Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Noise

Priporočene objave

Pozdrav!

Imam Tuono 2004. V glavnem sem menjal olje od sklopke in po recimo 900km je postalo spet temno. Olje sem kupil za zavore od avta. Ker mi je ostalo sem zamenjal še od sklopke. Ne vem zakaj je postalo tako hitro temno. A je možno da je olje slabe kvalitete. Ampak v avtu je še zmerj normalne barve.

To jenormalno pri hidravličnih sklopkah, ker je baje olje bolj temperuturno obremenjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Čao pebi.

Da opišem svojo zgodbo in povem kaj me daje: Vozil sem že starega Tuona letnik 2004 in me je resnično dodobra navdušil, sedaj pa že kar nekaj časa razmišljam malo bolj resno o dejanski nabavi kaj kmalu v prihodnosti. Veliko razmišljam tudi o Speed Triplu 955, a se nikakor ne moram odločiti. Največji šment pri meni pa je, ker se ne vozim vedno sam, ampak se tu pa tam z dekletom odpraviva na kakšno potovanje in moram razmišljati tudi o tem, da ne bo prenaporno že do npr. Genove, ko pa naju Lizbona še čaka :) Zato sem prešel z razmišljanjem iz prečudovitih divjih nakedov na modele kot so Honda VFR800, CB 1300, Suza GSX 1400, BMW R1100S...a me vedno, ko se spomnem voženj z Tuonom, ali pa Speed Triplom vse ostalo mine in sem spet tu :hmm:

Torej kaj me zanima - ali se je kdaj kdo lotil turizma s Tuonom in kaj bi pokomentiral za tiste dneve v Grčiji, Španiji, Norveški, al kjerkoli je že bil (naj bo recimo vsaj 4000km fura, da bo kolko tolko objektivno:)). Zanima me tudi, če je kdo namontiral zadaj nosilce za kovček in kakšne so sploh ocije, če so, da se to naredi - zanimajo me modeli pred 2006, saj za novega Tuona še ne bo zneslo pa tako ali tako mi je stari všečnejši:) (Za 2006 model sem videl, da se je dobro znašel motosvetovec MIR in lepo iz Z1000 priredil nosilce). Kako pa se kaj obnese zadnja plat in morda, če kdo ve kako zadnja plat sopotnice...

Hvala in LP

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@suhi: glede prtljažnih prostorov se boš moral zadovoljiti s tank torbo (kot je SW-Motech izvedba, ki je zelo praktična za plastične tanke KLIK + spodnja slika, dobiš jih v TC-eju in AS-u v Domžalah) in zadaj stranske torbe, ki gredo lepo pod sopotnikov sedež ter izvedba samostojnih nosilcev povzetih iz kakega rižotarja (kot je to lepo storil @mir) in plošče za kovček, ker za Tuono-ta ne boš dobil kaj veliko dodatne opreme (vsaj za letnike 2002-2005)

Speed tripla 955 ti ne bi znal primerjat s starim Tuono-tom, lahko ti pa povem, da je dosti udobnejši od SuperDuka 990.

Novi model (od leta 2006 dalje) je bolje uglajen, samo stari je pa duša zase :blush: . Sam sem dnevno zabeležil max 600-700 km (bi se dalo tudi več :naughty: ), v dvoje pa max cca 500 km. Dobro bi bilo predelat malo zadnje tačke za sopotnika oz jih malo bolj udobno namestiti (malo nižje), ker so malo preveč zgoraj in sopotnik res trpi po dolgi furi ali pa vsaj načrtovati pogostejše postanke. Ne vem kako je pri ostalih voznikih Tuona, ampak jst ti svetujem mehkejšo izbiro gum, ker sem imel izkušnjo, ko sem imel tršo izvedbo ranga ST pa nisem oz. sem z "muko" prevozil 100 km, ker me je toliko treslo v roke, na koncu sem zapestja komaj razgibal.

lp

PF

post-5113-1234975275_thumb.jpg

post-5113-1234975283_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@suhi

jest ne bi nobenemu, ne vozniku ne sopotnici privoščil 4.000 km dolgo turo na takem motorju..

ker je narejen za čist druge stvari in ker se meni zdi blazno grdo navesit na tak izdelek neke kovčke in te zadeve..

v glavnem, z "odpisanimi" motocikli se bosta dosti bolje počutila na potovanjih kot z motociklom ki je direktna izpeljanka SS aprilie mille, poleg tega pa ti bo mogoče ratal kak dober potopis napisat k ne boš tko "pretresen"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ker se meni zdi blazno grdo navesit na tak izdelek neke kovčke in te zadeve..

...v glavnem, z "odpisanimi" motocikli se bosta dosti bolje počutila na potovanjih...

