem pogovoru sodeč.

Moje osebno mnenje.. ta od dtk zgleda kr zmatran..

un je pa malo drag, za letnik. Ce stima vse jaz vec kot 2.500e za njega nebi dal(za toliko je sel moj lansko leto).

Poglej kdaj so bili stelani ventili, akumulator more bit vsaj 200A, stanje gumice med cilindrom pa filtrom(moja je bila pri teh kilometrih konkretno napokana), kako vziga hladen(ce bo vrtel predolgo je sel starter/sklopka starterja ker je imel preslab akumulator), ketna, gume. 
Ce je karkoli od tega za uredit jaz motorja nebi vzel.. potem bos pa ze skoraj na 3k..

Objavljeno

Hm, ok, zakon informacije. Od dtk se je tudi meni zdel tak tak ja. Super, že vem precej več kaj morem gledat, morem samo ostat objektiven pa se ne preveč zaletet, ker pa mi je to sanjski motor in se ne bi rad glih zaje*al in že v štartu mel problemov. Hvala za info. Wish me luck

Objavljeno

DTK je diler. Od njega ne boš poceni dobil. Jaz sem jo prodal prejšnji mesec. Slika je nekaj postov više. Res je bila odlična. Tako, da je nisem oglaševal in sem jo raje ponudil med prijatli motoristi. In res se je eden zagrel zanjo in jo vzel . Treba narediti nekaj dodelav in potem zares deluje vrhunsko. Če jo najdeš v dobrem stanju, jo vsekakor vzemi. Bolj zanesljiva je 1. gen.

Objavljeno

Ja, sem videl, lepotica, ni kaj. Za kolko je pa šla, če ni skrivnost? Ja, upam, da bo ta iz MB vredu. Če ne pa tujina... Bomo vidli. Ja, gedam samo 1. gen., so mi najlepše. Dodelave, to vem za akumulator, da mora bit močnejši, še kaj takega direkt? Hvala za vse info.

Objavljeno

Zanimivo je , da so na Hrvaškem iskane in imajo višjo ceno kot pri nas. Tako, da so Aprilie podcenjene pri nas....:)

Moja je imela nove diske, servis, veriga, karbonski dodatki....2500 eur. 

Dodelat je treba sesalni kolektor, narediti mod izpušnega kolektorja in vgraditi preprogramiran ECU.

Potem teče bolj mirno in bolj zvezno vleče in hudo dobro leti... Ko jo boš imel, pa bolj detaljno razložim...:OK:

Objavljeno

Pri nas je itak aprilia bolj neznanka kot kaj drugega. Če boš spraševal folk, bo vsak/večina rekla, da je lepa, sam kupu je pa neb, ker se skoz kvari :)  Če maš ducatija si pa sploh car med moško in žensko populacijo :D 

 

 

Objavljeno

Res ja, da jih je tak malo in da niso zaželjene bolj pri nas, prav neverjetno. Priznam pa, da sem tudi sam še pred kratkim narobe gledal na aprilie... Ko je to 2002 ali 2003 prišlo ven mi je bil takoj en najlepših motorjev, sploh z logiko, da je dejansko aprilia samo malo slekla cestaka in je blo to to, takrat hudo redka zadeva, če je sploh blo kaj konkurenčnega. Monsterji in vse podobno so bli že v štartu čisto drugače zamišljene zadeve, namensko naked motorji bolj. No, itak je blo to takrat nedosegljivo, sem kr nekak pozabil na njo. Zdaj pa sem pred kratkim se spomnil na njo zopet in malo šel preverjat kak pa kaj, kaj pravijo zdaj po teh letih ljudje o zanesljivosti teh mašin. Sem tudi pozabil, da je to bil rotax motor in tudi nisem vedel, da so baje to precej zanesljive zadeve. Sem mel nekaj straha ravno zaradi tega slovesa, priznam, zaradi nepoučenosti, da to niso najbolj zanesljive zadeve. Zdaj pa več, ko berem o tem, težje čakam, da pridem do njega :P Sem pa prebral te forume, vidim, da ste tukaj konkretno mojstri nekateri kar se tiče vse te mehanike in vsega, sem kar pomirjen za naprej :) Ok, se pravi še je potem kr projekt, da je potem mir. Morda najdem kakega že kaj dodelanega. Hvala še enkrat in ja, se veselim dodatnih debat, ko bom lahko sodeloval že kot lastnik te :)

