Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


Priporočene objave

Objavljeno
Čau!moja ninja je letnik 06 pa se tud okvir močno segreje pod tankam.še kakšno uro po vožnji je še kar toplo.mislim da je to čist normalno.ventilator pa dela tud brez kontakta če je segret čez 100c.med vožnjo se mi temperatura giblje okoli 80c.vprašaj na servisu kako je z ventilatorjem da ne bo kakšnega pregretja ker ko ga ugasneš temperatura še malo naraste.

vem da naraste ja, ampak tudi če ima motor čez 100°C mi ventilator ugasne čim ugasnem motor.....je pa bil enkrat na mobikrogu eden z istim letnikom ninje pa je rekel da tudi njemu ventilator ugasne ko ugasne motor, v priročniku pa piše da bi ventilator moral delat tudi ko je motor ugasnjen :hmm:

Objavljeno

Ventilator se ne bi smel ugasnit, ko vzameš kontakt! Na moji 10 se je prižgal pri 100 st. in ugasnil, ko se je tem. znižala na 90 st.

Objavljeno

Zdravo

Na moji ninji '07 se tudi izklopi ventilator ko izklopiš motor. Dvomim na kakšnem principu bi delovala ventilator, ki za delovanje potrebuje elektriko, če izklopiš kontakt in z tem dotok elektrike, razen če je kakšen obhod narjen za takšno zadevščino. Ne vem, ni mi jasno najbolj... :wacko:

Bye B)

Objavljeno

Moja krava tudi sopiha ko izvlečem ključ, piha pa tudi da ohladi na nekje 90°C. :closedeyes:

Objavljeno
Zdravo

Na moji ninji '07 se tudi izklopi ventilator ko izklopiš motor. Dvomim na kakšnem principu bi delovala ventilator, ki za delovanje potrebuje elektriko, če izklopiš kontakt in z tem dotok elektrike, razen če je kakšen obhod narjen za takšno zadevščino. Ne vem, ni mi jasno najbolj... :wacko:

Bye B)

Sicer nimam Ninje, je pa vseeno Kawasaki;tudi ko vgasnem motor mi ventilator še vedno laufa, dokler se ne ohladi motor.

Objavljeno

zanimivo.. kaj pa če ga izklopiš z rdečim "izklop v sili" gumbom in pustiš ključ obrnjen?

meni se ventilator izklopi če obrnem ključ, če pa ga izklopim z stikalom in pustim ključ obrnjen

pa ventilator laufa dokler ne pade na določeno temperaturo..

sicer pa nimam kawasakija..

Objavljeno
zanimivo.. kaj pa če ga izklopiš z rdečim "izklop v sili" gumbom in pustiš ključ obrnjen?

meni se ventilator izklopi če obrnem ključ, če pa ga izklopim z stikalom in pustim ključ obrnjen

pa ventilator laufa dokler ne pade na določeno temperaturo..

sicer pa nimam kawasakija..

Tudi moj tako naredi

Objavljeno
Katera olja kaj mate v Ninjah l. 03, 04? :hmm:

V devetki 2000, Motul 5100

Objavljeno
Ali ni še noben ni imel takšnega problema,saj je bil motor kupljen pri moto igl.Sicer letnik 04- kupljen maja 05

Torej pojdi na motoIgl in naj ti tam razlože...po mojem pa obstaja verjetnost, da motor v resnici sploh ni zaprt...bile so neke opcije bojda da za Nemški trg, tudi moja prejšnja 9-ka, l. 98, je v prometnem imela navedenih 72 kW, pa se je ravno tako vrtela na 13250rpm, ko se ta, l.2000, ki ima v prometnem 106kW.

Tudi zmoglivosti so bile zelo blizu...

Vseeno pa preveri...

Objavljeno
En klubski kolega po nasvetu panigraza skoz fura 5100 pa je po 25k km vse ok.

