necx Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 to da bi bili isti ali se boljsi me sploh ne skrbi, ampak potrebujem sliko ki natancno prikazuje kak so narejeni, na cnc stružnico se da delat čudeže ! zato prosim za slike in mogoče kaksne osnovne mere lp,nejc
ninja 636 Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Indikator obratov.Kje se nahaja in kaj točno pomeni pri motorju.LP
Ice Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Indikator obratov.Kje se nahaja in kaj točno pomeni pri motorju.LP se ti malo zajebavas ?! :blink: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=5462&st=75 ...........mogoce jih pa najdes. :alien1:
moto_mat Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 Eno vprašanje za tiste k mate Kawasaki Ninja ZX-6R oz se na to spoznate... verjetn bom šel enga pogledat: Letnik: 2000 1.registracija: 07/2000 Prevoženi km: 18400 2.lastnik, malo vožen redno servisiran, karbonski dodatki Zdaj pa me zanima na kaj naj bom pozoren?
Zx_R Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 Hočeš nočeš prav na vse, razen mašine, če imaš papir o verodostojnosti serivsov. :yes: :yes: Drugače pa je že bilo tukaj veliko pisanega o vsemogočem v zvezi z tem mopedom tak da se malo poglobi v ms.
sleser Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 Ali je težko spraviti ninjo 6 ( do nekako letnika 2000) na zadnje kolo, je nujna uporaba sklopke? Kako se pa ninja 6 primerja z ninjo 9 v tem pogledu, ali je dosti lažje?
simonsi Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 V 1. prestavi, pri ene 6000rpm cukneš z gasom (hitro odvzameš in dodaš) pa mora it na zadnjega. Samo pazit moraš, da je balanca naravnost ko pristaneš, da te ne razmeče. :photo:
SiR Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 Ali je težko spraviti ninjo 6 ( do nekako letnika 2000) na zadnje kolo, je nujna uporaba sklopke?Kako se pa ninja 6 primerja z ninjo 9 v tem pogledu, ali je dosti lažje? ja valda da je dosti lažje... ampak kdor zna, tut s 6ico nima problema...
SEOI-NAGE Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Ni težko niti z šestico, res pa da moraš kar ornk ga napalit ker nima navora v nižjih obratih in ga ne izstreli kot naprimer tisočaka.
greenninja Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Ni težko niti z šestico, res pa da moraš kar ornk ga napalit ker nima navora v nižjih obratih in ga ne izstreli kot naprimer tisočaka. Katera olja kaj mate v Ninjah l. 03, 04? :hmm:
aselak Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Katera olja kaj mate v Ninjah l. 03, 04? :hmm: jaz mam motul 300v factory
Zx_R Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 En klubski kolega po nasvetu panigraza skoz fura 5100 pa je po 25k km vse ok.
k0ci Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 tudi v mojem je 5100 sicer 2005 letnik no kdor od vas ima oz. je imel 2005 letnik ninjo, ali se je tudi pri vas gištel zelo segrel od mašine :? aja pa glede ventilatorja za kiler, v navodilih piše da se prižge tudi če vzameš ključ iz ključavnice, pri meni pa laufa dokler je motor prižgan, potem pa ko obrnem ključ pa neha, pa čeprav ima motor recimo 110°C
greenninja Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 tudi v mojem je 5100 sicer 2005 letnik no kdor od vas ima oz. je imel 2005 letnik ninjo, ali se je tudi pri vas gištel zelo segrel od mašine :? aja pa glede ventilatorja za kiler, v navodilih piše da se prižge tudi če vzameš ključ iz ključavnice, pri meni pa laufa dokler je motor prižgan, potem pa ko obrnem ključ pa neha, pa čeprav ima motor recimo 110°C Jaz mam nekega Castrola not, pa ga spije čist preveč. segrevane geštela: ne. ka pa vem, tam je skos vroče. malo podrobneje razlož.. ventilator: prižge se ko je na 100, laufa tudi ko je motor ugasnjen, brez kontakta.
