Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


Priporočene objave

Objavljeno

No ja, bi bila najlepši motor do 600 ccm, samo.... ja zakaj mora imet pa samo 1 auspuh, a bi jih v denarnicah preveč zabolelo, če bi dva dali, zgleda preveč - modelarskoraketno.

lp

Rudi

Objavljeno
in ja, vedno so možne notranje poškodbe, čeprav na zunaj zgleda vse v redu.

..upam pa, da ni nič!

danes ga je serviser pogledal. Čez pol ure je že laufal :OK: :yea2:

Vzrok problemov - bencinska pumpa.

Objavljeno

:lol1: Geil, geil, supergeil...

Auspuh res ni neka pionirska, če bo predel, kot so vsi na Kawah do zdaj, pa ni

mimo.

Lepa... Oddam 2002, dodam še garažo v stanovanjski hiši!! :?

Lepo, da pri Kawi migajo. B) Ostali pa naj kar sledijo (Triumph 646, Suzuki

656? sicer malce sramežljivo v naked segmentu). Pa Yama, kje si vzela števce za Fazer?

Lepo!

LP, Red.

Objavljeno
:ph34r: zal tudi 636 model, vsaj tako pise. :yea2:

Tako je tudi 636, vsaj moja 2004 :yea2:

Drugce pa lepa tale 2005...samo meni auspuh pod sedezem ni in ni....zato bom mel raje 2004 se nekaj casa :OK:

Objavljeno
danes ga je serviser pogledal. Čez pol ure je že laufal  :OK:  :yea2: 

Se veselim s tabo, Aleron (ker nisem edini, ki ima s Kwaki srečo (po nesreči?)!

Čeprav vidim, da nimaš več skrbi, še moji izkušnji...

Tudi sam sem pobiral in sestavljal dve ninji 6, ta prva, l. 95 je bila pošteno zabita, skrampana, zavita, brez vseh tekočin.

Bil sem tretji, ki jo je "predelal". Izgledalo je hudo, po menjavi pokrova in vezavi nekaj žic je motor vžgal in zapredel...

Dober občutek. Od takrat (1998) je motor prevozil še 40.000 km in to brez problemov - servisi + 1 x menjan semering za cca. 5.000 SIT. Zdaj jih premore cca. 65.000 km in je še vedno v formi.

Tudi druga je doživela pretres (sicer z drugim voznikom) v jarku... izstopila iz jarka.... :xx: :xx: in nerodno pristala na cesti, nato pa nekoliko bolj mehko v blatu. :ph34r: :ph34r:

Čiščenja je bilo precej, je pa vžgala in dela kot urca.

Lep pozdrav in obilo užitkov! :grim :grim :grim

Objavljeno

Pozdravljeni Ninja-rji! :OK:

Sama sem se vedno lastnica ninje l. 96 z 55-imi prevozenimi. Nekaj prask, nerazbita. Razen menjav potrosnega materiala lahko povem, da z njo NI nobenih tezav. Res se je vmes ta konkretna ninja prodajala, ampak sem si ene dvakrat premislila. Enostavno ne morem je dat vstran, ker prede kot mrrrnjav in mi je je skoda. Emocionalna navezanost ali whatever..

Zagotovo pa VEM, da bom ostala na ninji tudi, ko bom privlekla drug kup plastike k hisi.

lp, GREEN- :ph34r: -by heart. B)

Objavljeno
Tako je tudi 636, vsaj moja 2004 :yea2:

Drugce pa lepa tale 2005...samo meni auspuh pod sedezem ni in ni....zato bom mel raje 2004 se nekaj casa :OK:

Si preprican? :hmm:

V zadnji stavek mislim..

