DDEAN1 Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Včeraj probal MT 01 v Litiji. Kaj naj rečem - :eek: ostal brez besed :eek: Motor me je presenetil v vseh pogledih v pozitivnem smislu. Sicer je res da za podiranje velikih razdalj ni, sam za to kar jaz rabim motor je idealen zdaj pa prihranke štet
KIREN Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 Imam MT dobre 3 mesece, naredil 5000 km, nikoli sestopil zjeban po dolgi vožnji, ciklika vrhunska, sopotnica pravi, da je sedež zelo udoben, problem pa so res visoko postavljene stopalke. Poraba pribl. 6 litrov, olje sem dolil po 2000 km okoli 2 deci, od takrat ni bilo več potrebno in by the way, nisem neki šminker z veliko cvenka, imel sem pač srečo, da sem odlično prodal Viragota, nekaj dodal in to je to.
SiR Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 za 50. rojstni dan si privoščite ...
SiR Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 (popravljeno) pa tole Popravljeno September 8, 2005. Popravil SymRu
SiR Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Motorrad je testiral Stage 3 Kit Ugotavljajo, da je strošek (cca 4300 evrov + cca 800 evrov) previsok za to, kar ponuja - 7 konjev na zadnjem kolesu več in nič kaj spremenjeno krivuljo navora. Razočaranje.
Osama Objavljeno Oktober 6, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2005 Morda :topic: Ampak, a kdo ve kam bi na temle stroju namontiral kufer? (brezkuframiživetinipress)
Kölm Objavljeno Oktober 6, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2005 Morda :topic: Ampak, a kdo ve kam bi na temle stroju namontiral kufer? (brezkuframiživetinipress) ← Na sprednjo luč.
HHV Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 (popravljeno) Zanimivost: Miloš Milač milos.milac@finance-on.net Angleški trgovci so motociklistom ob nakupu yamahe MT-01 ponudili brezplačen Akrapovičev izpuh iz titana, za katerega bi sicer morali odšteti 686 funtov oziroma več kot 250 tisoč tolarjev. Izpuh iz Ivančne Gorice omogoča izboljšanje zmogljivosti 1.670- kubičnega dvovaljnika na približno 100 konjskih moči in prijetnejši športni zvok, ki pa ostaja znotraj homologacijskih omejitev. Poleg tega bodo kupci yamahinega slečenega športnika nagrajeni tudi z zadnjim spojlerjem :whistle: Popravljeno Marec 30, 2006. Popravil HHV
volk Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 Morda :topic: Ampak, a kdo ve kam bi na temle stroju namontiral kufer? (brezkuframiživetinipress) :( Nimaš kam. Sem na Imotu sprševal, pa so samo odkimaval pri Yamahi. Škoda, ker bi bil že doma v štalci.
kp-kp Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 Opciji so ena pametna tank torba ali se odrečt sopotniku in tam namontirat kufer. Je pa druga opcija grda kot peplnik JŽ.
black_rider Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 ijeeej... tu se je pa praktičnost odpovedala dizajnu... :? Zgleda res glomazno in spoštovanja vredno, oblikovno dovršeno v metalsko futurističnega streetfightera, ampak ni pa praktična za sopotnika in pritljago... :P
ceco Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 Pri stavbah rabiš dovoljenje arhitekta, ki jo je izrisal, če jo hočeš po svoje predelat. Pri nekaterih motorjih bi to bilo tudi pametno, ker ... umotvorine nekaterih posameznikov res nimajo meja in žalijo oči in druga čutila. MT 01: Dizajnerska krava, ki ne dopušča biti potovalen motor, nudi pa druge užitke, npr. vrtenje zadnje gume z navorom in ne močjo ...
KIREN Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 Kr neki časa je že mim od nakupa mojega živinčeta. Pršu je cejt, da kej spremenim, pa me zanima, a je tuki kakšen persona, ki bi mi znal povedat izkušnje z Akrapovičem na MT 01?
