Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Aprilia RSV Tuono

Recommended Posts

(Ales)

Evo mojega Tuonota že dajejo italijanski gremlinčki. Po slabih 14dneh mirovanja mi danes sklopka ni vec zagrabila. Oziroma je zagrabila na pol. Sicer zna biti da ga heca ker sem dal cca 3 tedne nazaj notri dot 5.1 vendar sem od tega naredil že dve furi in je takrat delovalo BP. No danes je sklopka zagrabila zelo slabo (motor se v prestavi in z pritisnjeno sklopko zelo težko poriva).

Bom najprej zamenjal tekočino z dot 4 pa bom videl. Če ima pa kdo kak nasvet ga pa z veseljem upoštevam.

 

Sem pa danes zmontiral karbonske strehice. Za čuda so pasale :D

20181027_143947.jpg

20181027_144406.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Ojoj, menjevanje razlicnih zavornih tekocin ni najbolj pameten biznis. Ko bos spet menjeval zavorno tekocino, dobro preperi sistem. Sicer pa pri high performance strojih se raje drzi fabriskih navodil - ce je predpisan DOT 4, tankaj notri DOT 4, pri sklopki pa je res vseeno kaksno je vrelisce tekocine.

So pa imeli tile potisni cilindri vcasih tezave, ja - potrebovali so pogosto odzracevanje. Meni se je sicer zgodilo samo enkrat, pa sem malo nagnil moped in napumpal, pa od takrat nisem imel tezav. Pomaga menjava cilindra z drugacnim, aftermarket, veliko pa naredis ze z obnovo, ki je bistveno cenejsa, ce delas sam (menjava o-ringov).

Strehice so :OK:! Koliko si odstel zanje, ce ni skrivnost? Je kaksna razlika v masi originalne in karbonske?

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
(Ales)

Tekočino sem komplet zamenjal tako, da sem mislil da je ok. Nekje naj bi se dala zračit tudi ročka pa nisem opazil bleed porta.

Strehice sem kupil rabljene (sicer so prav aprilia racing) v švici (imam gor prijatelja). Vse skupaj z menjalnim tečajem, provizijo poštnino po švici in 4mi nefiltritanimi unioni je bilo 110e komplet

Po teži so mnogo lažje napram original. Samo sej tudi original niso težke tako da je prihranek za moje pojme zanemarljiv

Edited by (Ales)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Ker nekaj gledam v4, bom verjetno prodal.. 56k km, 2004.

3000e

za ceno se ne mislim velik pogajat..

3B01B5F5-D8CE-4E9F-90D6-8D8902277BB0.jpeg

94C38552-5C72-4071-8536-77494DF57A1D.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
rocco24

Zdravo. Zanima me ce ima kdo kje v kotu kaksno tacko oziroma samo gumo in osovinico za nozno zavoro oziroma menjalno tacko za prodat

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
(Ales)

Zdravo,

 

evo poletje se je začelo, z njim pa problemi s Tuonotom.

Torej imam težavo, da mi motor zelo slabo/ oz. ga ne polni akumulator.

Akumulator sem kupil nov. Zadeva enaka.

Torej recimo, da je prikloljen akumulator 13V, ko zaženem motor in ko motor laufa, je napestot 12,5V (z obrati sicer malo narašča). Ko motor ugasnem, napetost naraste skoraj na prejšno (13V) vrednost.

Rotor je bil menjan nekje 4 leta nazaj (recimo 10k km) za Rick's rotor, regler pa za nekega hrvaškega za motorje - oboje je delal prejšni lastnik.

 

Pred zimo (ko sem ga dal spat) je motor deloval BP, sedaj ko sem ga pa spravil iz garaže pa takole (hvaležnost pa taka) 😕

 

Napetost na armaturi je vsaj 1V nižja kot dejanska (prej takega odstopanja mislim, da ni bilo).

 

Torej vprašanje. Ali naročim nov rotor (cca 140€ iz italije) in reskiram da je to to, zraven seveda zamenjam še olje in tesnilo. Ali lahko kako drugače preverim kje bi bila težava?

 

Hvala!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProdriveR

Če si kaj vešč z voltmetrom, pomeri upornosti na statorju (najprej tri žice med sabo, nato pa še proti masi - ne sme prebijat na maso). To je najbolj enostavno, da se prepričaš, kje je težava. Lahko je stator, ali pa regulator.

https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?333295-stator-testing

 

Men je prejšnji stator zdržu manj kot 10 000km, je pa res, da je bil najcenejši z ebay-a :) Zdej imam pa od RMS. To, da napetost odstopa na armaturi je normalno.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

Preveri konektor iz alternatorja na regulator, če ga ni prejšni lastnik že fliknu u maline in direkt zvezu....