...pa ti bo mogoče ratal kak dober potopis napisat k ne boš tko "pretresen"

Port Folio puno hvala :beer2:

Hehe Biker77 - tudi tebi (sedaj že mnda ene 5) :beer2:. Ja vem, da je grdo, sej kovčki samo na BWMju in Hondi PanEuropean ne zgledajo grdo, na vseh ostali pač, sam jeb.. ga, če je treba najdet kompromis, ga je treba. A nočem žrtvovati maksimalnih užitkov zavoljo potovanj (raje tam kakšen dan več pa je to to) in zato se oziram na divje nakede :) Težko je, zelo težko, saj bi moralo biti v garaži prostora za vsaj 5 motorjev, pa bi se že lažje shajalo (no v garaži že je prostor, a v žepu je več smeti kot česarkoli drugega). "odpisani" še zdaleč niso odpisani, so meni najboljši kompromis športnosti, zanesljivosti in potovalnega udobja, zato tudi večna debate in mlenje v glavi kaj je najbolj modro, a Tuono in Speedy nudita precej več! :P

Je pa res, da za dober potopis je fino, če nisi pretresen, ker potem je doma težko brat, kar si s tresočo roko na poti spisal :) hehe. A če smo do zdaj trpeli, ne vem zakaj ne bi še v prihodnosti malo? (ker tudi polno obremenjen SV 650 ni ravno biser med potovalniki :smoke: )

Bomo videli, če ima pa še kdo kakšno izkušnjo, se pa le naj še kaj javi!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Port Folio puno hvala :beer2:

Hehe Biker77 - tudi tebi (sedaj že mnda ene 5) :beer2:. Ja vem, da je grdo, sej kovčki samo na BWMju in Hondi PanEuropean ne zgledajo grdo, na vseh ostali pač, sam jeb.. ga, če je treba najdet kompromis, ga je treba. A nočem žrtvovati maksimalnih užitkov zavoljo potovanj (raje tam kakšen dan več pa je to to) in zato se oziram na divje nakede :) Težko je, zelo težko, saj bi moralo biti v garaži prostora za vsaj 5 motorjev, pa bi se že lažje shajalo (no v garaži že je prostor, a v žepu je več smeti kot česarkoli drugega). "odpisani" še zdaleč niso odpisani, so meni najboljši kompromis športnosti, zanesljivosti in potovalnega udobja, zato tudi večna debate in mlenje v glavi kaj je najbolj modro, a Tuono in Speedy nudita precej več! :P

Je pa res, da za dober potopis je fino, če nisi pretresen, ker potem je doma težko brat, kar si s tresočo roko na poti spisal :) hehe. A če smo do zdaj trpeli, ne vem zakaj ne bi še v prihodnosti malo? (ker tudi polno obremenjen SV 650 ni ravno biser med potovalniki :smoke: )

Bomo videli, če ima pa še kdo kakšno izkušnjo, se pa le naj še kaj javi!

ajd

Jst sem z milletom v enem dnevu prevozil skoraj 600km, malenkost sem samo kolena čutil - še to jih nebi če bi imel kakšne corodura udobne hlače... si pa sigurno utrujen od vožnje - po toliko kilometrih sem tudi v avtu utrujen pa je recimo velik več udobja :)

Veliko bolj sm bil utrujen ko sem se vozil z enduro na daljše fure.... Ne vem na enduri se je luštn pelat 100km potem pa mi začne hrbtenico krivit in me boli ko stomatr ... na cestaku, oziroma nejkedu pa je drža veliko manj prisiljena (vsaj kar se hrbta tiče). Torej te lahko bolijo samo noge in dlani...Še vedno veliko bolje kot če te boli hrbet ali križ.

Speed tripla nisem peljal - vendar pravijo da je kr motorček na mestu. Za aprilio pa ti lahko samo rečem da je super motor - problem je sam polet ko nujno rabiš kakšn semering ali kaj podobnega - oni pa imajo tisto zloglasno feragosto. Pa si za en mesec in pol dobr. Pri autocommercu pa dele naročujejo na 3 tedne, če ne clo na en mesec! Zato pa ljudje neradi kupujejo take mopede.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Speed tripla nisem peljal - vendar pravijo da je kr motorček na mestu. Za aprilio pa ti lahko samo rečem da je super motor - problem je sam polet ko nujno rabiš kakšn semering ali kaj podobnega - oni pa imajo tisto zloglasno feragosto. Pa si za en mesec in pol dobr. Pri autocommercu pa dele naročujejo na 3 tedne, če ne clo na en mesec! Zato pa ljudje neradi kupujejo take mopede.

Vsaj nove.