Res lepa, mogoce preelegantna, auspuh pa tudi mene vizuelno ne preprica. (za gretje riti so radiatorji. ) B)

Objavljeno
Pozdravljeni Ninja-rji! :OK:

Sama sem se vedno lastnica ninje l. 96 z 55-imi prevozenimi. Nekaj prask, nerazbita. Razen menjav potrosnega materiala lahko povem, da z njo NI nobenih tezav. Res se je vmes ta konkretna ninja prodajala, ampak sem si ene dvakrat premislila. Enostavno ne morem je dat vstran, ker prede kot mrrrnjav in mi je je skoda. Emocionalna navezanost ali whatever..

Zagotovo pa VEM, da bom ostala na ninji tudi, ko bom privlekla drug kup plastike k hisi.

lp, GREEN- :ph34r: -by heart. B)

ojla, vem kako ti je pri srcu .)

tud sam sem lastnik ninje isti letnik...z nekaj malimi praskami in nobenimi problemi. Ja tud sam jo že kar dva meseca v mislih prodajam, pa nikakor ne morem oglasa napisat..ker sem se tko navezal na ta motor... :wub: čeprav ma svoja leta in rad bi okušal ostale novitete..ampak kaj ko mi moja ninja nudi tolk užitkov in vsega potrebnega brez da bi do sedaj vsaj enkrat zakašljala.

Pa lep pozdrav ninja-rji. :yea2:

Objavljeno

pozdravljeni

na nemških spletnih straneh sem opazil, da se prodajajo ninje 6 z samo 25kW. prodajajo jo za to ker je registracija ceneje, ker je manjša moč in najpomembneje, kar je pomembno tudi za mene, z 25Kw in z takšno težo da pride pod 0,16 kW/kg ustreza motorjem, ki jih lahko voziš pri 18ih letih. sedaj me naznima, če se kdo na to spozna, če bi se dalo to v sloveniji tudi dobiti, ali bo treba v nemčijo po tako zablokirane motorje?

pa če slučajno ve kdo, kako bi naj bili ti motorji zablokirani, ker kolikor sem ajz videl, naj bi imeli manjšo končno hitrost ~180km/h in vrteli na zelo nizkih obratih. a to pomeni da bi bilo zablokirano kako daleč se lahko motor vrti potem bi pač naprej od tistega območja motor še samo morilo? ker po mojem mnenju je blokiranje 4t motorja malo drugače kot 2t ali pač?

LP :yea1:

Objavljeno

ko je serviser pogledal mojga po nakupu, je pri pregledu uplinjačev ugotovu, da je zablokiran. Sicer ne na 25kw, ampak uplinjači se pač niso odpirali do konca. Tko da to je en način. Mogoče v Nemčiji tako blokirajo.

Objavljeno

Tudi jaz imam 6R '97 kupljeno '99 kot ocenjena totalka s 7kkm (zdrs prednjega kolesa v levem ovinku). Popravljena mi zvesto služi in ima danes 65kkm. Vmes je še meni 2 x zdrsnilo sprednje kolo v desnem ovinku in enkrat zmanjkalo ceste v levem, vse skupaj samo plastika in nevitalni deli. Letos prvič ni bila registrirana, ker vozim ženino Aquilo 250 in ker ni časa za fure (hčerkica :wub: ). Prodati se je pa kar ne morem odločiti, ker sem se navezal nanjo, ker ima neko karizmo in ker me nanjo vežejo lepi spomini. Kolikokrat sem bil v kakšnih vukojebinah sredi noči in v mrazu in sem se samo tesno privil ob rezervoar in ob nežnem grgranju me je vedno pripeljala domov. Trenutno opažam, da jo malo jebe pumpa za gorivo oz. natančneje platine, ki poganjajo membrano. Jih malo zmanjkuje in jih bo potrebno zamenjati.

Moram pa priznati, da sem se že vozil z motorji z boljšo ciklistiko. Mogoče bo to nekoč odtehtalo, da jo zamenjam in bo naprej služila nekomu drugemu.