Edited by Lipstick

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nino Kaiser

Lep pozdrav, imam vprašanje. Zagrel sem se za 1st gen Tuono, na avto.net sta 2 oglasa, 1 za 2004 letnik in 1 za 2005 letnik. Do sem vse dobro. Je pa tukaj ena zadeva. Koliko je meni znano, so imeli Tuono 2004 in 2005 letnik črn okvir, 2002 in 2003 pa zlatega. Ta dva v oglasih pa imata oba zlat okvir, piše pa da sta letnika 2004 in 2005, torej bi morala imeti črn okvir. Ve kdo kaj več o tem, sem morda narobe seznanjen glede tega? Za vsake info bi bil zelo hvaležen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 6/13/2020 at 11:28 AM, Nino Kaiser said:

Lep pozdrav, imam vprašanje. Zagrel sem se za 1st gen Tuono, na avto.net sta 2 oglasa, 1 za 2004 letnik in 1 za 2005 letnik. Do sem vse dobro. Je pa tukaj ena zadeva. Koliko je meni znano, so imeli Tuono 2004 in 2005 letnik črn okvir, 2002 in 2003 pa zlatega. Ta dva v oglasih pa imata oba zlat okvir, piše pa da sta letnika 2004 in 2005, torej bi morala imeti črn okvir. Ve kdo kaj več o tem, sem morda narobe seznanjen glede tega? Za vsake info bi bil zelo hvaležen.

Imas prav. 
Nekaj Milletov se je preobrazilo v Tuonota. Pazi tudi na to..

Aprilija “slovi” potem da so znale stati kar dolgo v salonu.. in je med prvo registracijo in izdelavo preteklo kar nekaj casa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nino Kaiser

Ja, sem zasledil ja, da se tudi tu pa tam rado "improvizira", da nastane Tuono. Po slikah sodeč zgledata original, koliko se da razvidet iz slik pač, za več pa bom moral v živo temeljito preverit. Super, hvala za info. Kaj pa glede tega od koga se raje tak motor kupi, je kakšno mnenje? En je od motohiše, torej "hendlerja", drugi pa privat. Razmišljam namreč malo v tej smeri, da je to precej ljubiteljski motor in ga morda privat lastnik bolj čuva in vzdržuje, že zaradi samega slovesa tega motorja, v primerjavi s hendlerjem, ki ga prodaja zato, ker mu je to pač posel. Je pa potem spet to, da hendler da garancijo običajno 1000 km ali kaj podobnega, kar pa je tudi plus. Je pa ta privat lastnik očitno ljubitelj Aprilij, vsaj po hitrem pogovoru sodeč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
2 minutes ago, Nino Kaiser said:

Ja, sem zasledil ja, da se tudi tu pa tam rado "improvizira", da nastane Tuono. Po slikah sodeč zgledata original, koliko se da razvidet iz slik pač, za več pa bom moral v živo temeljito preverit. Super, hvala za info. Kaj pa glede tega od koga se raje tak motor kupi, je kakšno mnenje? En je od motohiše, torej "hendlerja", drugi pa privat. Razmišljam namreč malo v tej smeri, da je to precej ljubiteljski motor in ga morda privat lastnik bolj čuva in vzdržuje, že zaradi samega slovesa tega motorja, v primerjavi s hendlerjem, ki ga prodaja zato, ker mu je to pač posel. Je pa potem spet to, da hendler da garancijo običajno 1000 km ali kaj podobnega, kar pa je tudi plus. Je pa ta privat lastnik očitno ljubitelj Aprilij, vsaj po hitrem pogovoru sodeč.

Moje osebno mnenje.. ta od dtk zgleda kr zmatran..

un je pa malo drag, za letnik. Ce stima vse jaz vec kot 2.500e za njega nebi dal(za toliko je sel moj lansko leto).

Poglej kdaj so bili stelani ventili, akumulator more bit vsaj 200A, stanje gumice med cilindrom pa filtrom(moja je bila pri teh kilometrih konkretno napokana), kako vziga hladen(ce bo vrtel predolgo je sel starter/sklopka starterja ker je imel preslab akumulator), ketna, gume. 
Ce je karkoli od tega za uredit jaz motorja nebi vzel.. potem bos pa ze skoraj na 3k..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nino Kaiser

Hm, ok, zakon informacije. Od dtk se je tudi meni zdel tak tak ja. Super, že vem precej več kaj morem gledat, morem samo ostat objektiven pa se ne preveč zaletet, ker pa mi je to sanjski motor in se ne bi rad glih zaje*al in že v štartu mel problemov. Hvala za info. Wish me luck