Objavljeno
36 minutes ago, Nino Kaiser said:

Res ja, da jih je tak malo in da niso zaželjene bolj pri nas, prav neverjetno. Priznam pa, da sem tudi sam še pred kratkim narobe gledal na aprilie... Ko je to 2002 ali 2003 prišlo ven mi je bil takoj en najlepših motorjev, sploh z logiko, da je dejansko aprilia samo malo slekla cestaka in je blo to to, takrat hudo redka zadeva, če je sploh blo kaj konkurenčnega. Monsterji in vse podobno so bli že v štartu čisto drugače zamišljene zadeve, namensko naked motorji bolj. No, itak je blo to takrat nedosegljivo, sem kr nekak pozabil na njo. Zdaj pa sem pred kratkim se spomnil na njo zopet in malo šel preverjat kak pa kaj, kaj pravijo zdaj po teh letih ljudje o zanesljivosti teh mašin. Sem tudi pozabil, da je to bil rotax motor in tudi nisem vedel, da so baje to precej zanesljive zadeve. Sem mel nekaj straha ravno zaradi tega slovesa, priznam, zaradi nepoučenosti, da to niso najbolj zanesljive zadeve. Zdaj pa več, ko berem o tem, težje čakam, da pridem do njega :P Sem pa prebral te forume, vidim, da ste tukaj konkretno mojstri nekateri kar se tiče vse te mehanike in vsega, sem kar pomirjen za naprej :) Ok, se pravi še je potem kr projekt, da je potem mir. Morda najdem kakega že kaj dodelanega. Hvala še enkrat in ja, se veselim dodatnih debat, ko bom lahko sodeloval že kot lastnik te :)

Aprilia je na slabem glasu samo zaradi nezrelih zastopnikov ter uradnih serviserjev.

Siguren sem da v drobovje V2 pozna tukaj @marincspeedshop 

 

Za rabljene eksoticne dele bos pa moral kdaj priti v Postojno/Ride.. :) 

Objavljeno

Nič se bat...Tudi povsem serijska zadostuje. Vsi dodelave so samo cukrčki...:)

Objavljeno

Danes sem govoril s tem, ki jo prodaja. Zadeva je na servisu, baje je prvi agregat pred kratkim začel nek čuden zvok spuščat in se je odločil zamenjat motor, saj da ga je dobil ugodno in ima ta nov agregat le nekaj čez 33.000 kilometrov gor. Je pa bil tuono redno servisiran pri apriliinem serviserju, tudi zdaj je direkt pri aprilinem serviserju glede menjave agregata. Kaj menite o tem? Sumljivo? Mi pa prodajalec deluje, vsaj po telefonu, korekten in splošno vredu, čeprav vem, da po telefonu ocenjevat ravno ne gre realno. Pa tudi, da nisem glih vešč vsega tega "hendlanja"... V živo bom upam bolje razbral kak pa kaj. Sem pa ugotovil, da sem tega tuonota pred 3mi ali 4mi meseci v MB že videl, parkiranega, mi je zgledal zelo lep, ampak ga nisem podrobneje gledal, ker takrat še nisem razmišljal o nakupu in sem ga samo mimogrede si ogledal.

Objavljeno

Kdo jo prodaja? Kje?Ma'š sliko mopeda? Zamenjava agregata ni noben problem. Ni treba nekega servisa pa da to traja...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!