k0ci Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Čau!moja ninja je letnik 06 pa se tud okvir močno segreje pod tankam.še kakšno uro po vožnji je še kar toplo.mislim da je to čist normalno.ventilator pa dela tud brez kontakta če je segret čez 100c.med vožnjo se mi temperatura giblje okoli 80c.vprašaj na servisu kako je z ventilatorjem da ne bo kakšnega pregretja ker ko ga ugasneš temperatura še malo naraste. vem da naraste ja, ampak tudi če ima motor čez 100°C mi ventilator ugasne čim ugasnem motor.....je pa bil enkrat na mobikrogu eden z istim letnikom ninje pa je rekel da tudi njemu ventilator ugasne ko ugasne motor, v priročniku pa piše da bi ventilator moral delat tudi ko je motor ugasnjen :hmm:
greg570 Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Ventilator se ne bi smel ugasnit, ko vzameš kontakt! Na moji 10 se je prižgal pri 100 st. in ugasnil, ko se je tem. znižala na 90 st.
DarkDewil Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Zdravo Na moji ninji '07 se tudi izklopi ventilator ko izklopiš motor. Dvomim na kakšnem principu bi delovala ventilator, ki za delovanje potrebuje elektriko, če izklopiš kontakt in z tem dotok elektrike, razen če je kakšen obhod narjen za takšno zadevščino. Ne vem, ni mi jasno najbolj... :wacko: Bye B)
Stric Burek Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Moja krava tudi sopiha ko izvlečem ključ, piha pa tudi da ohladi na nekje 90°C. :closedeyes:
vuk76 Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Zdravo Na moji ninji '07 se tudi izklopi ventilator ko izklopiš motor. Dvomim na kakšnem principu bi delovala ventilator, ki za delovanje potrebuje elektriko, če izklopiš kontakt in z tem dotok elektrike, razen če je kakšen obhod narjen za takšno zadevščino. Ne vem, ni mi jasno najbolj... :wacko: Bye B) Sicer nimam Ninje, je pa vseeno Kawasaki;tudi ko vgasnem motor mi ventilator še vedno laufa, dokler se ne ohladi motor.
m@dness Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 zanimivo.. kaj pa če ga izklopiš z rdečim "izklop v sili" gumbom in pustiš ključ obrnjen? meni se ventilator izklopi če obrnem ključ, če pa ga izklopim z stikalom in pustim ključ obrnjen pa ventilator laufa dokler ne pade na določeno temperaturo.. sicer pa nimam kawasakija..
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 zanimivo.. kaj pa če ga izklopiš z rdečim "izklop v sili" gumbom in pustiš ključ obrnjen?meni se ventilator izklopi če obrnem ključ, če pa ga izklopim z stikalom in pustim ključ obrnjen pa ventilator laufa dokler ne pade na določeno temperaturo.. sicer pa nimam kawasakija.. Tudi moj tako naredi
Kaki Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Katera olja kaj mate v Ninjah l. 03, 04? :hmm: V devetki 2000, Motul 5100
Kaki Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Ali ni še noben ni imel takšnega problema,saj je bil motor kupljen pri moto igl.Sicer letnik 04- kupljen maja 05 Torej pojdi na motoIgl in naj ti tam razlože...po mojem pa obstaja verjetnost, da motor v resnici sploh ni zaprt...bile so neke opcije bojda da za Nemški trg, tudi moja prejšnja 9-ka, l. 98, je v prometnem imela navedenih 72 kW, pa se je ravno tako vrtela na 13250rpm, ko se ta, l.2000, ki ima v prometnem 106kW. Tudi zmoglivosti so bile zelo blizu... Vseeno pa preveri...
Kaki Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 En klubski kolega po nasvetu panigraza skoz fura 5100 pa je po 25k km vse ok. 5100 naj bi bil super, če ga le ne teraš stalno v visoke obrate-tako moj mehanik
Kaki Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Ventilator se ne bi smel ugasnit, ko vzameš kontakt! Na moji 10 se je prižgal pri 100 st. in ugasnil, ko se je tem. znižala na 90 st. Točn tko je z 9-ko l.00...