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

DTK je diler. Od njega ne boš poceni dobil. Jaz sem jo prodal prejšnji mesec. Slika je nekaj postov više. Res je bila odlična. Tako, da je nisem oglaševal in sem jo raje ponudil med prijatli motoristi. In res se je eden zagrel zanjo in jo vzel . Treba narediti nekaj dodelav in potem zares deluje vrhunsko. Če jo najdeš v dobrem stanju, jo vsekakor vzemi. Bolj zanesljiva je 1. gen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nino Kaiser

Ja, sem videl, lepotica, ni kaj. Za kolko je pa šla, če ni skrivnost? Ja, upam, da bo ta iz MB vredu. Če ne pa tujina... Bomo vidli. Ja, gedam samo 1. gen., so mi najlepše. Dodelave, to vem za akumulator, da mora bit močnejši, še kaj takega direkt? Hvala za vse info.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

Zanimivo je , da so na Hrvaškem iskane in imajo višjo ceno kot pri nas. Tako, da so Aprilie podcenjene pri nas....:)

Moja je imela nove diske, servis, veriga, karbonski dodatki....2500 eur. 

Dodelat je treba sesalni kolektor, narediti mod izpušnega kolektorja in vgraditi preprogramiran ECU.

Potem teče bolj mirno in bolj zvezno vleče in hudo dobro leti... Ko jo boš imel, pa bolj detaljno razložim...:OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProdriveR

Pri nas je itak aprilia bolj neznanka kot kaj drugega. Če boš spraševal folk, bo vsak/večina rekla, da je lepa, sam kupu je pa neb, ker se skoz kvari :)  Če maš ducatija si pa sploh car med moško in žensko populacijo :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nino Kaiser

Res ja, da jih je tak malo in da niso zaželjene bolj pri nas, prav neverjetno. Priznam pa, da sem tudi sam še pred kratkim narobe gledal na aprilie... Ko je to 2002 ali 2003 prišlo ven mi je bil takoj en najlepših motorjev, sploh z logiko, da je dejansko aprilia samo malo slekla cestaka in je blo to to, takrat hudo redka zadeva, če je sploh blo kaj konkurenčnega. Monsterji in vse podobno so bli že v štartu čisto drugače zamišljene zadeve, namensko naked motorji bolj. No, itak je blo to takrat nedosegljivo, sem kr nekak pozabil na njo. Zdaj pa sem pred kratkim se spomnil na njo zopet in malo šel preverjat kak pa kaj, kaj pravijo zdaj po teh letih ljudje o zanesljivosti teh mašin. Sem tudi pozabil, da je to bil rotax motor in tudi nisem vedel, da so baje to precej zanesljive zadeve. Sem mel nekaj straha ravno zaradi tega slovesa, priznam, zaradi nepoučenosti, da to niso najbolj zanesljive zadeve. Zdaj pa več, ko berem o tem, težje čakam, da pridem do njega :P Sem pa prebral te forume, vidim, da ste tukaj konkretno mojstri nekateri kar se tiče vse te mehanike in vsega, sem kar pomirjen za naprej :) Ok, se pravi še je potem kr projekt, da je potem mir. Morda najdem kakega že kaj dodelanega. Hvala še enkrat in ja, se veselim dodatnih debat, ko bom lahko sodeloval že kot lastnik te :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
36 minutes ago, Nino Kaiser said:

Res ja, da jih je tak malo in da niso zaželjene bolj pri nas, prav neverjetno. Priznam pa, da sem tudi sam še pred kratkim narobe gledal na aprilie... Ko je to 2002 ali 2003 prišlo ven mi je bil takoj en najlepših motorjev, sploh z logiko, da je dejansko aprilia samo malo slekla cestaka in je blo to to, takrat hudo redka zadeva, če je sploh blo kaj konkurenčnega. Monsterji in vse podobno so bli že v štartu čisto drugače zamišljene zadeve, namensko naked motorji bolj. No, itak je blo to takrat nedosegljivo, sem kr nekak pozabil na njo. Zdaj pa sem pred kratkim se spomnil na njo zopet in malo šel preverjat kak pa kaj, kaj pravijo zdaj po teh letih ljudje o zanesljivosti teh mašin. Sem tudi pozabil, da je to bil rotax motor in tudi nisem vedel, da so baje to precej zanesljive zadeve. Sem mel nekaj straha ravno zaradi tega slovesa, priznam, zaradi nepoučenosti, da to niso najbolj zanesljive zadeve. Zdaj pa več, ko berem o tem, težje čakam, da pridem do njega :P Sem pa prebral te forume, vidim, da ste tukaj konkretno mojstri nekateri kar se tiče vse te mehanike in vsega, sem kar pomirjen za naprej :) Ok, se pravi še je potem kr projekt, da je potem mir. Morda najdem kakega že kaj dodelanega. Hvala še enkrat in ja, se veselim dodatnih debat, ko bom lahko sodeloval že kot lastnik te :)

Aprilia je na slabem glasu samo zaradi nezrelih zastopnikov ter uradnih serviserjev.