Če kupiš pa rabljenega, pa poiščeš kakega dobrega 'garažnega mehanika', ki ima zagotovo tedenske ali še pogostejše obiske kakega skladišča v Avstriji in mu ni problem zadev zrihtat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- problem je sam polet ko nujno rabiš kakšn semering ali kaj podobnega - oni pa imajo tisto zloglasno feragosto. Pa si za en mesec in pol dobr. Pri autocommercu pa dele naročujejo na 3 tedne, če ne clo na en mesec! Zato pa ljudje neradi kupujejo take mopede.

za semeringe in ležaje vseh vrst: tinex , šenčur pri kranju; preverjeno, tudi več kot 50% ceneje od originala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za semeringe in ležaje vseh vrst: tinex , šenčur pri kranju; preverjeno, tudi več kot 50% ceneje od originala

Mi lahko daš dva identična semeringa - enega original drugega kvazi neoriginal - pa vseeno isti oziroma enak, pa bom sigurno raje vzel dražjega torej original. Ko menjam semeringe v agregatu takrat ne kupujem v tinexu, ker me lahko tistih 50%(ceneje) lahko stane veliko več kot 5€!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in zato se oziram na divje nakede :) Težko je, zelo težko, saj bi moralo biti v garaži prostora za vsaj 5 motorjev, pa bi se že lažje shajalo (no v garaži že je prostor, a v žepu je več smeti kot česarkoli drugega). "odpisani" še zdaleč niso odpisani, so meni najboljši kompromis športnosti, zanesljivosti in potovalnega udobja, zato tudi večna debate in mlenje v glavi kaj je najbolj modro, a Tuono in Speedy nudita precej več! :P

Je pa res, da za dober potopis je fino, če nisi pretresen, ker potem je doma težko brat, kar si s tresočo roko na poti spisal :) hehe. A če smo do zdaj trpeli, ne vem zakaj ne bi še v prihodnosti malo? (ker tudi polno obremenjen SV 650 ni ravno biser med potovalniki :smoke: )

Bomo videli, če ima pa še kdo kakšno izkušnjo, se pa le naj še kaj javi!

ajd

Sicer ne spada direktno v tole temo pa vseeno... tud sam sem pogledoval za Tuono-m in nekaterimi drugimi 'big naked' motorji... na koncu sem se odločil za Speed Tripla in mi ni žal. Motor ima vsaj zame zelo dobro pozicijo sedenja in omogoča zelo dinamično kot tudi umirjeno vožnjo v solo in v dvoje tako na krajših kot tudi daljših furah, brez pretirane utrujenosti. Pri vožnji v dvoje je bolje za sopotnico, če ni prevelike rasti ;).

Meni najbolje služi za dnevne izlete do nekje 300-400 km, nekajkrat letno se zapeljem tudi na kako daljšo vikend turo ali celo popotovanje. Lani sva se s sopotnico odpravila na potepanje po Sardiniji in v 10 dnevih naredila slabih 4000km.

Ni potovalnik, to je dejstvo, je pa odličen 'all rounder' ...z njim se sigurno da odpraviti tudi na kako daljšo pot :).

Svoj pravi karakter pa pokaže na dinamičnih solo izletih po zavitih gorskih ali malo bolj odprtih cestah, kjer vozniku nedvomno pusti nasmešek na ustih. :rolleyes:

Takole nekako pa izgleda polno otovorjen...

LP

D.

post-8826-1235075188_thumb.jpg

post-8826-1235075206_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko daš dva identična semeringa - enega original drugega kvazi neoriginal - pa vseeno isti oziroma enak, pa bom sigurno raje vzel dražjega torej original. Ko menjam semeringe v agregatu takrat ne kupujem v tinexu, ker me lahko tistih 50%(ceneje) lahko stane veliko več kot 5€!

LP

sicer sva off topic ampak, to je tvoja stvar. nisi tako daleč doma od šenčurja, pojdi tja, vprašaj mojstre kako je s temi zadevami, odloči se pa sam, ker je nenazadnje denar tvoj. a zavorne ploščice pa olje tud original? pa še nekaj... prow velik semeringov v drobovju ni.... ajde dost...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer sva off topic ampak, to je tvoja stvar. nisi tako daleč doma od šenčurja, pojdi tja, vprašaj mojstre kako je s temi zadevami, odloči se pa sam, ker je nenazadnje denar tvoj. a zavorne ploščice pa olje tud original? pa še nekaj... prow velik semeringov v drobovju ni.... ajde dost...

sej ti verjamem da so uredu - konc koncov pa na kawasakiju mi jih ni treba menjat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem z milletom v enem dnevu prevozil skoraj 600km, malenkost sem samo kolena čutil - še to jih nebi če bi imel kakšne corodura udobne hlače... si pa sigurno utrujen od vožnje - po toliko kilometrih sem tudi v avtu utrujen pa je recimo velik več udobja :)

Veliko bolj sm bil utrujen ko sem se vozil z enduro na daljše fure.... Ne vem na enduri se je luštn pelat 100km potem pa mi začne hrbtenico krivit in me boli ko stomatr ... na cestaku, oziroma nejkedu pa je drža veliko manj prisiljena (vsaj kar se hrbta tiče). Torej te lahko bolijo samo noge in dlani...Še vedno veliko bolje kot če te boli hrbet ali križ.