Mitl Objavljeno Avgust 24, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2007 vem da naraste ja, ampak tudi če ima motor čez 100°C mi ventilator ugasne čim ugasnem motor.....je pa bil enkrat na mobikrogu eden z istim letnikom ninje pa je rekel da tudi njemu ventilator ugasne ko ugasne motor, v priročniku pa piše da bi ventilator moral delat tudi ko je motor ugasnjen :hmm: Bi moral delat ja.ventilator ima svoje napajanje.stalno pri napajanju ko je kontakt prižgan pa baypass preko termostikala tudi ko ni kontaka.mora delat razen če ni napajanja.ti je kdo šaril po motorju? :rtfm:
DarkDewil Objavljeno Avgust 25, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2007 Pri Elisi sem vprašal mehanika, pa mi je povedal, da pri novejših modelih (sklepam da 06 in 07) se ventilator izklopi, pri starejših modelih pa laufa še naprej če izklopiš kontakt. Bye B)
RSka Objavljeno September 22, 2007 Opozori Objavljeno September 22, 2007 zanima me katere gume mate na vaših ninjah, kok km vam zdržijo, kok so cene, kaj vse se da sploh dobit pa to... js nisem ravno najbol umirjen voznik pa nebi lih najbol pocen gum kupovau da pol kam zletim. usaj tok da se da na kolena zvračat ne da bi kej popuščalo... no upam da me razumete kaj hočem vprašat.. :unsure: mogoče bom kupil pa blokiral zx-6r na 25kw, tko da se zdej za to mal zanimam.... pa če slučajno kdo ve kok bi to blokiranje pa pol homologacija koštalo? hvalav naprej za odgovore. LP
frk Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 lep pozdrav.. potrebujem malo pomoči. ker se je sezona že zaključilo(vsaj jaz sem jo zaključil), bi čez zimo rad naredil servis na moji ninji. sedaj pa me zanima kai vse bi bilo potrebno menjat. motor pa ima 27k prevoženih. definitivno olje, oljni filter, svečke, zamenjal bom tudi zavorno tekočino.. zavorne ploščice so še dobre, prav tako verižni set. sem kai pozabil ali bi bilo to vse? lp
RHonda Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 Naredi pač redni servis pa bo v redu. Drugače pa v navodilih za motor vse piše kaj je treba menjat in na koliko kilometrov.
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 zanima me katere gume mate na vaših ninjah, kok km vam zdržijo, kok so cene, kaj vse se da sploh dobit pa to... js nisem ravno najbol umirjen voznik pa nebi lih najbol pocen gum kupovau da pol kam zletim. usaj tok da se da na kolena zvračat ne da bi kej popuščalo... no upam da me razumete kaj hočem vprašat.. :unsure: mogoče bom kupil pa blokiral zx-6r na 25kw, tko da se zdej za to mal zanimam.... pa če slučajno kdo ve kok bi to blokiranje pa pol homologacija koštalo? hvalav naprej za odgovore. LP 1. gume, primerne za cesto, in tudi dobre za polaganje in športno vožnjo so: dunlop qualifier, michelin pilot power, conti sport attack, metzeter m3....sam sn imel na ninji qualifierke, pa sn bil z njimi ful zadovoljen, nisem še sicer ful športno vozo, ker sn avgusta komaj kupo motor, pa ga še nisn bil navajen, ampak vseeno, se mi je zdelo da ma guma ful dober oprijem, zdaj imam sicer ene rabljene pilot power, ker mi je zadnjo qualifierko predrlo, tolk da se lahko peljem, bom pa spomladi spet dal qualifierke gor, za vožnjo po cestah pa tudi za kakšen marof, če pa bom šel na grobnik pa kakšne supercorse verjetno.... zdržijo gume pa nekje povprečno 6- 8 tisoč kilometrov, lahko tud več samo pol ni več to to... stanejo pa qualifierke zdaj ko so v akciji med 200-220, metzelerke m3 pa 240, ker si jih je zaj kolega kupo, ampak to je blo v akciji, drugače so okol 300...za ostale pa nevem točno kolk je cena ampak je tu nekje...poglej na avtopikanet.... 2. blokada za zx-6r stane bojda okoli 100 evrov(vsaj pred kratkim ko sem gledal je bla taka cena) , za vgradnjo pa homologacijo boš pa še odštel kakšnih 120, tak da računaj okol 220-250 vse skupaj, bom pa tudi jaz ga čez zimo dal zablokirat na 25 kw, tak da če se ti ne mudi, ti bom čez par mescov točno povedal kolko me je kaj stalo... lep pozdrav.. potrebujem malo pomoči. ker se je sezona že zaključilo(vsaj jaz sem jo zaključil), bi čez zimo rad naredil servis na moji ninji. sedaj pa me zanima kai vse bi bilo potrebno menjat. motor pa ima 27k prevoženih. definitivno olje, oljni filter, svečke, zamenjal bom tudi zavorno tekočino.. zavorne ploščice so še dobre, prav tako verižni set. sem kai pozabil ali bi bilo to vse? lp servisne nimaš??