Siguren sem da v drobovje V2 pozna tukaj @marincspeedshop 

 

Za rabljene eksoticne dele bos pa moral kdaj priti v Postojno/Ride.. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

Nič se bat...Tudi povsem serijska zadostuje. Vsi dodelave so samo cukrčki...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nino Kaiser

Danes sem govoril s tem, ki jo prodaja. Zadeva je na servisu, baje je prvi agregat pred kratkim začel nek čuden zvok spuščat in se je odločil zamenjat motor, saj da ga je dobil ugodno in ima ta nov agregat le nekaj čez 33.000 kilometrov gor. Je pa bil tuono redno servisiran pri apriliinem serviserju, tudi zdaj je direkt pri aprilinem serviserju glede menjave agregata. Kaj menite o tem? Sumljivo? Mi pa prodajalec deluje, vsaj po telefonu, korekten in splošno vredu, čeprav vem, da po telefonu ocenjevat ravno ne gre realno. Pa tudi, da nisem glih vešč vsega tega "hendlanja"... V živo bom upam bolje razbral kak pa kaj. Sem pa ugotovil, da sem tega tuonota pred 3mi ali 4mi meseci v MB že videl, parkiranega, mi je zgledal zelo lep, ampak ga nisem podrobneje gledal, ker takrat še nisem razmišljal o nakupu in sem ga samo mimogrede si ogledal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

Kdo jo prodaja? Kje?Ma'š sliko mopeda? Zamenjava agregata ni noben problem. Ni treba nekega servisa pa da to traja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ciciban
      Trenutno so vsi kazalci, da bo nafta poceni, seveda bo država pristavila svoj piskerček z trošarinami. Že pred korono je bil ves svet pred vrati nove krize. Kitajsko gospodarstvo se ohlaja. Letalska industrija je v popolnem razsulu in praktično ne porabi skoraj nič. Greje se le še malo ljudi na olje in pa industrija se že nekaj časa izogiba nafti. Razlog tiči v emisijskih kuponih, ki so praktično 3x dražji kot pred leti. Energetski sektor zaradi milih zim porabi bistveno manj in tudi cena obnovljivih virov močno vpliva na cene na trgu. V ozadju potekajo še boji v stilu "how low can you go" in pa tržne špekulacije, ki izkrivljajo realno stanje.  Uglavnem... Nafta bo kratkoročno poceni. Srednjeročno bo sledil odboj in dvig cen. Višek porabe nafte bo okoli leta 30 sledil bo nenaden upad in zaton velikih naftnih velikanov. Veliko jih bo propadlo. Tisti preživeli se bodo preusmerili v druge posle in bodo tam mešali drek še naprej (voda, smeti in elektrika).
    • amateur
      Robi kaj če bi na nastavitvi namesto sonca izbral umetno osvetlitev, mogoče pa ne bi bilo treba popravljat. Popravljena varianta ima najmanj skurjeno belo barvo.
    • marincspeedshop
      Lahko ti ga jaz posodim.
    • Tex
      A midva sva zgledala da nimava časa???  Glej, se zmenimo, @tomash bo vsega kriv, ti pa le za rundo daj ..   Drugače pa tako to zgleda, ko se baba sprosti. V desni roki ima kavico (se ne vidi), v levi se setta muzika, .... let's goooooo! Edit: seveda je prvih nekaj voženj v sezoni čist drugačnih, pol poka po čeladi "kaaaaaaj delaš divjak", "saaaamo probaj prehitevat", itd itd .. 3 jadranke kasneje pa poči po čeladi "kolko ovinkov se bova še vozila za totimi ćehi!!!" 
    • ChuckNorris
      Zadje čase sem zelo zadovoljen z avtokozmetiko Gyeon. Je zadeva malo dražja ampak dobra. Motor perem z istimi čistili kot avto. Meglio ali pa kaj podobnega mam pa samo za zadnjo felgo kadar je fejst mastna. Drugače pa splaknem z visokotlačnim, žužke pošpricam s čistilom za predpranje, operem s šamponom, splaknem s šlaufom, zbrišem in pošpricam z detailing sprejom
  • Similar Content

    • dave the wave
      By dave the wave
      Še nobenih podatkov le slike :)



    • flero
      By flero
      Nova zverina je že nekaj časa spuščena :evilgrin: ...po testih in mnenjih uporabnikov tujih forumov sodeč, še boljša petarda kot predhodnik ...ima mogoče še kdo od motosvetovcev kako izkušnjo z novo Tuno ...jo mogoče kdo lahko primerja s staro...zadnjič sem jo samo gledal v salonu, pa se me loteva virus nove Nore Tune in ni videt, da bom kmalu ozdravel :grrr :grim

      Hvala za info...srečneži

      lp floxxx





×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!