5100 naj bi bil super, če ga le ne teraš stalno v visoke obrate-tako moj mehanik

Objavljeno
Ventilator se ne bi smel ugasnit, ko vzameš kontakt! Na moji 10 se je prižgal pri 100 st. in ugasnil, ko se je tem. znižala na 90 st.

Točn tko je z 9-ko l.00...

Objavljeno
vem da naraste ja, ampak tudi če ima motor čez 100°C mi ventilator ugasne čim ugasnem motor.....je pa bil enkrat na mobikrogu eden z istim letnikom ninje pa je rekel da tudi njemu ventilator ugasne ko ugasne motor, v priročniku pa piše da bi ventilator moral delat tudi ko je motor ugasnjen :hmm:

Bi moral delat ja.ventilator ima svoje napajanje.stalno pri napajanju ko je kontakt prižgan pa baypass preko termostikala tudi ko ni kontaka.mora delat razen če ni napajanja.ti je kdo šaril po motorju? :rtfm:

Objavljeno

Pri Elisi sem vprašal mehanika, pa mi je povedal, da pri novejših modelih (sklepam da 06 in 07) se ventilator izklopi, pri starejših modelih pa laufa še naprej če izklopiš kontakt.

Bye B)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me katere gume mate na vaših ninjah, kok km vam zdržijo, kok so cene, kaj vse se da sploh dobit pa to... js nisem ravno najbol umirjen voznik pa nebi lih najbol pocen gum kupovau da pol kam zletim. usaj tok da se da na kolena zvračat ne da bi kej popuščalo... no upam da me razumete kaj hočem vprašat.. :unsure: mogoče bom kupil pa blokiral zx-6r na 25kw, tko da se zdej za to mal zanimam.... pa če slučajno kdo ve kok bi to blokiranje pa pol homologacija koštalo?

hvalav naprej za odgovore.

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

lep pozdrav..

potrebujem malo pomoči. ker se je sezona že zaključilo(vsaj jaz sem jo zaključil), bi čez zimo rad naredil servis na moji ninji. sedaj pa me zanima kai vse bi bilo potrebno menjat. motor pa ima 27k prevoženih.

definitivno olje, oljni filter, svečke, zamenjal bom tudi zavorno tekočino..

zavorne ploščice so še dobre, prav tako verižni set. sem kai pozabil ali bi bilo to vse?

lp

Objavljeno

Naredi pač redni servis pa bo v redu. Drugače pa v navodilih za motor vse piše kaj je treba menjat in na koliko kilometrov.

Objavljeno
zanima me katere gume mate na vaših ninjah, kok km vam zdržijo, kok so cene, kaj vse se da sploh dobit pa to... js nisem ravno najbol umirjen voznik pa nebi lih najbol pocen gum kupovau da pol kam zletim. usaj tok da se da na kolena zvračat ne da bi kej popuščalo... no upam da me razumete kaj hočem vprašat.. :unsure: mogoče bom kupil pa blokiral zx-6r na 25kw, tko da se zdej za to mal zanimam.... pa če slučajno kdo ve kok bi to blokiranje pa pol homologacija koštalo?

hvalav naprej za odgovore.

LP

1. gume, primerne za cesto, in tudi dobre za polaganje in športno vožnjo so: dunlop qualifier, michelin pilot power, conti sport attack, metzeter m3....sam sn imel na ninji qualifierke, pa sn bil z njimi ful zadovoljen, nisem še sicer ful športno vozo, ker sn avgusta komaj kupo motor, pa ga še nisn bil navajen, ampak vseeno, se mi je zdelo da ma guma ful dober oprijem, zdaj imam sicer ene rabljene pilot power, ker mi je zadnjo qualifierko predrlo, tolk da se lahko peljem, bom pa spomladi spet dal qualifierke gor, za vožnjo po cestah pa tudi za kakšen marof, če pa bom šel na grobnik pa kakšne supercorse verjetno.... zdržijo gume pa nekje povprečno 6- 8 tisoč kilometrov, lahko tud več samo pol ni več to to... stanejo pa qualifierke zdaj ko so v akciji med 200-220, metzelerke m3 pa 240, ker si jih je zaj kolega kupo, ampak to je blo v akciji, drugače so okol 300...za ostale pa nevem točno kolk je cena ampak je tu nekje...poglej na avtopikanet....