frk Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 servisne nimaš?? nimam ne servisne ne navodil za uporabo..
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 (popravljeno) nimam ne servisne ne navodil za uporabo.. potegni si service manual ali navadn manual iz neta(samo je težko najt) , pa tudi jaz mam manual orginal drugač, service manual pa sn si včeraj ravno potegno iz neta in ga je 544 strani A4 formata---zelo priročna zadeva, če nimaš dnara furat za vsaki kurac motor k serviseru, pa si doma malo pošraufaš te osnovne stvari, lahko pa tudi kaj več ker je čisto za vsaki vijak ki je na motorju razloženo in prikazano, tak da če boš pridn si lahko od mene skopiraš za male pare oboje hehe... service manual pa gre dobit v iz neta,samo so večinoma plačljivi... Popravljeno Oktober 31, 2007. Popravil _Nejko_
k0ci Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 servisne manuale imaš zastonj tukaj: KLIK, sicer so zastonj vendar do neke meje, za en motor pa ga boš ziher še dobil zastonj, samo prijaviti se moraš pa bo
_Nejkooo_ Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 (popravljeno) servisne manuale imaš zastonj tukaj: KLIK, sicer so zastonj vendar do neke meje, za en motor pa ga boš ziher še dobil zastonj, samo prijaviti se moraš pa bo jah samo kaj ko nimajo za ninjo 03/04 letnik... jaz sem si iz nekega nemškega foruma dol potegno, drugje ni blo za najt, razn v japonščini.... Popravljeno November 1, 2007. Popravil _Nejko_
norc 16 Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 no ja kaj se quliferk tiče moja je po 3k km že na 85% obrabljenost tak da dvomim da bo 8k zdržala.
gebre Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 jah samo kaj ko nimajo za ninjo 03/04 letnik... jaz sem si iz nekega nemškega foruma dol potegno, drugje ni blo za najt, razn v japonščini.... Pejt pogledat na emule, bi znalo bit kej gor
Kaki Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 lep pozdrav.. potrebujem malo pomoči. ker se je sezona že zaključilo(vsaj jaz sem jo zaključil), bi čez zimo rad naredil servis na moji ninji. sedaj pa me zanima kai vse bi bilo potrebno menjat. motor pa ima 27k prevoženih. definitivno olje, oljni filter, svečke, zamenjal bom tudi zavorno tekočino.. zavorne ploščice so še dobre, prav tako verižni set. sem kai pozabil ali bi bilo to vse? lp menjaj še hladilno tekočino, če le ta ni bila menjana zadnji dve ali več let
Kaki Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 no ja kaj se quliferk tiče moja je po 3k km že na 85% obrabljenost tak da dvomim da bo 8k zdržala. Qalifire zdrži ob normalni vožnji okrog 4-5 kkm...če pa ga šponaš pa lahko tudi 3kkm ne doseže-zadnja seveda, prednja nekaj več
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se