Jump to content

Yamaha MT 01


Recommended Posts

Posted

Narobe, zaradi uporabnosti.

Vedno je tako, da so velike učke na začetku, potem pa realnost. Ne samo cenovna. Zaljubljencev je pa malo na tem svetu.

Šmrk.

Posted
Narobe, zaradi uporabnosti.

tocno tak.

sminka v glavnem.

edino, da imaš dva motorja, enega za ture, drugega pa za zajebancijo.

saj cena bo po moje pod 3 miljone SIT, tak da ne bo hudo.

Ne razumem zakaj tiscijo to verigo gor :? :angry: Če bi bilo po moje bi bil kardan ali pa vsaj jermen.

Posted
tocno tak.

sminka v glavnem.

edino, da imaš dva motorja, enega za ture, drugega pa za zajebancijo.

saj cena bo po moje pod 3 miljone SIT, tak da ne bo hudo.

Ne razumem zakaj tiscijo to verigo gor :? :angry: Če bi bilo po moje bi bil kardan ali pa vsaj jermen.

Hmmm pri motorju, ki naj bi imel športno dušo, dva cilindra, konje kot jih napovedujejo in navor kot ga napovedujejo pozabi na kardan.

Ideja z jermenom pa je bila na enem od prototipov, pa so jo opustili. Zakaj hmmm verjetno mali japončki že vedo.

Hmmm, ... kardan pa toga zajebana zadeva za kakeršnokoli športno vožnjo (pod pogojem da ni BMWjev, ipaQ so bavarci par let pred Yamahinimi izvedbami kardana.

Z.t.H.! :blink:

P.S.: Imam Bulldoga (mali MT01 :blink: :lol: :P ), ki je na prehrani iz proteinov in steroidov, pa ti moram zaupati, da se zadeva rahlo do pretežno, vsekakor pa občutno bolj zahrbtno pelje kot v originalni konfiguraciji. V glavnem, če bi dodal še 5 kil navora in cca 30 konjev, huh niti ne vem kako bi zadeva s kardanom laufala. No ja če bo vse po sreči bom drugo pomlad lahko vsaj približno vedel, ko naj bi dosegel nekako dobrih 11 kg navora in 90-95 KM na zadnjem kolesu.

P.P.S.: Šminka? Hmmmm no ja, torbe in prtljago se bo vsekakor lahko namontiralo, ... ni hudič, da se ne bi moglo, pa saj imamo kar nekaj prekaljenih mačkov, ki ti za motor naredijo še tako noro opremo.

Posted

Zoolo,

je kardan in je "kardan". Pa ni samo BMW-jev. In menim, da pri tebi ni problem kardan sam po sebi, ampak okvir motocikla, vzmetenje... Pa še ena konstrukcijska zadeva - čokat in kratek motor. In to pa najbrže res ne gre skupaj.

Tudi moja Valkira ima kardan in tudi ona je od letos na proteinih in stereoidih (čeprav sedaj pravijo da je Triumph Rocket Valkyrie on steroids). Tam nekje 130 konjev in 140 Nm navora. Dve stvari se dogajata - spodrsovanje zadnjega kolesa v 2. in 3. prestavi ter poskusi dvigovanja sprednjega kolesa pri speljevanju. Drugo je ostalo OK. Kardan nima nobene zveze, vsaj pri meni ne. Ker je motor dolg 2, 80 m, ima vsak zelo nizko postaljen koplet izpuhov (2x3) po 30 kil, vsako kolo tudi po toliko kil in čisto nizko vpetih 140 kil bokserskega agregata.

Posted
Zoolo,

je kardan in je "kardan". Pa ni samo BMW-jev. In menim, da pri tebi ni problem kardan sam po sebi, ampak okvir motocikla, vzmetenje... Pa še ena konstrukcijska zadeva - čokat in kratek motor. In to pa najbrže res ne gre skupaj.