Speed tripla nisem peljal - vendar pravijo da je kr motorček na mestu. Za aprilio pa ti lahko samo rečem da je super motor - problem je sam polet ko nujno rabiš kakšn semering ali kaj podobnega - oni pa imajo tisto zloglasno feragosto. Pa si za en mesec in pol dobr. Pri autocommercu pa dele naročujejo na 3 tedne, če ne clo na en mesec! Zato pa ljudje neradi kupujejo take mopede.

LP Rok

Ti pa kr brcaj v temo. Rezervni deli za aprilijo sploh niso problem v SLO. Mal pač šraufam in dobim dele v AC-ju zelo ažurno. Nekje v 7 dneh dobim vse. Večji problem imam z KAWASAKIJI v SLO pa tud z TRIUMPFOM v SLO. To pa je prava mora, da ti dele dobavijo. Mesec pa še več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima kolk vam kej Tuono pije? in sicer novejši letniki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kolk vam kej Tuono pije? in sicer novejši letniki?

meni so vsi tounoti (starejši in novejši) pili 9-10 l, je pa res da jih nisem šparal :whistle: kawa z približno isto vožnjo oa 7-8 l

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni so vsi tounoti (starejši in novejši) pili 9-10 l, je pa res da jih nisem šparal :whistle: kawa z približno isto vožnjo oa 7-8 l

pismu..sam za benz bom še delal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pismu..sam za benz bom še delal :D

A si "groma" kupil :naughty: ? Factory verjetno . . . :whistle:

Meni od 7,5 dalje pozauga (mojješparovcmislimmojarokajerecesiškonaravnana) :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si "groma" kupil :naughty: ? Factory verjetno . . . :whistle:

Meni od 7,5 dalje pozauga (mojješparovcmislimmojarokajerecesiškonaravnana) :naughty: .

čist navadna..pa ta stara

pod 1.15 na marofu bom najbrž že spraskal.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa kr brcaj v temo. Rezervni deli za aprilijo sploh niso problem v SLO. Mal pač šraufam in dobim dele v AC-ju zelo ažurno. Nekje v 7 dneh dobim vse. Večji problem imam z KAWASAKIJI v SLO pa tud z TRIUMPFOM v SLO. To pa je prava mora, da ti dele dobavijo. Mesec pa še več.

Sej ne rečem - zračni pa oljni filter sem vedno dobil takoj :) Ostalo pa kokr je blo od 3-eh tednov pa naprej!

S kawasakiji pa jst nimam problema - v roku enga tedna imam celo mašino če je treba!

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist navadna..pa ta stara

pod 1.15 na marofu bom najbrž že spraskal.. :whistle:

. . . zamenjaš prenos: daš spredaj zob (16), zadaj pa (44), K&N, čip, PC . . . itd. pilot kot si, boš dosegel 1.11 na NM . . . :whistle:

Ga imaš namen spedenta za na pisto?

post-5113-1236288815_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. . . zamenjaš prenos: daš spredaj zob (16), zadaj pa (44), K&N, čip, PC . . . itd. pilot kot si, boš dosegel 1.11 na NM . . . :whistle:

Ga imaš namen spedenta za na pisto?

iščem ene poliestre ja..pa ne vem kje bi jih dubu..

drgač pa jest ne rabim rihtat mopedov..so original čist okej :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne teh motorjih, če se po pistah voziš je zelo priporočlivo menjat zadnji amortizer za ohlinsa ali kaj podobnega, ker je tale serijski bol bogi in se čez čas na stezi zmehča, dobi se rabljen že za relativno majhen denar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne teh motorjih, če se po pistah voziš je zelo priporočlivo menjat zadnji amortizer za ohlinsa ali kaj podobnega, ker je tale serijski bol bogi in se čez čas na stezi zmehča, dobi se rabljen že za relativno majhen denar.

bo že original zadost dobr..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist navadna..pa ta stara

pod 1.15 na marofu bom najbrž že spraskal.. :whistle:

never say never... hehe :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!