Objavljeno
Trenutno opažam, da jo malo jebe pumpa za gorivo oz. natančneje platine, ki poganjajo membrano. Jih malo zmanjkuje in jih bo potrebno zamenjati.

Glede pumpe:

Vzami jo dol pa s smirkovim papirjem potegni po platini, da jo spucaš; sicer pa... Ko prebije maš vsaj čas za kavico ali cigaret, dokler se stvar ne ohladi.. :P

Objavljeno

Zelenaninja ni več kaj brusit, ker se je "nakovalce" že precej zažrlo v "tnalce" in je kar precejšnja luknja. Ali si že mogoče našla kakšne alternativne platine, ki bi se jih dalo tja vgraditi ?

Sej ni še krizno, samo nekajkrat se mi je že zgodilo, da če je motor na hladnem in vlažnem ozračju stal nekaj dni (garaža pod zemljo) in sem ga potem zapeljal ven na toplo, je bila zaradi kondenza notranja stena "komore", ki pokriva platine (glava pumpe) obdana s kapljicami, ki ob premajhni razdalji med platinami niso dovoljevale prekinjanja ("drkanja" osi membrane).

Objavljeno
Zelenaninja ni več kaj brusit, ker se je "nakovalce" že precej zažrlo v "tnalce" in je kar precejšnja luknja. Ali si že mogoče našla kakšne alternativne platine, ki bi se jih dalo tja vgraditi ?

Sej ni še krizno, samo nekajkrat se mi je že zgodilo, da če je motor na hladnem in vlažnem ozračju stal nekaj dni (garaža pod zemljo) in sem ga potem zapeljal ven na toplo, je bila zaradi kondenza notranja stena "komore", ki pokriva platine (glava pumpe) obdana s kapljicami, ki ob premajhni razdalji med platinami niso dovoljevale prekinjanja ("drkanja" osi membrane).

No alternative..

Nova stane tam okrog 45 tisočakov- oriđinale by kawa, drugače pa nimam pojma, edino če najdeš kaj kar se po delih prodaja pa za sitnejše pare dobiš. Samo za platine pa se niti nisem pozanimala. :hmm:

Meni je ninja znala crknit ko se je na polno vozla nekaj časa- beri v rdečem, pa je iskra prebila, je je pa bilo še toliko (platine) da se jo je dalo sšmirglat oz. spucat pa je bilo pol vse ok. Sam je nerodno ne, ko se zgodi da ne potegne bencina pri velki hitrosti, še sploh pa če neveš zarad česa je motor crknil.. :grrr

Potrošni material pač.. ;)

lp, green- :ph34r: (ninja)

Objavljeno

Leon, doma imam eno pumpo za gorivo odveč. Ko sem nabavil motor, jo je serviser zamenjal z drugo. Zdej stare nisem šel odpirat, tko da ne vem natačno kaj je narobe z njo, vendar če je kakšna malenkost oz. se da popravit, se lahko kaj zmeniva, če praviš da se tvoje ne da več obnovit..

Serviser mi je rekel, da načeloma te pumpe niso crkovale. Bo treba pogledat kako je s platinami.

Objavljeno
Serviser mi je rekel, da načeloma te pumpe niso crkovale. Bo treba pogledat kako je s platinami.

Saj drugo kot platine res najbrž ni. Načeloma res niso crkovale. Niti nevem kaj drugo bi lahko bilo..

Za ker letnik pa maš? Informativno.

Objavljeno
2.5 prvo gumo      2.9 zadnjo,  lahko +/-0.1 po občutku in želji, tvoji teži sopotnici.....

Za cesto....za pisto jih pa le malo spusti.... :D

Drugače pa pozrav vsem ninja rider-jem :yea2: :yea2:

Green power..... :OK: :OK:

Objavljeno
Gobec,29 Sep 2004 @ 13:39]na nemških spletnih straneh sem opazil, da se prodajajo ninje 6 z samo 25kW... me naznima, če bi se dalo to v sloveniji tudi dobiti, ali bo treba v nemčijo po tako zablokirane motorje?