2. blokada za zx-6r stane bojda okoli 100 evrov(vsaj pred kratkim ko sem gledal je bla taka cena) , za vgradnjo pa homologacijo boš pa še odštel kakšnih 120, tak da računaj okol 220-250 vse skupaj, bom pa tudi jaz ga čez zimo dal zablokirat na 25 kw, tak da če se ti ne mudi, ti bom čez par mescov točno povedal kolko me je kaj stalo...

lep pozdrav..

potrebujem malo pomoči. ker se je sezona že zaključilo(vsaj jaz sem jo zaključil), bi čez zimo rad naredil servis na moji ninji. sedaj pa me zanima kai vse bi bilo potrebno menjat. motor pa ima 27k prevoženih.

definitivno olje, oljni filter, svečke, zamenjal bom tudi zavorno tekočino..

zavorne ploščice so še dobre, prav tako verižni set. sem kai pozabil ali bi bilo to vse?

lp

servisne nimaš??

Objavljeno
servisne nimaš??

nimam ne servisne ne navodil za uporabo..

Objavljeno (popravljeno)
nimam ne servisne ne navodil za uporabo..

potegni si service manual ali navadn manual iz neta(samo je težko najt) , pa tudi jaz mam manual orginal drugač, service manual pa sn si včeraj ravno potegno iz neta in ga je 544 strani A4 formata---zelo priročna zadeva, če nimaš dnara furat za vsaki kurac motor k serviseru, pa si doma malo pošraufaš te osnovne stvari, lahko pa tudi kaj več ker je čisto za vsaki vijak ki je na motorju razloženo in prikazano, tak da če boš pridn si lahko od mene skopiraš za male pare oboje hehe...

service manual pa gre dobit v iz neta,samo so večinoma plačljivi...

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Objavljeno

servisne manuale imaš zastonj tukaj: KLIK, sicer so zastonj vendar do neke meje, za en motor pa ga boš ziher še dobil zastonj, samo prijaviti se moraš pa bo

Objavljeno (popravljeno)
servisne manuale imaš zastonj tukaj: KLIK, sicer so zastonj vendar do neke meje, za en motor pa ga boš ziher še dobil zastonj, samo prijaviti se moraš pa bo

jah samo kaj ko nimajo za ninjo 03/04 letnik... jaz sem si iz nekega nemškega foruma dol potegno, drugje ni blo za najt, razn v japonščini....

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Objavljeno

no ja kaj se quliferk tiče moja je po 3k km že na 85% obrabljenost tak da dvomim da bo 8k zdržala.

Objavljeno
jah samo kaj ko nimajo za ninjo 03/04 letnik... jaz sem si iz nekega nemškega foruma dol potegno, drugje ni blo za najt, razn v japonščini....

Pejt pogledat na emule, bi znalo bit kej gor

Objavljeno
lep pozdrav..

potrebujem malo pomoči. ker se je sezona že zaključilo(vsaj jaz sem jo zaključil), bi čez zimo rad naredil servis na moji ninji. sedaj pa me zanima kai vse bi bilo potrebno menjat. motor pa ima 27k prevoženih.

definitivno olje, oljni filter, svečke, zamenjal bom tudi zavorno tekočino..

zavorne ploščice so še dobre, prav tako verižni set. sem kai pozabil ali bi bilo to vse?

lp

menjaj še hladilno tekočino, če le ta ni bila menjana zadnji dve ali več let

Objavljeno
no ja kaj se quliferk tiče moja je po 3k km že na 85% obrabljenost tak da dvomim da bo 8k zdržala.

Qalifire zdrži ob normalni vožnji okrog 4-5 kkm...če pa ga šponaš pa lahko tudi 3kkm ne doseže-zadnja seveda, prednja nekaj več

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!