Tudi moja Valkira ima kardan in tudi ona je od letos na proteinih in stereoidih (čeprav sedaj pravijo da je Triumph Rocket Valkyrie on steroids). Tam nekje 130 konjev in 140 Nm navora. Dve stvari se dogajata - spodrsovanje zadnjega kolesa v 2. in 3. prestavi ter poskusi dvigovanja sprednjega kolesa pri speljevanju. Drugo je ostalo OK. Kardan nima nobene zveze, vsaj pri meni ne. Ker je motor dolg 2, 80 m, ima vsak zelo nizko postaljen koplet izpuhov (2x3) po 30 kil, vsako kolo tudi po toliko kil in čisto nizko vpetih 140 kil bokserskega agregata.

COOLA, hmmm nice very nice, ... ampak (mater vedno je nek ampak), MT01 naj bi bil prekleto krajši od Bulldoga (da ne govorimo otvoji "kravici").

Hmmm jap šlampast pa sem, ... ehhhh no ja kratek lahek nervozen nadrogiran, pa kardan?

Še vedno pravim da mi ne gre v sliko.

Z.t.H.!

P.S.: OK Honda zna s kardani poleg BMWja. Ma ne resno prečka imenovana kardan na prvem motorju, ki sem ga imel (Drag Star classic 650), hmmm je sama sebe zvijala ne pa dvigovala ali kar koli drugega na motorju. :wacko:

  • 4 weeks later...
Posted

Yamaha je danes na Intermotu 2004 predstavila nekaj novosti, med njimi tudi:

- Kodo oziroma MT-01, ki ga žene veliki V-dvovaljnik tretjega rodu, vzet iz Road Star Warriorke 1700, kljub temu pa je kar 90% delov v agregatu na novo zasnovanih. Injektorji goriva imajo po 12 šob (doslej po 4 šobe), da je mešanica čimbolj fina, tako se izboljša zmogljivost in zmanjša poraba goriva. Motocikel je opremljen z ventilom EXUP za optimizacijo izgorevanja in performans, sistem je izdelan iz titana, da je čimlažji. Podoben ventil je nameščen tudi pri dovodu zraka, da je ta vedno optimalen za določeno območje vrtljajev in gostoto mešanice goriva. Karter je nameščen tako, da ga hladi zračni tok med vožnjo. Cel agregat je za 20 kilogramov lažji, kot izivrnik iz Warriorke. Glušnik izpušnega sistema je nameščen pod sedež, sklopka je hidravlična, ključavnica pa ima vgrajen tudi elektronski imobilizator. Motocikel ima 150 Nm navora pri 3750 vrtljajih in 90 KS pri 4750 vrtljajih na minuto, 5-stopenjski menjalnik z verižnim pogonom zadnjega kolesa, radikalen kot montaže prednjih vilic (25 stopinj), štirikraka platišča, suh pa tehta 240 kilogramov. Sedež 825 mm visoko, v posodo za gorivo pa gre 15 litrov goriva, olja v motor 5 litrov. Okvir je aluminijast, veliko tehnologije izdelave pa podobne, kot pri Yamahi R1.

http://www.mt-01.com/

MT-01 DesingCafe

Črn ...

studio_deeparmourlarge.jpg

...in siv

studio_silvertechlarge.jpg

foto6large.jpg

foto4large.jpg

foto1large.jpg

foto3large.jpg

foto2large.jpg

Posted

prednja zavora (celjusti in diska) je na videz enaka kot pri novi R6, tudi vilice so nekam podobne... :hmm: ...se pravi da gre za kvalitetne komponente..

Posted
prednja zavora (celjusti in diska) je na videz enaka kot pri novi R6, tudi vilice so nekam podobne... :hmm: ...se pravi da gre za kvalitetne komponente..

Prednje vilice, zavore in zadnja nihajka ter vzmetenje so enaki, kot pri R1.

Ta naprava bo stala preračunano kar več kot 3 milijone (cirka 9500 funtov, pravijo pri MCN).

Posted

sam je cena kr primerna...to ni motor ki bi bil za vsakogar...tako je tudi prav...nočem zagovarjat predrage cene motorjev, sam mislim da je cena pričakovano primerna za tak motor....