DAN Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 Kr neki časa je že mim od nakupa mojega živinčeta. Pršu je cejt, da kej spremenim, pa me zanima, a je tuki kakšen persona, ki bi mi znal povedat izkušnje z Akrapovičem na MT 01? Imaš 3 opcije:Stage 1 estetske naravi,plastike-ogljikova vlakna,vetrobranska maska! :Stage 2 stage 1 +akrapo-homologiran za na cesto! :Stage 3 stage 1 +kpl.akrapo titan,bati,bregaste osovine,sklopka,sedež enosed in nova mapa vžiga.110KM in 17kgm navora v bistvu specialka za kodo cup! Kar se pa akrapota tiče je pa itak že vse znano :OK: Za cene pa pokličeš v delta team .) DAN
KIREN Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 Ma, to je prepisano iz priročnika in predstavitvenih tekstov in to je katekizem za uporabnike MT-jev. Pa ne dobiš 110 konjev pač pa samo 98 ( test Motorad). Mene zanima, ali je kdo, ki je vozil ali pa celo vozi MT 01 z Akrapovičem in kakšna je razlika od navadnih izpuhov? Samo to in nič drugega, vse ostale info so mi že predstavljene.
DAN Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 Pol pa tako ali tako že vse veš! .) O akrapoviču pa vsi vrabci že čivkajo,ali rabiš enga,ki ti bo to še potrdil! Moto puls 05 Št.56 DAN
KIREN Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Eh, fantina, vidim, da si se obesil name, a samo želel sem komentar NEKOGA, ki je vozil obe različici in ki bi lahko povedal OBČUTEK ( pa sej si motorist in veš ka je to - ali pač ne ?) med vožnjo. Ne rabim ultra testnikovov.
DAN Objavljeno November 14, 2006 Opozori Objavljeno November 14, 2006 Ma kdo si mi ti,da bi se jaz nate obesil?Kolega je prodajalec v delti in sva že z njem to isto stvar predebatirala in se mi je zdelo,da napišem tisto kar sem tudi slišal,kot motorist motoristu.Ma,brez veze.....ajd! DAN
T.o.M.i Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 Zanima me, če je že kdo namontiral top case na MT-01? Na cesti sem že videl dva s kovčkom, vendar sam nisem našel nobenega proizvajalca, ki bi delal nosilce. Hvala za odgovor in pomoč!
C4V4L13R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 tomi, vidim, da maš mt-01 lahko kaj več poveš o motorju iz prve roke? kako je kaj z ovinki, dolgimi turami (250km+), vožnjo v dvoje...
T.o.M.i Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 tomi, vidim, da maš mt-01 lahko kaj več poveš o motorju iz prve roke? kako je kaj z ovinki, dolgimi turami (250km+), vožnjo v dvoje... Z motorjem sem zelo zadovoljen - trga nenormalno. Je pa res da je kar požrešen pri gumi. Dolge ture noben problem, malo je trd sedež. Sopotnik pa se srečuje s podobnim težavam kot na Z-ju ---->pokončna drža, tank je pa dokaj nizko in tako pri zaviranju sopotnik nima nekega oprijema.
T.o.M.i Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 Montirati top case na motor kot je MT 01, Z1000 in podobne lepotce je kulturni kriminal, skregan z estetiko.Grdo,grdo,grdo!!! Kupi si enduro, pa montiraj top case! Res je da ga lepotno totalno pokvariš, ampak ni druge izbire; če hočeš it na turo si primoran, da ga pač 1x do 2x letno malo estetsko uničiš.
C4V4L13R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 pa maš čist stock, stage 1, 2? 3 verjetno nimaš, ker je hudičevo drag :unsure: kako je pa kej z rabljenimi? na internetu jih ni kaj veliko. pri nas sploh ne. v nemčiji držijo cene kot nove. :unsure:
T.o.M.i Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 pa maš čist stock, stage 1, 2? 3 verjetno nimaš, ker je hudičevo drag :unsure: kako je pa kej z rabljenimi? na internetu jih ni kaj veliko. pri nas sploh ne. v nemčiji držijo cene kot nove. :unsure: ??...čist sock, stage 1,2,?3??.....pomagaj mi malo ne vem o čem govoriš? Jst sem imel kar srečo z nakupom. :worship:
C4V4L13R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 (popravljeno) ja stock je čisto nepredelana, vse original. yamaha pa ima v ponudbi stage1, stage2 in stage3 predelavo. ne vem točno, kaj vsebujejo posamezni "paketi", to lahko izveš na yamaha-europe, kjer je še ostala dodatna oprema še to...koliko si velik? Popravljeno Junij 27, 2007. Popravil C4V4L13R
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se