Če si imel v mislih modele pod L. 2003, ti po motor ne bo potrebno v Nemčijo, čeprav so se pri nas prodajali le odprti - zadevo se da urediti v slabi uri, tudi na ZX9R, čeprav za slednjo nisem prepričan, da gre za verzijo 25 KW.

Motorji so preprosto (beri laično) rečeno zadušeni z nekakšnimi pokrovčki na vplinjačih. Motor se lahko odvrti nekoliko višje, vendar zeloooo počasi... v nižjih prestavah... ni škodljivo in tudi smisla nima..., ker so tisti konjički, ki jih razvije, zelo zelo prijazni - dobesedno.

1997 sem dobil v roke takšno ninji-co, ZX9 l. 97, dosegla je 170-180 km/h (bila naj bi "gedrosselt" na 50 PS); dal sem odprto 6-ko, ki je bila po vtisih lastnika 9-ke dirkalnik, vendar sem sam zelo užival v vožnji z večjo "zverinico".

Poskusi v sosednji Avstriji in Nemčiji - "kit" robe bi moralo biti na pretek, če me spomin ne vara, je tak poseg skromen finančni zalogaj, pa prav nič napačna odločitev za spoznavanje užitkov na dveh kolesih :grim ..

Motor torej lahko nabaviš pri nas in ga "umiriš". Nadaljna procedura pa... :?

LP.

Objavljeno

hm, če bi dal zablokirat motor pri nas, in ga ne bi kupil že zablokiranega, bi ga najverjetneje mogel pri uradnem kawasakijevem servisu dati zablokirati, potem pa v koper na homologacijo. nekako tako naj bi zgledal postopek zablokiranja motorja. edino kar me bega je to, da ne vem, če moreš kupiti motor nov, in ga dati zablokirati, ali pa če kupiš kakšno odblokirano 6tko(po možnosti še z kakim odpritm izpuhom), če moreš dati nazaj gor vse originalne dele :hmm:

LP :yea1:

Objavljeno

Verjetno bo tudi pri nas prej ko slej na voljo verzija z 25 in 72 KW, kot v Avstriji

in Nemčiji (opcija-doplačilo), odvisno od zastopnika-povprašaj pri DKS-u ali pooblaščenem trgovcu. Verjetno se ne bodo branili doplačila...

Če greš na homologacijo, je pa verjetno res dobro, da jim ne pripelješ dirkalnika, ker mam občutek, da niso prav veseli "opreme", tudi če je homologirana v tujini. :naughty:

Objavljeno
Si preprican?  :hmm:

V zadnji stavek mislim..

Res lepa, mogoce preelegantna, auspuh pa tudi mene vizuelno ne preprica. (za gretje riti so radiatorji. )  B)

No ja.....2005 ZX-6 RR pa tudi ni tako slaba in če za mojo najdem skrbnega lastnika je vse mogoče...... :D :D :D :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kawasaki, pa tako drag (2.372.405 SIT, rr celo 2.505.711 SIT). Fak, ej!!! :blink:

Objavljeno
Kawasaki, pa tako drag (2.372.405 SIT, rr celo 2.505.711 SIT). Fak, ej!!! :blink:

Toliko je res list-price. Če pa pogledaš na DKS-jevo stran, pa hitro opaziš, koliko imajo še maneverskega prostora. 9895EUR oz 2,37mio SIT pride cena z DDV, medtem ko imajo "izvozno" ceno (6957EUR) s prištetim 20% ddv za okroglih 2 mio oziroma kar 370.000 tolarjev ceneje. Pa dvomim, da je toliko ostalih dajatev :-)

Vedeti pa moramo, da tudi izvozna cena ni "nabavna" cena...

Tako, okvir je postavljen, sedaj pa na pogajanja :-)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!