Posted

Podatek o navoru je toliko verodostojen kot podatek o moči pri litraših ali pa 600SS. Še dobro da je 130Nm še vedno dosti....... Čakam prve meritve neodvisnih hiš. <_<

LP Bajsi

Posted
20040915_intermot_8_big.jpg
Posted

Za moj okus je pri keslu previsok. Zgleda ko en klocn :? Ko sem prvič videl koncept sem bil navdušen, pol sem zvedel da bo dvovaljnik iz warriora not me je že minevalo, ko vidim slike iz Münchna pa je že vse skupaj mimo....

LP Bajsi

Posted
:hmm: Z leve strani je pa spodaj pri mašini nekako grd!

tam je po mojem posoda za olje, ki je izpostavljena, da se stvar bolj učinkovito hladi ...

men je pa ta mütör zlo všeč :)

Posted

Mene moti info o vsebnosti tanka... mal premalo... vseeno bi rad cez 200 km naredil z enim...

Posted
Mene moti info o vsebnosti tanka... mal premalo... vseeno bi rad cez 200 km naredil z enim...

35l tanka nima noben motor! :lol1:

Posted
35l tanka nima noben motor! :lol1:

Ah mislim, da bi se nasel kaksen - sicer pa ima moj 22, pa naredim tudi do 300 km.

Posted

Tehnični podatki o MT-01 so tudi že v motosvetovem katalogu motorjev...

icon11.gifhttp://www.motosvet.com/tun_vozila.php?cid=1_1_263_4

Pa da o galeriji fotk tega motorja sploh ne govorim... (do nje pridete preko tehničnih podatkov o motociklu v katalogu motorjev)

2005_yamaha_mt-01_05.jpg

Posted

ta motor je res hud...bolj ko ga gledam bolj se mi dopade....mnogim ne bo všeč kar takoj, vendar mislim da če se ga pozorno pogleda zna ratat zelo všečen.... :OK:

Posted

Všečen definitivno....kar razganja ga od moči....... :yea2: :yea2: :yea2: :yea2:

Sam bega me pa neki.......kok bo glave razganjal,ko bo cena znana :hmm: :hmm: :hmm:

Posted
mnogim ne bo všeč kar takoj, vendar mislim da če se ga pozorno pogleda zna ratat zelo všečen.... :OK:

Res je ja... čeprav meni osebno je še boljše, če drugim ni toliko všeč, ker to pomeni, da imaš motocikel, ki ga potem nima vsak ta drugi... Je pa tale MT-01 v živo zelo zelo mikaven. Nabildan motocikel, po moje zelo dostojen naslednik V-Maxa...

Posted

ja res je.... ta motocikel ne more postati Fz6/Z750 fenomen....čeprav verjamem da je zelo dober motor....

Posted

Hmmm pizdarija od unikata, je zagledala luč dneva. :yea2:

Hmmmnjaaa, naslednik V-Maxa? Fantje dvojna žalitev za brutalnost V-Maxa in njegov koncept, in žaljitev unikata, da se ga primerja z 20 let starim prednikom.

Hja lepota na dveh kolesih in jap dovršenost. Nekaterim bo manjkalo 100 konjev, nekaterim bo viška 5 kil navora, .... ampak MT-01 je točno kar so napovedovali,

RAZEN:

- Teža je iz napovedanih 200 kg nabildana na 240 kg

- Konji so shirali iz napovedanih 100+ na 90

AMPAK:

- CENA bo pa definitivno +/- par cekinov okoli 3 mio SIT (verjetno).

Huh čudovita zadeva ampak, ... hja Collectors Item in verjetno nič več. Žal.

ZtH! :hmm:

Posted

Se podpišem pod Zoolotovo pisanje :notworthy: , Noise shame on you!!!! :devil: Kaj nisi nikoli vozil Vmaxa? :?

LP Bajsi

Posted
Se podpišem pod Zoolotovo pisanje :notworthy: , Noise shame on you!!!! :devil: Kaj nisi nikoli vozil Vmaxa? :?

Res je, shame on me. Spregledal sem, da so še zmanjšali konjičke in navor :(

Če bi te dve številki pomnožil vsaj z 1,5 bi pa to kar bilo to.

Posted
Če bi te dve številki pomnožil vsaj z 1,5 bi pa to kar bilo to.

NOISA V RAZVOJNI ODDELEK YAMAHE pa bojo lepi in učinkoviti motorji! :yea2:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!