k0ci Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 aha potem pač nisem navajen na to da se gištel segreva, pač tam okoli mašine se gištel segreje, še posebej pa tisti del nad kilerjem
vuk76 Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 aha potem pač nisem navajen na to da se gištel segreva, pač tam okoli mašine se gištel segreje, še posebej pa tisti del nad kilerjem Kolega ima letnik 2006 in se mu tudi okvir segreje;po mojem je to čisto normalno.
decaf Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Glede olja: v svoji 636 04 sem imel motul 5100 in ga je tudi fajn srkala...kar je za ta model običajno!
greenninja Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Glede olja: v svoji 636 04 sem imel motul 5100 in ga je tudi fajn srkala...kar je za ta model običajno! Mislim, da veš, da ne pretiravam, ko pravim, da mi skuri ful preveč olja. Če jo bom pa kdaj hotela prodat, pa pač tu ne bom napisala koliko je to preveč.. A ma še ker Castrola, katerega koli not? @Decaf: Pa ne mi odgovorit, da spije toliko kot lastnica! :rolleyes: :ninja: ;)
decaf Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Mislim, da veš, da ne pretiravam, ko pravim, da mi skuri ful preveč olja. Če jo bom pa kdaj hotela prodat, pa pač tu ne bom napisala koliko je to preveč.. A ma še ker Castrola, katerega koli not? @Decaf: Pa ne mi odgovorit, da spije toliko kot lastnica! :rolleyes: :ninja: ;) Ne bom, toliko ga pa spet Ninja ne srkne... :whistle: :devil: :devil: :devil:
decaf Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 No moja ga je spila od 1.000km pa do 5,800km (torej slabih 5000km) okol litra in pol :krneki:
misty Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Trije litri Valvolina mi stojijo doma (gradacije ne vem na pamet), dam zastonj, ker vidim kolk vam ninđe pijejo
decaf Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Kar prišparaj za hondo (če jo tudi imaš, tko kot piše v profilu) ga tudi spije nekaj vsaj dvema ki mata 06 in poveta tko kot je, no BTW: meni ga 10ka ne, vsaj ne tolk da bi mogu valvolina fehtat .) :D :D :D :D :P
misty Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 [offtopic] sej tega valvolina še u čoperja nočemo nalit :D :P za 1000 ko še ne vem, še nisem dovolj kilometrov naredil. Če mi bo pila, mi ni problem priznat, bo imela razlog da ga bo :D PS: 600 FS ga ni, niti kapljice, je pa zato recimo honda crx bolj žejna :D [/offtopic]
Zx_R Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 (popravljeno) O lej ga decafa, tebe pa ni blo že dolgo slišat :) :) , tud men ga pa papcala, letnik 06 (636) in sicer na servisni interval 0,7l castrol r4 sinteteika, zdaj mi honda 1000rr (07) pije nekaj podobnega in sicer motula 5100 na isto obdobje km. Zelo je pa odvisno kolk jo pritisneš, takoj se opazi če hodimo npr na klubske fure ki tudi niso ravno počasne in nardnim npr 1000 takih km, ali pa če ga nonstop priganjam 1000km in je razlika v porabi takrat precejšnja. Je pa res da odkar sem montiral evota gor se je poraba malo bolj dvignila, prej je bila minimalna. Popravljeno Junij 30, 2007. Popravil Zx_R
Mitl Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 aha potem pač nisem navajen na to da se gištel segreva, pač tam okoli mašine se gištel segreje, še posebej pa tisti del nad kilerjem Čau!moja ninja je letnik 06 pa se tud okvir močno segreje pod tankam.še kakšno uro po vožnji je še kar toplo.mislim da je to čist normalno.ventilator pa dela tud brez kontakta če je segret čez 100c.med vožnjo se mi temperatura giblje okoli 80c.vprašaj na servisu kako je z ventilatorjem da ne bo kakšnega pregretja ker ko ga ugasneš temperatura še malo naraste.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se